Jump to content

Audi A4 1,8turbo - Red Corrida


gaby1773
 Share

Postare recomandată

Salut. Un vecin si prieten in acelasi timp a gasit in tara o masina (din grupul VAG, bineinteles, fiind fermecat de TEDDY al meu, imediat ce l-a vazut in parcare. Teddy este A4 meu, pentru cine nu stie ) care este adusa de cateva saptamani din ELVETIA. Masina arata foarte bine, a vazut-o el prima data si i-a placut, apoi am fost si eu impreuna cu el si a vazut-o, si nu pare nimic in neregula.

Este un A4 B6 cu motor de 1.8T (de asta tine cu dintii de ea, ii plac senzatiile de care are parte in masinuta mea), culoare rosu corrida, un rosu de ala aprins, nemetalizat, dar care iti ia ochii. Are jante pe 17" de S-line, e vopsita integral (adica prelungirile si pragurile), navi mica, scaune sport, 4 geam el., dar NU are computer de bord, xenon, sau trapa. Mi s-a parut suspect ca are ecranul dintre ceasuri color, insa indica doar temp ext, cati km se mai fac cu benzina, dar nimic de consum mediu/instant. Bineinteles ca lipsesc si butoanele de pe maneta de stergatoare.

Kilometri are aproape 200000, dar nu a atins inca pragul (1987xx), insa nu se vede deloc, motorul are vlaga in el, trage de rupe. In interior are cateva semne de uzura, specifice VAG, adica ceva vopsea sarita de pe plasticaraie, si putin scaunul de la sofer rupt pe muchia dinspre portiera (insa daca ma uit atent parca si la a mea observ o imbatranire).

Fiind si eu posesor de A4, si mai ales cu acelasi motor, chiar daca nu de mult timp, m-am cam uitat la tot ce am crezut eu necesar.

Marea intrebare acum vine. Dupa cum am spus mai sus, masina e din Elvetia. Nu prea stiu nimic despre tara asta, parca nici in UE nu este, ce drumuri sunt pe acolo, ce conditii de exploatare sunt, cum sunt intretinute in general masinile acolo. Dupa capul meu, 200k km nu sunt un capat de tara daca ar fi facuti in Germania, unde au grija de masini, si au si pe unde sa mearga cu ele, ca pana la urma si a mea bate in 190k si nu ma plang de nimic. Dar ma gandesc ca pentru un rulaj in alta tara (sa luam RO, Bucuresti), 200k km este egal cu masina de "Rabla".

Masina are carte service, reviziile la un dealer mare de acolo (am cautat cu google), stampile si toate alea.

I-am spus sa aiba putina rabdare sa vad si niste pareri mai avizate, si dupa asta sa ne "aruncam" la masina.

Multumesc.

LE: Atasez si niste poze cu masina, dar nu cu cea reala, ci gasite cu google, pentru ca lasasem telefonul acasa la incarcat cand am fost sa vad masinuta. Sper sa ganditi obiectiv, ca eu unul, parca ma tenteaza sa-l "imbarlig" pe amic si sa i-l pasez pe Teddy, si sa ma bag eu la ROSIOARA. Glumeam...dar chiar imi place masinuta

OFFTOPIC: Am observat ca nu mai am permisiunea sa postez nici in aria Discutii Generale, nici in aria Audi A4, asta ca sa nu mai vorbim de Vanzari pentru ca acolo stiu cum sta treaba. Dar oare de ce nu pot posta in cele doua arii mentionate anterior? Ati pus si acolo restrcitie pentru un anumit nr de posturi ? Pai si unde sa mai faca omul posturi, ca sa ajunga sa posteze acolo? Practic, degeaba ai user, ca nu poti avansa sa postezi problemele tale, ci doar sa citesti pe forum. Eu nu urmaresc un nr exagerat de posturi, ca nu ma incalzeste cu nimic acel nr, dar totusi as vrea sa pot pune o intrebare in aria potrivita.

In concluzie, rog un moderator sa mute acest thread, unde considera ca e nevoie. Eu as recomanda Discutii generale/Versus (masina germania vs masina elvetia). Multumesc.

post-26303-1218051983_thumb.jpg

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne-ai pus o poza sa vedem un audi pai ce crezi ca nu stiam cum arata , care e rostu topicului cu ce sa te ajutam?

eu unul nu inteleg ce spui pe acolo ca tine cu dintii de ea cine anume si de ce, masian e a prietenului sau cum , spui undeva ca ii placsenzatriile din masina ta nu mai intelg nk .

Masina aia o vrei tu ? pai care e pretul care sunt dotarile a cui e e de vanzare sau ....

Dai niste detalii concrete sau te intereseaza posturile totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

gabriel daca citeai cu atentie intelegeai. omu are deja un audi 1,8 T si un prieten a gasit si el unu si ar vrea sa-l cumpere. intrebarea era daca sunt bune masinile din elvetia, daca sunt la fel de intretinute ca cele din germania etc...

acum on-topic: din cate stiu eu elvetia e tara cu unul din cele mai mari venituri pe cap de locuitor si nu cred ca ar neglija cineva masina daca are cu ce sa o intretina. in plus daca are si carte service k mai lipseste sa te duci la o reprezentanta pe la noi sa vezi cat de autentica e si go for it...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, poate am dat prea multe detalii, si unii se mai incurca citind. Dar vad ca daca se vrea, se poate da si un raspuns. Multumesc colegului care a facut-o si a lamurit si situatia.

Ca sa rezum: Un prieten vrea masina. Bun, cauta el ce cauta, si GASESTE acest A4 B6 8E (rosu, 1.8T, 2001/9, ~200k km, jante 17" de S-line, e vopsita integral (adica prelungirile si pragurile), navi mica, scaune sport, 4 geam el., dar NU are computer de bord (suspect), xenon, sau trapa.

Ma intreaba si pe mine, sa imi dau cu parerea, sa vad masina, deoarece conduc si eu ceva asemanator.

Mergem, vedem masina impreuna, dam OK la aspect si functionalitate, si ne bagam la verificat actele. Masina deja e cu numere definitive de RO, proprietarul ne-a precizat doar ca e recent adusa, nu ne-a spus de unde. E drept ca nici noi n-am intrebat, traind cu impresia ca e din Germania.

Treaba cu Elvetia am aflat-o noi, cautand dupa numele dealerului care aparea scris la revizii pe cartea service. Si aici aparea intrebarea.

DACA masina e ok din toate punctele de vedere pe moment, pot aparea in timp alte uzuri decat cele firesti care ar aparea in Germania sa spunem? Adica ma refer la articulatii mai obosite decat in DE, motor mai neingrijit, tabla, tot felul de probleme care se pun la o masina sh.

Eu tind sa il sfatuiesc sa o ia, dar mai astept ceva pareri de la membrii forumului in legatura cu MASINILE SH DIN ELVETIA, eventual in versus fata de cele din GERMANIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate stiu eu, in Elvetia de circula mult mai incet decat in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca tot aiurea citesti ce am scris eu , pretul il spui sau vrei ca sa spunem sa o iei indiferent de pret, sau sa o ia, parerea mea e ca anumite dotari cum ar fi navi mica si spoilere vopsite plus jante se pot pune si probabil sunt puse de acel propietar de asta nu are bc , nu cred ca se poate navi fara bc de fabrica cum nu se poate nici un kit s line fara tot ce cuprinde

Bafta, dar spune pretul ala odata ca sa stim daca e bun sau nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am luat anul trecut tot din elvetia masina din semnatura! sunt un pic mai ieftine fata de germania,dar mai platesti 10% in vama din valoarea facturata!am deja 58.000 km din decembrie,si am schimbat numai bujiile si bobinele de inductie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce este asa important pretul, dar daca tot sunteti dvs curios, uite ca vi-l spun. Aceste este de 11200 E neg. Si inainte de a aduce comentarii legate de kitul S-line, mai bine va informati ca exista mai multe stadii in care acest kit poate fi comandat, si acesta nu inseamna doar alte prelungiri ale barelor sau doar inscriptiile de pe masina. Cat despre navi (mica) pusa AM, cred ca nu prea merita, e complicat si e mult mai usor de instalat cea din consola. Eu nu am intrebat doar daca aceasta masina merita luata sau nu, adica am x Euro, am gasit masina y cu z dotari, merita sau nu? Scopul topicului a fost aflarea a cat mai multor informatii despre masinile rulate in Elvetia, cat si despre eventualele lor probleme.

gabibotosani, vad ca si tu ai tot A4, si nu ai avut probleme. Dar oare de ce sunt mai ieftine ca in Germania ? Sunt mai prost intretinute, sau e vorba despre ceva taxa de care esti scutit la export, nefiind in UE (Elvetia) ?

Offtopic: gabibotosani, doar 150 CP la masina din 2003 ? Parca erau 163 CP, incepand cu acest an. E posibil sa fie "alte" motoare (denumite altfel, ma refer la codul din 3 litere, si cu mici sau mai mari modificari), fata de cele pentru Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii care e problema , cand vrei sa ajuti pe cineva esti luat de fraier , pai daca voiai sa afli cum sunt masinile din elvetia puteai sa intrebi decat asta nu sa pui poze cu una rosie ca stiu cum arata audi si poate ca stiu mai multe decat tine despre variante de echipare si continutul lor .

Nu are rost sa continui de ce si cum dar ideea e ca puteai daca doar aia voiai sa scrii (cum sunt masinile din elvetia? sau mai exact cum sunt audi-urile rosii din elvetia cu motor de 1,8 cu atatia cai?) ca spre surprinderea ta exista 1,8 cu mai multe variante de puteri in functie de cutie si de anumite chestii cum ar fi quatro sau anul de fabricatie .

Ceream pretul sa iti zic comparativ cu vreo 4 sau 5 care le stiu eu de vanzare la fel deasta

Scuze daca te-am deanjat si nu am raspuns la ce voiai tu pt ca am aflat asta abia dupa vreo cateva posturi nu din primul cum trebuia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ca ai aflat ce vroiam eu deabia dupa cateva posturi, PENTRU CA NU STII SA CITESTI. Iar m-ai luat cu faza ca nu cunosc puterile motoarelor, si DACA CITEAI CU ATENTIE, vedeai ca el are in semnatura anul 2003 si 150 CP. Eu stiam ca din 2003 motorul 1.8T a avut 163CP, si de aceea intrebam. De asemenea, mai observai daca citeai cu atentie, ca am precizat si anul de fabricatie in intrebarea mea. Dar nu are rost...sa lasam lucrurile asa cum sunt.

Si da, am dat si ceva date despre masina, ca daca nu dadeam se mai gaseau carcotasi, cum a fost pana si in cazul pretului, pe care eu nu-l vad relevant. La un SH fiecare cere cat crede, si cumparatorul ofera cat poate/i se pare corect/decent, daca ii place masina respectiva. Pretul se poate cumpara cu vreo 600 de masini de vanzare pe autovit, ca sa nu mai vorbesc de alte site-uri.

Am pus si o poza (Chiar daca nu reala), pentru a sugera atractia pe care ti-o starneste masina cand o vezi, si nu doar ca sa intreb daca merita A4 ROSU din Elvetia.

In fine, vad ca discutia nu prea "prospera" sa zic asa, in concluzie cred ca o sa luam masina. Totusi daca se mai gaseste cineva care sa spuna o parere despre masinile rulate in Elvetia, aceasta e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa fiti civilizati si sa nu ajungem la penalizari. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Elvetia se circula foarte corect si se respecta regulile legate de viteza, aproape 'la sange'. Majoritatea masinilor sunt pe benzina (ochiometric peste 70%), iar drumurile sunt foarte bune.

Eu n-as avea vreo problema in a lua o masina rulata in Elvetia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu` Vlad, am inteles. Totusi nu mi se pare ca am fost iesit din comun de imprudent, mi s-a parut normal sa reactionez putin, deoarece consider ca scriu destul de corect (chiar daca sunt obisnuit sa dau foarte multe amanunte), si cu putina atentie se poate intelege tot ceea ce doresc sa comunic. Din punctul meu de vedere discutia referitoare la cunostintele tehnice ale fiecaruie s-a incheiat. Din moment ce eu sunt cel care a pus intrebari, ar fi normal ca eu sa fiu cel care sa doreasca si sa aiba ce invata de la altii, dar se pare ca nu totdeauna e neaparat asa.

Se pare ca e ok Elvetia, cel putin din puct de vedere al rulajului unei masini. M-am lamurit, temerile mele au fost inlaturate. Acum nu inseamna ca masina nu poate avea bube, e ceva firesc sa analizez masina in detaliu, sa caut eventualele defecte, pe care orice masina le poate avea, chiar daca tara in care a fost rulata este impecabila din acest punct de vedere (drumuri, carburanti, limite de viteza, intretinere-statutul social). Pana la urma, daca nu deschizi ochii, poti sa nimeresti tu exceptia care intareste regula. :(

Eu personal am o reticenta fata de Spania/Franta, am inteles ca nu prea sunt "mesteri" la parcari, ca majoritatea masinilor sunt cel putin atinse usor, daca nu chiar mai grav, ca nu prea se ocupa de intretinere, bazandu-se pe principiul ca "merge si-asa", etc. Din aceasta cauza am dorit sa aflu cateva pareri avizate despre ceea ce se cheama Elvetia.

Orice parere este binevenita, insa eu sper ca prietenul sa fie convins ca e poate fi ok masina, chiar daca nu e din "Nemtia" si sa il vedem cat mai curand la rubrica "Masina mea". Topicul ramane deschis, ba mai mult as adauga inca o mica intrebare.

Daca ar fi sa aveti de ales dintre doua masini (absolut dentice, de la culoare, an fabricatie, dotari si pana la nr de km - in cazul ideal, ca in realitate nu exista asa ceva), una rulata in Elvetia (si implicit comandata de noua acolo) si una in aceeasi situatie rulata in Germania, ambele intretinute corespunzator, in reprezentanta, cu carte service, de niste oameni normali, care nu isi neglijeaza masina, dar nici nu sunt maniaci, sincer care ar fi preferata dvs? Si cand faceti alegerea, as vrea sa va ganditi doar la perioada in care dvs ve-ti utiliza masina, la starea generala in care se afla masina, si la eventualele satisfactii si cheltuieli pe care masina le-ar oferi/necesita pe parcursul utilizarii acesteia. Nu conteaza pretul de revanzare, sau opinia altor "amici".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaby1773, cred ca masina pe care ati pus ochii este OK daca datele din cartea de service sunt corecte. In Elvetia din ce stiu se fac mai putini Km anual decat in Germania. Daca era din Germania, avea mari sanse sa aiba din 2001 pana acum 400-500 de mii de Km. Ti-as recomanda oricum o scanare la ea sa vezi daca are erori, eventual daca Km sunt reali, etc.

:wub:

...OFFTOPIC: Am observat ca nu mai am permisiunea sa postez nici in aria Discutii Generale, nici in aria Audi A4, asta ca sa nu mai vorbim de Vanzari pentru ca acolo stiu cum sta treaba. Dar oare de ce nu pot posta in cele doua arii mentionate anterior? Ati pus si acolo restrcitie pentru un anumit nr de posturi ? Pai si unde sa mai faca omul posturi, ca sa ajunga sa posteze acolo? Practic, degeaba ai user, ca nu poti avansa sa postezi problemele tale, ci doar sa citesti pe forum. Eu nu urmaresc un nr exagerat de posturi, ca nu ma incalzeste cu nimic acel nr, dar totusi as vrea sa pot pune o intrebare in aria potrivita.

In concluzie, rog un moderator sa mute acest thread, unde considera ca e nevoie. Eu as recomanda Discutii generale/Versus (masina germania vs masina elvetia). Multumesc.

Permisiune de postare ai. Nu mai poti deschide topic-uri noi. Citeste te rog ACEST anunt, te va lamuri. De asemenea iti va spune si ce sa faci in cazul in care totusi trebuie sa deschizi topic nou (problema nefiind discutata) si nu ai cum.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

staim si eu ca 1.8 avj s-a facut pana in 2002 cred,dar masina dupa seria sasiului este 16.02.2003!cartea service din Elvetia este din aprilie 2003!dar mie sincer mi se pare cam scumpa la 200.000 km.eu am dat in elvetia cam 13.000 euro dar avea 113.000 km,iar pana acasa am ajuns cu cheltuielile 15.300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost in elvetia de vreo 5 ori, insa numai la zurich. ce am observat este ca masinile sunt extrem de ingrijite si bibilite, mereu curate. elvetia are legi stricte referitoare la poluare asa ca masinile sunt tinute tot timpul intr-o stare foarte buna pentru ca altfel amenzile sunt foarte mari.

totodata, elvetia are unul dintre cele mai noi parcuri auto, statistica citita si se poate observa cu cohiul liber daca vizitati tara. nivelul de trai este ridicat si elvetienii isi permit sa-si cumpere tot timpul masini noi. in mod normal ei nu tin o masina mai mult de 4-5 ani.

eu as cumpara cu incredere din elvetia, chiar as prefera-o in detrimentul germaniei. totusi, elvetia e o tara mica cu locuitori putini si de aceea piata auto nu este foarte mare si nu merita sa te duci acolo sa iei masina, decat daca poate ai gasit ceva concret pe un site auto, in prealabil.

de asemena, elvetia nu este in UE si se plateste o acciza de 10% din cate am inteles, sper sa nu grasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!