Jump to content

My Shadow-Blue MkV


lucian_90tud

Postare recomandată

Cred ca se poate schimbat uleiul fara sa il dau jos. E destul de groasa tabla la el si destul de greu :)) . Oricum e mai bun decat cel rupt ce il am acum.

Rave, eu am capota indreptata acolo unde vine emblema si nu stiu daca merge grila cu emblema. Oricum daca as pune as pune negru.

Serban, e aceiasi culoarea care o ai si tu pe masina ( LD5Q) si e metalizata. A ta la soare bate spre mov sau tot albastru? De cate ori am revopsit-o nu mai stiu cum era :))

Da, e ok sertarul. Imi incape o lanterna si navigatia+ alte maruntisuri :))

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

A mea nu are pic de metalizat in ea. In soare bate spre negru :)) O sa ma uit pe eticheta aia sa vad ce scrie.

Link către comentariu

Am mai vazut pe Golf o culoare asemanatoare cu Shadow-Blue, dar nemetalizata. Colegul Yasmin mi se pare ca are asa.

Circo, sper sa n-am probleme cu hotii. La Campulung masina sta in garaj si la Iasi stau la parter si parchez masina intr-un loc mai ferit si o pot vedea din casa.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Am montat azi scutul, dar nu stiu ce naiba care ce fix dupa ce am iesit de la service a inceput sa mi se aude ceva cand virez la dreapta, ca si cum ar atinge un plastic de planetara sau altceva. Ma duc maine sa investighez problema.

Mi-am vopsit si fusta veche (cea de GTI, dar fara fusta mica) ca sa o pun la iarna, ca cu cea de R-line fac prea mult curat prin spatele blocului :))

Link către comentariu

Vezi sa-ti fi fixat si plasticele alea de pe laterale, nu se pupa chiar perfect cu scutul dar se pot fixa in 2 suruburi pe fiecare parte.

Link către comentariu

La mine au mers prinse in toate 4 pe fiecare parte, da nu stiu daca are legatura ca doar e mai in fata partea cu suruburile. Sper sa rezolv problema.

Link către comentariu

Azi, din pacate, am trecut la rotile de tabla. Cauciucurile de vara erau roase peste limita si prefer sa merg cu table, decat sa am probleme. Nici nu mai pun poze cu cauciucurile, ca mi-e rusine :)) . Nu mai cumpar niciodata anvelope sh. Mai bine iau Matador noi.

20120927155348.jpg

20120927160614.jpg

Huruit-ul de la roata stanga cel mai probabil este de la rulment. Altceva mai plauzibil nu am gasit :(

Link către comentariu

Eu zic sa renunti la capace si sa iei niste capacele mici de Tiguan. Ar arata mai bine!

Adevarat! Asa le-am pus si eu gand tablelor mele.

Anvelope noi inseamna 4-5 ani ( cam cat se tine o masina in medie) fara probleme. In intervalul asta poti schimba pana la 3 seturi sh care trebuie montate-demontate-echilibrate. Si tot cu un sh umblii...

Link către comentariu

Raman capacele momentan. Nu dau bani pe capacelele alea mici. Jantele sunt ruginite pe margine si asta ar insemna alti bani pentru vopsit jantele.

Radu, cam la fel erau :)) . Aveam cel mult 1.5mm pe fiecare cauciuc.

Link către comentariu

felicitari pentru montarea scutului. am pus si eu mana la intrun timp pe unul din dezmembrari, dar nu avea prinderile, costau prea mult la reprezentanta, in alta parte nu am gasit si m-am lasat pagubas. felicitari

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc Cip :D

Azi (213666km) am schimbat bielete antiruliu fata/spate, bucse bara antiruliu spate, bielete de directie si capete de bara. Am mers pe Lemforder :D . Am scapat de bataile care le aveam cand treceam peste denivelari.

Problema este ca tot nu am descoperit de ce face zgomot cand virez dreapta. Posbil sa fie rulmentul, dar nu e sigur :(

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

214250km- Azi s-au mai schimbat bucse mici fata Lemforder si protectii praf amortizoare spate Febi.

Am trecut la fusta "toamna-iarna" :)) , cea de Jetta. Aia de R-line e pusa la pastrare momentan. Urmeaza sa fie revopsita pana in martie.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

In sfarsit am reusit sa gasesc si sa schimb incalzitorul auxiliar z35 :D

Am luat unul tot de pe un G5 2004.

Cel de 2007 e in continuare la vanzare ca nu am ce face cu el.

Link către comentariu
aurelian.paratu

cum se schimba protectiile de praf la amortizorele spate? trebuie sa mai faci unghiul de fuga?

Link către comentariu

Se dau jos amortizoarele si se schba protectiile. N-am mai facut unghiurile acum, le-am facut cand am schimbat bieletele.

Incalzitorul l-am luat cu 100 lei. Trebuie vazut ce cod ai pe masina. Eu aveam cu D la coada si am luat cu E. Am acasa unul cu F care este diferit.

Sent from my GT-I9003

Link către comentariu

Este greu de schimbat incalzitorul? Banuiesc ca si la A3 e pozitionat la fel ca la Golf.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!