Jump to content

am niste intrebari. cine vrea sa ma ajute mii de multumiri.


sumu
 Share

Postare recomandată

Pai e asa, curge din partea stanga jos a motorului, cum te uiti la masina. Adica de langa cureaua de distributie. Si pare sa curga de acolo de unse se imbina blocul cu chiulasa (sper ca nu vb prostii). Mi s-a mai spus ca s-ar putea rezolva daca ar mai strange suruburile dar nu merita c apoate se intepenesc acolo... :scratch:

Despre alte simptome nu am ce sa-ti zic.

De tras trage la fel... cel putin nu e sesizabil dar eu ii mai dau talpi si in oras si in afara si cred ca as fi observat.

Temperatura - se duca pana la 87 (cel putin acolo in zona) si deschide termostatul iar apoi ventilatorul (ca-l tot aud de cate ori opresc masina).

Cu apa pe rosu am mers cred ca vreo 2-3km pana am ajuns acasa... si mai mult pe liber. Dar ti-am zis, asta s-a intamplat de mult, prin martie.

Eu o mai duc la un service, care stiu ca-s meseriasi (doar ca sunt la vreo 20km de Bv) sa vedem ce iese.

Nu-mi prea vine sa o duc la VW ...

Cel mai sigur e sa-ti desfaca cineva motorul ca sa vada exact care-i problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razvanT

    10

  • wabbit

    9

  • eugend

    5

  • Andi TDI

    4

verifica mai intai semeringul de la axul cu came, acolo unde se pune rola pe care sta cureaua de distributie.

cureaua este murdara de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua n-are nimic, e curata. In ambele locuri in care am fost cu masina, mi-au desfacut capacul si s-au uitat la curea. Acum pricep si de ce... :?

Deci acolo e curat....

Totusi, se poate sa fie doar garnitura? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi consuma ulei in draci si am schimbat simeringurile supapelor fara sa demontez chiulasa si de atunci nivelul este in limita normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare !

:colors:

cu emotie voi posta si eu pentru prima data. daca nu iese bine, nu ma certati. e doar prima data.

din cate imi aduc aminte , in cartea tehnica e sugerat ca un consum de 1l ulei la 10000 de km e normal.

Mobil 1 mi s-a parut OK.

am si eu cateva intrebari :

-golfu meu a venit din Germania odata cu o canistra de ulei ...... kuweitian. ati auzit ceva despre calitatea acestora ??

(voi reveni cu numele si tipul uleiului, eventual)

-ce parere aveti despre "amestecul" a doua tipuri de uleiuri ??

oarecum offtopic, sper sa nu repet intrebarea altuia : masina a venit insotita de un Radio CD-changer Sony. super fain, cu loc pentru 10 CD-uri.

totusi, la viteze mari sunt usor nemultumit de "puterea" instalatiei, lucru care ma face sa dau catre maxim volumul. problema e ca imi place sa "ascult" instrumentele, asa ca bas-ul e dat destul de tare si atunci apar vibratiile . asadar : cum si unde(zona Cluj, Bistrita, Tg Mures) as putea modifica ceva (stiu eu : statie, boxe in plus etc) , fara a inlocui scula de baza. s-ar gasi loc pentru a implementa modificarile de rigoare?

si in sfarsit, cat m-ar costa ??

multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana acum puneam Aral 5W40 in motor.

Dupa ce m-am lamurit (tot de aici) ca ar trebui sa pun ceva mai gros - 15W,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sper sa foloseasca cuiva, chiar daca postez tirziu pentru unii. Pentru masinile cu multi km mie mi-a recomandat mecanicul meu HPX 20W-50 Full Synthetic (care se gaseste si la noi) sau Castrol GTX High Mileage (mai greu de gasit) . A mea nu mai consuma deloc. Daca o talpiti frecvent io zic ca-i normal sa consume, doar o masina noua nu consuma ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, sa nu va puna satana sa folositi semi-sintetic ca e o porcarie, mie mi-a baut o groaza ! Ori full sintetic , ori mineral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sumu si bine ai venit pe site!

Eu pana acum am pus pe motorul de 1.8 numai gtx3 magnatec 10w40.

Imi haleste in mod constant 1l la 5000km,uneori si mai repede in functie de talpa sau incarcatura.

Cat despre dura lube votul meu e negativ datorita faptului ca nu am observat nici o schimbare in bine la consumul de ulei sau benzina.

Voi ce spuneti ?E normal sa-mi manace ulei? (precizez ca masina e din 97si are 50000km in bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nici o masina nu e normal sa manance ulei. Eu am mers 18,000 de km cu Aral 5W40 si am scos exact atat cat am bagat la schimbul de ulei. Am si aditiv in ulei, eu am simtit schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile noi au o toleranta la consumul de ulei in primii 10-15.000 Km in special dieselurile. Suplimentar se mai poate "consuma" ulei si prin sistemul de ventilatie a carterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmmm...... :D :D Aici o sa te contrazic un pic in legatura cu consumul de ulei. Orice motor are un consum minim de ulei. In principiu, intre 2 schimburi ( cca 10000 km) nivelul nu trebuie sa scada sub minim, pornind de la maxim, adica in jur de un litru. Asta nu inseamna ca un consum asa de mare este obligatoriu :D

Fumul negru este dat de o ardere defectuoasa a combustibilului, si nu de la uleiul ars. Uleiul ars da fum albastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu fumul negru care de de la injectoare(la diesel) si din amestecul din carburator la benzina(in mare).fumul alb sau albastru e de la ulei,cand papa.al meu titiu consuma 1l la 1000 km ,cand o pornesc dimineata parca a luat foc.e de la bucsele de la supape.in mers,ai presiune la ulei iar piesele se dilata.dupa oprirea motorului,piesele ce contracta,iar uleiul curge pe langa bucsa sau simering in camera de ardere,unde dimineata cand e pornit motorul,arde si uleiul.

cat despre DURL LUBE,nu-l recomand nimanui.tata a avut un renault 25(barca de asfalt)si a bagat asa ceva in motor,si l-a spart la 205 km/h.cu benzina de la STP si DURA LUBE,asta s-a intamplat.la service,au zis ca nu se stie de ce s-a spart.OK.dupa o luna de cautari,a primit din GERMANIA un motor de pe un MAXI MEGANE de 2.5 l normal aspirat(era inca in probe,facut de niste nemti ca 'prototip') si la 244 km/h l-a spart si pe ala.ghiciti ce pusese in motor?EXACT,tot dura lube in ulei si benzina STP.asa ca a vandut masina si a luat vw-ul.desteapta miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Si eu sunt nou pe aici si sper sa nu deranjez.

Nu cred ca este normal sa pape ulei de noua. Am si eu o Cordoba noua TDI/101 si mi-a consumat 600 de garme in primii 6500 km. In cartea tehnica srie ca este consum normal 1l la 1000 de Km (da o mie de Km) dar cred ca au gresit.

Nu ma pricep deloc la fenomenele din interiorul motorului dar nici sa-mi spuna ca atunci cand fac plinul la motorina e normal sa fac si la ulei ca dor nu este trabant.

Mai bine facea ca la trabant si stiai o treaba.

Motorul meu este de tipul ATD si are si un ulei special ceva mai scump cca 650.000 lei (5W40 pt pompa-injector).

Refuz sa cred ca asa este normal. Eu nici nu ma dau la ea 2000-2500, hai mai rar 2700 de ture. Poate fi asta cauza?

Astia de la service Porsche sun vai mama lor. Era sa-mi dea alt ulei pt completat. Am insistat eu sa verifice modelul motorului si uleiul care trebie la ea. Normal nu aveau aceiasi marca de ulei ca cel cu care a venit masina din fabrica.(ca de aia m-am dus la ei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti. Am citit toate articolele si vad ca sunt multi oameni pasionati de vw. Eu sunt nou pe site si sunt proaspat posesor de vw. Masina fiind second hand am intimpinat unele probleme. Pe scurt. Am un golf III 1995, 2.0 GTI 16v, jante bbs buggatti, toba sebring, amortizoare billstein fata, cony spate,volan, scaune sport, si multe altele. Asa am cumparat-o. cea mai mare problema e ca nu stiu ce ulei de motor sa folosesc. am incercat aral 10w-40 si mananca 1l la 3000 km, am pus ulei romanesc de 40.000 lei litrul 20w-40 si mananca 1l la 5000 km. nu stiu ce ulei sa folosesc. va rog care va pricepeti, dati-mi si mie un sfat, ca de sfatul mecanicilor m-am cam saturat. e normal sa manance ulei? e adevarat ii dau talpa de o rup in doua. masina cica are 120.000 de kilometri, dar probabil nu sunt reali. si inca ceva. cand pun contactul in locul kilometrilor parcursi imi apare pt. vreo 3 secunde "1n02". stie cineva cam la ce se refera chestia asta? mai am si un bec la bord care sta aprins tot timpul cat motorul toarce. e vorba de un martor de la bord, are culoare portocalie si reprezinta un cerc incadrat de doua linii punctate, una in stanga, una in dreapta. la ce se refera martorul asta? sper ca ati inteles la ce ma refer. multumiri anicipat.

Dupa cum ai descris martorul respectiv, banuiesc sa fie martorul pentru frane (placute frane), daca ai placute cu senzor si cred ca ai.

Parerea mea.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine-ai venit georgel,

In primii 10.000 Km o sa-ti cam "pape" ceva ulei. Este normal avand in vedere campresia marita de la diesel si materialele mai dure folosite la segmenti/camasi care permit un blow-by mare.

Mai exista un "consumator" de ulei la diesel, vaporii de carter care sunt aruncati in galeria de admisie.

Ai sa descoperi ca dupa primul schimb de ulei o sa-ti consume mult mai putin (100ml/10.000 Km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...

Sa dea dumnezeu Andi TDI ca ma doare sufletu'

Nu da cu fum ca la un coleg cu CLIO Hdi dar in schimb au aparut doua inele negre la cele doua guri de evacuare de la esapament.

Vorbeam cu niste baiti ce mi-au recomadat forumul asta acum cateva zile si-mi recomandau niste turatii pt un consum de ulei mai mic (2400 la reci si 2700 la cald). Ca cica este un segment care are si rolul de a curata camasa pistonului si ca acel segment se deschide bine(deci ar etansa bine) la turatii ceva mai mari. Mie mi-e mila sa schimb asa sus, la 2700 mereu, craone si se aude cam urat.

Nu ma pricep dupa cum am spus si as avea nevoie de niste sfaturi pt regimul de mers mai ales acum in primii Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand motorul trecut de 2000 Km il poti exploata fara restrictii decat cele legate de temperatura motorului. Pentru motor rece (pana cand indicatorul temp. trece de prima gradatie) este adevarat ca nu este bine sa se accelereze la blana si sa se tureze peste 2500 rpm.

In schimb odata incalzit nu-l menaja! Dieselului ii trebuie destul de des cate "o talpa" sanatoasa (urca turatia pana peste 3500 rpm). Altminteri se creaza depuneri de funingine prin diverse locuri care pot sa-ti dea batai de cap mai tarziu.

Un lucru trebuie sa mai ai grija, dupa o perioada lunga de exploatare la regim inalt (viteze mari, dealuri/munti urcate in forta) inainte de oprirea motorului lasa-l putin sa functioneze la regim linistit (cateva strazi pana la destinatie sau 2 minute in parcare cu motorul inca pornit)

Explicatia: Axul turbinei este racit/gresat de uleiul motor. Dupa un mers fortat temperatura turbinei este ridicata si oprirea brusca a motorului taie fluxul uleiului prin circuit, in jurul axului acesteia ramanand o cantitate mica de ulei care este supraincinsa si care "se coxeaza" pe lagarele axului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 3000-3200 face urat, are un marait nervos si regulat.

Da putin mai dificil stilul asta de mers. Trebuie sa-ti intre in reflex.

Sa fac primul schimb la 15k cum recomanda ei sau sa schimb mai devreme la 10-12k sa zicem?

Numai primul schimb de ulei.

Ce ulei sa folosesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!