Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Salut

in urma cu 8 luni am cumparat un Transporter T3 , 1.6D, 4 trepte. Dupa ce am cumparat-o mi-am dat seama ca am garla probleme. Am schimbat motorul (1.6TD de pe un golf II), am refacut toata tapitaria, vopsita total , schimbat timonerie, refacut toata instalatia electrica. Acum 2 luni mi-am cumparat o caroserie din Olanda si mah pregatesc de recarosat.

Ce as vrea sa va intreb este daca stiti ceva legat de turbinele puse pe motoarele astea, pentru ca mie nu imi trage cum ar trebui.

Legat de manuale de reparatii pentru transporter va informez ca am unul complet pentru toate echiparile din toti anii. Problemae ca manualul are vreo 700 Mb si nu am cum sa il postez. Cine il vrea poate sa mah contacteze si gasim noi o varianta. Precizez ca e gratis.

Stiti pe cineva care are o cutie in 5 trepte pentru motorul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu te superi pot sa-ti dau si eu un sfat in legatura cu recarosarea.de anul trecut adica 2010 a aparut o lege noua si secreta se pare.legea cica ar fi din noiembrie si rezultatul ei este ca dupa ce faci recarosarea la rar cei de le politie iti trece in cartea de identitate nereinmatriculabil si daca vei schimba propietarul trebuie platita taxa de poluare.made in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare chestia asta cu rar, o sa vad cu o sa fac si cu partea legala . Momentan vreau sa mah gandesc la partera practica a recarosarii si dupa la cea legislativa . Multumesc pentru info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee daca dezmembraza cineva T3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru rcostache

Ti-am trimis un pm pentru manual.Multumiri anticipate.

Iar despre cutia in 5 ...se pare ca cea in 4 este mult mai fiabila.

Ce modificari au fost necesare la montarea motorului de 1.6 TD de pe golf2?

Este mai avantajos 1.9 D de pe golf 3?

Modificat de brad_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rcostache 0758453556 NELU - Galati, eu am fost la el si am cumparat diverse. suna si intreaba!

Modificat de biker0987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu o cruce cardanica de servodirectie

cineva din alexandria dezmembreaza t3 are foarte multe dar sa te intelegi cu el la pret e cam scump dar gasesti tot ce ai nevoie

tel este 0766541166 robert il cheama

imi spune si mie cineva daca pe motorul 1.9 d merge sa pun turbo chiar daca nu a fost ffabricat cu turbo este vorba de mot 1 y

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru rcostache

Ti-am trimis un pm pentru manual.Multumiri anticipate.

Acum aveti manualul respectiv postat aici. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De cateva zile ledul de la indicatorul de apa palpaie permanet. Am citit mai sus eventuale remedii, am incercat tot ce se poate dar degeaba. Am desfacut sonda din vasul de expansiune; electrozi arata bine. Am unit cu un fir cei doi pini de la sonda si ledul tot palpaie. Am citi ca trebuie schimbat releul 43?! Eu nu am in tabloul decet doua relee: releu 2 - care este pt. semnalizare; si inca un releu mai mic gri. Mai exista un releu in habitaclul motorului, in dreptul filtrului de aer(releu 3). Tabloul de sigurante este modelul cu sigurante ceramice cu banda metalica.In schimb acul de la indicator nu trece de mijlocul cadranului!!!!! Sunt din Bucuresti. Daca ma poate ajuta cineva, raman recunoscator!!!!! MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cumva senzor la vasul de apa ? si e apa sub nivel ? si din acest motiv ti se aprinde becul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o sonda cu 2 picioare in vas. Nivelul apei este la maxim????

Vreau sa spun ca nivelul apei este la maxim! Nu stiu ce ar putea fi!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am confruntat cu problema 'palpairii' becului la apa.La mine problema era un colier la imbinarea a 2 furtune situate undeva sub scaunul soferului.(pe sub masina bineinteles nu in habitaclu).Din aceasta cauza nivelul lichidului in vasul tampon cum se numeste cel situat langa filtrul de motorina scadea sub nivel(insesizabil...dar becul se aprindea).Mi-a luat ceva vreme pana am descoperit problema, dar dupa inlocuirea colierului si eliminarea scurgerilor de antigel problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o alta problema.La pornirea la rece motorul tremura si cam scoate fum.Dupa max 30 de secunde merge rotund si fumul dispare.Recunosc ca nu am verificat bujiile.Mi-e teama sa nu fie compresia.Ca daca este asa 1y scrie pe mine.La ce pret o fi un 1y?

La cald porneste excelent.

Salutari tuturor si aveti grija de masinute.Pe un site englezesc am gasit o concluzie tare interesanta a unor detinatori de vanuri(nu doar de T3):"T3 is the strongest van in the world".Asa ca...

Modificat de brad_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face asa deoarece cred eu ca si a mea faca cand este mai rece sau frig afara din cauza injectoarelor sau duzelor care nu pulverizeaza bine motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incep prin a schimba bujiile si apoi mai departe pana la duzele injectoare.

In vara asta o sa incep restaurarea masinutei dupa care o sa o prezint la masina mea.

Fac un apel catre cunoscatori...Stie cineva de unde pot procura o vopsea auto kaki la un pret rezonabil?Ca am gasit la 200RON litrul...Cam mult ...

Modificat de brad_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Guest petrica daniel

Buna tuturor, sunt nou pe aici ,detin si eu de curand un transporter t3 din 1989,l-am luat cu motorul defect (blocat) am schimbat motorul de la alta si se apropie sa-i fac inspectia T. sa-i fac motorul ma costa ceva.. sa cumpar alt motor tot ma costa in plus,cu acte cu alte schimburi,cum este mai bine?

ps:cum pun pozala profil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut domnilor...am si eu un T3 din '89...si ma nedumireste un lucru..deasupra rotii din partea soferului este un vas pe care eu il am gol..ce ar trebuii sa fie in el?cu ce si unde sa completez? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor...am si eu un T3 din '89...si ma nedumireste un lucru..deasupra rotii din partea soferului este un vas pe care eu il am gol..ce ar trebuii sa fie in el?cu ce si unde sa completez? va multumesc

Cred ca asemenea vas ai si sub scaunul pasagerului. Vasele astea doua au legatura cu rezervorul si nu trebuie sa ai nimic in ele, dupa cunostintele mele. Probabil sunt un fel de supraplin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentziu T3 1986

Buna ziua,

Sunt posesorul unui T3 din 1986 1.6 D...ca sa fiu sincer de la inceput l'am cumparat pentru a transporta marfa cu el , masina am luato de la o cunostinta ...care o tinea pentru plimbari ia fiind un CARAVELLE ...de vreo 2 ani nu a mai fost miscata ! Dar am ceva probleme la ea :

1 . La bord..ceasul pentru vitezometru nu functioneaza...dar in spatele lui cablul ..se aude ca un ticait...si se amplifica odata cu viteaza.. ( din multe intrebari pe la prieteni mi s'a confirmat ca ar fi ceasul de vina...am achizitionat altul...si l'am montat ieri si surpriza.. nici acesta nu functiona...am verificat cu surubelnita si pe cel original de pe masina si pe acesta achizitionat ulterior...ceasurile merg !!! acum problema ar fi cablul..dar el se invarte in bord ....pentru ca se aude ) Unde este problema ?

2. La bazinul cu lichid pentru parbriz....... initial am crezut ca motorasul a ramas blocat sau ceva de genul asta ... l'am scos si l'am pus pe o baterie de masina ......surpriza acesta functiona , am verificat cu aparatul pentru tensiune cablurile...acestea au curent ..12-15 .... iar cand pui motorasul pe cabluri...nu se misca ! :( Problema

este ca nu gasim nici releul...... !

3. de unde pot achizitiona : grila faruri ? ; bara spate ?

Multumesc anticipat....astept raspunsurile dvs ...

O zi placuta !

P.S .... " de bujii trebuie si daca este necesar sa le schimb ? "

Salut,

Cele doua vase...care sunt si pe partea soferului si pe partea pasagerului...au legatura cu rezervorul...in caz de este arhiplin... acolo se pot scurge vapori de benzina sau motorina ....

O zi placuta !

Modificat de Laurentziu T3 1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am luat de curant un t3, (diesel simplu de 1,9) cu ceva probleme tehnice: ambreiajul nu era in regula (cursa foarte scurta - cca. 1 cm in fund de tot, masina pleca destul de brusc si vibra destul de urat in prima si a doua viteza) si mici pierderi de ulei pe la semeringul de palier. Am schimbat semeringul si dand cutia de viteze jos am vazut ca volant era uzata, cu santuri pe ea, discul era unul ff. gros -(9,98 mm), prin urmare soarele era foarte mult tras in interior (aproape ca atingea discul) si nu mai prea avea unde sa lucreze. Am schimbat toate astea, drept urmare abreiajul si vibratiile s-au rezolvat dar am dat de alta belea mai mare. Mai ales in vitezele 3, 4 si chiar si in a 5-a putin, in momentul cand ridic piciorul de pe acceleratie masina intra in socuri si se potoleste doar daca reiau accelerarea sau apas ambreiajul. Stiti ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat rulmentul din arborele cotit cel pe care se propteste priza cutiei de viteze,altceva poti sa mai ai necazuri prin cutia de viteze sau suporti motor sau cutie de viteze ,planetare slabite

Buna ziua,

Sunt posesorul unui T3 din 1986 1.6 D...ca sa fiu sincer de la inceput l'am cumparat pentru a transporta marfa cu el , masina am luato de la o cunostinta ...care o tinea pentru plimbari ia fiind un CARAVELLE ...de vreo 2 ani nu a mai fost miscata ! Dar am ceva probleme la ea :

1 . La bord..ceasul pentru vitezometru nu functioneaza...dar in spatele lui cablul ..se aude ca un ticait...si se amplifica odata cu viteaza.. ( din multe intrebari pe la prieteni mi s'a confirmat ca ar fi ceasul de vina...am achizitionat altul...si l'am montat ieri si surpriza.. nici acesta nu functiona...am verificat cu surubelnita si pe cel original de pe masina si pe acesta achizitionat ulterior...ceasurile merg !!! acum problema ar fi cablul..dar el se invarte in bord ....pentru ca se aude ) Unde este problema ?

2. La bazinul cu lichid pentru parbriz....... initial am crezut ca motorasul a ramas blocat sau ceva de genul asta ... l'am scos si l'am pus pe o baterie de masina ......surpriza acesta functiona , am verificat cu aparatul pentru tensiune cablurile...acestea au curent ..12-15 .... iar cand pui motorasul pe cabluri...nu se misca ! :( Problema

este ca nu gasim nici releul...... !

3. de unde pot achizitiona : grila faruri ? ; bara spate ?

Multumesc anticipat....astept raspunsurile dvs ...

O zi placuta !

P.S .... " de bujii trebuie si daca este necesar sa le schimb ? "

Salut,

Cele doua vase...care sunt si pe partea soferului si pe partea pasagerului...au legatura cu rezervorul...in caz de este arhiplin... acolo se pot scurge vapori de benzina sau motorina ....

O zi placuta !

salut la pompita de la spalatorul de parbriz nu ai releu separat,dar incearca sa cureti contactele electrice care se inchid cand tragi de maneta in sus ca sa pornesti spalatorul de parbriz daca contactele ar fi bune ar trebui sa plece si stergatoarele de parbriz pe temporizare. ce masca cauti pentru faruri rotunde sau dreptunghiulare

Am o sonda cu 2 picioare in vas. Nivelul apei este la maxim????

Vreau sa spun ca nivelul apei este la maxim! Nu stiu ce ar putea fi!?

la mine problema cu beculetul care palpaie sa rezolvat cand am schimbat busonul vasului de expansiune de langa baterie.are o supapa de sens care era blocata pe deschis si instalatia de racire trebuie sa fie si presurizata ca sa se stinga becul din bord.incerca si poate o sa rezolvi

Modificat de booby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor sunt posesorul unui vw t2 sau t3 nu-i cunosc exact identitatea. Este din 1988. Am cumparat aceasta masina acum 8 luni si mi-am implinit un vis mai vechi. Masina are un motor 1.6 td si sunt multumit de ea cu o singura exceptie, are cutie de 4+1 si doresc o cutie de 5+1. Ma poate ajuta cineva cu o cutie si ce preturi ar avea aceste cutii? Mentionez ca pe viitor doresc sa pun un motor de 1.9 td sau tdi. Am mai inteles caci la cutia de 5+1 trebuie schimbata si timoniera cu tot ce este sub masina din fata pana in spate.Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si bine ai venit. daca este din 1988 este t3 grija mare ce cutie de viteze montezi pentru ca sunt destule tipuri cu 5 viteze in care difera rapoartele de transmisie si sar putea sa montezi o cutie de viteze care poate avea 5 viteze dar sa nu alerge masina mai tare decat alearga acum cu cea cu 4 viteze.eu zic sa afli codul cutiei de viteze ce o ai pe masina si mai vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat, cand am timp ma voi baga sub masina sa vad ce cod are cutia. Mai am o intrebare, de 2-3 saptamani la turatii mari se aprinde becul la baterie, am schimbat corpul (cu carbunii si releul de incarcare ) si tot asa. La relanti incarca 14,15V iar cand turez scade pana la 12 si un pic ce ar putea fi. Am sa scimb maine sau poimane si curelele de la pompa de apa si de la alternator sper sa fie asta problema. Mentionez caci cu cutia pe care o am merg la drum intins cu 100-110 dar e cam turat motoru. Revin dupa ce schimb curelele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca imi spui codul de transmisie si dimensiunea anvelopelor se poate calcula si viteza in functie de turatia motorului si dimensiunea anvelopelor ,oricum daca vrei sa pui td sau tdi se poate dar avand in vedere ca ai acum td pe masina probabil cod jx este foarte usor sa pui 1,9 td cod aaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!