Jump to content

Vreau A4. Ce Motor Sa Aleg?


popa.misu
 Share

Postare recomandată

Cu siguranta gasesti audi in banii tai ; ba chiar foarte multe ; acum sper ca nu ai si pretentii sa il iei cu mai putin de 3-400.000 km si sa nu bagi si tu macar 1500-2000€ in el dupa achizitie ; ca deh, clasa premium, bani putini ;) daca ar fi costat 13000€ un audi nou cu siguranta in suma de 5000€ te incadrai pt o masina decenta ; asa, la banii astia te incadrezi pt un golf 5 2004-2006 2.0 tdi, cu km > 200k bineinteles. Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudor, gasesti dar cum a spus Bogdan cu km f.multi, eu in locul tau nu as lua euro4 chit ca ar trebui sa fac efort de inca 2000eur. Cauta prietene masina buna, daca vrei neaparat Audi, in banii astia nu gasesti masina sanatoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 4500-5000€ as cauta un B6 1.9 tdi 131 cp in stare foarte buna si care sa nu necesite investitii majore, nicidecum B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va inteleg perfect cu km si ca mai bag 1000 euro in el.Passat sa nu mai aud de el sefu are de nou 0 km apai probleme cat duce trenu plus ambreiaj la 140 km praf volant disc.Iar Audi model mai vechi nu imi place si nici Golf 5.O sa va postez masina cand o iau.Pai daca asta zici ca 4 5 mii km audi mai vechi deja ii fac motorul plus turbo si cutie de viteze daca il injositi asa pe asta ca mai bag 1000 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul + volant e un consumabil ; altele au cazut mult mai devreme de 140.000 km ; problemele ce le are passatul le poate avea si audi, au aceleasi motoare ; ideea este sa fii pregatit financiar in caz ca necesita reparatii ( cu siguranta va necesita, nimeni nu vinde un B7 bun cu 5-6000 euro ). Km nu sunt o asa mare problema daca masina a fost intretinuta, insa anexele vor ceda inevitabil ; pana la urma este o masina si este ceva normal ; daca vrei una cu km sub 100.000 reali probabil va trebui sa scoti din buzunar aproape dublul sumei alocate in momentul de fata ; spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te cred ca nu ii perfect dar masina noua cu service facut la vw pica ambreiajul kit.motor clapeta aer.compresor ac rulmenti pe spate brate plus motorul de nou cu uleiul pe el asa ii la toate domnule.Sa nu mai spun radiator incalzire infundat da jos schimbal.Eu nu zic ca iau in 5 6 masina noua plus ca nu poti pune interior tinuta drum passat cu audi niciodata estetic nu mai vorbim.Asta este daca iau teapa iau daca nu nu le reparam si asta ee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au mai spus-o si alti colegi inaintea mea. Dar nu strica sa iti mai spun si eu o data:

 

Audi A4 B7 dintre toate modelele de A4, a fost un esec pe partea de motoare diesel in 4 cilindri. Daca vrei A4 B7 musai si iti permiti impozitul, iti recomand sa nu te uiti mai jos de 3.0tdi. Poate doar 2.5!

 

De ce spun asta? Pai uite cateva aspecte:

 

1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi. 

2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri.

3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie".

 

As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil. 

 

Si cum ti-au mai spus si altii. Nu fii Gica Contra si asculta-ne. Audi A4 in 5000 Euro BUN sau macar DECENT nu ai sa pupi nici la sfantu' asteapta! Masinile astea sunt oricum pricinoase, la 5000E nu vei prinde decat o gaura neagra pentru buzunarul tau. Faptul ca un B6 intretinut costa si acum 7000+ Euro, nu-ti spune nimic? E una chiar pe forum la vanzare, a colegului bancaru. Nu cunosc masina personal, dar ca idee spun. Pretul cerut de el nu este unul mic. http://vwforum.ro/topic/121519-vand-audi-a4-b6-19-tdi-q-u-a-t-t-r-o/ vrea 6900 si n-are nici taxa platita. Deci sare de 7500!  sia cum..hmm.. B7 la 5000? :)

 

Nu se pune problema ca poate iei teapa. E cert faptul ca teapa iei sigur! La banii astia. Si bani vei baga-n reparatii. Si inca bine. 

Un calcul asa, ideologic: 5000masina + ce te poate lasa cel  mai degraba:

1. kit ambreiaj - minim 2500ron cu manopera

2. turbo - reconditionata 1200ron, noua 5000 ron

3. banuiesc ca pentru sufletul tau ii faci o revizie, o distributie, un set de placute - 2000ron

4. daca bate ceva pe la suspensie, mai naspa. cam multe brate .. si uite asa se mai aduna cateva sute bune de lei. 

5. daca bate ceva pe la motor(motoare renumite pt astfel de aptitudini) - atunci cireasa de pe tort. nu vrei sa stii.

Pot usor sa ma duc pana la punctul 10 sau mai sus. Are rost? 

 

 

In concluzie, reorienteaza-te. Lasa sigla deoparte, e o prostie, si uita-te la un Superb modelul vechi. Pt RO si per ansamblu, o masina mult mai completa. Spatiu, comfort, fiabilitatea renumita VAG. 

 

Oricum, presimt ca nu te intoarcem din drum. De fapt tu doar ai vrut sa ne spui ca-ti iei A4 B7 cu 5000 Euro, nu sa ne ceri sfatul. :) Cel putin asta e parerea mea vazand atitudinea ta fata de ceilalalti colegi care au incercat sa te sfatuiasca. 

 

P.S. Incearca te rog sa fii mai atent cand scrii. Mie unul imi este greu sa te urmaresc sau sa inteleg exact ceea ce vrei sa spui. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles parerile voastre.Problema cu ungerea se poate face la Targu Mures iti modifica surub acela imbux si gata.Eu decat sa dau 5000 6000 pe modelul b6 mai bine nu imi cumpar masina.La motor de 2.5 3.0 deja ii o caruta de bani totul si daca il inmatriculez pe tata si pe bunicu.Oricum va multumesc pentru timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-i faci tu la Targu Mures orice "surub imbux" sau ce spui tu acolo, ca raul deja e de mult facut la un A4 B7 de 5000E. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, cunosc pe cineva care are un Audi A4 din 2002, 96kW si vrea sa il dea la remat. Nu are timp sa se ocupe de problemele lui si ma bate gandul sa il iau eu. Problemele, din ce mi-a spus, ar fi la modulul confort. Nu se mai deschid geamurile fata, nu se mai descuie usile spate. A lasat geamurile deschise la un moment dat si a plouat :) Avand o Fabia in care am bagat ceva bani, ma gandesc ca am experienta necesara sa bag si in asta :D Si la 6500 de lei...

Acum, ce as vrea sa stiu de la voi, cei care aveti deja, ar fi problemele mai des intalnite. Am incercat sa caut, dar nu prea am gasit probleme comune. Maine o sa ii fac si o diagnoza, iar din cate am vazut, ar trebui sa citesc masuratorile pe blocurile 4, 11 si...13? Am de gand sa postez logurile aici, daca este OK. Pentru ca nu stiu ce cod are modulul confort, nu stiu ce sa caut pentru a-mi face o idee despre pret.

El mai spune ca motorul merge bine, are vreo 260 000 km si o foloseste in treburile zilnice. De ascuns ceva fata de mine nu are de ce, pentru ca ori ca o da la remat, ori ca ii dau eu contravaloarea bonului, pentru el e acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eh, vad ca n-a zis nimeni nimic, dar o sa zic eu in continuare :P

Masina este la mine de vreo 2 zile. Azi i-o dau inapoi. O sa o cumpar...

Un autoscan:

Tuesday,01,October,2013,23:49:01:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN:    License Plate: 
Mileage: 266250km-165440mi   Repair Order: 1



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008))
Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65
          67 69 75 76 77
 
VIN:    Mileage: 266250km/165440miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 FP
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1438  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00012  
   VCID: 6ADB242A16DFE44E2A7-4B50
        AUZ6Z0A0130850

1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) 
            P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 8E0-614-517.lbl
   Part No: 8E0 614 517 
   Component: ABS/ESP front       1326  
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: E5C1D7167FC14B36875-517A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 8E0-820-043.lbl
   Part No: 8E0 820 043 B
   Component:   A4 Klimaautomat   0711  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 204F0602A063EE1EB43-517A

2 Faults Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 8E0-959-655-84.lbl
   Part No: 8E0 959 655 
   Component: Airbag 8.4E         3001  
   Coding: 0010602
   Shop #: WSC 63351 000 00000
   VCID: F4E7BA52941BA2BE00B-5198

   Subsystem 1 - Part No: 8E0 959 655 
   Component: Airbag 8.4E         3001

No Faults Found
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error occurred

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl
   Part No: 8E0 920 930 JX
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D29  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 47953  
   VCID: 8603F09AA287A02E2EF-5198
        AUZ6Z0A0130850

3 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 
            49-00 - No Communications
01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 
            49-00 - No Communications
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation        Labels: 4B0-035-192-RNSD-37.lbl
   Part No: 8E0 035 192 
   Component: RNS 4.1 H06    BNO 0012  
   VCID: E1C9C3066BE927167BD-4B1E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 4B0-035-192-RNSD-56.lbl
   Part No: 8E0 035 192 
   Component: Radio          BNO 0001  
   Coding: 00207
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: E1C9C3066BE927167BD-4B1E

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------

Ce am observat in zilele astea. Ventilatorul de racire merge fara oprire, cel mai probabil din cauza defectiunii senzorului G62. Aerul conditionat baga un aer, nu prea rece. Caldut sa zicem. Display-ul navigatiei cateodata o cam ia razna. Se vede sters sau apar niste dungi. Masina porneste bine, trage bine, dar scoateceva fum. Nu este negru, cred ca are o usoara tenta de albastrui. Cateodata miroase si in interior a gaze.

La exterior sunt elemente inestetice (zgarieturi, indoituri), dar nu ma deranjeaza. Nici nu stiu daca sa repar treburile astea.

Ah, motorul este AWX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aceea e ok, estetic cum se prezinta? 

La clima poate fi lipsa freon, compresor defect si claptele defecte.

Dar de ce o da la remat? stiu ca are un pret mediu mai mare decat valoarea unui voucher ( 1300 euro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat cu cat se da. E un tip mai comod, nu vrea sa stea sa o vanda. Din punctul lui de vedere, sunt probleme multe si grave. Mie mi se par minore si...multe :)

Plus ca nu are timp sa stea cu ea prin service-uri.

Interiorul arata OK, nu e rupta tapiteria, doar butoanele de la geamuri sterse, vreo 2 butoane sterse la clima si comutatorul luminilor putin sters. La esterior e o alta poveste. Sunt ceva zgarieturi, nu foarte vizibile (pe capota una scurta, mai pronuntata) si putin indoita o aripa (cred ca se indreapta la ciocan :))) )

 

IMG-20160510-WA0013.jpg

IMG-20160510-WA0014.jpg

IMG-20160510-WA0015.jpg

IMG-20160510-WA0016.jpg

IMG-20160510-WA0017.jpg

IMG-20160510-WA0018.jpg

IMG-20160510-WA0053.jpg

IMG-20160510-WA0054.jpg

IMG-20160510-WA0055.jpg

IMG-20160510-WA0056.jpg

IMG-20160510-WA0057.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e ok, ocupa-te de ea dpdv tehnic/mecanic, si doar curata/vopseste elementele care-s uzate (ma refer la manere, nu la elementele exterioare). Nu merita sa te apuci acum sa o iei de la 0 si sa comanzi toate elementele noi, doar pentru ca-s zgariate. E pierdere de bani si ajungi sa bagi o gramada in ea. Fa o verificare tehnica, vezi ce piese sunt decedate si necesita inlocuire urgenta, nu trebuie sa o aduci intr-o stare perfecta.

 

O varianta ieftina ar fi sa mai vanezi pe olx/grupuri de facebook/dezmembrari piese foarte ieftine, gasesti butoane, comutator la cativa zeci de lei, da jos  scaunele, fa o curatare cap coada, spala presurile sau inlocuiestele, si ai sa vezi ca e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce o iau, ma duc la un mecanic la care am fost si cu fabia actuala sa schimbe tot ce considera el ca e nevoie pe sub masina/directie/suspensie/franare. Am gasit niste baieti care fac detailing interior cu abur, par OK. Dau banchetele jos.

Legat de elementele interioare inestetice...imi stau pe creier. Cu timpul probabil le voi schimba. Dar da, nu alea ar fi primele pe lista.

Fabia pe care o detin a fost prima mea masina si prima teapa. Am dat 2500 de euro pe ea si au urmat reparatii majore: schimbat cutie de viteze, segmentat motor, o multime de senzori si multe multe altele...dar sunt foarte fericit ca este impecabila din punct de vedere tehnic si mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai fie de investit in ea dar merita, ai din ce sa faci masina buna.

 

Vezi ca pentru butoane exista niste stickere din plastic care arata ca noi butoanele dupa si sunt vreo 100 lei setul de stickere pt toate butoanele de interior.

 

Modificat de kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 100 ron (mai exact 25 dolari) cumperi toate butoanele noi, dar eu asta i-am zis, sa nu inceapa sa pompeze bani in ea, ca nu are sens, banii aia nu se intorc, decat sa bagi sute de ron in interioare, mai bine cureti tot, si iei piese sh de pe olx/dezmembrari si foarte putine din China. Ocupa-te strict de partea mecanica, dar si acolo doar strictul necesar.  Stii de ce nu merita investitia? pentru ca are prea multe de facut ca sa o adusa intr-o stare foarte buna, daca masina face 1500 euro, el mai trebuie sa bage cel putin inca pe atat ca o sa aduca intr-o stare decenta, si la vanzare nimeni nu-i da 3000euro.

 

Eu totusi nu am inteles, tu acum ai o fabia si ai luat audi-ul ca a2a masina?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o fabia cumparata in septembrie 2012 de la un bisnitar care mi-a dat teapa (praf masina, 2 service-uri n-au putut sa imi spuna, poate erau si ascunse bine defectele). Pentru ca era prima masina, am vrut s-o fac "a mea". Fixist fiind, am bagat o gramada de bani in ea. Dar e super OK acum. Stiu ca nu o sa-mi recuperez banii, stiam de la inceput, din cauza asta nu stiu ce o sa fac cu masina, daca o s-o vand sau o s-o donez cuiva in familie.

Audi-ul va fi tot masina mea, va fi "principala". Nu ma gandesc daca mi-as scoate investitia cand o voi vinde, ma gandesc s-o fac "pentru mine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Vreau sa imi iau si eu ori un Audi A4 B6 Quattro (1.9 de 131 cp) sau un Vw Passat B5.5 4Motion (1.9 de 131 cp) dar ma intereseaza daca stiti sa ma luminati cu niste treburi:

1. La aceeasi masina (sa zicem de exemplu A4-le) difera garda la sol intre berlina si variant cumva?

2. Intre cele 2 masini (A4 si Passat) care are garda la sol mai mare? Ca nu gasesc niciunde ce garda la sol are fiecare, ma intereseaza cele cu suspensie normala din fabrica, nu varianta sport.

Caut sa o cumpar pe cea cu garda la sol mai mare dintre ele (iar daca difera garda la sol dintre berlina/variant sa aleg si caroseria). Legat de fiabilitate, banuiesc ca e cam aceeasi treaba fiind masini de ~14 ani vechime.

Mersi frumos de lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt interesat de un audi a4 dupa net si am o rugaminte ptr cine poate sa ma ajute . Sunt interesat de ultimul service in retea cu data si nr. de km ptr seria de sasiu WAUZZZ8K8DN015536 ! Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

Vreau sa iau a doua masina in familie si ma gandesc sa iau un A4 B6 1.9TDI, ma gandesc la un AWX sau cel de 116 cai. Am gasit multe oferte la noi de 131 sau 116 cai, dar toate au peste 280k km si preturi 4000-5000 euro. Am gasit pe germania si austria A4 la Km "putini", in jur de 200k, chiar 170k dar preturile sar de 4500 euro.  Am intrebat intr-o parte, alta, si 2 prieteni care sunt si  pe forum, cunosc un domn are aduce masini ( nu vreau sa ii spun Samsar). Oferta lui e un A4 2005 1.9 BKE 116 cai EURO4 FARA DPF, service doar la reprezentanta,interiorul nu are urma de uzura, 170k - verificati la reprezentanta, masina e lovita in stanga fara, nu are airbag sarit, de aici si pretul de 3500 euro adusa acasa. Atasez cateva poze. Din poze apare ca nu e indoit senzorul de impact, armatura de bara pare doar julita.  Ce vad eu ca defecte : bara fata, capota, aripa, far, posibil intercooler si vas lichid parbriz. Masina inca nu e in tara si ma intreaba daca vreau sa mi-o aduca. In cazul in care refuz, o repara si o vinde acolo mai scump. Ideea este ca, cu tot cu piese ies maxim 4500 euro, acum ca nu mai este taxa, ies cu o masina bunicica la pret ok.

Va rog sa imi dati un sfat, daca observati alte defecte care eu nu le interpretez din poza,

16558788_1364134580313938_960603683_n.jpg

16468902_1364134536980609_1770456294_n.jpg

16506915_1364134540313942_2087502036_n.jpg

16521614_1364134573647272_1682607184_n.jpg

16558687_1364134533647276_2035769784_n.jpg

16506864_1364134543647275_1785734145_n.jpg

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum ii impins farul sa nu fie rupt si tragerul, probabil si proiector ceata...nu ai mentionat aripa fata

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitat sa mentionez de aripa. Dam e o idee tragerul sa fie indoit, dar destul de putin, avand in vedere ca cealalta parta sta "la linie " capota si aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou pe forum, am un Golf 4 AJM si as vrea sa trec pe ceva mai nou, ceva mai nou pentru mine...ma tenteaza un Audi A4 B7 2005-2006 sau VW Passat B6 2005-2006...de cateva zile am citit toate problemele si la un si la alta, dar cand vad un B7 si innebunesc ce drag imi e...ideea ii ca dispun de un maxim 6000 E..multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare iubitori de audi.vreau sa iau un a4 b7 benzinar.1.8T sau 2.0 tfsi.

Care e mai fiabil si mai ieftin la intretinere sau cu mai putine probleme si de ce trebuie sa ma feresc la achizionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!