Jump to content

Scartzait la pornirea la rece


bobo
 Share

Postare recomandată

Hello,

la pornirea la rece se aude un scartzait puternic in fata. Am dus-o la service, i-au curatat cica cureaua de distributie si motorashul de la ventilator (eu va spun ce au scris in deviz). In continuare se aude. Aveti idee de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai poate fi cureaua de accesorii.. sau mai e o bucsa la demaror care poate sa faca asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de scirtiitura? Metalica, de cauciuc? Cureaua de distributie nu poate scirtii pentru ca nu aluneca, are dinti. Ce poate fi acolo, rola care intinde cureaua de distributie. Acesta are un rulment, care este bine sa fie schimbata odata cu cureaua(cind este timpul de schimbat cureaua). Poate fi si un rulment de la pompa de apa, rulment in alternator, curele de accesorii care nu sint destul de bine strinse......Cind scirtie, arunca un pic de apa pe cureaua de accesorii, vezi daca mai scirtie. Ideal ar fi un spray, dar nu stiu daca se gaseste asa ceva acasa, se numeste Belt dressing(saciz in spray).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locul tau nu m-as mai duce inapoi la "specialistii" astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ca prestator de servicii va spun ca e corect sa mergi inapoi la ei din doua motive:mergind in alta parte le faci reclama proasta (si poate chiar nu merita pt ca oricare poate gresi la diagnostic) si al 2 lea motiv pt acei bani pe care tu i-ai dat ei au obligatia ori sa te multumeasca ori sa-ti dea banii inapoi(si mie mi se intampla cate-odata si ce rau ma enerveaza... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Hello,

la pornirea la rece se aude un scartzait puternic in fata. Am dus-o la service, i-au curatat cica cureaua de distributie si motorashul de la ventilator (eu va spun ce au scris in deviz). In continuare se aude. Aveti idee de la ce poate fi ?

<{POST_SNAPBACK}>

Mai mult ca sigur zgomotul provine de la electromotor,pt remediere trebuie demontat de pe masina si desfacut bucati.Se curata si greseaza cu vasilina reductorul cu 3 pinioane si mai ales bucsa de la iesire ax (bendix) care este uscata 100%De aici provine si zgomotul la pornire.Bafta! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, as merge inapoi pentru banii mei, dar dupa aceea adio. Asa vor invata sa nu mai greseasca. Eu (cel putin) ma duc la cel putin doua serviceuri pentru doi opinii si dupa aceea ma decid care poate sa fie mai aproape de realitate+pret. Asa pe incercate pot sa-mi repar si eu masina. Schimb piese una dupa alta pina gasesc piesa defecta. De aceea ma duc la un mecanic pentru ca el stie care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru info; cred ca o sa ma mai duc la ei ca acum am iesit din garantie , deci orice piesa costa si s-ar putea sa fie mult mai interesati sa o repare. Impresia mea este ca toti te cam plimba pana iesi din garantie ca sa poata sa ia banu' .... aste e, suntem in RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ai rezolvat pana la urma problema ? De la ce era?

Si la a mea ( OC1 2001 1.9TDI) se intampla ceva asemanator. Dimineata, la relanti, la rece, se aude ca un fel de fasait sacadat in partea dreapta a motorului care dispare in 4-5 minute dupa ce motorul se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine fasaitul s-a rezolvat prin schimbarea distributiei. cati km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 71.000km...a inceput sa faca asa de pe la 62-63.000km

Si eu am in plan schimbarea kit-ului de distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 71.000km...a inceput sa faca asa de pe la 62-63.000km

Si eu am in plan schimbarea kit-ului de distributie

<{POST_SNAPBACK}>

Inseamna ca ar fi timpul sa treci la treaba..

La mine a inceput pe la 88.000 km si am facut-o la 94.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Inseamna ca ar fi timpul sa treci la treaba..

La mine a inceput pe la 88.000 km si am facut-o la 94.000 km.

<{POST_SNAPBACK}>

Dupa ce am dat niste telefoane pe ici pe colo ( Brady, Avia , Augsburg, etc) am gasit kit-uri de distributii la tot felul de preturi. Reies doua categorii principale: piese originale Skoda sau piese aftermarket (alti producatori ca Bosch, INA).

Am inteles ca un kit original este garantat de service la 90.000km pe cand unul

aftermarket 60.000km. Diferenta de pret intre cele doua varianta este substantiala

(500-600RON). Acum nu stiu la care sa ma arunc . Voi ce ziceti ? Merita diferenta

de bani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca merita sa ti-l pui pe cel original, nu pt ca vei mai parcurge tu alti 90 mii cu masina aia ci pt ca operatia este totusi delicata. Si merita sa ai garantie atat la piese, cat si la manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantie la piese si la manopera ai in ambele cazuri. Si intr-adevar nu am de gand

sa mai merg 90.000km cu masina asta. Intrebarea e daca diferenta de pret e justificata. Alte pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-ne scorurile. Sa vedem de la cat incepe si unde si la cat ajunge la PoRo.... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprox. 1500 RON la orice dealer Skoda (cica piese originale)

aprox. 800 RON la orice alt service (piese aftermarket)

Preturile astea includ kitul distributie (curea + 4 role) si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, eu raman la parerea mea: este o operatie importanta si cred ca merita facuta de un dealer autorizat Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura chestie de care trebuie tinut cont este garantia. In rest, piesele sunt aceleasi, manopera la fel. Doar ca la dealer te costa dublu. Politica de firma. Daca as gasi de ex un service care are mecanic de la VW, si mi-ar da garantie pe lucrare, nu as ezita. Uneori (nu vreau sa zic deseori cu toate ca este cam asa) mecanicii de la service-urile mai mici fac treaba mai buna decat la service-urile de dealer. Ei vor sa-si pastreze clientii, pe cand la dealer, nu mor de foame, au incarcare maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerii suporta costul inlocuirii celorlalte piese care se deterioreaza in cazul in care o piesa din kitul de distributie montat de ei cedeaza ???

Dar celelalte service-uri ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat intra in perioada de garantie, da. Daca e iesit din garantie, adio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care garantie te referi ? La cea originala cu care vine masina din fabrica sau la

cea care o primesti dupa ce schimbi distributia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia pieselor si manoperei, deci la garantia de dupa schimbarea distributiei. La asta ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia si problema s-a rezolvat. Lucrarea am facut-o la Cristal Car langa Mol Virtutii si pana acum sunt foarte multumit. Manopera+piese=1250 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!