Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Salut. Sunt interesat de jante. Discutam pentru detalii. Multumesc.

suna-ma..........

Folositi PM pentru aceste detalii va rog

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am schimbat si supapa de motorina si tot asa greu porneste masina. Daca sta cateva ore o ia greu ca atunci cand nu are motorina. Daca stau cateva minute porneste foarte usor chiar si fara sa mai tin pe bujii. Oare ce ar putea fi? Tare mi-e teama sa nu fie pompa de vina. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Booby referitor la ambreiaj. Am desfacut in totalitate pedala de ambreiaj si acolo am gasit defectul. Mai exact boltul care tine axul ce apasa in pompa era foarte tare uzat chiar si gaura de la pedala unde intra boltul era foarte uzata. Am sudat si am refacut gaura din pedala si am schimbat boltul iar acum totul este ok. Merci inca o data si poate imi dai un sfat la problema postata mai sus in legatura cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu pornirea pot fi mai multe cauze eu as incerca in prima faza sa alimentez electroventilul de la pompa de injectie separat de circuitul care vine de la contactul cu cheie sa nu ai cumva o problema la partea electrica a contactului cu cheie.este o varianta cauzele pot fi mai multe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Mă confrunt cu o mică problemă la transporterul meu.

În reprizele de acceleraţie (în mers) se aude un"ţăcănit" în zona motorului.Dacă turez motorul în gol (pe loc), indiferent cât de mult, nu se aude numic şi motorul merge foarte bine.

Motorul porneşte uşor, dar acest zgomot ma nelinişteşte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un t3 1.6d, cutie 4+1, a carei cod nu-l stiou inca. AM gasit de cumparat o cutie 5+1, cod ASS. Ma intereseaza o cutie "de fuga", unicul meu scop fiind consumul mai redus si nu viteze peste 120km/h. Merita investitia in aceasta cutie? Am vazut  ca o cutie de fuga este cea cu initiale 3H, dar ar mai fi si altele. Poate cineva sa ne spuna aceste coduri? Multumesc anticipat, o prezentare a cutiilor poate fi vazuta aici: http://translate.google.ro/translate?hl=ro&langpair=en%7Cro&u=http://www.partsemporium.co.uk/t25gearboxcodes.htm 

 

 

 

Atentie te rog la dimensiunea scrisului

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus booby link-ul ăsta câteva pagini în urmă.

Modificat de nxtaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu cutiile de viteza cu cod 3h si ass au aceeasi rapoarte de transmisie ,doar ca cutiile de viteza cu cod ass sunt un pic de generatie mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand multumesc tuturor!

 

Azi am reusit sa vad ca  a mea cutie de viteze este codul ACP. Din pacate desi am vazut acele tabele... nu am inteles nimic din cifrele alea, nu stiu ce insemna. Inca odata scuze si acceptati ca nu ma pricep, dar am intrebat si un mecanic si... a spus ca nu e inginer etc." E vorba de niste rapoarte si diferential" Si ATAT SI GATA.

D-le BOOBY, am citit toate paginile acestui post si am vazut ca va pricepeti. In concluzie merita sa cumpar cutia ASS(5+1) in locul cutiei mele ACP? Se intelege ca o cumpar ( cu tot cu toate piesele care sa se potriveasca direct in locul 4+1). Multumesc de raspuns! Respectele mele! 

 

OFFTOPIC

Scriu pt prima data pe acest forum si nu mi s-a mai intamplat sa scriu atat de mic incat sa nu vad, motiv pt care am marit "fontul" la ..24. Departe de mine gandul de a atrage atentia sau mai stiu eu ce interpretare. Eventual spunenti-mi cum sa procedez si va multumesc inca odata.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara discutii merita sa cumperi cutia de viteze ass in locul celei cu cod acp dar va fi nevoie sa inlocuiesti si timoneria manetei schimbatorului de viteza .trebuie tinut cont si de ce poate motorul si nu in ultimul rand cutia de viteze sa fie ok sa nu sara din viteza sau sa scoata zgomote anormale in mers.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca odata de sfat. Am vorbit si de timonerie dar din pacate nu am cum sa o probez dinamic, nu stiu daca va scoate zgomote, nu stiu daca va sari din viteze.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am rezolvat problema cu pornitul. Am schimbat platoul cu carbunii si bucsele de la ectromotor, se pare ca nu invartea suficient de tare motorul iar acum este totul ok. (de fapt erau foarte uzate mai ales carbunii).Singura dilema ce o mai am este aerul ce vine pe retur la pompa, am pus furtun de motorina transparent si pe tur dar pe acolo nu vine aer de loc. Ce ar putea fi? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,ma poate lamuri si pe mine cineva cum reglez farurile in regie proprie pe un perete??ca pe  net nu prea am gasit mare lucru.ma intereseaza cum se face:distante cum trebuie sa bata farurile chestii dinastea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva tabla de reparație? Vreau să înlocuiesc panourile de la aripi ruginite. Ce părere aveți despre Klokkerholm sau Van Wezel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit Klokkenholm pentru aripa dreapta spate si panoul mijloc stanga jos si a iesit cam asa

post-61718-0-40300700-1360777963_thumb.j

post-61718-0-99460500-1360777985_thumb.j

post-61718-0-82438400-1360778047_thumb.j

post-61718-0-60508800-1360778094_thumb.j

post-61718-0-68051800-1360778134_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva pe unde se mai gaseste si la ce pret un bendix pt electromotor 1,6 d? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede ca sunt din ce in ce mai putini iubitori de t3, dar este logic raportandu-ne la viata sociala.

In alta ordine de idei, am cumparat de la u domn din Urlati cutia de 5+1 tr. si acum imi vine sa urlu ca nu merge Tr I si fluiera putin diferentialul. Se pare ca e pinionul de I e de vina. Stie cineva .. pe undeva vreun mester de cutii de viteze sau macar de unde as putea cumpara un astfel de pinon? Cutia este ASS.

ps. daca se cupleaza vit I pt  apleca de pe loc, sare imediat, chiar daca nu reduci viteza

 

Multumesc!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te va costa mai mult reparatia cutiei de viteze decat alta buna la mana doua ,nu cred ca vei gasi pe cineva sa se uite in ea fara 200 de iar piesele costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord ca e 200 manopera la cutie dar o cutie noua e undeva INTRE 800-1200 lei,  si nnu crd ca un pinion e asa de scump/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta, pot sa-ti  ca vei mai gasi si alte piese uzate ,mai mult sau mai putin ,prin cutia de viteze, si tot mai bine este sa cauti una buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua .Am cumparat un vw t3 din 1990 ,motor de 1700 si cutie de viteze in 5 trepte.As dori sa verific uleiul in cutia de viteze dar nu gasesc nici un buson de nivel,umplere sau golire.Va rog sa ma ajutati daca se poate cu niste sfaturi.Multe multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, cand NU e tras socul la pompa de injectie de la motorul 1.6 d , unde trebuie sa stea orientata tija de soc: spre roata dintatata sau in directie opusa? Inntreb deoarece mi se pare ca eu cand trag socul imping tija de soc in parte opiusa (spre cabina  sofer), iar in mod normal sta spre roata dintata. Multumessc anticipat de raspuns, dar pun aceste interbari (poate neavenite pt unii experti) deoarece nu cunosc nici un mecanic bun in zona, si toti isi dau cu presupusul, iar masina e reparata "dupa ureche".... Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija de soc sta in pozitia o ( soc neactionat), cand se afla ca la tine spre distributie. Actionat socul spre sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de 1000 de puncte (realizand ca f multi au probleme pe internet cu cureaua de alternator si/sau fuliile aferente ) :   ce dimensiuni are cureaua de alternator de T3 1.6 D fara servo directie si fara a/c ?

 

Merci mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!