Jump to content

Alarma din fabrica - am sau nu / probleme


AliZ
 Share

Postare recomandată

  • 4 months later...
  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    25

  • Al Bundy

    24

  • draganuta

    15

  • Inginerul

    12

Salut..Am si eu o problema la alarma masinii mele(e alarma pe claxon) de sambata a inceput sa imi sune aleator.Duminica dimineata a sunat pana mi-a murit bateria iar dupa amiaza...a sunat pana am fost anuntat de vecini :scratch:!Am scanato cu VAG-COM si nu am nici o eroare nicaieri!As vrea totusi sa o dezactivez dar nu stiu cum sau poate stiti vreo metoda de a o remedia problema.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de dezactivare e destul de complicata. Trebuie folosita o interfata pe serial, se intra pe DOS cu VDS Pro si se modifica bitii corespunzatori dezactivarii claxonului, alarmei sau carei componente vrei.

Daca reusesti sa intri pe DOS si sa faci o diagnoza cu VDS Pro pot sa-ti spun ce adrese trebuie sa modifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Cred ca sunt al 3-lea care ridica problema asta cu care de fapt cred ca a inceput topicul. Si anume: Raza de actiune a telecomenzii a scazut substantial pana spre 2-3 metri. Baterii schimbate de 2 ori la ambele telecomenzi, deci iese din discutie posibilitatea de a fi consumate. Chiar n-o mai fi nimeni care sa fi patit chestia asta si sa-l deranjeze? Multumiri anticipate pentru eventualele sugestii de remediere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.Alarma e cea originala cred si nu stiu daca exista vrun buton ceva pt reglare la lovire.Daca las vrun geam deschis si inchid masina se ridica singur, are senzori in interior care se activeaza dupa 30 sec dupa ce inchid maisna, si are senzori in usi daca bag cheia porneste alarma(nu e pe claxon),si are senzor la capota.

Deci.. e originala , merge reglata cumva??

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am alarma din fabrica dar e activata doar de deschiderea usilor,capotei,portbagajului. si de cand am activat-o la inchiderea centralizata e confirmata lock-unlock de claxon.

intrebare: se poate pune alta sursa de zgomot (cumpar eu un difuzor) sa piuie in locul claxonului?vreau ceva mai finut,cand o inchid mereu lumea se uita de para am claxonat dupa femei (nu imi sta in obicei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma OEM nu are senzor de soc. Prin aceasta producatorul respecta normele europene.

In multe state europene este interzisa montarea senzorului de soc din motiv ca alarma masinii poate porni de la un camion sau alta sursa de soc (tunet) iar masina nu este in pericol de a fi furata/vandalizata. Prin aceasta se evita deranjarea inutila a cetatenilor care locuiesc in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am alarma din fabrica dar e activata doar de deschiderea usilor,capotei,portbagajului. si de cand am activat-o la inchiderea centralizata e confirmata lock-unlock de claxon.

intrebare: se poate pune alta sursa de zgomot (cumpar eu un difuzor) sa piuie in locul claxonului?vreau ceva mai finut,cand o inchid mereu lumea se uita de para am claxonat dupa femei (nu imi sta in obicei)

La celalalt golf inlocuisem claxonul de pe alarma cu o sirena de alarma Type R :)), cu 6 butoane pentru semnale acustice diferite si am lipit intre ele contactele celui de-al 6-lea buton, daca-mi aduc bine aminte, astfel incat, cand primea semnal electric de inchidere/deschidere a usilor, suna ca orice alarma aftermarket. Costul sirenei a fost de 25 de lei. Urmeaza sa repet operatiunea si pentru golful care il detin in prezent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand repeti operatiunea sa ma anunti ce/unde ai lipit/ eu nu vreau goarna,de aia as vrea sa renunt si la claxon. prea mult zgomot face si atrag atentia inutil. as pune ceva cu un ton diferit de claxon,alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla acest claxon pentru alarma OEM ? eu de mult vreau sa il schimb, dar nu ma apuc sa umblu ca nebunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar langa mecanismul de stergatoare sub protectia aia de plastic de sub parbriz.

@Muale, nu te gandi ca face galagie mare. Doar cate un beep scurt si placut la inchidere si doua la deschidere, iar daca este activata alarma lasa sirena sa cante doar o parte din intreg semnalul acustic de activare. Te anunt cand fac modicarea. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un DIY sau macar niste poze sa stim ce sa facem ar fi mult apreciat :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti promit ca o sa fac. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am alarma din fabrica pe claxon si mi s a intamplat de 2 ori sa nu mi recunoasca cheia cand o bag in contact.dar am constatat ca am urcat in masina si pana sa o pornesc mi s au blocat usile iar cand am bagat cheia in contact a inceput sa claxoneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este separat?! credeam ca foloseste claxonul masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este separat. Il vezi in compartimentul de sub stergatoare, pe langa filtrul de polen, mai spre centrul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

am o bora4motion din 2000, am alarma din fabrica pe ea, nu stiu daca e oem sau altfel dar e din fabrica sigur. in fata, si stanga si dreapta jos, am o gaura(1 centimetru patrat), de unde se vede o lumina rosie, acea lumina rosie se stinge la 30 de sec dupa ce incui masina. daca las geamul jos, si armez, si bag mana pe geam dupa 30 de sec, suna alarma. aveti idee ce fel de alarma este?

daca da....aceasta alarma nu are un potentiometru de unde poate fi reglat gradul de sensibilitate. din ce am citit cica unele nu pot fi reglate si nu raspund la socuri, la trageri de portiere etc.

astept raspuns. multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi dau seama este alarma din fabrica si ai si senzori de miscare . In plafonierele din spate sunt montati senzorii de miscare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand vezi ce inseamna acel OEM. (am alarma din fabrica pe ea, nu stiu daca e oem sau altfel dar e din fabrica sigur).

daca bagi mana pe geam si suna,e diferit de ce am eu,care se activeaza doar la usi,capota,portbagaj deschise.

poate ai acei senzori care simt interiorul masinii dar nu reactioneaza si la socuri (intr-un fel e bine,nu suna la tunete,camioane fara toba,mingea copiilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta m-ar interesa, sa o fac sa sune, intr-adevar m-am exprimat ca si un copac in post.

eu vreau sa sune la socuri, la trepidatii,la chestii destul de sensibile; parchez masina in fata blocului, si e plin de copii....nu as vrea sa fac padurea spanzuratilor in cartier.

ma gandeam ca are un potentiometru de reglare(mai sensibil - mai putin sensibil), cum am vazut la altele aftermarket....

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa aflii DACA are as aceva sau nu. daca are,sa vezi unde este (de ob la cateva am vz ca il pune sub bord (o cutie mai micuta ca un pachet de tigari).

ai breloc separat sau activezi din cheie alarma? iti inchide geamurile automat la activare? daca e alarma masinii,pe cheie si cu un claxon,vezi daca din fabrica se montau variante cu senzori in interior(cum ai tu) si fara(cum am eu). si in felul asta vezi daca e oem sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai lampile spate asa, ai alarma cu senzor volumetric (senzor de miscare, geam spart etc.)

1J0951171DB41.jpg

Bine, bine, dar de ce avem nevoie pentru a instala aceasta alarma? Care e diferenta? (in afara de acei senzori)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente sunt la cablajul electric al lampilor de citit spate si la configurarea modulului confort.

Suplimentar, daca masina nu a avut nici un fel de alarma oem, sirena (tip claxon sau tip sirena electronica cu alimentare de backup -implicit cablajul acesteia), cablarea senzorului de capota si alti biti in modulul comfort.

Pentru o operatiune completa sunt necesare:

-sirena, lampi citit spate cu senzori de miscare

-cablaje electrice

-vds-pro ptr configurarea modulului confort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rudolf.s

da, asa am lampile, sunt crem, ca sa fie asortate cu pielea, dar asta nu are nicio legatura.

si jos pe prag, pe stalpul unde este prinsa centura, chiar jos, am o gaura(si in dreapta si in stanga), de unde se vede lumina rosie; aceasta se stinge la cateva secunde dupa ce incui masina.

cand am desfacut volanul (cand am schimbat caseta de directie) nu am vazut nicio chestie care ar putea semana cu un potentiometru de alarma...

alarma e pe cheie masinii, se activeaza cand incui masina. nu inchide geamurile la activare pt ca e din 2000 masina, le ridica sau le da jos dupa caz, cand bag cheia in usa si invart.

tare ma tem eu ca nu are nimic de reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate regla, dar in stalpi acolo unde e lumina aia rosie trebuie sa ai un buton pe care daca apesi se dezactiveaza senzorii de interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!