Jump to content

Motoare Vw Cu Alimentare Pd Versus Motoare Vw Cu Alimentare Common Rail.


misu tdi
 Share

Postare recomandată

aaa..ok:)

Mersi !

Scuze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

non-PD => motoarele de 90 si 110CP

PD => 101, 116, 131, 150, 2.0TDI 140

CR => 2.0TDI 143CP (A4 B8)

Este adevarat ca PD au cuplu mai mare decat CR ?

Este vorba de PD si non-PD. Si da, este adevarat ca PD are cuplu mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul de 2.0 TDI de exemplu , cuplul ramane acelasi 320 Nm. Diferenta consta in plaja de turatii in care acest cuplu maxim este disponibil. La CR cuplul maxim este disponibil pe o plaja mai larga , pana la turatii mai mari, iar puterea maxima este atinsa la turatie mai mare decat la vechiul PD. Concret , noul CR are un comportament mai apropiat de un benzinar decat de un diesel cum il stiam noi.

Cat despre schimbare, motivele s=au enumerat mai sus (poluare, zgomot etc) dar principalul motiv este costul de productie mult mai ridicat in cazul tehnologiei PD , mai ales ca VAG era singurul producator care mai folosea tehnologia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am facut un drive test cu un seat altea freetrack echipat cu motorul 2.0 diesel de de 170 CP echipat cu DPF. consilierul de vanzari Seat de la PBV mi-a spus ca respectivul motor este tot PD ! mie nu imi vine sa cred, dar nu l-am contrazis. ma poate lamuri cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca doar pe A4 apare 2.0TDI common-rail.. restul de 170cp sunt inca PD.. poate acum dupa schimbarea de MY sa se intample ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am o curiozitate fata de injectoarele de la comonrail. Acestea sint actionate electric. Cum, prin frecventa curentului sau ,...............na, ca nu stiu cum sa ii zic, ca o electrovalva, on off ? Sper ca m-am facut inteles.

Asa ca o parere, am vazut foarte multe CR, cu intreruperi la cate un injector, in special dCI (prietenii stiu ce e). Si injectoare schimbate la 70-80 mii km. Cica nu din cauza combustibililor, mai repede porniri multe. Asa sa fie oare?

Sincer, eu inafara de motoarele clasice, cu pompa rotativa, gen ALH, nu ma prea pricep. Ma gandesc cu infrigurare cand oi vrea sa imi iau un VW mai nou, poate CR, la asta ce se mai poate repara, in garaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!