Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

Ba e foarte ok. Cand pornesti motorul, actuatorul trebuie sa iti traga geometria la maxim.

Nu ai ce strica. Furtunasul de la filtrul de aer e o frectie la picior de lemn, merge bine mersi si fara. E doar pentru a compensa presiunea atmosferica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg daca n75 da comanda corecta la actuatorul de la turbo de ce in momentul cand conectez furtunul de legatura intre ele merge foarte prost masina, orcum la mine e cam abrambureala in conectarea valvelor cu restul sistemului nu este ca in schema e diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de rau daca e diferit. Eu cand am schimbat furtunele, le-am scos pe toate afara si le-am pus din nou dupa schema. Doar asa poti sti ce ai acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi cineva cu un model de passat ca al meu ar fi perfect, cel mai simplu si util e sa ma uit la alta masina sa vad conectarea sistemului de vacum, nu e nimeni din prahova care ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e tot ce am putut gasi. Nu vad diferenta fata de ceea ce aveai deja...

post-8441-0-59934300-1307127592_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data multumesc pentru ajutor, da asta este schema pentru modelul meu de motor, din ce observ fata de schema la mine e o abrambureala in conexiune trebuie sa ma apuc de treaba, inca o intrebare ai observat cumva vreo diferenta de conectare intre desenul facut de mine si acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta spuneam, ca nu.

In plus, apare si furtunasul de la filtrul de aer. Daca nu ai circuitul respectiv, merge si fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multa cercetare amanuntita si ajutor domnesc din partea lui Cosmin caruia ai datorez o cinste cand ajung in Zalau am rezolvat problema la sistemul vacum si anume am scos toate furtunele si le-am conectat dupa schema postata mai sus de mine si Cosmin, bineteles ca la mine erau aiurea puse ca sa nu mai zic ca masina functiona cu 2 valve n18 in loc de una n75 si un n18, dupa montare furtune si valvele corespunzatoare masina functioneaza in parametri buni, am observat ca pe intercoler am un fel de mufa lasata in aer, stie cineva care e rolul ei si daca trebuie neaparat sa o conectez asta in cazul in care gasesc mufa de conectare, cate fire trebuie sa aiba mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Saluuuut!... In legatura cu furtunele de vacum..sa incepem cu inceputul... de ceva vreme am o problema..moare motorul in turatie(limp mode) am venrificat toate furtunele..toate sunt ok... azi de dimineatza am dat jos Turbina...ma gandeam ca poate fi de la ea..intradevar era foarte murdara pe dinauntru...dar acum este luna...lucrand perfect...Toate bune si frumoase...Dupa montaj..am luat masina la teste!!! Surpins..masina nu murea deloc..am zis ca gata..am scapat de problema..dar nu era asa :( ... duc masina pana in viteza a 5a..incetinesc destul pentru a baga a3a..!! cand am inceput sa o duc in turatii mari..aceasta a "murit" din nou:(......... NU stiu ce sa mai fac!!! Va rog AJUTATI-MA!!! Precizez ca motorul este un AFN de 110 cai... masina este din 97'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

cel mai bine ne putem da seama dintr-un log in mers. Pe aria Tdi gasesti modalitatea de efectuare a unui log in mers (fisier pdf) cu ajutorul vagcom-ului. Fa logul, si posteaza fisierul salvat (cel cu logul) pe topicul cu interpretari loguri in mers. Acolo vedem cum lucreaza turbina,egr,debitmetru, eventual injectoare. Succes

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere... am uitat sa precizez...daca opresc motorul din mers si il pornesc...acesata isi revine..dar tot "moare"...caateodata ce e drept!! va multumesc anticipat!

Salut laurentiu...in legatura cu Vagcom`ul..am fost am verificato pe tester mi sa spus ca este senzorul MAP... si nu am habar care este acesta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

daca opresti motorul acel limp mode se "reseteaza" dar eroarea ramane stocata in ecu. Limp mode poate fi generat de mai multe cauze de aceea iti recomand un log in mers. Daca faci logul,posteaza si erorile stocate in Engine sa vedem ce e acolo.

Senzorul MAP e "Manifold Absolute Pressure sensor" si se afla pe tubulatura de la intercooler si e responsabil de masurarea cantitatii de aer(senzor de presiune absoluta in galeria de admisie aer.). Daca acesta e defect (conform diagnozei) atunci poate fi vinovat pentru limp mode.

Incearca sa ii scoti mufa si sa o dai cu spray de contacte,poate scapi ieftin.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul N18???! sau cel care intra in tubulatura de la intercooler?? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

cel care intra in tubulatura. E prins cu 2 suruburi.Pe langa vasul cu antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este pe langa EGR... ala sa fie? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema care a aparut brusc. Masina mergea si tragea foarte bine. Eram cu motorina pe sfarsit si la 2 minute dupa ce am alimentat, a pierdut brusc din putere. Accelereaza foarte greu pana pe la 3000. Dupa 3000, te baga in scaun. Am crezut ca este din cauza motorinei. Am scos-o pe aceea, am pus alta si face la fel. Pe vag com, atat cat ma pricep, ar cam fi de vina debitmetrul. Cand accelerez, nu creste valoarea deloc. Ba dimpotriva, scade putin si apoi creste, dar foarte putin. Valorile sunt intre 380 si 430. Atunci cand pornesc motorul, tija de la actuator este trasa in sus, insa am scos furtunasul si abia se simte vacuum-ul. Fum nu scoate absolut deloc.

Intrebarea mea ar fi, este posibil sa fie N18 sau N75 defecte si din cauza asta sa dea si debitmetrul acele valori, sau clar, debitmetrul trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu un passat 19 tdi 2002 imi poate spune cineva cum se verifica turbina fara sa o dai jos sau la cati bari se deschide?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ajutorul vag-comului se face un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru a afla ce presiune face. In rest, daca are joc sau nu, tebuie sa dai jos tubulatura de admisie a aerului, aflata in fata ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e o problema sau daca e de postat aici dar cand accelerez mai violent se aude un fasait ca atunci cand iese aer sub presiune dintr-un furtun ingust (exact ca la o pompa de umflar roti). Apare pe la 1800 rpm si creste in intensitate pe masura ce turatia creste.

Inca nu m-am uitat la furtune din cauza vremii frumoase de afara, dar poate ma indruma cineva spre ce ar trebui verificat si unde.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu ai pierderi de presiune, pe la furtunele de la turbo - cele groase. De obicei cam fac figuri, la capetele care se mufeaza....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari! la scurt timp dupa ce am cumparat masina din semnatura am observat ca erau scoase furtunele de la valva egr ( cel care merge la N18) si de la actuator( cel care merge la N239) capetele lor nefiind obturate. Masina mergea bine, tragea etc nu am constatat ceva in neregula doar vibratiile la oprirea motorului. Dupa ce le-am conectat la locul lor am observat ca la pornire ,atunci cand e rece motorul , acesta nu are putere in primi cativa kilometrii, dar dupa ce se incalzeste merge bine, doar ca uneori isi da drumul mai repede iar alteori dupa o distanta mai mare. Am observat in schimb ca la oprire, motorul nu mai vibreaza, deci valva shutt off lucreaza. Totusi ce ar fi in neregula si ar avea legatura cu faptul ca motorul este cald sau rece? Daca las cele doua furtune scoase e totul ok chiar daca e rece motorul.

ps. am facut o scanare cu vag com si operatorul a spus ca debitmetrul indica o valoare cam mare. Asta era cu furtunele scoase.

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul e ok. De ce sa-l lasi scos pe cel de la N239 ... ? Incearca doar sa il scoti pe cel care intra in EGR - si sa il obturezi cu un surub....sa vezi cum se misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXACT asa se comporta un Passat ce l-am avut la reparat. In primii km, pana se incalzea nu avea putere deloc. Parca nu avea turbo.

Dupa toate incercarile esuate, am incercat o ultima solutie: alt debitmetru.

Si el a fost. Masina merge si acum perfect cu noul debitmetru. :)

Eu iti recomand sa incerci cu alt debitmetru dimineata, inainte de pornire. E cea mai sigura verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ..cam asa... parca nu merge turbo. De fapt cred ca nici nu intra turbo pana nu se incalzeste motorul chiar daca o calc peste 2500 de ture. Incerc sa gasesc un debitmetru de imprumut. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!