Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

Stie cineva o metoda eficace pentru verificarea scaparilor la circuitul de vacum?

Fiind motorul foarte zgomotos nu se aud scaparile, fiecare tub sta in furtunasul flexibil dar nu stiu daca imbinarile sunt etanse. Unele ies mai usor din furtunul flexibil cu tesatura altele mai greu.

A etansat vreodata cineva cu ceva la imbinari?

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o problema in mers imi scoate mult fum negru masina cat timp accelerez dupa ce nu mai accelerez si tin masina la o turatie constanta nu mai scoate.....mai am inca o problema poate are sau nu legatura cu asta pe la intercooler am foarte mult ulei curge pe acolo....nu stiu daca este spart sau nu da este ulei din abundenta nu stiu cum ajunge acolo si de ce poate ma lamureste si pe mine cineva si daca se poate sa imi spune-ti un pret aproximativ pe el masina este un passat 1.9 tdi 116 cai motor atj..multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de la ce turatie incepi s-o accelerezi. Daca incepi de pe la 2000 si tot scoate fum, e o problema.

Iar despre scurgerile de ulei mai citeste si tu forumul, nu astepta sa ti se dea totul "mura-n gura"

http://vwforum.ro/index.php?showto...030&hl=ulei

http://vwforum.ro/index.php?showto...;hl=intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferet de la ce turatie incep scoate fum si indiferent de viteza...adica si daca am 130 si sunt in viteza a 5 a si accelerez scoate fum si destul de mult...si despre problema cu intercooleru nu am gasit mai nimic sincer am cautat..oricum ms pt raspuns daca poti sa ma mai ajuti cu alte raspunsuri raman dator:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mutat posturile.

Din ce spui tu, e posibil sa ai vreun furtun fisurat sau chiar intercoolerul crapat si din cauza asta sa ai si fum mai mult.

Din moment ce se pierde presiunea de la turbina, ECU incearca sa compenseze necesarul de putere prin injectarea unei cantitati mai mari de motorina.

Pune o poza cu locul unde ai ulei si apoi vedem rezolvarea.

E posibil sa fie foarte obosita si turbina, de ai atata ulei in circuitul de la admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca inlocuiti furtunele de vacuum, MARE atentie la furtunele noi. Eu am inlocuit acum cateva luni TOATE furtunele cu altele noi, din furtun cumparat la metru de la un magazin de piese auto.

Spre surprinderea mea, vreo 3 capete erau crapate si pierdeam vacuum la greu. Asta dupa ce am mai gasit unul cu aceleasi probleme si acum vreo luna.

Momentan am pus furtune luate de pa masini mai noi si in stare perfecta, de pe la dezmembrari, insa as vrea sa le inlocuiesc pe toate in viitorul apropiat.

Stie cineva, la reprezentanta exista furtunel de vacuum la metru? Spun reprezentanta, pentru ca sper ca acolo vor avea furtun OEM, cu aceleasi caracteristici si rezistenta ca si cele cu care a venit masina din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin in franta la reprezentanta exista si teoretic trebuie sa fie si la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o problema, aveam un furtunas "gatuit" si l am schimbat dar acum intra turbina la 2.700 apoape 3.000. La 2.000 de rotatii cand ii dai talpa( piciorul la maxim pe acceleratie) nu se intampla nimic si urca incet pana la 2700 si de atunci intra turbina . E posibil sa am un frutunas care e pe cale sa iasa.. si imi pierde aerul?? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi mai multe, si de aceea trebuie luate pe rand, daca nu faci un log.

- furtunase de vacuum obosite/crapate

- debitmetru

- valva N75

- posibil chiar actuator de la turbina

Atentie la furtunase. Daca ai probleme cu ele, urmeaza sfatul meu de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Exe, uite poza. Furtunul incercuit vine de la T-ul cu pricina.

Scuze de calitatea imaginii, e cam slab iluminata, dar asta e. Iti dai tu seama despre ce e vorba.

Vin si eu cu o rugaminte;la mine,la valva N75,acea mufa care se vede in poza are firul taiat,ramanand doar mufa simpla(se vede ca are 2 pini conectori);rog pe cineva sa-mi spuna,eventual cu o poza,ar trebuie conectat acel fir care a mine e taiat,multumesc anticipat.Nu se deschide poza,e vorba de postul 14 a lui Cosmin,acolo se poate deschide poza.

motorfarafront.th.jpg

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Stiu ca e imposibil de vizionat,nu s-a copiat odata cu reply la postul 14 a lui Cosmin de pe prima pagina a topicului;acolo se poate vedea poza mai clar,multumesc.Vad ca cineva a schimbat poza,dar nu e aia.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am updatat poza si la mine si la tine, Cornel. Daca firele alea sant taiate, tu practic mergi cu actuatorul pe maxim tot timpul. Poate reusesti sa rupi axul.

Sper sa te ajute mai mult poza, ca sa vezi ce fir e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Cosmin,nu e vorba de cele 3 furtune,unul care vine la actuator,unul in turbo,unul in furtunul de la filtrul de aer+turbo+tubulatura intercooler;e o mufa cu 2 pini conectori,chiar in topul lui N75 alaturi de un furtunas(nu mai tin minte unde duce furtunasul,la turbina sau actuator),iar firul de de la aceasta mufa e retezat,e numai mufa goala;uita-te te rog in postaul tau 14 de pe prima pagina a topicului,acolo se vede clar acea mufa.Nu se pune problema de rupere a axului,pt ca la mine turbo nu baga suficienta presiune,cat cere ECU,spre exemplu ECU cere 1,850mbar ,turbina livreaza max 1,724mbar.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Pai vezi pe unde e firul cu pricina si ii pui alta mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pai asta e,ca firul nu mai exista,a ramas numai mufa in N75 si nu stiu unde ar trebui cablat capatul celalat al firului,ca sa pun eu altul;desi am dat jos tot pe acolo,turbina,galerie de admisie ,filtru aer,tot nu am gasit unde vine cablat.Stau de vreo cateva zile pe tot felul de forumuri,am gasit info ca pe acea mufa se poate verifica valorile electrice a lui N75,dar nicaieri nu scrie unde vine cablat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce tre sa faci. N75 e alimentat din manunchiul de fire indicat de mine. Il decojesti incepand de jos si vezi pana unde au mai ramas firele.

p1010755a.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Multumesc Cosmin :) ,asta ma interesa;deci firul cu mufa care pleaca din N75 are conexiune in unul din acel manunchi de fire;luni ma apuc sa desfac pe acolo,sper sa deslusesc misterul.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Iti multumesc si tie VICIUS THE ONE,dar ce ma interesa pe mine e de natura electrica,pe acel fir vin impulsuri electrice de la ECU;orisicum,schema e folositoare pt cine are nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai tin minte sa iti zic exact tensiunile care vin pe acele fire pentru ca leam verificat si eu acuma doua sapt la un passat.undeva pana in 14v.ala iti deschide si iti inchide clapeta de acceleratie.

eu nu sunt in momentul asta la service imediat ajung,dar pana atunci poti ruga baieti care au autodata sa se uite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai mult de 14V oricum nu poate fi, pentru ca instalatia e de 12V (14V in incarcare) :lol:

Ce trebuie aflat e culorile firelor ce intra in mufa eventual. Dar oricum o sa se vada in manunchiul indicat de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a explicat un coleg de a meu care e electrician,electricitatea nu e prea pe placu meu.da de aia am zis ca era ceva genu 10-14v,si 16-20 ohmi.autodata zice mai bn,ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc si tie VICIUS THE ONE,dar ce ma interesa pe mine e de natura electrica,pe acel fir vin impulsuri electrice de la ECU;orisicum,schema e folositoare pt cine are nevoie.

Pai eu nu intelesesem asa :lol: . Ia vezi acum. Mai explicit de atat nu se poate. Cu o serie sasiu de la tine te-as asjuta mai bine(prin PM)

post-15891-1251016616_thumb.jpg

post-15891-1251022018_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati mai omul sa-si gaseasca firele.

Atatea informatii i-ati bagat dar niciuna cu ce il interesa. Daca ajunge sa caute unde am zis eu, cu siguranta se face lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!