Jump to content

Audi Q7 3.0 Tdi Vs Celelalte Suv Ale Concurentei


iulian_1976
 Share

Postare recomandată

Am deschis acest topic observand o cadere destul de brusca a pretului la Q7, ce plusuri dar mai ales ce minusuri are Q7 in

comparatie cu:

-LAND CRUISER Toyota Land Cruiser( 2982 cm3 173cp D-4D VX )

-Subaru Forester 2.0 150 CP ar mai fi 2.5 din ce stiu

-Mitsubishi (3.2l si 170 CP )o masina draga mie desi nu este SUV :P

-BMW X5 3.0 d Pack Luxe

-Mercedes ML 280 CDI A

Am ales motorizarile care mi s-au parut cele mai comune si nu extremele.

Nu am introdus Land Rover Freelander din simplul motiv ca au motoare de BMW iar din punct de vederea a fiabilitatii

nu exceleaza .

In acest versus nu este atat de importanta forma ,,extraorinara ,,a masinii,,,parca are suspensii un pic mai moi,,

sau consumul mai redus cu un litru,are xenon sau nu important este , ca de exemplu sa nu te ,,lase,, brusc intre Viena si Salzburg pe o un ger si o zapada abundenta sau pe undeva prin Cheile Bicazului.

....si ce important este,asta din proprie expierenta

Care ar fi acel SUV respectiv tot teren care ar fi o masina docila si ascultatoare?

Astept pareri despre SUV-uri si chiar despre tot-terenuri din punct de vedere a fiabilitatii pe aceasta gama.

Pe cine a-ti pune in in primele 3 SUV-uri respectiv tot-terenuri produse in ultimii 4 ani?

Daca pute-ti veni cu exemple ,intamplari edificatoare ...suntem receptivi?

:D

PS pentru delectare am agatat si pozele lor.

post-20258-1217205646_thumb.jpg

post-20258-1217205658_thumb.jpg

post-20258-1217205666_thumb.jpg

post-20258-1217205682_thumb.jpg

post-20258-1217205798_thumb.jpg

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in ce categorie este dar X6 este superb.

Alegerea mea ar fi Bmw X6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca Landrover Discovery 3 sau Range Rover ar putea intra in acest versus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forester vs Q7 ???????

Parerea mea este ca nu-si are rostul aceasta comparatie ....

Cat despre acest vs initiat de tine ... cred ca in primul rand conteaza ce dorim la achizitionarea suv-ului ...

Land Cruiser - nava amiral a celor de la Toyota, cu dotari peste medie, veleitati de off road dar cam greoaie.

X5 - sportiv

ML - mercedes ( stil eleganta dar nimic peste medie ... )

Q7 - un pic din toate si un plus la capitolul eleganta (sa mai adaugam si faptul ca da bine la imagine in Ro).

Discovery - un adevarat off roader care stie "sa se poarte" si la un drum pe autostrada sau la o receptie de fite ...

Deci .... gusturile nu se discuta ...

Cat despre fiabilitatea motorizarilor alese de tine .... la fel de subiective vor fi argumentele aduse in discutie .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege un G, in fata tuturor celor propuse de tine :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am condus pe toate, iar concluzia mea ar fi asa:

X5 - cel mai sportiv, elegant si cu abilitati off-road foarte bune

Discovery - un pic mai robust, dar e confortabil si in teren e rege,

Land Cruiser si Pajero - foarte bune in teren, submotorizate si slab finisate

Q7 - aceleasi calitati ca X5, insa ceva mai slab la sportivitate

ML - dinamica slaba, foarte confortabil, potent in teren

Alegerea mea ar fi X5 si apoi Discovery.

In plus, in comparativul tau as mai adauga Range Rover Sport TDV6 si Volkswagen Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie Q7 nu imi place deloc. Sa spun si de ce: foarte foarte mare in exterior, dar nu si la fel de incapatoare in interior (in comparatie cu clasa). Veleitati Off road DELOC.

Sincer as alege X5 daca nu am devoie de masina off road. Daca am nevoie si de off road un Land Rover sau Range Rover.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

X6 nu este SUV (cel putin asa afirma BMW). Echivalent pentru el la alte marci nu exista.

Lista e cam amestecata, incluzand SUV de oras (adica de fitze) cu masini care merg bine si prin paduri.

Ai uitat si unul dintre cele mai frumoase SUV-uri: Volvo XC90.

Lista mea ar fi muult mai scurta: Mercedes vs BMW vs Audi vs Volvo. Celelalte nu zic nu, dar parca e greu sa pun un Forester langa un Audi Q7.

G klasse de la Mercedes se poate compara cu Toyota Land Cruiser. SUV-ul lor, cat de cat comparabil ca valeitati si dimensiuni, este parca altul: RAV4.

Si daca tot iti place Mitsubishi: si ei au ceva de comentat pe aici, parca, daca tot ai inclus Subaru in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie Q7 nu imi place deloc. Sa spun si de ce: foarte foarte mare in exterior, dar nu si la fel de incapatoare in interior (in comparatie cu clasa). Veleitati Off road DELOC.

Sincer as alege X5 daca nu am devoie de masina off road. Daca am nevoie si de off road un Land Rover sau Range Rover.

Te rog sa te abtii de la afirmatii nejustificate. Pana sa spui ca Audi Q7 nu are DELOC abilitati off-road, te rog sa mai citesti teste comparative, review-uri, etc. Nu informa lumea cu lucruri spuse la intamplare. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Mercedes C Clase (tractiune spate) a reusit sa urce din prima o panta cu putina zapada si Q7 numai din a 3-a incercare a resit (si asa cu emotii).

Deci imi sustin ideea ca Q7 nu are DELOC abilitati offroad! Si mult laudatul (de catre AUDI) sistem quattro e cam praf pentru Q7.

P.S. Nu soferul a facut diferenta!

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Nu soferul a facut diferenta!

Nu soferul, ci cauciucurile. Cate SUV-uri am vazut iarna mergand cu anvelope de vara....

P.S. Ca fapt divers, o panta cu zapada nu inseamna "offroad".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Mercedes C Clase (tractiune spate) a reusit sa urce din prima o panta cu putina zapada si Q7 numai din a 3-a incercare a resit (si asa cu emotii).

asta e chiar aiurea. era ceva la mijloc. pana si cu un simplu 4x4 urcai unde nu putea un RWD sa urce.

si hai sa lasam cazurile particulare ... ca cine stie toata situatia care a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panta era neasfaltata, de asta am zis off road.

Ca si fapt divers, cel mai greu se urca o panta cu FWD. Este mai indicat sa urci o panta cu RWD decat cu FWD pentru ca greutatea se muta putin pe spate, adica pe rotile motoare, care au astfel mai mult aderenta.

Acum, intradevar, aceasta intamplare poate fi e o exceptie, dar nu cred. Am mai citit si auzit si eu una, alta despre AWD + ceva drive test si q7 e cel mai slab SUV (cred ca Audi si BMW zic ca x5 si Q7 sun SAV nu SUV tocmai pt a nu mai fi testate offroad) la off road.

Se pare ca, cu remarcile mele am suparat mai multa lume, dar spun ceea ce am vazut si auzit!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e logic si normal fizic ca RWD sa fie mai bun la plecare decat un FWD. dar noi nu vorbim aici de asa ceva.

Allroad batea multe SUVuri in urcare. era si un teste facut pe o partie de si. acum Q7 nu o fi regele SUVurilor..dar de aici pana la a pleca un C klasse in fata lui..e cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Mercedes C Clase (tractiune spate) a reusit...

Mica observatie: termenul de "tractiune spate" nu exista. Exista doar "tractiune" sau FWD, ori "propulsie" sau RWD :rolleyes:.

PS: G-Klasse FTW ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toyota - foarte spatioasa la interior. calitate de fabricatie medie-buna. cutia mi s-a parut aiurea etajata. in pante daca nu pleci cu reductorul prajesti ambreiajul foarte rapid (la manuala). ruliu pronuntat in curbe. destul de zgomotoasa la rulare. pachete standard fara optiuni

q7 - pe cat de mare pe afara, pe atat de mica este la interior. calitate de fabricatie buna-foarte buna. tiptronicul nu e pentru cei care apreciaza cutiile manuale -personal am fost dezamagit de el. confortabila per ansamblu. vizibilitate redusa in spate. multe optionale - unele utile, altele de fite. obligatoriu de echipat cu sistemul de asistare la parcare.

bmw - foarte ok dar depinde si de motorizare si optionale iar unele sunt aberant de scumpe

ml - dezamagit de prima generatie, nu as mai da banii pe a doua. se vede clar reducerea de costuri in calitatea de fabricatie

subaru - pas

mitsubishi - pas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Un Mercedes C Clase (tractiune spate) a reusit sa urce din prima o panta cu putina zapada si Q7 numai din a 3-a incercare a resit (si asa cu emotii).

Deci imi sustin ideea ca Q7 nu are DELOC abilitati offroad! Si mult laudatul (de catre AUDI) sistem quattro e cam praf pentru Q7.

P.S. Nu soferul a facut diferenta!

Mersi!

Eu nu as pune insuccesele de genul celui de mai sus unor soferi pe seama tehnicii. Q7 este testat offroad de meseriasi, nu de toti neavenitii care au impresia ca se pricep. Eu personal am mai multa incredere in specialisti. Nu toti suntem specialisti (eu unul nu ma consider mai mult decat un amator si nu am pretentii).

Cazuri concrete:

Exemplu 1: Anul trecut, iarna, am dat clasa unui Passat 4Motion VW. Motivul: ESP se decupleaza cand vrei sa iesi de pe zapada. Soferul nu stia, desi scrie in carte

Exemplu 2: Un Touareg nu reusea sa urce o panta cu gheta in Sinaia pe care o Dacia berlina de 20 de ani a urcat-o din prima. Soferul Touaregului nu stia cum sa abordeze o panta, desi scrie in carte.

Exemplu 3: Matizurile "faceau" asta iarna toate supermasinile de pe drum. Chestia aia cu "e mai mic, e mai usor" e uneori vrajeala. In schimb toti smecherii vor sa arate ca masina lor poate. Apropo, eu nu am ramas niciodata impotmolit. Pur si simplu daca consider ca nu pot, nu ma bag.

PS Soferul prost face diferenta. Prost informat, prost pregatit, binenteles.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Hai sa ramanem la subiect. Cazurile particulare se pot discuta in alte topic-uri. Mersi.

OFF-TOPIC: ANVELOPELE corespunzatoare primeaza, INDIFERENT de tractiune, gabarit si experienta soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necesitatea de a avea un Suv sau tot-teren am resimtit-o anul trecut in decembrie,pana in acel moment chiar

nu am simtit vreun moment nevoia de a avea asa ceva.

Eram pe drum Seghet-Budapesta ninsoare,mazga,polei,vant lateral dreapta .....pot sa spun cu orice depasire era o aventura chiar daca( A4 este o masina robusta ),mai ales pe langa tiruri, uneori stergatoarele nu erau suficiente,acolo am consumat cred jumatate de lichidul de parbriz care l-as fi consumat in jumatate de an.

Ideea este ca Suv-urile si tot-terenurile pareau sa aiba o tinuta mult mai ok decat restul.

In alta ordine de idei in legatura cu fiabilitate putine informatii,ideal este cineva care a mers cel putin un 50 de mii de km

cu fiecare masina am putea sa aflam informatii chiar interesante desigur nu sunt multe persoane .

Impresia mea este ca masinile mai putin fiabile in decursul anilor se observa la o privire atenta putini km facuti de diversi posesori ai gamei respective(se observa de exemplu pe Audi A4 in general anii 1995-2004 km multi parcursi de posesori deci fiabila) .

Un posesor care a avut probleme cu masina garantez ca cel putin ptr drumuri lungi va ezita sa o utilizeze,ptr simplu motiv al costului tractarii,cu atat mai mult ptr un SUV.Desigur logica mea ar parea superficiala dar are un sambure de adevar .

Ca observatie am privit ofertele SH ptr Suvurile (tot-terenurile)mentionate ,am ales aleatoriu intre anii 2000-2004 de pe un sit frantuzesc de profil la vanzare:

-Toyota LC au media cel mai mult de km parcursi 200-300 de mii de km.

-Mitshubishi variaza 100-200de km parcursi

-BMW tot 100- 200km

-Subaru mai jos ,dar sunt benzinare ar fi o explicatie.

-Mercedes cam tot intre 100-200km

-Q7 intre 20-80 de mii de km este relativ noua nu cred ca este elocvent ,peste 5 ani poate :lol:

-de la Audi aici intra cu brio Audi Allroud variind km intre 100-250km :blink:

Daca este sa respect logica mea Toyota LC pare prima dpdv a fiabilitatii desigur este discutabil.

Asteptam pareri in continuare :P...ramane de actualitate .

Daca in domeniul berlinelor cam stim ce este fiabil,ce este ok ,se pare ca ptr SUV sau tot-terenuri pana in prezent avem putine informatii.

Off-topic

Eu nu stiu cum este cu Matizul in Romania ca s-ar descurca iarna,dar in acea zi pe ruta Seghet-Budapesta au fost

5 accidente toate masini gen ,,matiz,, cred ca este groaznic cu un Matiz sa poti sa faci Seghet-Budapesta cu zapada,mazga si vant lateral din dreapta,nu recomand nimanui expierenta,eu am facut-o cu A4 si nu am fost in largul meu)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cam inteles eu ce cauti tu, iar un Allroad poate fi o solutie corecta. Atentie: un SUV sau un 4x4 nu elimina problema sleaurilor sau problemele de genul trecerii pe autostrada pe langa un tir cand e vant si nasol pe jos. Ceva mai multa siguranta ai, dar nu e diferenta de la cer la pamant fata de o berlina. In plus, pozitia la volan este mai inalta, iar directia masinii este ceva mai moale, exceptie facand X5 si Allroad (sau Q7) - ultimele doua cu suspensia setata pe dynamic. Ca fapt divers, lucrez in presa auto de aproape 5 ani si am condus toate modelele enumerate de tine si de colegi, deci pot sa ma pronunt fara retineri. X5 sau Discovery ar fi alegerea mea, dar nici un Allroad nu cred ca te-ar dezamagi. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu fiind in dilema asta, am ales X3 pana la urma. poate pare cam scump fata de un X5, dar e ceva mai mic si mi-a placut mie mai mult, la interior e spatiu la fel.

tu pui in discutie masini foarte diferite.

Q7 fata de un X5 va fi semnificativ mai ieftin, dotari similare, 3.0TDI vs 3.0d, nu stiu de ce le scade pretul asa de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve!

Cred ca toate suv-urile pe care le-ati nominalizat in topic se pot imparti in doua clase:

- clasa SUV cu dotari de limuzina

- clasa SUV ca masini de allroad

Daca vrei un SUV pentru sosea ai de ales ML, Q7, Touareg, X5, etc, daca vrei sa ridici nivelul adrenalinei pe teren accidentat iti iei un G, LandRover Discovery, oricum lista aici e mai scurta.

Ideea e ca vrei mai sus, platesti mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!