Jump to content

Golf 3 Tdi 1.9 Nu Prinde Viteza


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Va rog sa ma sfatuiti,

Am un golf 3 1.9 TDi si nu prinde viteza, adica treapta 1,2,3,4 trage foarte bine, dupa treapta 5 pe la 120 km la ora accelerez trage bine si deodata nu mai trage, viteza ramane usor pe loc in descrestere, parca imi taie cineva motorina, ca sa trec de aceasta problema, iau piciorul de pe pedala de acceleratie si accelerez , acum trece de 120 km/h ajung pe la 130 si se intampla acelasi fenomen dupa care iar iau piciorul de pe acceleratie si iar accelerez depasesc momentul pana pe la 135-140 dupa care gata..nu mai trage. se aude si turbo parca in acele momente limita practic nu se mai invarte cum trebuie.este posibil sa am acele furtunase fara a fi conectate cum trebuie?ceva undeva imi da un semnal prin acele valve cred si imi se intampla acest fenoment.Se poate pe undeva sa nu fie mufate etans acele furtune?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu Golf 3 TDI 1.9 si nu ma plang de el, prind lejer cu el 160 la 3400rpm :lol:

Problema ta ar putea fi ca mergi cu masina in turati mici, si ti se umple catalizatorul de resturi.

Forteaza masina si mergi 110-120 km/h in treapta a4a o bucata buna de drum, gen bucuresti - lehliu, k sa cureti catalizatorul.

Tu in ce turatii tii masina? eu de gand am luat-o n-am avut probleme cu ea, trage extraordinar, dar sub 2200rpm n-o las!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi parere cu vodoo, eu cand am luat masina condusa vreo 2 ani doar cu 60-80 maxim, nu trecea de 120 la 5000 in a 5-a, urla motorul. Am plecat la cta si pe drum nu vroia mai mult de 120 dar am tinut-o asa vreo ora pana la km 105 la refugiu unde am facut o oprire de 10 min. Cand am plecat din nou, accelerand am vazut ca dadea sa treaca de 120 ... la 130 a marait /stranutat motorul o secunda si gata si-a dat drumu' lejer 140-160. La intoarcere fara probleme s-a dus in 160 de cum am intrat pe a2. Nu am avut curaj sa vad cat mai poate. Atentie nu baga aditivi in carburant. Alege un carburant normal pt motorizarea ta. Am auzit si pareri cu forjat la drum folosind un carburant superior. Eu personal am facut si asta... bagat carerra 100 si facut un drum pe a2, nu pot spune daca a fost bine sau nu.

Incearca si o diagnoza pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ii mai indicat sa mergi cu motorul mai turat?

Numai la diesel ii valabila faza sau si la benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este mai indicat sa mergi cu motorul mai turat atat la diesel cat si la benzina.In primul rand la diesel pentru a nu se depunde funingine pe palele turbinei si pentru a nu se acumula "resturi" in evacuare, iar la benzina pentru a nu se depunde calamina ,pentru o ungere mai buna si pentru a nu se "infunda" evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu o las de obicei sub 2500 rpm, ma duc cu a 3-a si pe la 80-90 cateodata, asadar nu cred ca este problema de turatie.Turbina este curatata, pentru ca am schimbat-o. sa fie cumva de la acel injector care are o bobina in el?Catalizaotorul l-am scos.Motorina pe care o folsesc este euro 4.

Motorul este foarte bun 67000 km, la 4000 rotati nu emite nici un fel de gaz, nici macar noxe ( am facut rar-ul cu ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma sfatuiti,

Am un golf 3 1.9 TDi si nu prinde viteza, adica treapta 1,2,3,4 trage foarte bine, dupa treapta 5 pe la 120 km la ora accelerez trage bine si deodata nu mai trage, viteza ramane usor pe loc in descrestere, parca imi taie cineva motorina, ca sa trec de aceasta problema, iau piciorul de pe pedala de acceleratie si accelerez , acum trece de 120 km/h ajung pe la 130 si se intampla acelasi fenomen dupa care iar iau piciorul de pe acceleratie si iar accelerez depasesc momentul pana pe la 135-140 dupa care gata..nu mai trage. se aude si turbo parca in acele momente limita practic nu se mai invarte cum trebuie.este posibil sa am acele furtunase fara a fi conectate cum trebuie?ceva undeva imi da un semnal prin acele valve cred si imi se intampla acest fenoment.Se poate pe undeva sa nu fie mufate etans acele furtune?

Va multumesc!

ai probleme cu N73 ... e o electrovalva de la turbo care se afla langa filtru de aer si pleaca 3 furtunase din ea si nu mai e in parametrii ei si necesita schimbare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3-urile nu intra in Limp mode? Posibil sa fie ceva de la turbo. Fa-i o scanare, un test in mers, vezi ce iti da...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ai probleme cu N73 ... e o electrovalva de la turbo care se afla langa filtru de aer si pleaca 3 furtunase din ea si nu mai e in parametrii ei si necesita schimbare ...

Si nu stii se gaseste usor acesta electrovalva la dezmembrari? cat costa second hand/noua.........am aceeasi problema!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat si la mine aceeasi problema dar cand accelerez la maxim si sunt in urcare. am cerut sfatul mecanicului meu si a zis ca e posibil sa faca figuri turbina. sper sa fie electrovalva.

cam cat costa o reconditionare a unei turbine? si daca se gasesc noi sau tot reconditionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am lovit de problema asta si s-a rezolvat cu o scanare (daduse o eroare pe valva aceea, N73, de nefunctionare) si stergerea erorii respective si masina e racheta...;turbinele la motoarele de 90 cp nefind cu geometrie variabila nu pun probleme.

Problema limp mode-ului se pune doar la motoarele TDI de 110 cp. care au turbina cu geometrie variabila.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati de :D . Cred cai o intrebare tampita. Sub pedala de acceleratie este o chestie de plastic prinsa de podea. E ca un limitator pentru cursa pedalei de acceleratie. Daca il scot o sa merg mai tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte putin probabil ass1, tot se limiteaza singura cand ajungi la turatia permisa de motor...poate la sprint, sau eu stiu. Sincer sa fiu m-am gandit si eu sa o desfac,fiind un fan inrait al sprint-ului, dar gandul ca i-ar putea face rau motorului este deasupra dorintei mele de a face 0-100 km intr-un timp mai scurt decat fac in momentul de fata. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati de :D . Cred cai o intrebare tampita. Sub pedala de acceleratie este o chestie de plastic prinsa de podea. E ca un limitator pentru cursa pedalei de acceleratie. Daca il scot o sa merg mai tare?

:icon_thumright: O sa obtii acelasi efect demontand antena de pe plafon :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti ocazia sa interogati cu Vag-com pozitia pedalei de acceleratie (x la suta ) o sa vedeti ca apasata la fund cu acel limitator este la 100 % . Deci mai mult de atat nu se poate ! Rolul acelui limitator este doar pentru "sprijin" ca sa nu treaca peste maximul potentiometrului si sa il avarieze sau mai pe romaneste cand ii dai blana sa nu rupi pedala :)

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile despre motoarele 1.9TDI vor continua numai aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!