Jump to content

Burduf/bucsa amortizor


Tracto
 Share

Postare recomandată

da ...cele mai mari...totusi cam ciudat sa se strice asa repede bratul...acum na nu stiu ce sa zic ......ies singure din brat ...pe stanga am pus.o iar acum ceva timp si inca nu a iesit .....iar pe dreapta am pus.o azi din nou si a iesit deja juma de centimetru...bani aruncati pe geam degeaba pentru unghiuri ..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • WNS

    5

  • h3llboy

    4

  • marius1982.11

    4

  • sandor gherghely

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu zic sa mergi pe OEM sau lemforder. nu am avut probleme cu nici unele, nu cred ca e bratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci nu inteleg de ce ies din brat...eu am cumparat febi....sa fie mai mici in diametru nu inteleg ......sau are uzura bratul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare !!

Sunt posesorul unui vw golf 4 variant de aprox 4 luni, pana acuma nu am avut problema cu el dar de cateva saptamani mai exact 2 imi bate ceva la roata dreapta spate,cand trec peste denivelari sau cand cobor vreo bordura ,de curiozitate am dat roata jos si pare tot ok mai putin burduful se vede o crapatura exact acolo la suspensie sus . Ce parere aveti ,oare ala sa fie ,saptamana viitoare o sa merg la mecanic ,oare cat m-ar costa sa schimb acel burduf ? Pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara tuturor!!!


Vin cu o intrebare stupida probabil..


Este posibil sa scartaie asa de tare tamponul din capatul de sus al amortizoarelor incat sa para ca scartaitul vine din interiorul masinii?


stiu ca oalele lor sunt in portbagaj dar am un scartait asa de enervant in interior in spate si nu-i gasesc deloc sursa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal , nu ai decit sa faci 2 teste si anume: 1- deschizi portbagajul si te apesi (balansezi) cu mainile pe masina in sus si in jos 2- o misti (balansezi) intr-o parte si cealalta.Teoretic ar putea fi de la bucsele de bara stabilizatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

era vorba de scartait doar pe spate... si find puntea fixa nu e vb de bucse de bara stabilisatoare.,.. eu ma gandeam la cauciucul din capatul de sus al amortizorului.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut,

astazi am fost si am schimbat protectiile la amortizoare pe spate totul bine si frumos pana acasa,dupa 3 ore am plecat putin pana in oras si imediat a inceput sa se auda un zgomot ca un troncanit ca si cum as avea ceva prin porbagaj insa nu era nimic pe acolo...in timpul mersului a disparut acest zgomot insa am ramas acum cu un scartait doar pe spate stanga...aveti idee ce poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acea protectie scartaie, exact asa facea si la un prieten pe passat, nsa se aude doar de afara si destul de incet. trebuie putin miscate/centrate.

bataile...poate nu au strans careva surub bine, poate fi oricare din cele 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude destul de rau atat din interiorul masinii cat si din afara ei asta am constatat cand apas eu pe aripa spate stanga...maine cred ca ma duc inapoi la mecanic cu ea k inainte nu se auzea scartaiala asta si ma streseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

Am un Golf 4 din 2003,totul e nou pe el...ma refer la articulatie,suspensie. Totusi nu reusesc sa rezolv problema care apare undeva in spate dreapta. Se aude un pacanit in interior,in portbagaj. Am golit portbagajul,am scos carenajul,am mers chiar in masina....tot se aude.Am schimbat inca o data flansele de la amortizor,am mers cu hayonul deschis( sa nu fie de la telescoape)....nimic. vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit ceva asemanator. Zgomotul se auzea si cand inchideam haionul si se crea presiune in interior, cu geamurile si restul usilor inchise. Pana la urma, sursa zgomotului s-a dovedit a fi cauciucul care acopera grilele de aer care sunt plasate sub bara de protectie din spate.

Sper sa ajute, iar daca nu vine de acolo, te rog sa postezi rezolvarea!

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. A rezolvat / descoperit cineva problema cu troncanitul la roata in dreapta spate? Sau in partea dreapta spate? Am si eu aceeasi problema de ceva timp si nu stiu ce poate fi. Am fost la service mi-au spus ca nu am bucsele duse, niciun joc pe spate si ca poate e ceva prin portbagaj dar am desfacut cam tot ce se putea pe interior si exterior la roata dar degeaba.In toamna am schimbat suspensia originala cu una sport reglabila si ma gandeam ca poate e de la telescop dar din ce au spus baietii de la service ,nu am nicio problema mecanica acolo. Sunt curios daca descopera cineva de unde vine zgomotul asta 

Modificat de Nisip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
sandor gherghely

Salut ; va rog frumos poate sa-mi spuna cineva cum se scoate amortizorul fata din fuzeta ? se desface surubul cu piulita de18 si apoi ,,,,,, Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca un ochi aici daca nu ai gasit pina acum!

SI inca una de la KYB

 

Modificat de rayn
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

Multumesc RAYN mai detaliat de atat nu se poate ;sincer nu-mi venise in minte sa caut pe yutube dar mi-ai deschis ochii ;multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare grija ce marca de amortizoare montezi pe masina,acum mai depinde si de tine cum iti place mai ''sport'' sau mai ''comfort''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

sant in ceata total nu stiu de care sa iau drumurile din zona sant dezastru si n-as vrea prea rigide dar nici prea moi si nu stiu daca sa iau pe gaz sau ulei si nici ce marca cateva pareri ar fi de mare ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai bafta sa gasesti kyb-japan,eu am luat kyb-spain...fata de sachs-turcia par mai bune la verificat tija.Intra la kyb si cu datele masinii gasesti codurile recomandate-normal,sport,sport+.Eu as pune mai sport,motor greu,in timp se mai inmoaie/lasa.   Sau alte marci,scz de off.

PS-Nu bate cu ciocanul de fier direct in fuzeta,pune un lemn,plastic mai dur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!