Jump to content

Vreau A4. Ce Motor Sa Aleg?


popa.misu
 Share

Postare recomandată

  • 8 months later...
On 25.02.2017 at 19:11, EEXCALADE a scris:

Sa fie minim an 2013 .

Modele an mai vechi 2009-10, au toate problema cu , consumul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12/29/2015 at 12:13 AM, Andrei_Tdi said:

1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi. 

2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri.

3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie".

 

As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil.

Aberatii mai mari nici ca am auzit in ultimii 5 ani de cand am A4 2005 1.9TDI.

Iar daca eu am prins una cu noroc, banuiesc ca Andrei_Tdi a avut vreo 10 astfel de masini si toate au fost paguboase... yeah, right!

Am presupus ca vorbeste din experienta, cum este normal, nu din auzite, corect?.

Hai sa lasam povestile pentru copii.

 

In ultimii 5 ani de cand este la mine, la cei deja 13 ani vechime, am avut urmatoarele cheltuieli pe reparatii neprevazute (exclus revizii, anvelope, distributie, upgrade-uri, s.a.m.d).

image.png.fde6b474852075ab0fdf1e0ec82863b5.png

Va las pe voi sa-mi spuneti cat de scump este de intretinut. Precizez ca sunt maniac si am pus totul intr-o evidenta a mea, altfel nu includeam de exemplu reparatie cabluri usa.

Modificat de tcp_fg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, tcp_fg said:

Aberatii mai mari nici ca am auzit in ultimii 5 ani de cand am A4 2005 1.9TDI.

Iar daca eu am prins una cu noroc, banuiesc ca Andrei_Tdi a avut vreo 10 astfel de masini si toate au fost paguboase... yeah, right!

Am presupus ca vorbeste din experienta, cum este normal, nu din auzite, corect?.

Hai sa lasam povestile pentru copii.

 

 

Vorbesc din experienta. Sunt ani de zile de cand activez in domeniu. Inspectii masini, service si altele. Daca tu consideri ca vorbesc prostii ori ca relatez povesti pentru adormit ori prostit copiii, esti liber sa o faci. 

Insa, nu as spune despre mine ca sunt un neavizat. 

Imi iamginez ca masina a avut totusi parte de inlocuire de componente consumabile de termen mediu si lung facute in cei 8 ani de existenta inainte sa ajunga pe mana ta. Altfel, tare curios sunt ce insemana pentru tine o masina care a tinut fara sa ceara bani. Sauc are este standardul tau de calitate, altfel spus. 

Subiectivismul nu-si are loc. Sunt si exceptii care confirma regula. Probabil tu sa fii una din ele. Insa, repet. Nu am nici cea mai vaga ideea despre starea per ansamblu a masinii tale ori a standardelor tale in ceea ce priveste o masina corespunzatoare statutului de "OK" tehnic, pentru o masina de 13 ani. 

Te salut. Si incearca sa nu mai fii acid. Nu te ajuta cu nimic. Dimpotriva.

 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă toată lumea este mecanic și etalează fiecare experienta, atunci și eu am fost  șef de service și am văzut câteva A4 b7 la vremea mea, plus câteva la prieteni, unul din care a vândut masina după o săptămână. Sunt păcătoase tău de tot la capitolul motor. Nu vorbesc de confort sau cum este gândită mașina ( excelent din partea mea pe acest capitol). Tot ce au folosit ei în materie de motor a fost eșec total, cel mai recent am văzut o biela trecuta prin motor. Din punctul meu de vedere singurul motor pe care îl recomand este diesel în 5 cilindrii sau benzina 1.6( dacă nu ai pretenții de la el și vrei sa tina cu casa la mentenanță). Am mai avut acest gen de discuție cu un domn care susținea sus tare ca golful e cel mai tare și ca al lui nu avea nici măcar rugina, când mai toți ne vaitam de problema asta. Dacă o mașină nu are problemele specifice astea nu înseamnă că niciuna nu are . Ceea ce eu și Andrei încercăm este sa oferim o opiniei cât mai sincera, fara sa facem flame. Aici nu e locul de blamari sau de umflat în pene. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru aciditate! Insa motoarele de 1.9tdi cred ca sunt departe de a fi atat de proaste pe cat se sustine.

Inteleg ca unii  dintre voi lucreaza in domeniu, insa m-ar interesa mai mult parerile proprietarilor de B7 1.9tdi. La service-uri vin si cei care merg cu masinile pana nu mai caraie.

Ce veti mai spune atunci de 2.0 tdi PD sau de 2.0 tdi CR? Pe principiul asta, cel mai bine ramanem la batranele noastre PD-uri

Sau, care este diferenta majora dintre un 1.9TDI de pe B7 cu unul de pe B6?

 

La urma urmei, intra mai multi factori in stabilirea fiabilitatii unui motor: felul in care s-a facut mentenanta, conditiile de exploatare, stilul da condus etc...

Despre masina care nu cere bani se poate vorbi zile intregi, nu vreau sa intru in polemici de genul.

Buna sau rea, pentru al meu B7, nu am cheltuit bani pe injectoare sau alte interne ale motorului, turbo, directie, suspensie, ungere si probabil altele.

Daca nu am fost in asentiment cu ceilalti colegi si cazul meu este unul foarte rar, rog un moderator sa-mi stearga aceste doua posturi.

Drumuri bune.

Modificat de tcp_fg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa facem altceva.  Nu contesta nimeni faptul ca o masina intretinuta tine mai mult decat una de care nu are nimeni grija, mentenanta la timpul ei este musai ( dar nu pentru toti romanii care au impresia ca ei stiu mai bine si aici dam in alte probleme). Poate ca motorul si masina ta se prezinta intr-o stare exceptionala dar nu pierzi misiunea pentru care suntem aici, aceea fiind de a informa pe cei mai putin cunoscatori ca noi.

Pe injectoare nu ai dat bani si faci referire la bkp si restul de motoare cu injectoare piezo care au fost schimbate in reprezentanta VAG cu altele tot piezo de la CONTINENTAL.

Turbo: daca tu nu ai schimbat , poate ca ea deja a avut o inverventie. Imi e foarte greu sa cred ca o masina de 13 are turbo original.

Directie + suspensie : sa inteleg ca nu ai schimbat un cap de bara, un burduf , o bieleta antiruliu ?

Ungere: nu schimbi uleiul ?

Vreau sa intelegi ca ceea ce am scris eu mai sus nu este un afront tie sau masinii tale, doar incercam expun niste date cat se poate de realist. Iti iubesti masina , ca multa lume de aici, dar asta nu inseamna ca trebuie ridicata in slavi. 

Am colegi ca munca care au 1.9 ALH pe skoda de 13 ani si merge brici, struna si spuna asta cu mana pe inima. In curte avem 3 bkd uri care toate tremura fara motiv la franare usoara, toate au rugina in prag, toate au volante schimbate de 2-3-4 ori si toate tusesc putin cand pornesc. Pe acelasi sistem avem si 1.9 BXE care este cunoscut pentru problema la axa cu came si nu are nimic motorul ( condus motorul de o femeie in oras ). Nu toate motoarele sunt la fel, asa cum niciun BKD nu suna la fel ( test facut de mine ). 

Acestea fiind spuse eu imi mentin parerea ca 2.5 diesel sau 1.6 benzina sunt cele mai ok motoare pentru acest model .

Spor !

Modificat de neos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea este exemplul pe care pot sa-l dau eu, care mie mi-a confirmat tot ce am auzit in ultimii 4-5 ani despre 1.9tdi la B7.

E o masina de 13 ani, nu "exceptionala" cum ai zis tu, insa in toate mintile. Nu are rost sa dezbatem subiectul acesta "singular".

Vad cateva ironii in mesaj si nu o sa le dau curs.

Daca tu stii ca masina mea nu are turbo original, nu o sa te contrazic, pentru ca asta-mi spune ca nu are rost sa ma inham la aceasta discutie.

 

O las moale pentru ca in fond, nu am actiuni la Audi si nu incerc sa conving pe nimeni sa isi ia Audi. Din contra, cu cat mai putine ca a mea pe strazi, cu atat ma voi simti mai special.

Apropo, tot in scop de informare (presupun corecta), a mai scris cineva pe aici:

"De ce sa iei TDI de 2 litri si sa ai grija uleiului de fiecare data cand pleci la drum".

Pacat este ca multi nu citesc din 3 surse si trag apoi concluzia buna.

Modificat de tcp_fg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tcp_fg Aici se discuta despre fiabilitate in general, nu despre un caz personal in care motorul a fost fiabil.

Daca vrei sa-ti faci o idee corecta, asculti de statistici din service-uri (ce ti-au dat colegii) sau privind prin ariile dedicate audi b7 pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, masina mea mi-a confirmat tot ce am auzit in ultimii 4-5 ani despre 1.9tdi la B7. Nu mai puneti parerea pe care o am deja, pe baza masinii mele.

Mi-am formata o opinie, care nu se schimba pe baza topicurilor de genul acesta. Ca sa fiu mai direct, am cerut pareri service-urilor unde lucreaza oameni pregatiti la Porsche, nu am nevoie de pareri de-ale lui neos si Andrei_Tdi.

Rog un admin sa-mi stearga interventia si sa lase pe ceilalti colegi sa fie formatori de opinii. Eu unul dau unfollow acestui topic.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca musca in lapte, pentru ca va certati (sau nu) si nu are rost.

In primul si in primul rand cam de prin 2005 incoace masinile sunt facute sa tina 3-4 ani pana in maxim 200 de mii de km. Romanii in general cumpara masini second hand care sunt deja cu 200 de mii de km sau chiar mai mult.

Deci despre ce vorbim? Cum sa nu ai bielete iesite prin blocul motor, cum sa nu ai probleme cu consumul de ulei cand masina deja si-a facut treaba? Mai sunt si raritati de masini ce sunt cumparate de noi si mai au probleme insa astea sunt raritati.

De aia va rog eu nu mai discutati acid ca nu-si are rostul. Unii au noroc altii nu, cum se si intampla la masinile second hand. Daca era masina de noua luata intelegeam sa discutati asa aprins legat de fiabilitati si care e mai buna dar masinile second care stim bine ca sunt manarite in cel mai mic detaliu... chiar nu are rost.

Va rog nu va simtiti jigniti ca spun asta, din pacate e purul adevar. Cine crede ca ia o masina de 8 ani cu numai 150 de mii de km nu stie cat circula o masina in tarile de unde provin in general, mai ales alea diesel si mai ales alea de firma. Am colegi cu masini de firma noi care in 2 ani de zile au deja 100 de mii+ de km. Ce credeti ca se intampla in 2 ani? Masina va fi data inapoi la pretul pietei de 8-10 mii, ajunge probabil in Ro cu 100 de mii de km si se vinde cu 12-15 de mii ca masina de batran ce a mers cu ea la piata din Hamburg, desi el locuieste in München. Si apoi incepe distractia... dom-le masina are numai 100 de mii si mi-a cazut turbina... cum se poate asa ceva? So inca odata.... despre ce vorbim?

Sa aveti sarbatori fericite si nu va certati/discutati asa aprins ca nu-si are rostul :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare tuturor, Sper sa aveti sarbatori cat mai fericite alaturi de cei dragi.

Postez aici cu gandul de a ma ajuta in luarea unei decizii despre cumpararea unui A4 B7 2.0tdi (quattro) variant. Precizez ca suma va fi in jur de 5500e (+).

Am citit posturile anterioare si sunt oarecum constient de consecinte.

Dar intrebarea mea este care sunt acele motoare (cod) cu un ax cu came?

Cati cp au in medie?

Din cate am inteles acest motor cu un singur ax cu came este unul dintre cele mai ok, corect?

Care ar fi un al doilea cod motor care este apropiat de acesta?

Am vazut ceea ce este pe piata si au in jur de 250 mii si 380 mii km. Imi dau seama ca pana la aceasta varsta s.a schimbat probabil un turbo/ambreiaj/diferite pompe, s-au cel putin una din cele mentionate.

As vrea sa aud sfaturi despre ce motor este cel mai ok (2.0tdi)

Ce pot verifica vizual/auditiv la vizionarea unei astfel de masini? Care sunt punctele cele mai importante in verificarea unei astfel de masini?

Precizez ca masina as dori sa o cumpar din Romania.

Multumesc foarte frumos

Sarbatori fericite!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!