Jump to content

Audi 80


chrystian
 Share

Postare recomandată

Am si eu un b4 si tot pierd antigel pe la racordu din spatele chiuloasei langa baterie lam schimbat de 3 ori si degeaba un sfat va rog

eu am un 1.9 tdi pe acolo imi pierde si mie merg cu ea isi face presiune si cand sta pe loc oprita atunci imi curge ....ce are acolo tu ce ai schimbat are vreo garnitura sau si schimbat plasticu ala cu totul....

Am si eu un b4 si tot pierd antigel pe la racordu din spatele chiuloasei langa baterie lam schimbat de 3 ori si degeaba un sfat va rog

eu am un 1.9 tdi pe acolo imi pierde si mie merg cu ea isi face presiune si cand sta pe loc oprita atunci imi curge ....ce are acolo tu ce ai schimbat are vreo garnitura sau si schimbat plasticu ala cu totul....

Da l-am schimbat cu totul nu e numai vreo 30 de ron si dupa o luna o inceput sa curga iara si tot asa dupa ce opresc masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ManiacuV6

    17

  • laus

    12

  • elenic2000

    8

  • CroCop

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

da nu i-am pus adeziv de ala rosu care se pune la baia de ulei care rezista la temperaturi inalte...sa-l lipesti cu ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu i-am pus adeziv de ala rosu care se pune la baia de ulei care rezista la temperaturi inalte...sa-l lipesti cu ala

Am pus si silicon dar degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia o bucata de azbest si fa o garnitura din el..poate nu etanseaza garnitura care o ai ...sau pune 2 sa se preseze mai tare   adika sa etanseze poate trebuie o garnitura mai groasa nu stiu tre sa vad si io ce am la ea si dupa aia pot sa zic mai multe...si fa cu de aia rosie ce pui si la garnitura de chiulasa de tine la temperaturi mari nu silicon ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut

Si eu am aceeasi problema cu cotul din spatele chiulasei...am schimbat si o-ring-ul , am si etansat cu silicon special pentru asa ceva...si degeaba...eu cred ca problemele acestea apar din cauza presiunii mari din motor si a vechimii motorului...Daca nu pierde pe acolo, gaseste alt loc pe unde sa curga. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Sal m un audi 80 1,6d si motoru a cam imbatrinit. Am gasit un motor de 1,6 td seria sb, dar nu stiu si nici propritarul nu stie daca e cu intercooler. Turbina are si eu cred ca ii trebuie si intercooler. as vrea sa stiu cum si unde se monteaza si de unde as putea sa il iau. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Audi 80 b4 Limuzina , 1.9TDI 90CP motor 1Z.

Problema - intrerupe in sarcina (smucituri) nu tot timpul. Nu are legatura cu ce fel de motorina ii bag sau cu temperatura lichidului de racire.

Ceva variante pentru remedierea problemei sau sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de injectie e buba.Trebuie curatata in interior, vezi ca s-a dezbatut problema pe forum la sectiunea motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal. am un audi 80 la care vreau si eu sa ii pun un 1,6td sb, dar nu stiu cum se monteaza si unde conductele, cea de apa pentru racire, si cea de ulei cred, ai cumva vreo schema cu turbina si pe unde se pun conducte ...etc?

eu am gasit pe www.dezmembrari. ro la vreo 200 lei furtunele de intercooler si intercoolerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva codurile de eroare pt vw B3 ? (cele pentru indicatorul cu led ) .

 

O zi buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

da am eu calculator si de 1.8 s si de 2.0 e

 


am si eu o intrebare .cum reglez avansu la audi 80 1.8 benzina cu carburator


re all am si eu o problema calculatorul de la masina ..... am un Audi 80 B3 1990 1.8S 90CP.... si nu am idee de unde sa cumpar un calculator pt ea ..... aveti cumva idee ? .... spunetimi si mie .... ms

am eu calculator si injectie de 1.8 s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

las-o balta cu powerbox-ul, de multe ori este doar o rezistenta care transmite informatie falsa calculatorului in legatura cu temperatura combustibilului si il forteaza sa dea mai multa motorina.Detin acest model de masina cu acelasi motor si nu este nici pe departe un motor performant sau usor de crescut in putere.Daca vrei sa faci ceva, indicat ar fi sa schimbi injectoarele cu unele mai mari, o evacuare mai buna, eventual un intercooler mai mare la turbina si un chip tuning de calitate.Si cu toate astea nu cred ca poti sa-i dai mai mult de 25-30 de cai.Motorul este intr-adevar foarte fiabil dar depasit moral din punct de vedere tehnic.Al meu are aproape 110k km, este in stare excelenta dar lenes ca un mort.Eventual daca vrei ceva mai deosebit te sfatuiesc sa pui un 1.9 tdi cu geometrie variabila AHU de pe audi a4 b5.

Powerboxul ala este o minciuna gogonata si face mai mult rau decat bine, degeaba ii dai tu injectie daca nu isi ia suficient aer ca sa intretina arderea, nu merita cresterea consumului pentru 2-3 cai in plus si mai mult fum negru dupa tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un debitmetru in mintile lui pentru 1.9 tdi 1z?Am nevoie de debitmetru si de valva n75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
dorel123cornel

Salut. am si ei un Audi 80 ,B4 ,benzina ,limuzina.motor 1984,93 si am urmatoarea problema .

 - nu imi sta motorul la relanti (970) urca si scade de la 1200 pina la 2000 cind se incalzeste ... am fost la testar care m-ea indicat problem la sonda lamdba si potentiometrul de acceleratie .

 - in sarcina (viteza ) si cind accelerea imi scade (cade) puterea si intrerupe .

spunet-imi si mie va rog frumos, ce trebuie sa fac ?

 

cu respect dorel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti am si eu o intrebare. Care este diferenta intre motorul de Audi 80 1.6td 80hp si JR-ul de 70hp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, din cate stiu eu sunt ceva diferente, incepand de la cea mai vizibila, cele de 80 cai ( adica cod motor SB si Ra) au intercooler pe cand JR nu are, alte diferente se gasesc la piesele interne, dar la care nu as vrea sa dezvolt pentru ca nu stapanesc detaliile.

 

P.S eu cunosc motoarele astea de pe golf 2, banuiesc ca aceleasi caracteristici au.

Modificat de capone26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
passatu'mosule

Diferente intre JR si SB

-pompa de injectie cu debit mai mare

-chiulasa diferita( supape din otel austenitic) vizibila doar din diferenta codului de pe ea

-turbina racita cu apa

-intercooler

 

O mentiune la ce a spus Capone: RA pe audi b3 NU are intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

nu are gauri pentru suruburile suportului  motorului de Audi in partea stanga cum stai in fata masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Nu stiu daca poztez bine, de aceea imi cer scuze....Ma intereseaza un motor 1.6 Td cod Ra sau Sb cu tot cu anexe...Ma puteti contacta pe Pm...Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pe un motor de 1,6 TD provenit de pe un Audi 80 din 1989 se poate pune o cutie tranversala? Ce accesorii mai trebuie schimbate  (ambreiaj, electromotor)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Astea sunt informatiile din manual, mufa eu am gasit-o deobicei pe partea soferului sub capota in panoul cu sigurante sau sub volan in stanga.

Capture1.JPG

Capture2.JPG

Capture3.JPG

Capture4.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!