Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Multumesc pt ajutor Booby. da Artelian, este o piesa din plastic, teflon sau din ce o fi care face bordul mai drept, si cu niste locasuri de depozitare, am vazut la unele t3-uri, nu stiu ce modele erau, multivan sau altceva, dar aveau chestia aia pe bord si as vrea si eu una. multumesc.

Si inca ceva, Booby tu ai cumparat vreo ceva de pe site-ul ala german pe care mi l-ai dat? Cum se procedeaza, nu am cunostinte de limba germana..

Ma refeream la pisa de la cutie/schimbator.

Acel suport din plastic il poti cumpara online si de pe ebay, daca nu reusessti pe respectivul site.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni vreo bobina de electromotor de la gama vw care sa mearga adaptat si pe electromotor de T3?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.depinde ce electromotor pentru ce tip de motor.eu am cod motor CR de le golf si sa potrivit bobina de pe un golf.Din cate am inteles CR si CS sunt cam la fel si merg montate bobinele de inductie de golf 1 pe vw t3 si invers. :icon_confused: Mai poti cauta piesa dupa codul bobine sau a electomotorului si asa sigur o gasesti.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singur nu vreti sa ziceti solenoidul de pe electromotor? Ca bobina de inductie e pe la alt capitol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solenoid asa il gasesti pe site-uri de piese auto insa cei mai multi il stiu ca si bobina de inductie.cel putin cand ziceam de solenoid multi cadeau pe ganduri zicand "ce vrei sa spui de bobina de inductie vorbesti?"poate ne lamuresti tu in privinta asta  :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JFGI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un articol misto gasit pe net despre demontarea bordului de T3 si a sistemului de incalzire-dezaburire.  Cu poze si explicatii f detaliate :  poate foloseste si altora  http://benplace.com/dash.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare, ma va ajuta mult pt. ca trebuie sa execut o lucrare asemanatoare la busul meu. Bravo Komissare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am luat un T3 an 1988, 1.6 TD, cod JX,  cutie5+1 si am urmatoarele probleme:

1. Nu sta in viteza a 2 in mers, sare, daca o tin cu mana e ok...
2. Se aprinde ledul rosu la apa chiar cand masina e rece (nu sunt probleme la instalatie), nu se aprinde tot timpul
3. Se aprinde becul la ulei adica bazaie ceva in bord cateva secunde iar apoi dispare (nu sunt probleme decat electrice)

Probabil este nevoie de alta cutie , reparatia nu ar da rezultate....stiti la dezmembrari unde pot gasi...sau daca are cineva ..Sunt din Bucuresti!

Va multumesc!

Modificat de DANNY Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru achizitie :)

Pentru incalzire voi face trimitere in aria Golf2 deoarece principiile sunt aceleasi, uneori releele sau chiar culorile firelor sunt aceleasi.

2. verifica nivelul lichidului de racire in borcanul de expansiune. Daca esti sigur ca e la nivel, pentru o vedere de ansamblu a sistemului vezi aici: http://vwforum.ro/topic/11943-golf2-clipeste-bec-in-bord/#entry184680

3. problema poate fi electrica (fire, senzori) sau mecanica (presiune ulei slaba)

alte detalii:

http://vwforum.ro/topic/12233-piuit-dupa-ce-accelerez-mai-tare/#entry189416 sau

http://vwforum.ro/topic/45127-preiune-ulei/#entry708317

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult....! Revin cand e gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, planuiesc un schimb de ulei si m-ar interesa ce ulei si cat sa cumpar pt un VW T3 din 81, motor 1.6 diesel seria CS. Multumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, planuiesc un schimb de ulei si m-ar interesa ce ulei si cat sa cumpar pt un VW T3 din 81, motor 1.6 diesel seria CS. Multumesc in avans!

salut,ulei15w40,ai nevoie de 5 litri, daca crezi ca este uzat motorul adica consuma ulei, vara merge si 20w50.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

știți unde aș putea găsi o butelie de gaz pentru camper?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat și acolo. Eu vreau pentru camper. E modelul ăla care se prinde sub mașina; nu știu ce capacitate are dar e destul de mare.

Cam așa: small-3.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!!!! Cine ma poate ajuta si pe mine cu o toba de esapament de t3 1,6d? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.recent am pierdut cheile de la microbuz,am ramas doar cu cheia de pornire si rezervor.ma poate ajuta si pe mine cineva cu manerele cu tot cu chei?insa asta nu e cea mai mare problema.problema este la hayon unde am inteles ca la tipurile astea de microbuze din 82 cum este al meu nu se poate scoate butucul pentru inlocuirea lui,asadar trebuie sa nimeresc vreo cheie de la acelasi model care sa se potriveasca.cine vrea si poate sa ma ajute ma poate anunta pe pm.multumesc.Pss:in zona mea nu prea gasesc tipul asta de microbuz ca daca era ma descurcam singur :tuktuk:  :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Îmi spuneți, vă rog, cum reperez senzorul de temperatura pentru preîncălzire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la cel care comanda releul de la bujiile incandescente, este in capul chiuloasei partea dinspre fata masini si este amplasat pe racordul pe care se monteaza furtunul care merge in fata la radiatorul de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el mă refeream și l-am găsit. Mulțumesc! Problema însă tot nu am rezolvat-o. Am verificat traductorul și la prima vedere ar funcționa. Îi scade valoarea o dată cu temperatura și crește când îl răcesc. Poate să fie defect și să nu dea valorile corespunzătoare? Sau defect în cazul traductoarelor înseamnă să nu meargă deloc?!


Releul l-am probat pe alte două mașini și funcționează cum trebuie. La mine, dacă las până se stinge becul stă 45 de minute pe bujii, indiferent că e motorul cald sau rece. Eu nu îl las mai mult de 6-7 secunde dar ma enervează să știu că nu merge.

 

Traductorul de temperatura corespunde pin-ului 30 din releu sau mă înșel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SamuraiJerk

30 e pinul pentru +12V permanent

sigur nu e pinul pentru senzor.

 

pinul T este pentru senzorul de temperatura

mai multe detalii, inclusiv lista pinilor: http://www.brick-yard.co.uk/forum/forum_posts.asp?TID=8602&PID=378292&title=limey-the-syncro-16-25tdi-westy-330mm-brakes#378292

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.de o vreme am probleme la cutia de viteze.nu intra in treapta revers desi tot in aceeasi pozitie a schimbatorului altatada intra,cand reusesc sa o bag in revers si dau cu spatele nu sta nici aproape un minut.La fel se intampla si cu treapta 1 si 3 cu specificatiile ca acestea nu sar din viteaza doar nu intra din prima in viteaza si caraie(repet ambreajul e la podea si maneta este in pozitie corecta pentru acele trepte de viteza).eu suspectez furca.Dar treaba cu saritul din revers ce ar putea fi?Cum remediez aceasta problema?Unde pot vedea nivelul de ulei in cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!