Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

Exe, garnituri dinalea (O-ring-uri) gasesti si separat. La noi pe la magazinele de piese auto, gasesti orice dimensiune. Ale tale s-or fi intarit de la atata ulei, si nu mai inchid.

Iar epuratorul ala la mine are doar sus colier, ca si la tine. Imi dadea si mie ceva aburi de ulei pe langa el, dar am curatat cu diluant la sange, am pus silicon de-ala rezistent la temperaturi, si pe urma l-am imbinat si jos si sus si am pus colierul ala inapoi.

Referitor la furtunasul ala, uite cam unde vine bagat in capac. Are un mic stut acolo.

post-8441-1217061039_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Priceput, poza este exact ce imi trebuie! :)

Cred c-o sa-i pun la epurator colier si-n partea inferioara ca sa fiu sigur ca nu mai scape deloc ulei.

M-am hotarat sa fac bec motorul, m-am plictisit de scurgeri de ulei :icon_thumright:

P.S. Cosmin ma oftici rau de tot cu motorul tau "squeeky clean" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar ca in Germania, dar merge... :icon_thumright:

La epuratorul ala te sfatuiesc sa cureti si sa dai si cu putin silicon inainte de a strange cu colierul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi intrebari despre tubulatura turbo (BTW cred c-ar trebui redenumit topicul Furtune vacuum + tubulutare turbo sau ceva de genul :lol: )

M-am bagat sub masina si aparent toate garniturile de la tubulatura sunt varza :offtopic: Partea care intra in intercooler era chiar scoata 2 mm, probabil pierd si presiune din cauza asta dar fiindca merg ca tataie nu-mi dau seama, mi se pare ca are destula putere :beer: Problema e accesul la furtunul incercuit in poza, care este destul de anevoios mai ales daca nu ai un "inspection pit" sau rampa.

Daca scot fusta barei fata se va imbunatati accesul? Sfaturi?

post-8852-1217079700_thumb.png

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa dai jos fusta, mai bine dai jos bara cu totul. Iti ia tot atata timp la demontare, dar ai acces la toate dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi cosmin&cuiuda, dar nu ma bag la scos bara :)

Momentan sunt extrem de frustrat pt ca nu pot sa pun una din sigurante inapoi la unul din capete (dinspre intercooler) ale furtunului marcat in poza... O ora m-am chinuit si tot imi iese de pe canelurile alea, mi-e imposibil, mai ales ca trebuie sa lucrez sub masina cu o singura mana, sa nimeresc calumea ala.... Evident ca vroiam sa plec cu masina undeva si acum nu pot... Frumos... Exista vreo tehnica speciala de a pune siguranta/sarma aia? Am renuntat acuma ca deja nu mai vedeam nimic... Nici nu-mi dau seama daca se punea cu "piciorusele" inspre furtun sau inspre intercooler.... Help pls...

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REZOLVAT :rolleyes: Problema nu era ca nu puteam sa bag siguranta, aparent, problema era ca nu bagam furtunul suficient in lacasul ala, unde se stransese ulei+praf si nu prindea urechiusele... Azi, pe lumina :), am reusit sa-l imping cu o surubelnita si am reusit sa rezolv problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,

imi cer scuze daca sa mai discutat insa am nevioe urgent de ajutor , deaceea va rog frumos sa nu mi inchideti topicul !

am avut azi un drum mai lung si dintr-o data cand eram in oras ajuns am observat ca atunci cand intra turbina pe la 2000 rpm suiera foarte foarte tare !

am obs ca nu scoate fum deloc , trage bine in rest !

va intreb pe voi acum - ce poate fi !

turbina fisurata , intercooler fisurat !

va rog sa ma ajutati , e prima data cand patesc asa ceva !

astept raspunsurile voastre !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca motorul trage bine (doar ca suiera de se uita lumea de pe strada la mine) ca inainte sa se intample si nu da rateuri !

scoate putin fum negru atunci cand suiera , asta pe la 2000-2200 rpm !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un suierat ca de turbina, dar mai intens, ori e un fasait?

Descrie si tu putin, ca sa ne putem da seama ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cosmine nu stiu cum sa explic ...

mai degraba e un fasait puternic si intens cum zici tu :D

daca o turez in 1900-2000 rpm si o calc suiera rau de tot :D :)

mai mult nu am turat-o !

imi e si frica sa nu se strice ceva acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce descrii tu, parca ar fi sarit ceva furtun de pe traseul de la turbo, dar nu de tot. Atunci nu mai avea putere deloc.

Ori e crapat.

Asta presupune verificarea ochiometrica a traseului. Evident, daca nu faci un log inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin lasa ca pun acum pozele ce le-am facut !

deci recunosc ca mis prashtie :D

acolo unde e sageata am observat ca furtunul e fisurat si era putin murdar ...

si acel furtun (sau ce o fi ) cu panza :) asa trebuie sa fie ???

repet inca odata - nu le am deloc cu turbinele :D

post-11596-1217165424_thumb.jpg

post-11596-1217165453_thumb.jpg

post-11596-1217165699_thumb.jpg

post-11596-1217165772_thumb.jpg

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi dau seama din poze unde e fisura, dar daca e fisurat, acolo e problema. Nu are voie sa fie fisurat. Din contra.

Acolo urca presiunea pana la 2000 mbari. Cum crezi ca sufla Crivatul pe-acolo? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul fisurat se afla cam pe acolo !

scuzati calitatea !

pun si o poza !

post-11596-1217166464_thumb.jpg

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat azi cu un bun prieten daca e fisurat furtunul de la turbo si nu e ^_^

e posibil sa aiba turbina pb (sa fie ceva pb cu axul) ???

am observat ca atunci cand intra turbina incepand de la 2000 rpm se aude un puternic suierat metalic :D

sa o auzi la 2500 :eek: , mai mult nu am incercat de frica sa nu agravez situatia mai rau ....

la ce mai rau sa ma astept ! :soothe[1]:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea ai gasit furtunele bune :D Fa bine si scoate capacele toate, motor, cel din stanga-dreapta si cauta furtune sparte daca zici ca e un fasait...

http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=777915

Vezi in linkul de mai sus poze de pe masina mea. Daca zici ca e un fasait care incepe la 2000 poate fi si turbina dar poate fi f. bine si un firtun fisurat, iesit. Ieri mi-am curatat tubuluatura turbo si am bagat un furtun prost si cand am plecat de pe loc fasaia de te durea la 2000 rpm...

Ce tot ai incercuit tu acolo furtunul ala subtire, din ce-mi dau seama, e epuratorul de gaze, poti sa-l scoti si nu are nimic, avand rolul de a recircula aburii de ulei de la motor si sa-i bage din nou in admisie (ecologic deh...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca atunci cand intra turbina incepand de la 2000 rpm se aude un puternic suierat metalic

Deci in primul rand trebuie sa stii foarte clar ce e:

1. sunet metalic, ca de paleti care freaca.

2. fluierat normal, dar mai accentuat,

3. fasait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in primul rand trebuie sa stii foarte clar ce e:

1. sunet metalic, ca de paleti care freaca.

2. fluierat normal, dar mai accentuat,

3. fasait.

fasait metalic :icon_thumright: :lol:

daca turez motorul in gol chiar si in 5000 rpm nu se aude absolut nimic

doar in sarcina cand intra turbina pe la 1900-2000 !!!

asta ma da gata pe mine !

nu mai stiu ce sa cred ... sa fie de vina furtune de sub masina fisurate (care le-am aflat ca exista de abia acum) :lol: , intercooler , turbo ...

BTW . sa zicem ca axul turbinei ar avea joc !

ar mai functiona turbina ???

limp mode nu i-au acum ...

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ara avea asa joc mare axul, ca sa frece paletii in carcasa, ai avea doar ulei pe evacuare :)

Dar m-ai spart cu :Dfasait metalic

Problema a aparut din senin, sau erau usoare semne si mai demult?

Totusi, eu sper sa fie doar un furtun sau o imbinare cu probleme, si sa fie doar un simplu fasait... Nici fasaitul de furtun spart nu-l prea auzi decat dupa ce intra turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pb a aparut azi pur si simplu , am avut un drum de 30 de km si cand eram ajuns acasa am obs fasaitul !

ieri masina era brici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderi de aer nu are, furtunul ce duce la intercoler la acceleratie se umfla se simte cum face presiune pe el, daca ar avea scapari de aer masina nu ar mai trage, masina trage normal

I-am desfacut furtunu ce duce la intercoler si avea o pelicula buna de ulei pe el, parerea mea e ca are joc la axul de la turbina si atinge paletii in carcasa turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici si intercooler-ul. Aceeasi problema o am si eu cu acel fasait (la mine nu este fasait metalic), numai cand o accelerez tare la 2000 rpm. Cand stau pe loc si accelerez nu se aude nimic. Am desfacut aparatoarea aceea de plastic de la roata si am vazut intercooler-ul plin de ulei in partea de jos, mai putin intr-un singur loc unde era curat (pe acolo rasufla). O sa trebuiasca sa merg in service sa il schimb ca am mers destul cu el asa (aproape 1 an) :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!