Jump to content

Problema La Un Injector


ingerul_danutz
 Share

Postare recomandată

ingerul_danutz

cateodata in mers un injector refuza sa mai functioneze; masina se accelereaza in trepte ...

ajunsese si la relantiu sa se balbaie..dar am luat fiecare injector la control (prin metota traditionala..dar de nerecomandat de a scoate mufa) si am descoperit ca nr 2. facea figuri si le-am dat jos, pt a le curata (m-am uitat la ele :lol: ..suflat putin) si apoi le-am montat la loc (masina mergea brici) se accelera.

dar acum nu mai stiu care ii cu problema......cu vag-com-ul pot sa aflu? pe ce canal ...si sa tin cont de ce?

acum o luna am fost la un service ca sa le curete, dar tipul de acolo mi-a aratat ca toate pulverizeaza aceeasi cantitate!

deci face figuri numai cand vrea el !

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti merge un injector s-ar putea sa ai eroare pe modulul engine de misfire unde se precizeaza si nr. cilindrului cu problema.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

asta seara iar au inceput problemele...

am ajuns acasa si m-am pus pe treaba ...cand scoteam mufa de la inject. nr 2; nu se intampla nimic;

am inversat injectoarele intre ele si se pare ca tot nr 2 este cu ghinion (bine ca sunt injectoarele ok), apoi am verificat daca am curent pe cablu si imi indica aceelasi valori ca si la celelalte pe aparatul de masurat. acum ramane de verificat bujia (am probleme si la fisa, este facuta din 2 bucati, dar este izolata bine si nu da la scurt ) ...dar nu am cheie am sa ma ocup maine.

ce poate sa fie? nu am nici cablu vag, stau la munca pana tarziu ..asa ca nici nu am timp sa-mi fac o diagnosticare la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(am probleme si la fisa, este facuta din 2 bucati, dar este izolata bine si nu da la scurt ) ...dar nu am cheie am sa ma ocup maine.

Mai de graba, fisa pare a fi problema - nu am auzit pe nimeni sa aiba fisa facuta din 2 buc. :blink: Macar ai incercat sa muti si fisa (pe alt cilindru)?! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

am schimbat fisa. iar acum motorul merge rotund.... verific maine in trafic cum se comporta

nu mi se pare corect sa incerc cu alta fisa deoarece fiecare bujie ar avea alt timp de declansare (sau ma rog, 2 cu 2).

pai mecanicu lu peste a tras de fisa si a ramas cu un capat in patent, apoi a taiat alta fisa la jumatate, pt ca nu se potrivea la capatul celalalt..si uite asa am mers 2 luni!

eu tot nu stiu daca am bobina ...si unde ar fi pozitionata ! cod-ul motorului AHL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bobina cam toate masinile pe benzina au. Daca zici ca ai fise inseamna ca (cel mai probabil) ai o bobina pentru toti cilindrii. Daca te duci pe fisa incepand de la bujie tb sa dai de bobina.

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

deci ..la mine e asa

partea de jos a bujiei se infileteaza in blocul motor; partea de sus se infige direct in fisa de bujie care se continua pana la o cutie patratoasa si neagra alaturi de celalate 3 fise din care iese o mufa cu mai multi pini si urca la calculatorul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai "cutia aia neagra si patratoasa" este bobina care este controlata de catre ecu prin "mufa cu mai multi pini".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat fisa. iar acum motorul merge rotund.... verific maine in trafic cum se comporta

nu mi se pare corect sa incerc cu alta fisa deoarece fiecare bujie ar avea alt timp de declansare (sau ma rog, 2 cu 2).

pai mecanicu lu peste a tras de fisa si a ramas cu un capat in patent, apoi a taiat alta fisa la jumatate, pt ca nu se potrivea la capatul celalalt..si uite asa am mers 2 luni!

eu tot nu stiu daca am bobina ...si unde ar fi pozitionata ! cod-ul motorului AHL

Deci...s-o luam sistematic; cand vorbesti despre fisa/e, se presupune ca stii despre ce vorbesti. Motoarele cu bobine pe fiecare cilindru, nu mai au fisa/e. Ca o consecinta a afirmatiei tale (am probleme si la fisa, este facuta din 2 bucati), a venit si raspunsul meu. Ce cred ca nu ai inteles privind inlocuirea fisei: nu scoti fisa de pe o bujie si o muti pe alta lasand capetele dinspre bobina nemiscate/neschimbate. Inlocuirea unei fise cu alta(de pe un alt cilindru), presupune inversarea lor in totalitate, pastrand astfel ordinea de aprindere (la crare cred ca te refereai). Acum este mai clar? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa te duci cu ea la un service unde are masinarie d`aia de desfundat injectoarele cu ultrasunete si sa faci acolo ... si dupa aia sa bagi METABOND.

Eu asa am facut si s-a vazut diferenta din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG_COM sau ceva similar ai pus pe masina? Nu cred ca e bine ceea ce faci cu scosul mufelor in timpul functionarii motorului.

Citeste si topicul asta unde bogdan_wrc avea probleme cu misfire:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=48148

numai bine.

Dar daca opresti motorul si scoti firele de la un injector...apoi ii dai drumul din nou e in regula sau se poate strica ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!