Jump to content

Ajutor 1.8t


Renato_Dub
 Share

Postare recomandată

Salutare!!Am un motor 1.8t AGU de pe un Golf4 Gti si l-am pus pe un Corrado.PRoblema este ca masina nu trage deloc..motorul merge foarte prost.Rog ff mult ca cine in masura si stie despre ce e vb sa ma ajute.

Masina face tura degeaba..nu trage deloc..la schimbare de treapta..la ture mici(1500-2500)da foarte mari rateuri,iar in ture la turatie constanta are mici intreruperi.Tin sa precizez ca pompa de benzina baga in mers 3.5bar..iar benzina am folosit si cea de 95

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-ai montat toti senzorii? da vreo eroare pe VAG COM? incearca si benzina de 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers si cu benzina de 98 ,pe vag com da ceva erori la senzorul de la evap,senzorul de altitudine sau ceva de genul...si inca una(nu mai tin minte exact.Problema este ca masina trage cate o data..nu face tot timpul..asta este buba:(,iar in legatura cu senzorii eu zic ca sunt montati toti

Modificat de mariusdub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai motorul asta are fff multi senzori si e de ajuns 1 care sa dea informatii aiurea ca sa nu mearga bine. poate poti pune eroarea exact aici. din cauz unui senzori iti poate da un amestec prost...

motorul inainte de montaj mergea ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu:( .Motorul cand l-am luat era dat jos de pa masina...masina facuta praf.Dupa ce l-am montat am iesit cu ea in cursa(sa vad cum trage)era exact 1.8t..la 3000-3500 rupea(cand intra turbina).Asta se intampla ca nu aveam DV.Dupa ce i-am montat un dv a inceput sa faca figuri..L-am dat jos..la fel..iar treaba cu senzorii..o sa verific,dar nu sa unblat la nici unul...evantual sa se fi busit vreunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce DV ai pus? stock sau aftermarket? posibil sa fi afectat turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aftermarket...Turbodynamics.Dar turbina face presiune..de la 0.5 la 1.3,1.5bar in functie de reglaj

Si inca ceva..miroase a benzina neara pe evacuare rau de tot

Modificat de mariusdub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca miroase a benzina nearsa ar tb sa ai ceva erori de rich mixture sau misfire. CHECK ENGINE ar fi trebuit sa palpaie, dar banuiesc ca nu ai asa ceva in bord. Tb sa stai cu vag-com-ul langa ea cand face asa. Sa nu fie de la sondele lambda.

numai bine

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca miroase a benzina nearsa ar tb sa ai ceva erori de rich mixture sau misfire. CHECK ENGINE ar fi trebuit sa palpaie, dar banuiesc ca nu ai asa ceva in bord. Tb sa stai cu vag-com-ul langa ea cand face asa. Sa nu fie de la sondele lambda.

numai bine

Erori de genul asta nu da.A fost bagat Vag-com-ul si cu masina pornita(pana pe la 6000 ture) si totul pare in regula,iar cu check engine-ul nu se aprinde(sau nush daca e in bord,am bordul de g4..bordul motorului),sonda lambda am 2 (e modelul cu una singura) si am incercat pe rand cu fiecare..totul pare in regula ..dar masina nu merge :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca un log in mers? pe injectoare...MAF..ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc..dar nush in ce masura o sa ma descurc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la debitmetru si vezi cum merge masina dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si treba asta... la fel :)

Si inca ceva..in mers se aude un fasait...furtunule sunt..sau cel putin asa par

Modificat de mariusdub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tot traseul de furtune catre turbo pentru ca, chiar daca ele par aparent ok, caldura e foarte mare si e posibil sa pierzi presiune prin vreunul...off, sunt multe chestii care pot fi problematice....posteaza totusi si un log cu vag...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc diseara..sper sa ma descurc:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut niste print scrin-uri

Sper sa se inteleaga ceva:)

astept pareri si sugestii

post-3857-1218477247_thumb.jpg

post-3857-1218477260_thumb.jpg

post-3857-1218477266_thumb.jpg

post-3857-1218477271_thumb.jpg

post-3857-1218477278_thumb.jpg

post-3857-1218477290_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea era sa faci o scanare si sa pui aici erorile, si sa faci un log in viteza 3 sa ii dai sa inregistreze el valorile. adica sa le scoata sub forma de excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori faci niste log-uri in mers cu diverse blocuri (118, 120, 003 etc) ori macar verifici cateva valori la relanti, cum ar fi adaptarea la sonda lambda - 032 parca, altfel nu prea putem sa-ti dam nici un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit fac niste log-uri si am salvat si erorile date in mers

DTC_01.txt

Modificat de mariusdub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit fac niste log-uri.Nu stiu ce a iesit...dar daca nu e bine rog pe cineva sa-mi spuna exact

Sper sa se inteleaga ceva din ele

LOG_01_001_005_099.txt

LOG_01_001_006_099.doc

LOG_01_001_011_008.doc

LOG_01_001_025_099.doc

LOG_01_019_xxx_xxx.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e clar...Nici nu are cum sa mearga bine masina. In primul rand din cauza F96 nu ai amestec bun....e senzorul de presiune probabil busit si nu coreleaza bine cantitatea de aer bagata in motor .

Apoi problema la debitmetru (G70)...probabil cand ai facut testul era mufa scoasa sau nu e bine bagata sau pinii nu calca bine .... e o problema clar si acolo si trebuie sa verifici.

Inca o problema la N80..la fel, poate mufa sau chiar senzorul in sine.

Sfatul meu este sa cauti pe cineva cu autodata sau daca te pricepi, cauta senzorii astia si verifica-i pe fiecare in parte...Motivele principale sunt evidente F96 si G70 sunt clar afectati in log-ul facut de tine.

Asteptam raspuns de la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba sta in felul urmator.In afara de debitmetru..toate erorile mi le da pt ca lipsesc piesele.Cand sa cumparat motorul nu au fost pe el..si nici nu stiu cum arata.O sa le caut se le pun si sa vad dupa aia cum sta treaba

Mufa de la debitmetru era bagata,dar s-ar putea sa fie dus:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa faci urmatoarele loguri in mers, treapta a 3-a de la 2000 pana la 6000rpm ar trebui sa fie ok:

1) grupul 003 cu grupul 020

2) grupul 115 cu grupul 031

3) grupul 118 cu grupul 032

Nu prea poti loga mai mult de 2 grupui deodata pentru ca iti scade viteza de esantionare si o sa ai putine esantioane.

In ce ti-am sugerat vei avea urmatoarele informatii:

1) cantitate aer (MAF) si avansul

2) presiune turbina si tensiunea pe sonda lambda

3) duty cycle N75/temperatura aer admisie si adaptarea ECU-ului la valorile sondei lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni,te-am inteles foarte bine dar versiunea de vag-com pe care o am nu-mi permite aceste canale

am incercat dar degeaba.Da eroare

118,120 si 032 nu le pot folosi:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat de mai multe ori si cu mai multe variante de Vag-com.Canalele 118 si 120

Am incercat si varianta de Toni si tot nu merge!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!