Jump to content

Xenon Vs Halogen


EFlavius
 Share

Postare recomandată

Eu nu ii inteleg pe cei care vor sa treaca la Xenon de ce nu isi cumpara farurile cu totul. De exemplu se pot cumpara faruri Hella cu lupa sau OEM de la dezmembrari sau in alta varianta. Sa isi vanda farurile actuale de pe masina (care nu suporta Xenon) si sa mai puna o diferenta de bani si sa isi cumpere niste faruri Hella sau OEM de la o masina ce a fost dauna totala dar are farurile intregi. Spun asta pentru ca am mers cu masini care aveau Xenon AM pe far cu oglinda (ultima data Octavia 1) cu Bi-Xenon si nu mi s-a parut absolut nici o sfaraiala sincer. Adica daca tot dai un ban macar sa faci o treaba. Este ca si cum iti iei casetofon dar nu schimbi si boxele sau invers. Ca sa nu mai pun partea ca ii deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic ca ne sar toti in cap de parca cei care sustin normalitatea au o problema. Daca ar fi dupa mine le-as lua la toti care au xenoane din astea si luminite pe masina talonul si mare amenda as pune si sa vezi ce se termina si cu moda asta.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • docman

    16

  • Dudu

    11

  • Rapier

    11

  • mario75

    11

Si ca sa pun punctul pe Y si sa atrag (din nou) antipatia multora dintre voi, as vrea sa mai spun ca montarea porcariilor astea de xenoane chinezesti pe faruri cu oglinda arata LIPSA DE RESPECT fata de ceilalti participanti la trafic, adica, mai pe sleau, este NESIMTIRE din partea posesorilor. Stiti ca deranjeaza, chiar si butfns a acceptat ca "deranjeaza putin", totusi va doare la basca de noi si continuati sa ne puneti viata in pericol pt rahaturile alea de prost gust.

Tot de prost gust erau si ledurile din stropitoare sau din antena dar alea macar nu te omorau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzator domnule Sharanel nu toate kiturile Xe AM sunt facute in China.Eu nu incerc sa va comving sa va puneti Xe AM pe masina , fiecare isi monteza ce vrea,daca vrea.Daca dvs vedeti bine cu halogenele ma bucur.Eu nu am vazut si din acest motiv am evoluat. Iar la partea cu nesimtirea v-as intreba cum i-ati cataloga pe cei ce merg noaptea cu lunga aprinsa?Aia nu iti rup ochii,aia nu iti pun viata in pericol si nici cei cu halogene nereglate.Astia nu sunt deranjanti!Una e sa va sustineti punctul de vedere dar de la asta pana sa ii faci pe cei ce au Xe AM nesimtiti e cale lunga si la randul dvs. dati dovada de lipsa de respect fata de colegii de pe forum ce au facut modificarea asta si nu numai.Eu vorbesc pt mine,nu iau apararea nimanui, "nu ma doare la basca de voi" dar cred ca ar trebuii sa aveti putina intelegere.Daca aveam drumurile ca in palma poate n-aveam nevoie de faruri mai puternice,dar..

Adeavarul e ca in orice domeniu in care am face o comparatie de genul asta (ca e vorba de folie pe geamurile fata,ca e vorba de o evacuare sport,etc) intotdeauna se va gasii cineva sa fie impotriva numai pt ca acele modificari nu sunt pe placul lui.

Am incercat sa "ajut" cu niste poze care sa va ajute sa comparati xenonul cu halogenul,dar vad ca s-a inceput un mic razboi de pareri si sa se arunce cu noroi aiurea asa ca acesta va fii ultimul meu post aici. :offtopic:

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are rost sa ne certam asa. hai sa va spun ceva din experienta mea.

am montat kit xenon pe faruri cu oglinda la saab, cielo si logan (ale mele) si nu dau randament. becurile cu halogen emit lumina din filament (normal) adica o sursa punctifoma de lumina. aceasta sursa de lumina este reflectata controlat de oglinda si geamul farului. daca se modifica foarte putin pozitia filamentului in far, lumina va fi reflectata incorect, rezultand la perete o imagine distorsionata a luminii farurilor (nu se mai formeaza acea separatie de lumina si intuneric). inlocuind becul halogen cu cel xenon, lumina emisa de acesta nu mai pleaca din acelasi punct cu filamentul halogenului si astfel, nu mai este reflectata corect. parerea mea este ca este o gresala sa se monteze aceste kituri pe faruri cu oglinda.

am montat kit xenon si pe toyota rav4, pe A4 si A6, toate cu lupa la far. aici este cu totul altceva. lumina este imprastiata foarte bine si se diferentiaza foarte bine zona luminata de cea intunecata de deasupra. daca se mai face si o reglare ulterioara a farurilor la dipozitivul optic pentru reglat si se tine cont de unghiul de cadere a luminii (este trecut pe fiecare far) atunci aceasta modificare nu deranjeaza pe nici un coparticipant la trafic. daca se monteaza si un spalator de faruri AM atunci chiar cei care sunt impotriva acestei modificari nu mai au motive sa fie reticenti.

si ca sa fiu putin rau, ati vazut ce faruri au matizurile? si au becuri cu halogen. se disting in trafic de la mare distanta si cred ca fac la fel de rau ca si cei care isi monteaza aceste kituri xenon pe farurile cu oglinda.

Farurile cu xenon OEM au o tablita in fata lupei, de forma umbrei pe care o face farul la un perete. la blituri, cu scurta aprinsa sau la comutarea pe lunga se ridica aceasta tablita din fata becului si atunci lumina este imprastiata si in sus.

parerea mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Vreau sa fac o comparatie intre xenon si halogen

Din pacate si tu faci parte din acea categorie de persoane cu Xenon AM care ii deranjeaza teribil de mult pe ceilalti din trafic, mai ales ca far cu oglinda. Xenonul AM in far cu lupa nu este la fel de deranjant, dar tot este mai suparator decat cel OEM. Chiar nu inteleg de ce multi recurg la modalitatea asta, de a-si pune xenon AM. Inteleg ca poate nu ai bani sa iti iei de nou, dar sa recurgi la o serie de artificii de a pacali computerul de bord, tot felul de improvizatii, si mai mult riscul extrem de mare ca sa iti cada lumina cand esti pe drum dar si faptul ca ii deranjezi si pe ceilalti, are rost? Plus ca toate sunt niste chinezarii... Ar trebui sa se dea o lege cu privire la montaul acestui asa numit Xenon, pt ca e vb de siguranta la volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

But_Fns: trecand peste faptul ca au mai fost dispunte (chiar directe) in aria de Legislatie si Asigurari, pe exact aceasi tema, in cazul acestui topic, consider ca toata lumea posteaza la obiect atat pro cat si contra. Tu stii deja are este parerea mea despre XE AM, insa ma bucur sa vad ca din ce in ce mai multi sunt CONTRA decat PRO. Cativa colegi aduc argumente, chiar si Sharanel, altii posteaza la limita falme-urilor. Nu se pune problema ca cineva nu-si permite sa-si puna pe masina asa ceva, indiferent daca sunt facute in China sau orice alta tara. Cei care sunt (suntem) impotriva am vazut, am intalnit astefel de masini care ne-au deranjat vizibilitatea. Luminile fac parte din sistemul de siguranta al masinii, prin urmare trebuie sa avem mare grija cand modificam ceva.

Ceea ce ai dus la extrem este intentia ta de la pune XE si in proiectoare. Sincer, asa ceva este strigator la cer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, in plus, XE AM creaza o falsa impresie de vizibilitate mai buna, deoarece, faptul ca ii orbesti pe cei din fata te obliga sa le lasi mai jos decat atunci cand aveai halogene. Lumina mai putertnica din apropierea vehicolului face ca pupila ochiului sa se adapteze si sa se inchida, astfel scazand acuitatea vizuala la departare, unde ne intereseaza mai mult sa vedem obstacolele. Deci, cand crezi ca vezi mai bine, ... practic te inseli ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca sunt si instalatii xenon am bune si mai ales bine reglate, numai ca acestea sunt prea putine................... Se prea poate ca mai multi dintre membri vwforum care si-au montat astfel de instalatii xe am sa faca parte din acea mica categorie, la fel cum pot sa nu faca.

Din pct meu de vedere, as vrea aplicarea f stricta a legislatiei, iar daca la un control se constata modificarea neautorizata a instalatiei sa fie retinut talonul si sa fie aplicata o amenda substantiala. Nu putem sa devenim o "natie" civilizata daca nu respectam regulile si daca permanent incercam evitarea acestora precum si fuga de reponsabilitate.

Desigur ca exista o solutie si pt cei care nu au masina echipata din fabrica cu o instalatie xe si isi doresc acest lucru, anume cumpararea unei instalatii xe oem (fie noua, fie sh dar in stare buna); iar prin instalatie trebuie inteles: faruri, becuri, balast, stropitoare pt faruri, plus altele care ar putea fi necesare (sigurante, ect.). Este la fel de adevarat ca aceasta costa, dar orice lucru de calitate si care respecta si prevederile legale are si un cost.

Noi, ceilalti, nu avem nicio obligatie sa suportam efectele unor "chituri" (pseudo)xenon de 2 lei, cu montaj la fel de "bun".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer curat, n-ai nici o sansa in a convinge pe cineva ca modificarea sistemului de iluminare a masinii e ilegala. In plus, in tara unde fiecare copil de 17 ani si jumatate abia asteapta sa-si ia permisul si sa isi ia o masina careia sa-i adauge folie, jante cat mai mari si xenon chinezesc pe care scrie Siemens (asta insemnand pentru ei tuning) nu vei reusi niciodata sa aplici legea pentru ca toti sunt copii, fratii, sau altfel de rude cu cineva de la politie. In plus, politia e mult prea ocupata in a te sanctiona pe tine ca ai depasit viteza legala cu 2 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce imi place mie este ca foarte multe persoane aduc in discutie atat de acerb LEGEA. Oare aceste persoane merg intotdeauna cu 50 km/h si nu incalca niciodata nici o lege??? nu credeti ca este o mica ipocrizie....??? vreau sa vad si eu acea persoana care se deplaseaza cu autoturismul propriu de la constanta la satu mare legal, cu 50 in localitati... oare se ajunge la destinatie in 3 zile??? eu cred ca sunt mai multe masini cu faruri nemodificate, cu halogen, dar dereglate, care deranjeaza mult mai mult partenerii de trafic decat cei cu masini mai noi la care au montat corect xenon. la majoritatea nu cred ca se pune problema de zgarcenie la achizitionarea masinii noi, ci de achizitionarea unei masini SH care se intampla sa nu fie echipata cu xenon OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit.

Una este sa mergi cu 60 sau 70 km/h intr-o zona cu limitare de 50 km/h, cand nu deranjezi (mai exact orbesti) pe nimeni si alta este sa ai "parte" de la un alt participant la trafic de o instalatie ieftina de xe si care in multe cazuri este si prost reglata.

Sa nu amestecam mere cu prune si sa avem (macar) taria morala de a recunoaste si a diferentia situatiile. :lol:

Daca o masina, indiferent daca a fost achizitonata de noua sau ca sh, nu are instalatie xe oem si se doreste neaparat acest lucru, am spus mai sus care ar fi cea mai indicata varianta. Dar costa.

Pe de alta parte ai dreptate in ceea ce priveste faruri cu becuri halogen care sunt dereglate, sunt din acestia suficienti; din pacate. Insa in trafic faci diferenta intre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe O2 am avut Osram Night Breaker si cat am avut eu masina(4 ani) cu toate ca circul permanent cu farurile aprinse nu mi s-a ars nici unul.

Sigur nu ajunge la lumina xenoanelor OEM dar daca tinem cont de diferenta de pret cred ca e o alternativa buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Vezi, exemplul tau nu e relevant deoarece in situatia citata de tine eventualele repercusiuni ale faptei se pot si de regula se rasfrang asupra celui care comite fapta, fie ca e ranit, amendat sau condamnat la ceva din cauza vitezei, in vreme ce in cazul celor care-si pun xenoane by china pe masina efectele negative le resimt in general ceilalti participanti la trafic, cazul in care artistul in cauza pateste ceva e mai degraba exceptia decat regula.

Hai sa iti dau un contraexemplu. Eu ma apuc sa fac Transfagarasanul pe ploaie cu o masina care lasa in urma pete prelungi de ulei. Acest lucru mie in sine nu imi face nimic, dar celui care vine eventual pe urma mea ii poate cauza neplaceri mari. La fel si celor care vin din fata si depasesc pe unde am lasat eu petele respective.

In plus, considerandu-se toate celelalte lucruri egale, din ce-am constatat eu pe strasse, mai presupusi la mers cu viteza sau aiurea (sau combinatii) sunt tot astia cu "tiuning", nu omul care vine de la serviciu. Ala daca merge peste limita merge constant in coloana, nu-i da scarturi si frane de mana si alte combinatii.

In primul rand farurile mele sunt reglate in service.Sunt lasate cat de jos am putut in situatia in care trebuie sa mai vad si pe unde merg + ca merg cu ele pe pozitia "3".De aici trag concluzia ca ori nu deranjeaza atat de rau ori am noroc de participanti de trafic cu ochii buni si odihniti.

Cu alte cuvinte, oglinda imprastie lumina pe toate partile. Daca ceea ce sustin toti purtatorii de xenon china pe-aici era real, anume ca becul inlocuieste exact unul H7 tu trebuia sa nu faci alt reglaj asupra farului, la fel cum nu faci cand schimbi pe marginea drumului un bec halogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie sincer imi pare bine sa vad ca din ce in ce mai multa lume este impotriva acestor "jeguri" de instalatii de 150 de euro care cica sunt facute de Philips, Siemens, Panasonic.

Asa cum spuneau si alti colegi exista varianta de a pune xenon AM OEM. De ce nu apeleaza cei care doresc o altfel de lumina la aceasta solutie. O sa mi se spuna ca o sa coste prea mult. Asa este. Tatal prietenei mele a pus pe Passat B6 ( care are lupa in far din fabrica ) instalatie de xenon originala de la Cardinal Motors si a costat intr-adevar aproximativ 30 milioane ( fara autoleveling ). Dar tin sa spun ca nu vezi nici o diferenta intre aceasta instalatie si una din fabrica. Si stiti de ce ? Pentru ca sunt aceleasi becuri, sigurante, componente.

Dar e greu de perceput la noi faptul ca daca vrei ceva de calitate trebuie sa platesti pentru acel lucru. Asa isi zic toti : de ce sa dau "frate" 1200 euro pe o instalatie de xenon din fabrica cand pot sa dau 150 si fac la fel de multa lumina dar e si mai misto ca e mai albastra.

Eu, sau ceilalti participanti la trafic, ce vina avem ca sa suportam aceste improvizatii ?

Ar trebui sa le aplicam un tratament de "iluminare" din partea unei instalatii bi-xenon OEM. Toata lumea stie cam ce impact au acele flash-uri de la o instalatie bi-xenon OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor de ce sa fiti impotriva xenonului eu unu am passat din 2001 cu faruri cu lupa si xenon aftermarket si sunt foarte multumit de el atat timp cat am farurile reglate corespunzator deci nu inteleg un lucru la voi mai bine mergi cu halogen si noapte nu vezi nimic.

Am instalatia de xenon montata din noiembrie si nu am deranjat pe nimeni si merg numai in extern cu masina. Nu am splator de faruri si totul se vede foarte bine.

Eu unu sunt impotriva celor care pun instalatie xenon pe farurile cu oglinda pentru ca astea bat foarte rau.Stiu foarte bine care e diferenta intre o instalatie originala si una dasta contrafacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu nu esti tu autoritatea care decide daca un lucru e bun pentru folosirea pe drumurile publice, sau nu. De asta se ocupa autoritatea responsabila cu omologarea.

Sa zicem ca in 9 cazuri din 10 nu deranjeaza ale tale, fiind cu lupa, dar e suficient sa cauzezi o data probleme ca sa nu mai conteze. Tu zici ca n-ai deranjat pe nimeni, eu vin si te intreb, de unde stii? Ai oprit pe fiecare participant la trafic si l-ai intrebat? Sau doar crezi ca n-ai deranjat pe nimeni pentru ca n-ai deranjat pe nimeni suficient sa-ti bage faza lunga in ochi sau sa se intoarca sa-ti sparga un geam?

Stii sigur ca n-ai fost injurat vreodata, ca n-a incetinit nimeni din cauza ta?

Da, de acord, farurile cu oglinda deranjeaza de x ori mai rau ca cele cu lupa, dar daca era asta conditia necesara si suficienta ca sa ai xenon nu mai erau impuse prin regulament restul masurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar spalatoarele de faruri si autoleveling-ul sunt elemente importante ale unui kit xenon OEM insa cel mai important este sa ai faruri cu lupa. Macar nu se imparstie lumina aceea in toate directiile.

Daca vrei sa iti reglezi farurile sa nu deranjezi pe nimeni nu te duce la service ci incearca sa faci singur aceasta operatiune, noaptea pe un drum drept si impreuna cu un alt prieten iar el sa stea in alta masina si sa vada cum se vad becurile tale. Si le dai in jos/sus pana la momentul cand nu deranjeaza absolut deloc. Eu asa am facut la GTI si nu am primit nici un flash in schimb cand erau reglate din fabrica am primit destule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce imi place mie este ca foarte multe persoane aduc in discutie atat de acerb LEGEA. Oare aceste persoane merg intotdeauna cu 50 km/h si nu incalca niciodata nici o lege??? nu credeti ca este o mica ipocrizie....??? vreau sa vad si eu acea persoana care se deplaseaza cu autoturismul propriu de la constanta la satu mare legal, cu 50 in localitati... oare se ajunge la destinatie in 3 zile???

tocmai m-ai gasit! Si sa nu exageram (boala romaneasca, deh) nu se fac 3 zile. Uita-te la ce masina am in profil si te asigur cu mana pe ce vrei tu (biblie, inima, etc) ca n-am trecut de 50 in localitati. Decat unde panourile indicau alta viteza permisa. SI cand spun 50 nu inseamna 55, inseamna 50 fix.

Dar sa revenim:

Eu zic ca am uitat de unde am plecat in acest topic: Xenon Vs Halogen.

Intre timp a mai aparut o nuanta. Xenon OEM si Xenon AM. Dupa care Xenonul AM s-a declinat in pe lupa si fara lupa.

Asa ca voi lua in ordine problema:

- Halogen vs Xenon OEM: fara debate, prefer Xenonul. De ce? Temperatura de culoare mai ok la drum lung, oboseala scazuta din cauza separarii lumina/benza clar definita.

- Pe ceata prefer halogenul (tot legat de temperatura de culoare). De aceea in farurile de ceata voi prefera oricand unele OEM, cu halogen.

- Halogen vs Xenon AM pe lupa: fara debate la fel. De ce? AM = ilegal. De ce? Fara stropitori, fara senzori de nivel. Bataie de joc si total dispret fata de lege. Ca nu se aplica, asta e altceva. Sa va mai aud insa ca ziceti ceva de politie daca voi va bateti joc constient (si e constient, asta DA ipocrizie) de lege. Am auzit si argumentul ca n-am bani sa-mi pun din fabrica. Ok nenea, n-ai bani, nu e nici o rusine (nici o rusine!!!) ca n-ai xenon. Eu mi-am iubit si imi iubesc toate masinile pe care le am si le-am avut fara ca sa fi avut xenoane la toate din ele. Mai bine reglati farurile corespunzator. Si spalati parbrizul si farul des... Daca tot discutam de risc, niste stergatoare performante fac toti banii la prevenirea accidentelor fata de niste xenoane AM si stergatoare vai mama lor. Si nu rara mi-a fost mirarea sa vad ditamai xenoanele AM si stergatoare care lasa zoaie de cat de tocite sunt. Insa na, ipocrizia, dorinta de a copia si orgoliul posesorilor (in special fata de "imagine") e deasupra ratiunii.

- Halogen vs XenonAM fara lupa: asta nu e numai bataie de joc, e nesimtire (cu n mare, cu semnul exclamarii si cu bold). De ce? Pentru ca indiferent de argumentatia de genul se vede la fel, n-am primit flashuri, nu m-a oprit nimeni, in conditiile in care se vede clar imprastierea in toate partile a fasciculului luminos (hai, sa vad eu AM-ul fara lupa care nu disperseaza, va rog, luminati-ma, la propriu!) si se continua in a sustine ca "nu deranjeaza asa tare" (nu mai vorbesc de partea de legalitate..) asta e nesimtire. Posesorii de asa ceva au fix o durere undeva de restul de lume si oricum vor face cum considera "muschiul" lor de cuviinta (sau "bashketzii"). Putem sa ne dam noi cu capul de tavan ca nesimtirea asta n-o sa se schimbe.

Implicit, ipocrizia si dorinta de "imagine" ne caracterizeaza ca popor. Bagati banii din xenoane AM in stergatoare bune. In lichid de spalat parbrizul de calitate, in ore de somn extra noaptea si in mai putine cafele. Si sa vedeti ce bine se merge si cu halogen. Nu cade rangul nimanui. Ipocrizia poate.

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Docman eu unul am vazut XENON AM dar OEM montat pe un VW Passat caruia i s-au montat si spalatoare faruri dar nu si autoleveling. Tin sa spun ca daca ai bun simt si le reglezi in asa fel incat sa nu orbeasca deloc atunci aceasta varianta este una ok. Dar costa in schimb = 4700 RON cu totul, lucrare facuta la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi cu bun simt, tot ilegala ramane. SI tot depinzi de bizonul de la volan sa dea sus jos cand isi incarca halcile de carne si se duce la padure sa imputa toata padurea la gratar...

E dispret fata de lege iar aia de la reprezenta merita dati in gat la constructor, pentru ca fac lucrari, (care trebuie garantate dupa- ca asa e legea), care sunt ilegale. E ca si cum ti-ar monta un claxon de vapor pe masina. Cine le permite sa faca asa ceva? In ce tura de scolarizare au vazut ei asa o solutie? Stiu perfect toti dintre ei ca masina trebuie sa aiba senzori de nivel pe punti.

"Bashketi", bataie de joc si "merge si asa". SI mai aveti prentetii de la politisti, drumari sau camionagii cand voi tolerati asa ceva. Halal.

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat prietenesc ! Incercati becuri cu lumina alba, gen Philips Blue Vision, daca vreti sa evoluati de la lumina farurilor normale. Este o evolutie considerabila totusi. O sa mai stati cel putin 6-12 luni fara xenon aftermarket! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau urcati mai sus la Vision Plus sau Xtreme power.

Din multii clienti veniti la mine sa montez xenoane, doar unul a venit cu instalatia completa OEM: faruri cu lupa, balast pe faruri si sistemele de autoleveling. Nu a avut spalatorul de faruri dar asta e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut becuri Philips Blue Vision pe un Fiat Bravo de la firma care avea si lupe in faruri si pot spune ca fac o lumina foarte buna si este perfect alba nu albastra si nu mov cum am mai avzut pe la unii conducatori auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista tipuri de auto cu XE din fabrica, reglare automata a farului si spalator, dar nu au far cu lupa, ci cu oglinda.

Desi am vazut mai multe, o sa dau un singur exemplu, pe care sunt sigur 100%: PEUGEOT 607. Venea cu XE, far cu oglinda. Din fabrica. Acel producator cum de folosea combinatia asta?

Ii aratati cu degetul pe cei ce isi doresc o imbunatatire, dar nu isi permit originalul. De ce?

Daca nu au puterea financiara sa foloseasca originalul, inseamna ca nu trebuie sa puna XE?

Nu ii puneti in aceeasi oala pe cei ce doresc imbunatatiri si pun un XE AM, pe far cu oglinda, de maxim 5-6000 k, cu cei ce isi "tuneaza" masina si pun de 8-10.000k XE AM pe masina (eventual si pe proiectoare) doar ca sa dea bine ca au lumina albastra...

Mai lasati si voi tonul mai moale... Nu aveti dreptul sa ii judecati pe ceilalti...

Hai sa le luam permisul la toti cei care conduc MATIZ, ptr ca farurile tuturor acestor MATIZ-uri orbesc... Au vreo vina ca proiectantul era baut cand a facut farul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

johnyBoy problema este dispersia luminii pe un far halogen

Nu se cere lupa insa poti fi sigur ca, la xenon OEM, oglinda este altfel decat la un far obisnuit...

PS: tind sa cred totusi ca mai deranjante sunt pentru ceilalti 5-6000k decat 8-10.000k care se duc spre mov/albastru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!