Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Salut.

Vin cu urmatoarea problema:

Vw Caravelle GL 1986 TD

Cand pun contactul, releul de bujii functioneaza corect apoi declanseaza. (nu se incinge instalatia)

Cand actionez demarorul, se arde siguranta de langa releu 50A (se inchinge instalatia)

Am 3 relee noi, 2 Germany, 1 china. stau 6-7 secunde si declanseaza.

Stie cineva exact daca problema este pe instalatie ( inspre contact) sau cunoaste cum trebuie sa fie firele din zona releului (respectiv soclul rotund, alb si soclul releului) ? 

Este adevarat ca dupa ce pornesc motorul, bujiile mai stau aprinse putin timp si se sting apoi?  sau se vorbeste aiurea pe net...

Multumesc

Modificat de TR-13-NKZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pentru ce este cama de pe axul ce antreneaza vacumul? Ce poate fi montat acolo? Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axul este la fel ca cel de pe motoarele pe benzina si acolo venea montata pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc dar tot nu mi-e clar. Axul o fi acelasi. Daca nu ar avea nici un rost atunci nu gaureau degeaba blocul diesel.

De ce este lasat spatiu pentru montare a ceva in dreptul camei pe blocul de motorina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele modele de t3 au aerisirea la carter prin gaura aia, find motorul atat de inclinat, si pe motoarele mai noi pana pe audi  motoarele afn de 1.9 si golf 3 toate generatiile au aerisirea care comunica cu chiulasa, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

cred ca am mai intrebat de lucrul asta dar intreb iarasi pentru ca nu gasesc raspuns.

Din ce cauza rotile spate stau inclinate la 95% din T3-uri? Privit din spate, stau asa: / \

1 - Montarea arcurilor sport, care coboara distanta la sol cu 4,5 - 7 cm, face sa apara problema asta

2 - Altii spun ca ar fi uzate bucsele de bascula

Este cineva care a facut reparatia asta si poate sa imi zica si mie exact care este problema?

=============================================================

La modelele urmatoare, T4, respectiv T5 si ele tot pe bascule, problema a fost rezolvata. Am vazut un singur T4 si un singur T5 cu rotile cracanate, in rest toate stau asa cum trebuie.

1.jpg

Modificat de dani_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura pieselor. Inclusiv bucsele si saibele ovale de reglaj. Problema e ca nu exista echipamente de reglare corecta a unghiurilor ptr rotile spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pai nu are saibe ovale pe spate, are doar pe fata saibe excentrice la bascula superioara dar nu are legatura cu ceea ce am intrebat. Exista echipament de reglare, am gasit foarte usor un service care lucreaza cu un aparat laser, cred ca toate service-urile de reglaj directie au acest aparat. Se pot regla excat si cele din spate, doar ca reglajul este limitat si ai nevoie de bucse de bascula bune sau de arcuri fara spire rupte. Una din doua, nu stiu care este de vina.

================================

Ambele arcuri spate la mine au o spira rupta, aceea cea mai mica de jos. Arcurile pot fi folosite fara probleme doar ca spatele masinii a coborat putin si poate asta este si cauza unghiului de cadere anormal. Basculele sunt reglate la maxim in jos din reglajele din exteriorul caroseriei, pentru un unghi de cadere cat mai bun dar reglajele nu permit mai mult cu aceste arcuri sau bucse uzate.

 

Nu as schimba arcurile decat daca aflu de la cineva ca ele sunt sigur vinovate pentru unghiul de cadere. La fel de bine problema se poate trage exclusiv de la bucsele de bascula.

Acum mi-a venit o idee, cred ca pot pune sub arcurile spate niste inaltatoare improvizate pentru a vedea daca unghiul de cadere se indreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tensiune baterie motor oprit= 13,3

-Tensiune baterie motor pornit= 14,35

Dupa 30-40 secunde de la pornirea motorului se aprinde becul rosu de baterie. Din curiozitate Am masurat crezind ca voi vedea ceva de gen 13,2...12,8V. Dar nu! 14,85V! A crescut. Ajutor! Cum a crescut la 14,85? 

Dau pedala vrum-vrum...gata iar arata 14,35. Dar dupa cele 30secunde iar se aprinde becul rosu si imi arata 14,85.

Deci? 

 

T3 1,6TD 1990.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie releul de incarcare defect. Consulta un electrician cel mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as putea....dar credeam ca pe forum nu ne trimitem la șacali. Ci că ne ajutam....sprijinim, incurajam sa facem, sa invatam,etc. Asta cu du-te la specialist....mulțumesc,nu ma dusese mintea. Hahahahaha 

Cu drag!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum pe forum nu se face diagnosticare, asa daca stai sa te iei mereu dupa parerile forumistilor nu faci nimic, poti sa te uiti pe orice forum sunt oameni si oameni, eu am o banuiala ca este de la releul de incarcare, daca nu ai o piesa de schimb sa probezi cu ea, nu prea ai cum sa iti dai seama sigur. Am incercat sa te ajut daca primesc hahahaha altadata stiu ca nu merita sa fac asta.... eu am vrut doar sa te indrum spre bine, normal ca te-ai gandit si tu sa te duci la electrician, dar daca nu o faci si astepti pareri pe forum nu prea vad sa reusesti. Spor la surubit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 1/18/2018 at 6:26 PM, dani_d said:

Din ce cauza rotile spate stau inclinate la 95% din T3-uri? Privit din spate, stau asa: / \

Am rezolvat, era din cauza arcurilor rupte. Am pus arcuri de Renault Trafic 2002 pentru ca sunt mai lungi. Ca sa incapa arcurile noi, am desfacut amortizorul de pe bascula si planetara de pe cutia de viteze pentru ca bascula sa poata cobori suficient. Cu bascula coborata arcul se baga cu mana, nu trebuie comprimat. Cand masina este lasata pe roti, arcurile se comprima suficient de mult cat sa nu forteze in planetare sau in amortizoare, la denivelari mari. Masina sta cu vreo cinci centimetri mai sus, distanta intre baia de ulei si asfalt este de fix 30 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o cutie in 5 trepte, cod 3H care iese greu din viteza a 5-a. Se mai poate repara pe undeva sau nu merita? Din cate vad cutiile SH sunt scumpe - 600 lei 4 trepte, 1200 lei 5 trepte, mi se pare exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si o alta problema ca asa e la masina asta, repari una si se strica alta:

Cand pun contactul, bujiile incandescente stau cuplate definitiv, trebuie sa dau la automat ca sa se stinga. Am mai avut problema asta cand nu aveam firul cuplat la sonda de temperatura de pe laterala chiulasei (ma refer la sonda din zona injectoarelor si a termoflotului). De data asta firul este cuplat la sonda si face contact. Problema a aparut brusc si de atunci asa a ramas, nu exista ocazii in care sa funtioneze normal. Ori este releul defect, ori un fir care il comanda este intrerupt. Repet, releul este blocat pe cuplat, pana nu dau la automat, bujiile nu se sting.

Cum sa rezolv problema, cu ce sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate releul si vezi daca poti sa-l desfaci, in interiorul lui trebuie sa fie o bobina si la capul ei o platina, cel mai probabil platina aia s-a lipit si trebuie curatata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am un T3 de la tata meu , el nu la m-ai pornit , a vrut sa il vanda dar am insistat sa mi-l deea mie , dar eu acuma vreau sa il pornesc

numa nu merge , l-am si tras prima data am invartit cureaua de distributie manual cum o stat asa mult sa nu puste cv pe acolo , nu are mult rugina , tabla ii super , l-am spalat ii ca nou , dar as vrea sa il pornesc , daca ma poate ajuta cnv cu un sfat ca sa il pot prorni , cred ca pompa de motorina nu imi baga motorina , dau la automat numa nu imi porneste nu imi ia motorina , am incercat sa ii dau si cu cv sprei dar nu mi-l ia il tot invarte , cum as putea sa il fac sa porneasca, are cutie de viteze in 4 trepte motor de 1.6 m-am indragostit de el ii ft fain si as vrea sa il fac , va rog daca ma poate ajuta cnv as fi recunascator as da un suc ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Încerca să desfaci țevile de la injectoare si sa dai la automat sa vezi daca vine motorina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat nu vine 

 

acuma incerc sa il dau jos si sa il desfac 

el primea aer de undeva vreau sa sa ii dau un update ?

daca ma poate ajuta cnv cu ce va sfaturi mi-ar prinde ft fr bn , nu sunt mecanic , google ii mecanic pt mine si bineinteles voi , cu ani grei de experienta in spate 

 

am deconectat tot de pe motor absolut tot , acuma o sa trb sa il dau jos 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce il dai jos de pe masina? Daca nu-ti vine motorina la injectoare e clar ca problema este in alta parte, rezervor combustibil, conducte, pompa de motorina.... incearca sa ii faci un test de compresie inainte sa-l dai jos si asa iti dai seama cat de cat in ce stare se afla cilindrii, pistoanele si segmentii, mai departe vezi de unde vine problema lipsei de motorina.

Modificat de siv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am deconectat de la rezervor si l-am bagat de la filtru de motorina direct in pompa de injectie ... si nu imi baga de loc 

 

dupa aceea am zis ma hai poate are o problema filtrul de motorina bag direct in pompa de injectie , nici asa , nici cum , imi place enorm masina asta si as vrea sa o fac ... si deaia am ales sa o fac 

saptamana asta a venit unu sa imi zica daca nu o  vand si i-am zis hahahha asta nu se vinde ?

 

Sti... anul trecut am vrut sa il fac din nou dar nu am avut timp etc.. si m-am interesat ca sa il scot afara , cum nu a mai fost pronit a trb sa il invart manual , l-am invartit vo 2 ture manual pana ce sau destelenit pistoanele , si dupa aceea l-am rugat pe un prieten sa ma traga , asa incet incet am l-am scos in strada si ma tragea i-am bagat motorina dar nu imi pornea , l-am bagat si in viteza dar prima data asa cate putin ca na sa imi ramana intregi pistoanele ca sunt originale ,si dupa aceea l-am lasat sa mearga in cutie , dar nu imi pornea nici cum , ma ganesc ca nu imi baga motorina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum ai dus tu motorina la pompa de injectie.dar o sa iti spun cam cum ar trebui sa faci.

Daca duci fara sa treaca prin filtru,agata bidonul sau ce ai tu ,mai sus decat pompa asa incat sa ii vina prin cadere motorina.ar trebui sa ai o pompa manuala de amorsare pentru pompa de injectie.

Daca ai reusit sa aduci motorina prin cadere,trecem la verificare electrovalvei ce se gaseste in capatul pompei langa conducte.aici trebuie sa verifici daca ii vine curent(12 V) pui contactul si masori cu un aparat de masura daca vine curent.sau "babeste"scoti papucul ce alimenteaza electrovalva,asta tot cu contactul pus si atingi firul de papucul electrovalvei.ea ar trebui sa "tacane".daca nu se aude nimic ori nu vine curent ori electrovalva stricata.

Chiar daca tacane e posibil sa fie intepenita si sa nu dea drumul motorinei.

Verifica astea si ne mai auzim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz am incercat si cu pompa aia de amorsare ce ati zis dumneavoastra ,  inainte sa ma apuc , dupa ce am vazut ca nu merge am incercat am luat furtunasul si l-am facut cadere cum ai zis tu , dar tot nu merge , nush maine o sa il desfac de pe masina si il dau jos trb sa aibe el cv , nu asa nu mai vrea sa porneasca el de loc , are cv hiba el , nu ??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie prima oară sa faci sa vina motorina la injectoare si ulterior daca nu porneste sa vezi daca e distribuția la semne,test de compresie etc. Dar eu cred ca e din pompa toată treaba 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am dat jos o sa revin cu niste poze ? asa entuziasmat ma simt ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!