Jump to content

77000 Km


JMorrison
 Share

Postare recomandată

salut.am si eu un golf adus acuma cateva zile din germania.avea itp acolo expirat.i s-a facut tuv acolo si o revizie in service dealerului.intrebarea e cand trebuie schimbat uleiul, filtrele si distrubutia?cand am luat masina de acolo avea 75000 de km plus 2000 cat am facut pana in tara.merci...astept o sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat ar fi sa schimbi uleiul ca sa stii tu cand l-ai schimbat si sa poti tine o evidenta calra a schimburilor atat de ulei cat si de filtre. Ar trebui sa te pregatesti sa schimbi distributia (90000 km). Nu sunt o avere filtrele si uleiul, asa ca e mai corect sa le schimbi. Cat mai multi km fara neplaceri! Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu uleiul e relativa treaba adica ori trebuia schimbat la 75000 ori a fost schimbat (asta in cazul in care sa facut service la 15000) asta eventual cartea service iti poate spune cel mai bine il schimbi inspectezi putin vizual cureua de distributie sa nu ai surprize si la termen schimbi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca cel mai bine ar fi sa-i faci si revizia (ulei si filtre ) + distributia . ptr ca cureaua de distributie stiu ca se schimba ori la 90000 ori la 2 ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbai uleiul ca sa fi tu sigur pe ea,nu costa mult si daca ai cartea service sigur este trecut la cati Km s-au schimbat filtrele uleiul si tot ce s-a facut la masina ,cel putin asa a fost la mine,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca cel mai bine ar fi sa-i faci si revizia (ulei si filtre ) + distributia . ptr ca cureaua de distributie stiu ca se schimba ori la 90000 ori la 2 ani !

de unde ai scos aia cu inlocuirea curelei la 2 ani ?mai citeste si tu pe aici si nu mai informa aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie la benzinare se schimba la 4 ani sau 90.000 km conform manualului.Eu ma schimbato pe a mea dupa 4 ani jumatate si 53 000 km,si pot sa spun ca era impecabila mai mergea cel putin 30 000 km! BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa ii schimbi urgent si distributia. E cam "batrana" masina pentru numai 75000Km. De aceea e cel mai bine sa ii faci revizia capitala. Si ca sa iesi bine si la pret iti recomand sa iti cumperi piesele din Germania. Sunt mult mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand schimbarea distributiei integral , a uleiului , filtrelor .... Mai da si tu cate un search pe forum ca-ti va fi mult mai usor si repede sa afli ce este recomandat sa schimbi la masina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu-mi suna prea bine cei 75000Km, asa ca iti recomand schimare distributie+ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie la benzinare se schimba la 4 ani sau 90.000 km conform manualului.Eu ma schimbato pe a mea dupa 4 ani jumatate si 53 000 km,si pot sa spun ca era impecabila mai mergea cel putin 30 000 km! BAFTA

Iar eu am schimbat-o pe am mea dupa 4,5 ani si 30.000km si era "roasa" in unele locuri. Cred ca cel mai bine e sa se respecte indicatiile fabricantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat-o la 92 de mii (4 ani are masina)si sincer mai mergea inca 30.000 pe putin.Avea putin dinti tociti in comparatie cu cea noua dar arata super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur de autenticitatea cartii de service si daca esti pe "rosu" cu banii, ai putea sa mai astepti cu schimburile. Cere o parere de la 1...2 mecanici. De fapt cred ca "vw-raz-van" a spus foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina avea ITP expirat cand am cumparat-o. cand am plecat din germania cu ea i s-au facut 2 revizii: TUV-ul german si una in service-ul dealurului care era dealer opel chevrolet.la motor e o eticheta prin care arata ca uleiul a fost inlocuit cu un texaco la data cumpararii si scrie ultima revizie 90000.legat de distributie nu stiu ce sa zic....ultima revizie din cartea masinii cred ca 71.500 de km.dar nu sunt sigur pe ultimul aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze pt postul urmator dar forumul nu m-a lasat sa deschid un topic nou in cadrul sectiunii fiindca nu am permisiuni.sincer nu stiu de ce asa ca daca vreun admin vede randurile mele il rog sa-mi explice de ce.sa trec la problema.masina care o am are cateva zile de cand e in tara si cum zilele astea a plouat in capitala fratilor am constat ca patrunde putina apa la usa soferului prin partea de sus.o fi vreun cheder ce o fi nu stiu daca e cineva cu experienta rog sa-mi dea un sfat...un pret unde sa fac asta de unde sa iau ce am nevoie sa fac reparatia.ideea e ca vreau sa plec in concediu cu masina si o da naibii vreun potop pe drum sa ma scot teribil:)multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cu distributia poti merge la un mecanic, iti da jos capacul si iti spune asa vizual cam cu arata cureaua, daca are crapaturi, taieturi si altele.

2. cu apa, mergi la o spalatorie baga-te in masina si spune-i sa de-a cu jetul cu apa pe la portiera soferului si tu fii atent pe unde curge, daca curge si ai sa vezi locul. dar trebuie sa stea vre 2-3 min cu jetul cu apa acolo. cam asta ar fi ce-a mai buna solutie, daca nu sa stai in ea cand ploua tare, dar e mai simplu cu spalatoria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cu distributia poti merge la un mecanic, iti da jos capacul si iti spune asa vizual cam cu arata cureaua, daca are crapaturi, taieturi si altele.

2. cu apa, mergi la o spalatorie baga-te in masina si spune-i sa de-a cu jetul cu apa pe la portiera soferului si tu fii atent pe unde curge, daca curge si ai sa vezi locul. dar trebuie sa stea vre 2-3 min cu jetul cu apa acolo. cam asta ar fi ce-a mai buna solutie, daca nu sa stai in ea cand ploua tare, dar e mai simplu cu spalatoria.

ok sa pp ca descopar pe unde ploua:)ce as putea inlocui la ea si cam cat m-ar costa...multumesc pt toate opiniile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci faza cu masinile aduse de afara este urmatoarea. Se fac toate schimburile necesare, asta imperativ pentru ca nu ai de unde sa stii cat timp a stat masina. Uleiul cu filtrul de ulei si filtrele de aer cum ai ajuns in tara le schimbi. Nu stii cat a stat masina in autohaus sau la om in curte. Plus ca nu poti fi sigur de km de pe bord si nici cu cartea service, se falsifica tot in ziua de azi. Distributia la fel trebuie sa o schimbi.

Parerea mea. Eu asa am facut, mai putin distributia, am luat masina de la cineva cunoscut de afara nu din autohaus sau tot felul de turci, arabi, rusi si alte neamuri. In cazul meu stiu real cati km are si ce probleme a avut.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci faza cu masinile aduse de afara este urmatoarea. Se fac toate schimburile necesare, asta imperativ pentru ca nu ai de unde sa stii cat timp a stat masina. Uleiul cu filtrul de ulei si filtrele de aer cum ai ajuns in tara le schimbi. Nu stii cat a stat masina in autohaus sau la om in curte. Plus ca nu poti fi sigur de km de pe bord si nici cu cartea service, se falsifica tot in ziua de azi. Distributia la fel trebuie sa o schimbi.

Parerea mea. Eu asa am facut, mai putin distributia, am luat masina de la cineva cunoscut de afara nu din autohaus sau tot felul de turci, arabi, rusi si alte neamuri. In cazul meu stiu real cati km are si ce probleme a avut.

da e drept si asta.sa apuc si eu sa inmatriculez masina intai si apoi.legat de asta...stie careva pasii (toti) pe care sa ii urmez pana ajung la inmatriculare cu masina adusa din germania?nu am nici macar rar facut.si ceva costuri si pe unde se platesc ar fi minunat.caut pe forumuri de cate zile.da exista undeva in acest forum imi cer mii de scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vrei sa mergi cu numere provizorii(rosii),trebuie sa mergi la politie cu un dosar care contine,din cat imi aduc aminte:RCA pe o luna(copie),contractul de vanzare cumparare(si copie cred),o cerere de solicitare a autorizatiei de circulatie provizorie,o taxa care o platesti la CEC sau trezorerie(chitanta),buletinul de identitate(copie,original)...si cam atat.

Daca vrei sa-o imatriculezi din prima:Verificare RAR,cartea de identitate a masinii(briefu mare)(original si copie),o cere care trebuie s-o completezi(o gasesti la politie),asigurarea RCA,certificatul de imatriculare(brieful mic),copia contractului de vanzare cumparare,taxa de inmatriculare la CEC sau trezorerie(chitanta),buletinul(original,copie),numerele platite.Toate documentele straine traduse si legalizate la un notar.

Preturile nu stiu cum mai sunt.Io am inmatriculat-o pe a mea anul trecut...Ar fi mai bine sa mergi la politie si sa vezi cu ochii tai ce acte iti trebuie pentru inmatriculare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!