Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

buna ziua.

am un vw transporter t3 din 1990 1,7 d si daca ma poate ajuta cineva cu un sfat cum sa schimb cablul de la kilometraj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce e asa greu?desfaci bordul scoti cablu din ceas cu atentie sunt doua cleme pe cablu care le strangi apoi la roata tragi de el si iese din teaca de protectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. stie cineva cum se schimba cablul de kilometraj la vw t3?


salut . nu te supara dar la roata unde se pune?

eu pana acuma nu am avut decat vw caddy 1,9 sdi . sunt novice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo am o gaura. bag pur si simplu capatul acolo? ce il tine fixat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acolo el intra prin axul fuzetei si iese intr-un capac pe roata afara.capacul de protectie la rulmenti care are o gaura patrata su acolo trebuie sa ajunga cablul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta . In toamna am schimbat cureaua distributie la vw t3 motor 1,9 td aaz si acum la -5 grade porneste greu mentionez ca bujiile incandescente au fost verificate si sint bune .Care ar putea fi problema ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intampin o problema cu electromotorul

a inceput sa caraie

normal, l-am dat jos si vad ca bendixul este ok. Il desfac si vad coroana aceea de la reductor distrusa, deci asta era.

bun. iau altul care il aveam de la un alt T3 mai vechi il pun pe masina si tot caraie, culmea

il scot, pun bendixul de la cel vechi care pana nu demult a mers perfect pana i s-a rupt coroana, si culmea nu intra in volant

deci afara pe masa il verific impinge bendixul il roteste tare si cand il montez nu intra in volant

acelasi bendix si aceasi volant  care pana nu demult a mers  bine

ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia este buna , inainte de a schimba cureaua pornea la sfert indiferent de temperatura .La + 2grade se aude pornind doi cilindri si imediat ceilalti , dupa ce se incalzeste motorul porneste la sfert !


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intampin o problema cu electromotorul

a inceput sa caraie

normal, l-am dat jos si vad ca bendixul este ok. Il desfac si vad coroana aceea de la reductor distrusa, deci asta era.

bun. iau altul care il aveam de la un alt T3 mai vechi il pun pe masina si tot caraie, culmea

il scot, pun bendixul de la cel vechi care pana nu demult a mers perfect pana i s-a rupt coroana, si culmea nu intra in volant

deci afara pe masa il verific impinge bendixul il roteste tare si cand il montez nu intra in volant

acelasi bendix si aceasi volant  care pana nu demult a mers  bine

ce sa-i mai fac?

de fapt ,,caraitul'' apare din cauza ca pinionul de pe bendix incepe sa se roteasca inainte de a intra pe coroana,cauze pot fi destul,coroana uzata,bucse uzate,bendix uzat sau partea de actinare a bendixului cu probleme si mai sunt!

 

compresia este buna , inainte de a schimba cureaua pornea la sfert indiferent de temperatura .La + 2grade se aude pornind doi cilindri si imediat ceilalti , dupa ce se incalzeste motorul porneste la sfert !

 

doar o verificare complecta poate sa iti arate care este cauza cu pornirea la rece,pompa de injectie,injectoarele ,bujiile incandescente,releul de la bujii,compresia, avansul sau punerea la punct a distributiei,electromotorul sau bateria influenteaza pornirea la rece deoarece nu ai turatie cand dai la automat,pana si calitatea uleiului din motor poate fi o cauza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coroana si bendix uzate nu sunt - in aceasta combinatie au mers bine pana sa schimb electromotorul

la fel si partea de actionare a bendixului ca l-am schimbat cu totul

care bucse mai pot fi uzate?

poate fi de la starter? adica bobina ce il impinge?

sau numai ca il roteste inainte sa-i impinga?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:RO flag:

stie cineva cum se schimba cablul de acceleratie la t3? poate un manual? multumesc.

Modificat de costy51gyw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am fost nevoit sa schimb chiulasa ca fierbea apa. La un T3 multivan din 89, 1,6 td. Acum nu mai are compresie decat pe un cilindru. Nu stiu ce sa fac. sa mai iau o chiulasa sh(poate iar e teapa si e la fel de buna) sau sa cumpar un motor  la fel ca al meu. Inainte sa crape chiulasa originala, motorul functiona foarte bine.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc.

 

Ovidiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Ma poate ajuta cineva cu un sfat, referitor la inaltarea suspensiei la T3? Daca stiti pe cineva in Bucuresti sau imprejurimi care face asa ceva. 

Este vorba de un T3 1,6D. As vrea sa-l ridic ca pe un syncro.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu electromotorul era simplu

cel de-al doilea care caraia nu avea arcul ce trebuia sa aduca bendixul inapoi

acum e bine - din doua am facut unul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare! Am si eu o pb cu busul meu,un 1.6td syncro: după ce il pornesc si rulez cu el cca 10 km începe sa clipească becul la apa. Nivelul este ok,am schimbat si sonda si la fel se întâmpla. Care poate fi cauza? S.a mai confruntat cineva cu aceasta pb?

 

Si inca ceva,daca ma poate ajuta cineva cu o chiulasa de 1.6 td cod motor jx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu , apropo de incalzirea excesiva  a lichidului de racire , am montat  un termometru  digital  cu releu tip termocupla  pe care l-am pus in paralel cu bulbul de pe radiator (cele doua fire mai groase) si l-am setat la 80 de grade , cu sonda la iesirea din motor , furtunul de sus . Este posibil  ca nu sonda sa fie problema ci montajul electronic ce il comanda si deci lichidul de racire sa fie in parametri . Consider ca cea mai ok optiune este cea cu termometrul digital , de preferinta led sa poata fi vazut si noaptea . Daca observi ca  temperatura totusi trece atunci mai vino si mai povestim . Bafta

Fotografie-0016.jpg

Modificat de ciutura
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc ptr sfat,dar am uitat sa spun ca temperatura apei este normala. Eu am zis sa încerc sa.i mai fac o aerisire. Chiar nu mai stiu ce sa fac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Iti declanseaza termocupla ? posibil si aerisire , cu botul sus , dar e posibil , am auzit la mai multa lume problema , montajul fermecat .  Ai putea foarte bine sa verifici montajul  imprumutand un bord  de la cineva si atasandu-i mufa lunga din dreapta de la tine de pe masina. Daca face la fel... 

Modificat de ciutura
diacritice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termocupla nu cuplează. O sa încerc o aerisire

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!