Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

Daca stai la botul masini cu capota ridicata pe partea stanga (dreapta dinspre volan) este o sfera cu diametrul de 15-20 cm, jos in zona compresorului de clima-turbo-filtru de aer.

Piesa incercuita cu rosu (nu am o poza cu el montat pe masina)

post-30770-1260859984_thumb.jpg

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreun mod in care putem afla daca rasufla? acest rezervor de vacum are legatura si cu vacumul care ajunge in tulumba de servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il demontezi, il bagi in apa si suflii in el dar sansele sunt mai mari sa ai pierdere undeva pe circuit.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa traiti bine si Craciun fericit ... dar din pacate nu doar asta am de spus. Mai baieti ... se poate sa se aprinda martorul de ABS sau ESP la bord daca am pierderi de vacuum pe circuit ? Mentionez ca in mers se aprinde acel senzor si incepe sa vibreze masina .... si in mers si daca trag pe deapta. Dupa ce o opresc si plec iar de pe loc merge ca unsa .... o perioada dupa care iar se aprinde martorul la bord si incep vibratiile. Am auzit din mai multe guri cum ca as avea pierderi pe circuitul de vacuum ... voi ce spuneti asa o fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cauta intrebarea aici, nu era deja topic cu ABS, ESP ?!

ABS se aprinde daca sunt problme cu senzorii de abs, iar ESP se aprinde in genere de la switchul pedalei de frana.

Uite despre ABS : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6216

Uite despre ESP : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=30182&hl=

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o zi oarecare, o zi care la inceput parea banala, masina a inceput sa scoata fum inecacios la accelerare, indiferent de turatie, un fum sanatos de inecam tot cartierul. Bara din spate se afuma foarte puternic, chiar si la un drum scurt. Simptomul clasic de furtun dintre intercooler si admisie crapat (cu putin timp in urma furtunul a fost schimbat). In treapta 4-5 chiar si la o acccelerare usoara din turatii relativ mici cauzeaza limp mode instantaneu. (...)

LE: am uitat sa precizez, masina este din 2000, motorul ATJ iar km in bord 300.000.

Problema s-a rezolvat ieftin, repede si usor, era crapat RACORDUL EGR, un furtunas scurt si gros, avand capetele la un unghi de aprox. 30 de grade. Masina merge din nou ca unsa, nu mai scoate fum, trage de rupe normele, mai mare dragul sa o conduc, parca nu-mi mai vine sa ma cobor din ea. Nu imi vine sa cred ca are 308.000 km (eu am preluat masina la 207.000 km).

PS: vorbesc de Passatul B5 de la serviciu, masina care mereu e pe teren, nici drumurile forestiere sau mersul pe dealuri catre case izolate (deci FARA niciun fel de drum) nu sunt straine pt ea. Masina e foarte rezistenta. Odata am luat un Polo Happy nou de la firma (passatul era in revizie), si cum am iesit de pe sosea pe un drum mai desfundat si a trebuit sa patinez f putin ambreiajul in vit 1, a inceput sa miroasa f puternic a ambreiaj prajit, asa ca a trebuit sa las masina acolo si sa-mi continui calatoria pe jos. Asa ceva nu am patit niciodata cu passatul, nici macar in conditii de 10 ori mai vitrege, si asta v-o spun fara exagerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius... vorbesti prostii.

Marius M, uite de unde vine problema ta. De la un injector: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=53287

Daca pui vagcomul pe masina, o sa vezi si care din ele. :icon_rendeer:

Am sa caut pe cineva sa o testam de luni in colo ... recomandati pe cineva care eventual ma poate ajuta si cu ceva sfaturi dupa testare cu Vagcom-ul ? Multumesc mult baieti ... super acest forum :icon_santa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
am verificat azi cu un bun prieten daca e fisurat furtunul de la turbo si nu e ^_^

e posibil sa aiba turbina pb (sa fie ceva pb cu axul) ???

am observat ca atunci cand intra turbina incepand de la 2000 rpm se aude un puternic suierat metalic :blink:

sa o auzi la 2500 :eek: , mai mult nu am incercat de frica sa nu agravez situatia mai rau ....

la ce mai rau sa ma astept ! :unsure:

iar suiera :blink:

masina trage normal , nu scoate fum , insa se aude iar cum suiera insa nu la fel de tare ca acuma un an si jumatate !

furtunul respectiv care era de vina atunci a fost carpit cumva cu metal bagat in el ...

sa se fi spart din nou sau .....turbina ??? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am o nelamurire;In timp ce stau cu VAG-ul pe masina,cu motorul pornit,pe loc,valorile de la EGR si Debitmetru sunt normale,intre limite;Dupa putin timp incep sa o ia razna(EGR-4,8%)si debitmetru arata niste balarii!.Daca o accelerez brusc isi revin amandoua.Cand o las la relanti iar o iau razna.Poate sa fie vreo pierdere de presiune pe undeva sau EGR-ul e pa?sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stim ce consideri tu "balarii", fa un log la relanti-mers pe grupul 3, 10, 11 sa vedem despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare !

la voi cum prins furtunul ala de la turbo la intercooler ala in forma de S ?

are cleme sau coliere ?

la mine are cleme :blink: , am inteles ca b5.5 ul are coliere la respectivul furtun si b5-u are cleme ?!

la voi cum e ?

p.s. am desfacut azi scutul si m am uitat la furtun si e ciuruit , de abia se tine , de acolo si suieratul :banghead:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca b5.5 ul are coliere la respectivul furtun si b5-u are cleme ?!

Adica B5.5-ul are cleme si B5-ul are coliere. :banghead:

S-a mai discutat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa

inseamna ca nu am inteles eu bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul colier pe B5.5 este la iesirea din turbina adica cu colier este prins furtunul pe turbina in rest sunt cleme.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o intrebare la ralanti pe furtunu de vacum de la egr ar trebuie sa fie vacum tot timpu sau doar la anumite intervale de timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot n-am gasit un material potrivit pentru a face ceea ce s-a facut in poza.

Cateva pagini in urma cosmin a propus folosirea unei table modelata cum trebuie, dar mi se pare mai complicat.

In poza s-a folosit "furtun de pompieri" deci ceva cauciuc cu intarituri, nu am gasit ceva similar.

Alte idei alternative aveti? :cool:

post-8852-1265058483_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nelamurire,va rog sa ma ajutati ca nu prea ma pricep.Am desfacut ieri plasticul ala de deasupra filtrului de aer si am observa ca furtunasele din marcate in poza(poza nu e a mea,am imprumutat-o de aici) s-au frecat pe acolo de plasticuri si unu rasufla daca apasam pe el,se gasesc toate,cum se numesc?Orice informatie e binevenita,multumesc

dscf0130be.th.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc la metru pe la magazinele de piese auto.Cumperi 1-2 m. si tai la dimensiunile de care ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,ms. Da de la ce sunt?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum. Dar eu iti recomand sa nu cumperi decat de la reprezentanta. In cateva luni o sa le schimbi iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,ms. Aveti idee cat costa?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cumparase de la reprezentata, dar nu mai stiu codul. Era in jur de 30-40 de lei rola de 5m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat eu anu trecut in septembrie. 7,57 lei/metru de furtun subtire si 16,44 lei/metru de furtun gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!