Jump to content

Scartzait Enervant :(


Danny78
 Share

Postare recomandată

Postez cateva rezolvari la scartiiturile pe care le-am intilnit:

- la roata fata- zgomot fin care dispare la franare, se accentueaza la viraj: etrierul era blocat pe cele doua bultzuri de ghidaj prevazute cu protectii de cauciuc, unul din boltzuri era stramb!

- la chedere - se poate folosi un amestec de talc-glicerina. Solutia este folosita de armata germana la tancurile Leopard, da rezultate foarte bune si pentru inghet dar uneori poata fi inestetica. Ca si cauzalitate,

de cele mai multa ori, zgomotul se datoreaza subrezirii caroseriei mai ales zona pragurilor si a stalpilor (drumuri, kilometrii, rugina).

- la delcou - zgomot fin care creste cu turatia: ungerea pieselor interioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zipp

    13

  • v@sy

    11

  • x_tziby

    10

  • Danny78

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Andrei Cojocar

Salut nicV

Spuneai ca:

"- la chedere - se poate folosi un amestec de talc-glicerina. Solutia este folosita de armata germana la tancurile Leopard, da rezultate foarte bune si pentru inghet dar uneori poata fi inestetica. Ca si cauzalitate,

de cele mai multa ori, zgomotul se datoreaza subrezirii caroseriei mai ales zona pragurilor si a stalpilor (drumuri, kilometrii, rugina)."

Ai putea sa detaliezi un pic? ma refer ca ce ajuta aceasta solutie? Nu mai suiera prin masina la anumite viteze? Regenereaza cauciucul din care e facut chedereul?

PS: Pentru problema mea cu "Mieunatule" nu stie nimeni nimic?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea si eu o problema imi scartaie usa soferului in dracii.e posibil sa fie de la chedere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-au scartait usile, am desfacut ambele fete de 2 ori, ... degeaba... dupa ce am pus cleme noi si silicon la greu. si tot scataiau. nu stiam de unde se auzea. problema mea a fost plasticul de la incuitoare de pe stalp. "juca" la modul 2 3 zecimi si era destul de uscat. o picatura de ulei si am avut liniste pana la uramatoarea spalare si pe urma o luam de la inceput.

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers de la denivelari. o sa incerc sa desfac si eu sa dau cu niste wd40 pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia la "bucsa" de plastic de unde venea scartaitul a fost demontarea ei de pe stalp, facuta alta bucse de metal si de teflon si nituit din nou. acum pot rasufla usurat pentru ceva timp ca de la drumurile noastre o sa prinda joc. ca recomandare se poate incerca "nituirea" nitului existent care tine respectiva bucse de plastic. sper ca am fost pe inteles. numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand o sa ajung acasa o sa ma uit si eu la usa soferului sa vad ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Uite ca am ajuns si eu sa am probleme cu scartaitul curelei de la alternator si citind sfaturile domniilor voastre am mai mesterit eu cate ceva....Prima data mi se parea prea stransa/intinsa cureaua de la alternator insa nu am avut curajul sa umblu la ea....in schimb, am dat cu wd40 si momentan totul este ok.....Insa ma framanta ceva: cat de intinsa trebuie sa fie cureaua la alternator? precizez faptul ca am apasat pe ea insa mare lucru nu am reusit sa fac, ceea ce vreau sa spun este ca la apasare, cureaua nu este elastica....mi se pare cam tare. La voi la apasare se strange putin cureaua(se mai intinde cat de putin)?

PS: Sper ca m-am facut inteles.....Astept sugestii/pareri. Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: La mine cureaua de la alternator nu este beton,cand apesi pe ea se lasa cativa mm in jos.

Nu este bine sa fie prea stransa,trebuie sa fie putin mai elastica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curea bine stransa conform producatorului este atunci cand poti intoarce cureaua la de 90 de grade pe lungimea ei(adica apuci de ea si o rasucesti la 90 de grade),sper ca m-am facut inteles.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un scartait enervant cand pun frana. Se aude de sub masina. Si cand franez face un scurt "scartz" daca fac pedala se aude scart scart scartscart...de cate ori fac pedala. Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la placa port saboti, posibil. Vezi ca s-a mai discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai enervant scartait care cred k il are toata lumea este al chederelor d la usi..........cum se rezolva treaba asta?daca schimb chederele se va remedia ?alte variante..........

Salut...incearca sa dai pe ele cu lichid de frana...

Tata care e mecanic asa zice k e ok! :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu lichid de frana ca sa se ia vopseaua de pe usi! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat un scartait , cred ca tot de la curea e , nu stiu sigur, dar numai la pornire vreo 30 de secunde. Apoi dispare.Cred ca numai cand e rece face asa. Care ar fi solutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa schimbi cureau de distributie. Si apropo de pus lichid de frana la balamalele usilor ca sa numai scartaie. NU faceti asa ceva pentru ca lichidul de frana ataca vopseaua foarte repede .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua e noua.Nu cred ca ea e problema.Si numai cand e rece scartie pentru aproximativ 30 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de alternator scartaie. Chiar daca e noua nu a fost intinsa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

genu si cum as putea sa o mai strang?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cureaua e cu intinzator cu brat nu se poate strange, ea se autoregleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica nu a fost stransa cum trebuie ? Trebuie stransa mai tare sau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina mea.Atunci cand nu apas prea bine pe acceleratie in viteza 1 la plecarea de pe loc, motorul trepideaza si atunci se aude un zdranganit metalic care tine cateva secunde .Parca e ceva desprins.Cineva mi-a spus ca s-ar putea fi deprins toba de esapament.Eu merg in continuare cu ea de 1 an de cand a inceput acest zgomot.Daca stie cineva ceva sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca sa fie si toba cum ai zis...verifica tampoanele de cauciuc care tin toba sau acea tabla(aparatoare)de protectie care e prinsa pe caroserie din jurul tobei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

din categoria: " ce scartzaie?" am si eu 2 astfel de sunete

1. ambreiajul. cand apas pe el repede nu se aude, dar daca apas usor, sau mai ales ridic usor, scartaie de intoarce lumea capu pe strada. m-am gandit la cablu dar nu stiu pe unde sa ii pun ulei. sau poate nu e cablul

2. franele. cand franez scartaie tare de tot, nu stiu care roata ca se transmite sunetul. sunetul e mai puternic pe masura ce se incing rotile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!