Jump to content

Rateuri motor


cikinu
 Share

Postare recomandată

Se poate sa fie de la fise.. inseamna ca nu duce scanteia cum trebuie si nu lucreaza in toate bujiile...

De reglat relantiul.. de obicei se regleaza singur electronic (si-l face el cum stie mai bine)... Daca el ti-l tine subturat e probabil sa ai probleme.....

PS: Golf3 din 2005?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aerofan

    6

  • cikinu

    6

  • arabel

    5

  • alinutzu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru reglarea avansului iti trebuie un stroboscop,sa ai temperatura apei la 90' si acces la volant motorului pe care se afla un semn,reglare este corecta atunci cand lampa lumineaza in dreptul semnului de pe volant. asta e descriere in mare,crezi ca reusesti singur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la al meu cu motor ABU am 2 suruburi pe clapeta de acceleratie resp. pe corpul de injectie:unul imi deschide mai mult clapeta imbogatind un pic amestecul iar celalalt de pe corpul de injectie face acelasi lucru doar ca asta e posibil sa intrerupa contactul de la motorasul de relanti care comanda motorul in acest regim.e adevarat ca ECU controleaza totul dar vreau sa spun ca se poate interveni si peste acesta

SCUZE DE POZA DAR NU POT SA FOLOSESC "TEXT" IN PAINT

post-30655-1226083170_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt. detalii.

am sa incerc si asa.

intre timp am mai fost la un mecanic cica era de vina un injector nu facea contact mufa pre bine.o sa vad exact in momentul in care sa dau o tura cu ea. la prima vedere au mai crescut putin turatiile dar nu mult( motorul oscila foarte mult in ultima perioada la ralanti).problema e ca rateurile nu prea au disparut si miau zis mecanicii ca la unul dintre cilindrii compresia e foarte mica si din aceasta cauza voi avea probleme mari in viitor. ( ca de aceee motrul nu merge bine)

ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii despre ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
azi am observat la motor urmatorul lucru.Daca accelerez pe loc pana la 3-3200 si apoi las acceleratia motorul da rateuri(1-3 in zona de 3000) ca si masinile de wrc.Am testat de mai multe ori si tot asa face.

Sper sa nu fi poluat topicul omului :biggrin:

La fel imi face si mie.Sau daca stau pe loc si o tin accelerata constant la o anumita turatie, iarasi da rateuri.Dar incet, adica le aud doar cu geamul sau usa deschisa.

Tu ai aflat ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la mine nu a fost reglat bine avansul.Am incercat sa il reglez bine, astfel incat si masina sa traga bine,dar cateodata tot mai da cate unu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a umblat odata un mecanic "de cartier" la avans si a umblat degeaba ca problema care o aveam atunci era din alta parte.El sustine ca mi l-a dat la loc, dar masina nu mai e aceiasi de atunci.Nu mai sta constant la relanti, daca mai am si consumatori sau virez pe loc vibreaza cam enervant si rateurile.El nu mi l-a reglat cum am citit pe aici, cu stroboscop.El mi-a slabit un surub pe acolo (nu ma pricep), pe la delcou, a proptit o surubelnita in ceva si i-a tras ciocane. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a facut la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mers asa? Sau aia a fost problema? Ca a mea merge in continuare asa, ca nu am apucat s-o fac.Si tare mi-e frica sa nu se apuce iar sa-mi umble la altceva sau sa schimb piese degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea a inceput sa dea rateuri in prima treapta....si mai rau imi sta turata....si u stiu care e problema....poate i sa mai int cuiva si ma ajuta si pe mine..salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sal la voi

M-am trezit si eu

Am un 1.6 ABu, si nu imi statea la relanti, mergea cand la 2500 cand la 600 ture, oscila din 2 in 2 secunde intre aceste turatii, chiar azi am fost la un mecanic care mi-a zis ca segmentii isunt gata si mi-a scos un furtun de gaze de ala ca la dacie sub motor, sa nu mai bage toate gazele in capacul injectorului doar 50%..... sincer nu cred ca asta sa fie baiul deoarece momentan am scapat doar de oscilatii, tot la 600 de ture sta (am carpit pe moment blocand clapeta de acceleratie la 1200 ture cu o izolatie de cablu pusa peste asa ziz-ul surub de reglare a relantiului (care nu il pot roti. e sigilat cu un plastic), any solution? cum ii ridic acum relantiul cu 200 ture, presupunand ca oscilatiile veneau din cauza gazelor emise de segmenti praf?

Sau exista alta solutie pentru aceste faze, mentionez ca masina m-a lasat in varf la Balea Lac, si a inceput sa faca aceste oscilatii intre 600-2500 ture fara sa pun piciorul pe acceleratie, si de atunci a mai avut momente in care statea constant si enervant la 500-600 cu becul de la ulei palpaind, altadata statea la 750-850 fara probleme pana ce nu calcam iar acceleratia.

Multi au gasit solutia, 50 EU, alt injector cu clapeta si cu motoras relanti (adica alt "carburator", dar cred ca exista o rezolvare......alta de cat asta!

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, cum se verifica te rog, ce pot sa zic e ca o data merge o data nu, daca il decuplez oscileaza putin dar nu tot timpul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna .nu am mai postat pina acuma sper sa nu fi gresit ,problema ar fi .....relantiul sta bine la 820,780,dar cam la distanta de 3,4 secundein timp ce merge motorul se aude la toba ca si un mic rateu cu suntet redus si acesta se repeta ,la turatie de1000 nu se mai aude ,care ar fi rezolvarea (buji sunt noi capac delcou+pipa la fel)multumesc

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa care nu inchide sau avans static un pic cam mare.Apropie o bucata de hartie de esapament pe unde iese fumul.Aceasta trebuie sa fie impinsa de gaze permanent.Daca din cand in cand aceasta este trasa in toba, atunci este supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cum miai spus tu (lungoci 1)si ai avut dreptate am pus hartia la iesire gaze si cind se aude sunetul de care ziceam o trage inauntru dar forte scurt ,ma poti ajuta cu un sfat si ce as avea de facut ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se intampla lucrul acesta dar nu cred ca este ceva grav deoarece eu am descoperit asta de mai bine de un an si nu am avut probleme cu motorul , am schimbat cam tot la el bujii, fise ,capac delc dar degeaba. La mine nu scoate sunete pronuntate doar se simte cum intrerupe putin motorul dar in bord nu oscileaza relantiul. Am fost la munte de revelion si motorul sa comportat excelent pornit la sfert consum bun si mai are si gpl de un an . poate pe termen lung o sa apara complicatii dar pana la urma este un motor de cel putin 15 ani nu poti sa ai pretentie sa mearga ca in prima zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate trebuie sa dai chiulasa jos si sa o duci la un atelier pt a fi rectificate scaunele. Se mai poate merge cu ea asa dar in timp fisura se adanceste.Nu te panica. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema cu un golf 3 1.4 benzina. de ceva timp nu prea mai sta la relanti. urca torometru la 1200 de ture si scade la 600 incontinu ... ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica motorasul de ralanti (zis si pas cu pas).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut...nu prea am avut activitate pe forum pentru ca nu prea am avut probleme cu"babuta" insa acum se intanmpla ceva ciudat cu ea...sa va explic:

cand o apuca pe ea pandaliile incepe sa dea rateuri in esapament,dar culmea,motorul merge rotund,nu oscileaza in relantiu,insa in sarcina,parca nu prea trage,iar de exemplu,daca merg cu a 4(sau oricare alta viteza)in 2000rpm,daca incerc sa o accelerez incet se simte ca si cum ar intra in frana de motor,apoi smuceste si i-si da drumu.de la ce ar putea fi?precizez ca am verificat bujiile(au aproape un an si cam10k km facuti cu ele)si sunt bune,fisele nu fura curent iar capacul la delcou l-am schimbat acum 1 luna cand am avut aceeasi problema.insa atunci,si a mai facut ea si alta data,si-a revenit singura.cand ma hotaram sa merg la doctor cu ea i-si revenea miraculos singura.acum sunt convins ca tot asa se va intampla insa as vrea sa scap de aceasta chestie...e enervanta...daca ma puteti ajuta cu un sfat e bine venit.ca daca ma duc cu ea la mecanic zice ca nu are ce-sa-i facac ca merge bine...

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rateurile din toba sunt de fapt detonatii ale benzinei nearse care se autoaprinde de la temperatura ridicata din esapament. Benzina ajunge nearsa acolo din cauza ca ai probleme cu aprinderea. De aici si lipsa de putere in sarcina. Ai zis ca bujiile si fisele sunt ok. Dar bobina de inductie? Avansul e reglat cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!