Jump to content

Audi 80


chrystian
 Share

Postare recomandată

la audi A6, an 2005-2006 unde este mufa pt tester?

multumesc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ManiacuV6

    17

  • laus

    12

  • elenic2000

    8

  • CroCop

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

salut, ma poate ajuta cineva cu o informatie? am un audi coupe din 1993 si as vrea sa stiu unde are mufa obd asta in cazul in care are asa ceva. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De la o problema care la inceput parea de presiune de ulei am ajuns la una de natura electrica asa ca as avea nevoie de o schema cu instalatia electrica. Se pare ca una din sondele de ulei nu functioneaza bine. Firul sondei de sub filtru cred ca da la masa sau ceva de genul asta.

Asa ca daca aveti schema va rog sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intre timp i-am facut un test cu Vag-Com-ul si iata ce a iesit:

Saturday, 08 December 2007, 17:11:14

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 037 906 022 EE

Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11

Software Coding:

Work Shop Code:

3 Faults Found:

00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)

34-10 - No Elaboration Available - Intermittent

00518 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-00 - Please Register/Activate

00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs

03-00 - Please Register/Activate

---------------------------------------------------------------------------

Nu prea stiu ce reprezinta astea si nici daca influenteaza prea tare functionarea motorului. Problema este insa ca nu imi apare nimic legat de instalatie electrica(doar daca nu sunt acele coduri pe care nu mi le descrie din lipsa de licentza sau ce o vrea ...).... Oricum problema cu turometrul si becul de ulei persista. Cateodata turometrul ar vrea sa functioneze cu contactul pus fara sa pornesc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand un debitmetru ce nu functioneaza corespunzator sigur va scadea performantele motorului.

codul cu 00518 se refera la "Throttle position sensor " deci la potentiometrul clapetei de acceleratie care e posibil sa fie defect.

codul 00525 se refera la " heated oxygen sensor - implausible signal " .(mai pe romaneste sonda lambda incalzita ). LA eroarea asta verfica daca nu ai probleme de cablaj : fire rupte, mufe oxidate.

De preferat este sa stergi erorile si daca dupa o perioada reapar atunci trebuie sa verifici potentiometru clapetei de acceleratie, debitmetrul si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile le-am sters si o sa astept cateva zile.. Voi incerca sa indentific mai intai senzorii astia. Oricum masina nu merge tocmai bine si anume, motorul nu merge rotund mereu(mai tot timpul are variatii intre 1000 si 600cred), iar cand accelerez da in nas . Trebuie sa o accelerez incet ca sa nu ma smunceasca la schimbarea vitezei.

Adevarul este ca acum ar fi multe cauzele si ar trebui eliminate cele cu erorile... Nu prea am idee cu ce sa incep...

Imi poti spune pentru inceput pe unde ar fi potentiometrul de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As scrie cu mare placere ca sa stie si restul de useri de pe forum, insa pentru inlesnirea comunicatiei se poate folosi messengerul. id meu e in profil.

Vad ca primul meu post din topic nu l-ai bagat in seama.:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: e posibil ca temperatura apei sa fie scazuta si din alta cauza decat termostatul? Eu l-am schimbat pe al meu in urma cu un an (tot B4 2000, motor ABT), iar dupa schimb, temperatura la 60km/h era in jur de 80C. Acum se incalzeste foarte greu (ii ia cam 10-12 min sa ajunga la 80, la temp exterioara de 5 C). Da-o naibii, si termostatul nou sa fi fost decalibrat? Mentionez ca electroventilatorul porneste cand pe ceas am 90C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ELEctroventilatorul cupleaza cand lichidul din radiator are 95 grade .(scrie pe termocupla)

Te pot intreba simplu cat ai dat pe termostat sau cine l-a fabricat? Daca e ceva pe 'vapor" e foarte posibil sa fie defect.

PE vag_com ce temperatura afiseaza pentru lichidul de racire ? Compara cu temperatura indica pe bord si momentul cand porneste electroventilatorul .

COMPLETEAZA si tu locatia in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat :)

Stiu ce scrie pe termocupla. Insa din cate stiu exista un decalaj intre temp de la senzorul de bord si termocupla...mic, insa exista. Oricum, ceasul de temperatura de pe bord este mai mult evaluativ. nu poti sa zici cu exactitate ca ai....atatea grade.

Termostatul pe care l-am pus era ceva italienesc (n-am gasit altceva la mom. respectiv). BEHR am dat cu tunul si nu am reusit sa gasesc decat prin comanda, peste 1 luna. Inca o intrebare: furtunul de jos de la pompa cam in cat timp ar trebui sa se incalzeasca daca termostatul merge corect? La mine cand pe bord arata 50, furtunul ala e rece, desi in masina deja incepe sa bage aer caldut. Oricum, la mine nu ajunge temperatura la 90 decat dupa ce merg 20-25min prin trafic (semafoare, coloane, blocaje, etc...), sau 10-15min daca stau pe loc. La drum intins, nu depaseste 70-75 (ma rog, estimat dupa ceasul din bord). Parca nici n-as avea termostat. Bascha, in Bucuresti, mai ales cum merg eu dimineata la 8 si seara la 6 (2 ore fiecare drum spre casa sau servici, drum pe care in mod normal nu il faci in mai mult de 30min), a inceput sa-mi ia 14-15%. Criminal!

Inca ceva: din cate stiti voi, socul automat cate trepte are? Eu stiam ca deja la ...60 de grade intra in regim normal, insa am dat peste cineva care mi-a zis ca ar fi vreo 3 trepte 0-60-85C.

Modificat de Badger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul gros de la termostat se incalzeste in momentul cand deschide termostatul (87 sau 88 grade ) . Caloriferul de caldura e pe circuitul nou. Adica mergi cam 2km cu masina si ar trebui sa ai caldura. Asa e la mine ;)

acul ala din bord trebuei sa stea pe linia de 90 grade sau un pic deasupra sau dedesubt. Te uiti cand cupleaza electroventilatorul (95 grade) si vezi cat ai pe bord.

Ai facut aerisirea la instalatie dupa ce ai pus termostatul? Adica o lasi sa maerga pana ajunge tem pe bord cam al 120 grade dupa care scade la 80 grade si incepe sa creasca. Astepti sa cupleze electrventilatorul , sa se opreasca , si apoi opresti motorul. Il lasi sa se raceasca la vreo 50 grade sa fii sigur. Desfaci si completezi cu antigel.

pentru eventualele nelamuriri ma poti suna ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ne bagam in seama nu ar fi cazul ca o problema sa o dezbatem aici

si nu pe messenger.ca din cate stiu eu nu exista vwforum pe mess.poate mai invatam si noi astia mai

putin experimentati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daniel 80 insa am dreptate sau nu ? Ca sa ajuti o persoana si vorbiesti cu ea jumatate de ora pe messenger si alta e sa scrii un post si sa astepti vreo 2 ziel sa posteze un replay. Asa unde se ajunge? Se lasa omul pagubaj si o duce la service si GATA! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca asta era intentia iti dau dreptate.dar si tu trebuie s fi deacord cu mine ca este bine sa discutam pe forum problemele aparute pt ca asa au si altii de invatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cer ajutor.Am un prieten care are un Audi 80 B3 benzina 1.8 an 1988 care porneste greu.Dupa ce porneste la a suta cheie :Driver: si se incalzeste, motorul merge normal si apoi porneste la cheie.Daca opreste motorul si se raceste o ia de la capat.Iar nu porneste,sau porneste greu.Cine ma poate ajuta cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca motorul e 1.8 benzina din 1988 nu ajuta foarte mult. Cel mai bine ar fi sa spui care e codul motorului, sau daca nu stii macar daca e pe injectie sau carburatie, eventual cati cai putere are. Sunt diferente mari intre motoare in functie de codul motorului.

Faptul ca un motor porneste foarte greu la rece si porneste bine la cald poate fi cauzat si de uzura motorului si lipsa de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate e defect injectorul de pornire ("socul automat" cum se spune prin popor) :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul motorului nul stiu inca,am sa-l intreb,dar stiu ca este pe injectie mono punct,65 cai.Am sa revin cu detali.Apropo motorul are compresie buna,nu e pe duca. :icon_thumright:

Modificat de aurel_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine SCRIE SI TU DE UNDE ESTI , apoi vezi in certificatul masinii ce cod motor are. pe motorul de 1.8 s-au pus 2 variante de carburatie , una de injectie mecanica de 90 cai si una de 112 Cp, si o variata de injectie eelctronica pe cod motor PM. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine SCRIE SI TU DE UNDE ESTI , apoi vezi in certificatul masinii ce cod motor are. pe motorul de 1.8 s-au pus 2 variante de carburatie , una de injectie mecanica de 90 cai si una de 112 Cp, si o variata de injectie eelctronica pe cod motor PM. :D

Sunt din Sibiu si sccuze ca nu am precizat, dar incerc sa-mi editez profilul la informatii dar nu reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti-mi si mie niste poze sau scheme cu intercoolerul ori cum vine pozat pe masina sistemul cu tot cu furtune la si de la turbo pentru Audi 80 B3, 1.6 TD cu intercooler, cod motor SB. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva de pe forum cele doua furtune de la intercooler la turbo si invers, de asemenea cel de la filtrul de aer la turbo de pe Audi 80 B3, 1.6 TD cu intercooler, cod motor SB? Daca aveti, va rog sa ma contactati, am nevoie de ele. Apropo lasati si un pret. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...un sfat in legatura cu prima problema , din proprie expierenta dar Audi A4 , simptome variatii ale ralantiului,

senzatie ca nu trage suficient,in treapta 1 un pic smucit isesizabil una din explicatii pompa de benzina imbatranita.

...am mai mers asa in jur de 13 mii de km, apoi deodata pompa terminata unde? ...intre Austria si Elvetia...

...inainte de a schima ceva etc Cat costa sa fie scoasa pompa si verificata?de ce sa nu vedem partea simpla

si usoara.

...este adevarat nimeni nu si doreste sa cada pompa sau injectorul dar e mai simplu stii una si buna.

...daca as fi stiut o verificam , acum sunt patit si un pic invatat :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!