Jump to content

Rateuri motor


cikinu
 Share

Postare recomandată

Cred ca la tine e problema de alimentare cu benzina. Probabil pompa de benzina functioneaza neregulat.

Daca in primele 3-5 minute de la pornire nu iti face probleme, dar dupa acest timp incep sa se manifeste simptomele descrise de tine atunci sigur e pompa de benzina care se incalzeste si se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aerofan

    6

  • cikinu

    6

  • alinutzu

    5

  • AlexRzv

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum o pornesc,incepe sa mearga asa,nu ca merge bine putin si apoi incepe sa dea rateuri...intrebarea e:De ce face asa si dupa un anumit timp(cam o saptamana) i-si revine singura?Aaa,si data trecuta cand mi-a mai facut am mai vazut o chestie;de obicei merg mereu cu plinul facut,iar cand incepe sa faca treaba asta acul la indicatorul de la rezervor era la prima linie dupa cea de full,si a incetat sa mai faca dupa ce a trecut putin de linia ce indica primul sfert al rezervorului.insa nu cred ca de aici e problema,probabil a fost o pura coincidenta...eu tind sa cred ca ar fi ori vreo supapa (care nu inchide bine din anumite motive) or filtru de benzina infundat(nu l-am schimbat-are 2 ani masina la mine+jumatate de an la fostul prpietar din romania+cat o mai avea din germania).Avansul nu cred ca ar fi deranjat,pentru ca relantiul sta constant la 800rpm,rar cand creste la 850.mai astept pareri...oricum,o sa merg cu ea la un mecanic sa-i verific presiunea de benzina,compresia si tot ce tine de alimentare.

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut.am si eu niste probleme la vento meu,1.8 ABS benzina.imi porneste sta la 900 de turatii ca si cum totul ar fi normal,daca o las sa stea la relanti dupa 30 sec motorul imi moare da nu dintr-odata scade si se ridica turatie da nu mai mult de 900 de turarii,daca o turez se tureaza da la fel dupa o perioada scurta de timp nu mai vrea sa se tureze si imi da rateuri in carburator.sincer sa fiu nu stiu ce sa ii fac.am verificat tot delcou,capac,fise bobina si chiar i-am schimbat carburatorul.poate altcineva a mai avut o asemenea problema si ma poate ajuta.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi senzorii de temperatură aer şi lichid răcire, mai ales cel din urmă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut.pt cei cu rateuri la golf 4 1.4 la un cilindru verificati pe langa aprindere, bujii,etc , verificati injectoarele.eu am mers o luna in 3cilindri si nu stiam ce are.aveam missfire (rateu) pe cilindrul 2.am schimbat bujii, fise, bobina.in final am facut test de compresie si a iesit 12-14-14-14.deci am exclus supape indoite cum mi-au sugerat cativa mecanici.am trecut la verificat injectoarele si surpriza:injectorul de la cilindrul 2 avea una din duze infundate, am reusit sa o desfund cu o lita subtire, putin otelita si cu un spray wd40, am improvizat o instalatie cu niste furtune si cu un transformator de 9-12v pt deschis injectorul.dupa montare nu eram sigur 100% ca de acolo era problema, dar surpriza la prima cheie, motorul torcea rotund si fara rateuri , ca nou.deci merita si injectoarele verificate.succes Deci simtomele erau: trepidatie la relanti, se simtea si in schimbator bataia motorului, gaze intrerupte la teava esapament, clipea martorul verificare in bord, in mers daca era motorul subturat avea trepidatii si dadea in nas(mers sacadat).succes.pt intrebari nu ezitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu un golf 3 1.6 223000 km si cand pornesc dimineata motorul sta la ture foarte putine oare nu porneste socul ? Atunci stau cu acceleratia umpic apasata pana se incalzeste unpic si merge... 2 cand se incalzeste umpic motorul incepe sa imi mearga in rateuri ... cate un rateu mic... si pe cat se incalzeste tot mai tare face ... ce ar putea fi ? Clapeta de acceleratie ? Pare ca si scoasa din ambalaj ... reglaj de avans adica delcoul? Nu e reglat bine ? Sonda lambda? Si am umblat ca sa stea la relantiu la cablul de acceleratie are o guma tevuca mica cat un pix gradat cu o siguranta ... si am tras de ea umpic sa fie putin mai turata ... la cate ture va sta masina ? Si un sfat cum ar trebui sa incerc sa reglez delcoul acceleratia corect ? Cum se regleaza cu stroboscopul? Sunt nou posesor de g3...

Multumes!

Am si eu un golf 3 1.6 223000 km si cand pornesc dimineata motorul sta la ture foarte putine oare nu porneste socul ? Atunci stau cu acceleratia umpic apasata pana se incalzeste unpic si merge... 2 cand se incalzeste umpic motorul incepe sa imi mearga in rateuri ... cate un rateu mic... si pe cat se incalzeste tot mai tare face ... ce ar putea fi ? Clapeta de acceleratie ? Pare ca si scoasa din ambalaj ... reglaj de avans adica delcoul? Nu e reglat bine ? Sonda lambda? Si am umblat ca sa stea la relantiu la cablul de acceleratie are o guma tevuca mica cat un pix gradat cu o siguranta ... si am tras de ea umpic sa fie putin mai turata ... la cate ture va sta masina ? Si un sfat cum ar trebui sa incerc sa reglez delcoul acceleratia corect ? Cum se regleaza cu stroboscopul? Sunt nou posesor de g3...

Multumes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică prima dată starea senzorului de temperatură lichid răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la acela de sub delcou cu 4 pini ... ii schimbat ii nou are 2 3 zile ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi în poze cauze posibile pentru ralanti mic şi pentru rateuri. Posibil să fie o cauză comună. Verifică prima dată să nu ai ceva furtunuri crăpate pe la admisie/vacuum să nu ia aer fals.

Reglarea cu stroboscopul

http://www.youtube.com/watch?v=WkHULOS2ToE

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rateurile le.am rezolvat astazi am dat cu spray de contact fiecare mufa si sio revenit si senzor masalier si nu mai da nici rateuri daaar alta problema cand pornesc farurile imi scade turatia daca pornesc si ventilatia moare motorul ... eu ma gandesc ca ar fi alternatorul .... fara motor pornit 12.2 v cu masina pornita 13.8 si cu faruri pornite 13.7 si cu ventilatie pornita 13.5 13.4 .... scuze dar nu am mai apucat sa postez pentru faza cu rateurile oricum o sa ma uit la reglarea cu stroboscop multumesc:d

A da si daca stau fara nimic pornit doar motorul moare si daca virez umpic la stanga sau dreapta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare, am si eu o problema de genul pe un Vento 1.8i, 66 kW - ADZ si am decis sa va impartasesc din experiente .

Dupa schimbarea distributiei si a tobelor finala/mijlocie, a inceput sa dea rateuri usoare si dese mereu cand scadeam sub 1000 rot/min si motorul era in sarcina . M-am gandit ca ar fi de la tobele noi si va disparea in timp . De cateva saptamani, a inceput sa dea in nas la plecare de pe loc, apoi sa ma propulseze ca si cum nu ar avea avans, plus ca tremura usor la relanti . Am schimbat filtre, bujii, fise, dar nu s-a vazut nici o schimbare . Ma pregateam sa schimb si sonda lambda, dar in final am descoperit ca flansa de sub corpul injector era rupta si tragea aer fals pe acolo . Buuun, am schimbat-o sperand ca isi va reveni cu totul. Acum nu mai da in nas la plecare de pe loc, trage bine, dar rateurile s-au intensificat rau de tot la relanti, vibreaza toata masina o data cu toba ce bate si scoate destul de mult fum alb. Am pus o bucata de ziar lipita de evacuarea tobei finala si mi-a rupt-o . Dupa ce trec de 1000 rot/min, motorul merge foarte bine . Totusi, am observat ca atunci cand scot fisa de la cilindrul 4, nu se schimba mersul motorului, desi fisa da scanteie...deci ma gandesc ca ceva nu lucreaza bine acolo . Mecanicul mi-a spus ca ar fi de la supapa de evacuare si trebuie data jos chiulasa + reparatiile aferente + schimbatul consumabileleor (garnitura, prezoane, distributie, ulei, etc) - operatiune de ~ 1500 lei .

Daca aveti experiente asemanatoare si le-ati rezolvat in moduri mai umane, va rog sa impartasiti :)

 

Bafta si multumesc anticipat!

Modificat de HeX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia este sigur pusa bine? intai ia asta in calcul inainte sa te apuci sa desfaci motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile, ca poate sa dea scanteie pe fisa dar bujia sar putea sa nu dea, apoi verifica distributia daca e pusa corect la semn si jos si sus la axa, avansul daca e corect. Am acelasi motor pe golf-ul meu si nu da rateuri nici macar ddaca il las doar cu catalizatorul pe el fara nici o toba(am vrut sa vad cum se aude).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti! Deci sa inteleg ca daca distributia e pusa cu un dinte in +/-, motorul merge "in 3" la relanti si normal in sarcina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai totul a aparut DUPA ce ai schimbat distributia - ceva nu e ok  acolo. Tobele nu au nici o treaba

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Se pare ca era de la 2 furtunase ce duceau catre servofrana si erau crapate . Acum merge foarte bine, nu pot sa cred ca ma pusesera sa desfac motorul ...Mersi mult pentru ajutor, baieti!

Sarbatori fericite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut..imi cer scuze daca gresesc cu acest post dar sunt nou pe forum si nu prea stiu cum se procedeaza.

Am o mare problema cu pornirea Golf 3 1.8 GT 93'. Porneste dar nu sta deloc la relantiu,se balbaie ca si cum nu ar da scanteie bine la una din bujii iar cand incerc sa o accelerez moare instant.Am schimbat capac de la delcou si chestia aia din interior cea de plastic nustiu cum ii spune fise,bujii si nimic acelasi lucru.

Am curatat toate mufele si de la carburator si de la majoritatea mufelor care erau acolo. Tin sa mentionez ca dupa un drum de vreo 80Km mers normal mi-a murit motorul in mers...Am dat la automat si nimic..Dupa vreo 5 minute sa zic a pornit mergea normal si iar dupa un timp se balbaia si se oprea.

Acum o pornesc sta la relantiu circa 4-5 minute dupa care incepe sa dea rateuri si usor usor moare.

 

 

 

Va rog daca ma puteti ajuta ca mi-a mancat "ficatii" :)) ii dau foc .

 

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fisele.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat fise,bujii,lueaua din interiorul capacului de la delcou,capac delcou. Si tot la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condensatorul de la delco l-ai verificat ? Bobina de inductie .

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nustiu ce condensator...nu are nici un condesator din cate am vazut eu..si bobina de inductie cum as putea sa o verific ? 

 

Mentionez ca daca are contactul pus se aude un bazait mic in interiorul bobinei de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un prieten cu un Golf si incearca cu bobina lui,si vezi cum merge.  Bazaitul acela vine de la clapeta de acceleratie,pret de cateva secunde cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de acel bazait de la clapeta... la mine bazaie bobina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

baieti ajutat-ma si pe mine va rog cu cateva sfaturi sau ceva precis 

 

pornesc motorul golf 3 1.8 gt abs-adz cel de 90 cai si cand dau sa plec cu el de pe loc nu pleaca .... se opreste .... dau cheie accelerez mai mult si o ia asa usor dar dacanu tin turata nu o ia .... si am niste rateuri urate la injector dupa ce o tin mai turata isi rezine , daca iau acceleratia sta la relanti undeva la 800 de ture , 

 

cand o accelerez are niste intreruperi de parca ar da sa moara :) ce sa ii fac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!