Jump to content

Tunelul Median


v@sy
 Share

Postare recomandată

am observat ca tunelul median se incalzeste.Incepand de la schimbator si pana la scrumiera in spate se incalzesc plasticele(dar nu ard laugh.gif ).Am desfacut capacul schimbatorului si pe acolo vine caldura, iar meltalul de pe marigini este fierbinte.Este ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal. Asa a patit si sorin74, vezi ca ai pierdut izolatia de la catalizator si de aia se incalzeste. Verifica ca daca vine caldura o sa faci gratar pe schimbator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub masina intre sistemul de evacuare si caroserie este o folie de aliminiu , vezi ce s-a intamplat cu ea , sa nu se fi lipit de caroserie si astfel o parte din caldura ajunge pe tabla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni!N-am mai dat nici un semn de viata pt ca ma ocup cu inmatriculatul masinii(am dat de belele).Sa revenim la subiect.Problema cu incalzitul nu este rezolvata suta la suta.Mi-a confectionat un mecanic aceea protectie de sub catalizator si tot se mai incalzeste dar incomparabil ca inainte.Am o banuiala ca-mi intra caldura de la motor.Spun asta pt ca avand Climatronicul oprit intra prin gurile de ventilatie aer cald(nu foarte rau). Sigur problema ta este de la protectia de sub catalizator.Trebuie sa te uiti daca o mai ai!Indicat e sa cumperi una folosita sau noua nu s-o confectionezi(cum am facut eu) Asa am patit si eu!Nu e de gluma! Cauta-l pe Golfistu,e posibil sa aibe!Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceasi problema cu aerul cald o am si eu.Intra pe jos in volum destul de mare.

Cand am luat masina avea butonul de directionare a aerului in habitaclu defect adica era blocat.Am desfacut acolo si am vazut ca era o lamela sarita de la loc si locasul lamelei distrus.Plus cablul de la primul buton cel cu turatiile ventilatorului era sarit din locasul lui nu mai avea nici clema metalica de prindere si era rupta si o bucata din plasticul in care venea asezat.Asa ca am facut rost de un grup nou cu butoane cu tot si l-am schimbat pe cel vechi.A trebuit sa leg doar cablurile la la loc cum erau.Totul a reusit cu bine si acum fuctioneaza tot dar am impresia ca primul cablu cel de la butonul de turatii merge in gol sau e rupt pe undeva si nu mai actioneaza vreo clapeta ....cine stie ce rol are cablul acela ? poate fi el vinovat de intrarea aerului cald inauntru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Azi dimineata pe ciorofleaca asta m-am pomenit iesind abur pe la tunelul median in sus.Iesea in dreptul unde este montat Climatronicu(momentan nu-l am montat pe masina,e spatiul gol).N-are prea mare importanta pe unde iesea,important de unde provine aburul?!De la catalizator,motor?!Iese abur(cateva secunde) daca trec peste un strat mai gros de ceorofleaca!Pe ploaie nu se intampla fenomenul asta!M-am speriat de m-au gasit toti dracii pana sa realizez ca nu este fum ci abur.Protectia de sub catalizator am confectionat-o din tabla de aluminiu si cu azbes.Asta vara n-am fost multumit de ea pt ca tunelul median tot se incalzea , o s-o schimb cu una originala!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!