Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Stiu ca se gasesc niste relee care atunci cand opresti motorul iti trec toti consumatori din masina pe bateria secundara, pentru a nu descarca bateria motorului. Dupa ce pornesti motorul, ambele baterii se incarca de la alternator.

Vezi cazul 2: http://www.12voltplanet.co.uk/split-charging.html

Este o solutie buna daca te misti cu masina o data la cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitele sunt complet separate, m-am gandit ca e mai bine asa. Panoul reuseste sa readuca din morti un acumulator dupa o zi cu soare. Avand doar 50W nu e cel mai eficient, dar la 200 de ron, e cea mai convenabila solutie. L-am luat de pe okazii.ro, nou.

Solutii mai scumpe exista pentru cei care au nevoi speciale. Un panou mai mare, baterii deep cycle, un controller mai destept. Dar pt cateva zile de stat in natura, si cateva beri sau ceva mancare la rece, face fata. Si eu vreau sa trec pe un panou mai mare la un moment dat, insa pentru tinut bateria masinii in viata exista si panouri mai mici, de pus pe bordul masinii si bagat in priza de bricheta. Atata timp cat bagi curent in baterie, o tii in viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este excelenta dani_d

am vazut ca se produc astfel de VSRuri in Australia si SUA/Canada

oare chinezii nu s-au apucat de copiat cum de le-a scapat

multumesc

mai caut si va dau de stire

Modificat de Coada
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doreste cineva sa cumpere lanturi pentru iarna urmatoare, acestea sunt dimensiunile:

185R14C - lanturi pe 14" marimea 8(sau 080 sau 80)
175R14C - lanturi pe 14" marimea 7(sau 070 sau 70)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial miscam roata si credeam ca e joc in bieleta de directie dar m-am uitat mai atent si am observat ca am joc la caseta de directie, acel ax joaca in corpul casetei datorita unei bucse uzate. Se gasesc aceste bucse sau fac parte dintr-un kit de reparatie al casetei de directie? Este vorba de directie manuala, nu servo. Am cautat pe net dar nu am gasit nimic.

 

Si nu in ultimul rand, cum pot sa le scot, au siguranta deaspura lor, sau ies prin desfiletare? Nu am idee cum as putea sa le dau afara, nu pare sa fie prea mult loc.

 

Multumesc!

=========================

Informativ va spun ca bieletele de directie pot fi inlocuite fara demontarea rotilor si fara demontarea capetelor de bara. Nici macar nu e nevoie sa ridicati masina pe cric, trebuie doar sa mai fie o persoana in masina care sa ia putin de volan stanga/dreapta.

post-126284-0-00035400-1428693879_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare: la 1.6D cand trageti sau impingeti socul, se aude o schimbare a turatiei motorului? La mine nu se aude nimic. Am vazut de curand un Golf 2 cu motor 1.6 cu turbo si diferenta era clara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca este prins cablul de soc sub pompa de injectie. El actioneaza o maneta mica acolo. Binenteles ca trebuie sa se simta o modificare de turatie semnificativa a motorului

succes

sau vino maine pana la Campina si ti-l reglez

Modificat de Coada
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare: la 1.6D cand trageti sau impingeti socul, se aude o schimbare a turatiei motorului? La mine nu se aude nimic. Am vazut de curand un Golf 2 cu motor 1.6 cu turbo si diferenta era clara.

in primul rand cand tragi socul la 1.6 diesel se mareste avansul,motorul este mai zgomotos,si debitul de motorina se mareste foarte putin,turatia se modifica datorita faptul ca motorul merge mai rotund ,dar nu se mareste turatia semnificativ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 modele de pompa, unele care actioneaza doar avansul si altele care actioneaza si avansul ci si debitul de motorina,

asa ca daca cauti sa mareasca debitul de motorina, nu este neaparat sa faca asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca pompa mea e tipul care actioneaza doar avansul, e normal ca eu sa nu percep nimic in mersul motorului, cand umblu la soc? Nu vreau debit mai mare de motorina, doar sa aflu daca e normal sa fie asa cum este acum.

O diferenta infima se aude cand inchid socul dar e asa de fina incat poate fi si placebo. Cam asta e situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avansul nu este reglat cu ceasul comparator, poți si sa nu auzi diferența si sa fie același zgomot la motor.oricum asa e normal, ru sigur ai Modelu care nu ridica turația motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de putin timp a inceput sa imi curga cilindrul receptor de la ambreiaj pe la pistonas (probabil s-a dus semeringul). Am vazut ca pe piata se gasesc si kit-uri de reparatie ( ATE sau FTE). Ati folosit vreunul? E ok? Sau e mai bine sa schimb tot cilindrul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu as schimba tot cilindrul receptor.

Nu e scump si apoi poti sta linistit in privinta lui. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1.6D, cutie 3H, masina incarcata cu 500 kg, a trebuit sa cobor pana in viteza 1 ca sa urc niste serpentine abrupte si a fost la limita chiar si asa. Problema este ca in curbele stranse e nevoie sa reduc mult viteza si dupa ce ies din curba masina nu prea mai poate accelera fiind in urcare. Anul viitor voi avea o tona pe ea si o tona pe remorca. Cutia 3H e cam de fuga. Motorul nu il pot schimba si cel mai simplu imi este sa schimb cutia.

 

http://www.rjes.com/html/gearbox_types.html

http://beakerbus.nl/files/T3-Getriebe.pdf

 

Din ce am vazut in tabelele astea, cutiile in 4 trepte pentru greutate sunt 6D, ACP, ACR si DY. A folosit cineva, imi puteti spune cum trag la urcare cu greutate? Cred ca multe DOKA au asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dani_d eu am 1.6d motor CS cu o cutie in 5 si pot spune ca urca binisor ca doar nu ma grabesc

dar la remorca nici nu m-am gandit nu cred ca o mai poate trage

daca e cineva care a incercat sa traga remorca il rog sa ne spuna dar la ce spui tu o tona pe masina si o tona pe remorca eu nu cred ca urci Posada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna sa va fie inima! Am o mica nelamurire si daca exista cineva care ar avea un sfat, v-as multumi anticipat.

Motorul de pe dubexul meu, un 1.6 D, cand se incalzeste, nu mai trage neam. Lenes e de felul lui (nu contest), dar acum, pe caldurile verii ce ne cheama la mare, as vrea sa il duc si pe el, motorul, la plaja. In loc sa alerg pana acolo si sa ii trimit poze.

De la ce o fi lenea asta? Diferenta e mare, de la momentul in care pornesc si cel de peste 10-15 minute in trafic. Sau daca merg noaptea. 
Astept un raspuns cu sufletul la gura de la un mester mare sau un amarat ca mine care a patit acelasi lucru si are o idee. Multumesc!

Modificat de zeroweb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica jocurile dintre came si saibele de reglaj,ma refer la axa cu came.pe masura ce se uzeaza scaunul de etansare al supapei trebuie refacute jocurile sa nu ramana supapele atacate,fenomen care se simte la incalzirea motorului din cauza dilatarii pieselor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam mult de sugestii. Verificam si ne intoarcem cu pareri si impresii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am gasit cateva conducte de frana ruginite. Am decis sa le schimb pe toate. Initial eram ferm convins ca sunt mai bune cele de cupru apoi am gasit un post pe un alt forum.

 

Zicea cam asa:

 

"in start ,cuprul e mai scump.Alte dezavantaje : este moale si mai putin rezistent la roadere de alte parti , in special muchii; imbatrineste si devine casant , cedind la punctele de solicitare , formeaza cupla galvanica cu fierul ,determinind corodarea si implicit cedarea la presiune ; poate cataliza degrarea lichidului de frina de natura organica ; corodeaza de asemenea in contact cu aluminiu si aliajele sale(mai greu)
Cea mai mare parte pot fi prevenite , prin montare ingrijita si prin protejarea exterioara,cuplele galvanice pot fi prevenite cu o piesa intermediara din alama sau inox,atunci cind se impune datorita conditiilor specifice locale

,unele pot fi neglijate, datorita duratei limitate de viata a masinii.
As adauga ca la o presiune echivalenta si un diam ext egal se reduce lumenul,putind duce la pierderi de presiune instantanee,dupa care se egalizeaza.
Acum ,daca ati renuntat la cupru pt dezavantajele de mai sus ,incercati sa lucrati cu teava de fier ,fie el si moale ,si mai vorbim.....hai dao-ncolo de teava...."

sursa

 

 

Voi ce parere aveti cand vine vorba de conducte de frana cupru vs otel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat o conducta de otel, care era ruginita si se fisurase, cu una de Cupru. Asta a fost prin 2012 si inca nici un fel de problema. As zice sa treci pe Cupru, din propria experienta si nu din auzite si diverse teorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu te multumeste ,fa-ti  conducte din inox!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu inca daca ma multumeste sau nu. Ma gandeam ca poate a mai sapat cineva dupa astfel de documentatii inainte si are mai multe informatii.

 

Din ce am gasit eu, se recomanda un aliaj CuNi 90%Cu, 10%Ni. Se gaseste la mai multe magazine si la noi dar lucreaza doar cu persoane juridice. O sa pun aici ce mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6D, coroana dintata de pe volant se poate schimba sau trebuie cumparata volant cu totul? Coroana mea are niste dinti lipsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.de curand am achizitionat un t3 1.6 td.problema este ca turbina nu baga presiune.am masurat la un golf2 cu aceasi turbina(garrett t3) si avea 0.6,pai la mine e 0.am luat de pe golf corpul turbinei atat evacuare cat si admisie .am crezut ca e dus westgate-ul dar nimic.paletii sunt ok,nu are pierderi de aer pe admisie si nici gaze arse.turbina se aude,daca scot furtunul din admisie baga aer.nu inteleg ce se intampla.nu am putut pastra toata turbina golfului pt ca baga ulei pe evacuare. E ar putea fi?ca scot un fum de speriat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!