Jump to content

Alternative la benzina si motorina


Michael
 Share

Postare recomandată

  • 2 years later...

sa incep cu o prezentare simpla a biodieselului folosit de mine de circa 2ani (pe timp de vara)la un tractor john deere(emblema este o caprioara in salt) vechi de 40ani(6000cmc si 45cp) si un papuc diesel 1,9dacia cu motor renault la tara in zona orasului adoptiv:rm.sarat. pur si simplu=ulei de floarea soarelui alimentar sau nu la prima rafinare pentru ca noi ducem floarea soarelui seminte toamna la punctele de colectare si ne dadeau 0,9-1,5ron pe kg m-am hotarit sa nu mai dau nimic deoarece pierdeam bani la aceasta productie si am cerut ulei la schimb pe care il faceam jumate jumate cu motorina eurolukoil si un aditiv de imbunatatit atentie cifra cetanica nu octanica:GUNK scrie pe el din Carrefour si este 4.7-8,7ron depinde unde se gaseste si la ce recipient si bag la fiecare 50litri de amestec un flacon de 0,48litri GUNK de marit cifra si un flacon de GUNK de solutie de curatat injectoarele diesel.

rezultatul este bun pe timp cald dar la frig sub 5grade afara oricit m-am chinuit ca nu exista la banii astia aditiv anticongelant ieftin merge dar la generatii vechi de diesel simple si care nu te doare capul.sub 5grade afara se cam face gros si uneori se depune un reziduu ca untura la fund.am 1rezervor de plastic alb de 1000litri umplut cu solutie de biodiesel din asta cu robinet la baza si dop de umplere superior cu filet de diam 15cm si am facut la 10cm mai sus de robinetul baza un robinet de 1tol de unde umplu canistra cu carburant.RESPECT STRICT LA UMPLERE PE SUS CONCENTRATIA DE ADITIV SI ULEI DE FLOAREA SOARELUI LA PRIMA MANA RAFINAT SI MOTORINA=PRET APROXIMATIV PE LITRU 2,2RON

Ce iese pe jos la curatarea rezervorului cind este cald cel putin 30grade afara=apa nu mai putin de 5-8litri,grasime ca la ciorba si alte mizeri.rezultatul este satisfacator dar la diesel vechi.nu recomand la motoare noi ca nu stiu ce se poate intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca daca se cultiva in masa rapita pntru bio-diesel...atunci agricultorii vor realiza ce castiguri mari pot face din aceste produse si vor renunta la la agricultura pentru produse de consum...ceea ce ar duce la infometarea populatiei ...si pe cealalta parte....teoria conspiratiei...sunt interese uriase la nivel mondial sa nu se dezvolte aceste piete paralele de bio-combustibili...si ca pret sunt la egelitate oricum...in State bio-etanolul E 85 este cu ceva centi mai scump decat benzina regular....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ nicu rares.. POTI , te rog frumos, SA SCRII MAI INTELIGIBIL ??????????? Am obosit citind...si tot nu am inteles nimic. :rolleyes:(

Sunt sigur ca e interesant ceea ce spui ...dar exprimarea lasa de dorit ...RAU..

Daca ai fi bun sa reiei ideea ...as fi recunoscator :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Eu cred in viitorul hidrogenului. Deja BMW experimenteaza de cativa ani acest combustibil... Singurele probleme (inca) sunt legate de depozitare (rezervorul masinii). Avantajul fata de biogaz - capacitate calorica net superioara, nu trebuie sa cultivi plante alternative (rapita, floarea soarelui etc.), nu polueaza. Dezavantaj - mediul de stocare si costurile energetice destul de mari, pentru a-l extrage din apa.

Cercetarile sunt avansate, dar, parerea mea este ca nu se doreste adoptarea alternativelor la petrol. Interesele tarilor care extrag si prelucreaza petrol sunt enorme. Din ce vor mai trai tarile arabe daca lumea nu va mai avea nevoie de petrol?

Cred ca inca 15-20 ani vom merge tot cu benzina si motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ora actuala NU EXISTA NICIO ALTERNATIVA viabila la petrol si nici nu se prevede vreuna in urmatorii 50 de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acorc cu tine, insa doar daca luam in calcul pretul de productie. Avand in vedere ca pe termen lung, pretul petrolului va creste exponential, este posibil ca anumite tehnologii alternative sa devia eficiente din punct de vedere economic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam la ce tehnologie alternativa te gandesti? :nono: Hai sa le analizam lucid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se adeversc previziunile sumbre in privinta anilor ce vor urma, posibil iarba pt. cai va fi cel mai bun combustibil... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ofera o perspectiva cam sumbra, insa e un site de referinta despre subiectul discutat de noi:

http://www.lifeaftertheoilcrash.net/

Eu am avut rabdarea sa il citesc, ba chiar am citit si articolele din linkuri. Daca aveti rabdare, va recomand, informatiile sunt foarte interesante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ora actuala NU EXISTA NICIO ALTERNATIVA viabila la petrol si nici nu se prevede vreuna in urmatorii 50 de ani.

Cat de bine spus.

Sincer nici eu nu cred in conbustibil alternativ,si din cate stiu eu rezervele naturale de petrol inca mustesc pe glob,dar putina presiune pe populatie nu strica,asa ca tot apar tot felul de stiri care ne spun cum se ofileste pamantul de petrol.

Citeam lunile trecute de bioetanol...cica au dat-o in bara si au descoperit ca nu e ecologic deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu scuze ca s-au enervat colegii de forum referitor la experienta mea cu biodieselul partial, din ulei rafinat de floarea soarelui ,dar cum rezervele mondiale de petrol inca nu au secat poate ar trebui sa facem ceva noi concret si mai mult de atit.Sa organizam un concurs de asa ceva la noi.Eu lucrez la un motor pentru un golf2 1.6d transformat la 1.7d dupa RK special sa consume un carburant biodiesel.sa nu uitam experientele lui FRN care a bagat ulei rafinat si expirat Floriol(ulei alimentar-untdelemn) in golful1 al sau si a mers ceva timp cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boss eu merg de ani de zile cu ulei alimentar sau de transformator

motorul pe apa e inventat de mult dar nu cred ca il vom vedea pe strazi prea curand......ar incepe un mare razboi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Constanta- Manngalia, mers 105-110km/h si 60km/localitate.

Ora plecarii 6:30 dimineata.

Mai cautam solutii alternative?

DSC_0734.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/30/2010 at 5:32 PM, nicu rares said:

sa incep cu o prezentare simpla a biodieselului folosit de mine de circa 2ani (pe timp de vara)la un tractor john deere(emblema este o caprioara in salt) vechi de 40ani(6000cmc si 45cp) si un papuc diesel 1,9dacia cu motor renault la tara in zona orasului adoptiv:rm.sarat. pur si simplu=ulei de floarea soarelui alimentar sau nu la prima rafinare pentru ca noi ducem floarea soarelui seminte toamna la punctele de colectare si ne dadeau 0,9-1,5ron pe kg m-am hotarit sa nu mai dau nimic deoarece pierdeam bani la aceasta productie si am cerut ulei la schimb pe care il faceam jumate jumate cu motorina eurolukoil si un aditiv de imbunatatit atentie cifra cetanica nu octanica:GUNK scrie pe el din Carrefour si este 4.7-8,7ron depinde unde se gaseste si la ce recipient si bag la fiecare 50litri de amestec un flacon de 0,48litri GUNK de marit cifra si un flacon de GUNK de solutie de curatat injectoarele diesel.

rezultatul este bun pe timp cald dar la frig sub 5grade afara oricit m-am chinuit ca nu exista la banii astia aditiv anticongelant ieftin merge dar la generatii vechi de diesel simple si care nu te doare capul.sub 5grade afara se cam face gros si uneori se depune un reziduu ca untura la fund.am 1rezervor de plastic alb de 1000litri umplut cu solutie de biodiesel din asta cu robinet la baza si dop de umplere superior cu filet de diam 15cm si am facut la 10cm mai sus de robinetul baza un robinet de 1tol de unde umplu canistra cu carburant.RESPECT STRICT LA UMPLERE PE SUS CONCENTRATIA DE ADITIV SI ULEI DE FLOAREA SOARELUI LA PRIMA MANA RAFINAT SI MOTORINA=PRET APROXIMATIV PE LITRU 2,2RON

Ce iese pe jos la curatarea rezervorului cind este cald cel putin 30grade afara=apa nu mai putin de 5-8litri,grasime ca la ciorba si alte mizeri.rezultatul este satisfacator dar la diesel vechi.nu recomand la motoare noi ca nu stiu ce se poate intimpla.

Iti pui in masina un rezervor mic de 20-30 de litri, cu incalzitor si termometru. Pana cand uleiul atinge temperatura necesara, mergi pe motorina, apoi cuplezi pe biodiesel. Procedeul e acelasi ca si la masinile cu gpl. Te poti inspira si de pe acest forum. http://forum.club4x4.ro/showthread.php?54218-Functionarea-motorului-diesel-cu-ulei-vegetal-bio-diesel/page80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!