Jump to content

Probleme Pilot Automat


horia2005
 Share

Postare recomandată

foarte interesant - in grupurile de masura, cu VCDS-ul, se poate verifica cum lucreaza. Switch-ul de la pedala de frana decupleaza tempomatul, la apasarea acestuia - nu vad de la ce sa fie smuciturile.... dar vedem in timp. Adica, la cel mai mic impuls de la pedala de frana, ar decupla tempomatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar la mine nu se decupla imediat ci trebuia sa apas mai mult pedala dupa care se decupla cand deja si frana era mai puternica. De aici cred ca venea si smucitura. Asta pentru ca switchul functiona cu intarziere, adica trebuia de fapt ca pedala sa faca o cursa mai lunga si abea apoi se stabileau contactele in interiorul lui. Am verificat asta stand pe loc cu spatele la o sticla si vedeam cand se aprind stopurile de frana. Nu se aprindeau imediat ce piscam frana ci cand deja franarea era mai mare(pedala apasata mai mult). In fine dupa ce am schimbat switch-ul totul merge ca nou. Switch-ul demontat nu era cel original si am luat unul de la reprezentanta si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut ! am o problema cu pilotul automat, nu pot sa il setez, imi apare avertizare pe computer de bord cu semnul exclamarii. cod eroare: p0568 pilot automat semnal setare defect. ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, nu mi se aprinde deloc CC-ul nici macar martorul in bord. Am masurat cu vag-comul si butoanele merg toate, mentionez ca nici butonul de modificare a intervalelor de viteza la stergatoare nu merge. Astea sunt codurile: 

00895 - Comutator sistem de mentinere a vitezei [GRA] -E45- 
            014 - defect - intermitent
00888 - Comutator stergãtor -E22- intervale 
            014 - defect - intermitent

 

Poate fi o siguranta sau CAN-ul?

Tot la CAN apare eroarea asta:

01330 - Modul pentru confort-J393- 
            004 - lipsã semnal / nu comunicã - intermitent

Modificat de Andreipv
adaugare text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza erorile complete sa stim si noi pe ce module au aparut.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\1K0-907-530.lbl
   Numar VAG SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 
   Componenta: Gateway         H11 0110  
   Revizie: 11          Numar serial: 2900105322056A
   Codare: 3D0F5340078002
   Atelier: WSC 72125 141 62867
   VCID: 29539651801CF669185-807C

1 cod a gasit:
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            004 - lipsã semnal / nu comunicã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100100
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 3
                    Resetare contor: 215
                    rulaj: 207967 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 14:34:13

 

Adresa 16: Electronica volan        Eticheta: ROJ\1K0-953-549-MY8.lbl
   Numar VAG SW: 1K0 953 549 F    HW: 1K0 953 549 F
   Componenta: Lenksäulenmodul 021 0050  
   Codare: 0000042
   Atelier: WSC 01324 785 00200
   VCID: 356B4A215CA4A2898CD-8060

2  coduri de defecte:
00895 - Comutator sistem de mentinere a vitezei [GRA] -E45- 
            014 - defect - intermitent
00888 - Comutator stergãtor -E22- intervale 
            014 - defect - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai maneta de la tempomat defecta. Se repara (daca se poate) sau se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Andreipv said:

Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\1K0-907-530.lbl
   Numar VAG SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 
   Componenta: Gateway         H11 0110  
   Revizie: 11          Numar serial: 2900105322056A
   Codare: 3D0F5340078002
   Atelier: WSC 72125 141 62867
   VCID: 29539651801CF669185-807C

1 cod a gasit:
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            004 - lipsã semnal / nu comunicã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100100
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 3
                    Resetare contor: 215
                    rulaj: 207967 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 14:34:13

 

Adresa 16: Electronica volan        Eticheta: ROJ\1K0-953-549-MY8.lbl
   Numar VAG SW: 1K0 953 549 F    HW: 1K0 953 549 F
   Componenta: Lenksäulenmodul 021 0050  
   Codare: 0000042
   Atelier: WSC 01324 785 00200
   VCID: 356B4A215CA4A2898CD-8060

2  coduri de defecte:
00895 - Comutator sistem de mentinere a vitezei [GRA] -E45- 
            014 - defect - intermitent
00888 - Comutator stergãtor -E22- intervale 
            014 - defect - intermitent

Da jos maneta de pe masina si verifica sa nu ai fir rupt in maneta - daca da, repara firul rupt si va functiona

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma apuc de treaba! Multumesc pentru sfaturi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un comportament ciudat la pilot automat: după ce pornesc mașina funcționează fără probleme, apoi după câteva decuplări, apărute din cauza traficului, nu mai funcționează. Începe să funcționeze, din nou, după ce opresc și repornesc masina.

Care sa fie problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cum lucreaza in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, 000000 said:

Am un comportament ciudat la pilot automat: după ce pornesc mașina funcționează fără probleme, apoi după câteva decuplări, apărute din cauza traficului, nu mai funcționează. Începe să funcționeze, din nou, după ce opresc și repornesc masina.

Care sa fie problema?

 

desfa maneta, curata switch-urile, verifica firele din maneta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Mai prost conceput asezarea firelor de la maneta in acel canal rigid n-am vazut!Este a 3 a oara cand mi se rupe un conductor.A gasit cineva o solutie pentru eliminarea acestui inconvenient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am inlocuit,am sa inlocuiesc acum cu alte conductoare cu insertie de matase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur vor rezista acestea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara, sunt nou posesor al unui vw touran din 2006, cod motor bmm, 2.0, din pacate nu am avut buget pentru unul mai nou. Am o problema cu tempomatul si anume se aprinde becul in bord cand il pornesc dar la set nu face nimic adica nu ia comanda. am pus masina pe tester si nu imi da nici o eroare la maneta sau switcurile de la frana sau ambreiaj am testat butoanele pe tester si functioneaza si cele doua de set si reset, imi da o valoare se 0.8 cand apas pe butoane. am desfacut maneta si am tras incet de fiecare fir 5 la numar sa vad daca nu este rupt si toate sunt ok, pe placa PCB sunt vreo 8 rezistente. ma gandesc ca daca ar fi modulul de tempomat defect mi-ar aparea pe tester. cineva dintre voi ati avut problema ca si a mea? ce ati facut? multumesc pt sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat daca are firul de SET intre calculatorul de sub volan si ECU.

posibil cineva l-a montat si a vazut ca nu merge , l-a lasat asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea eroare daca nu avea cablajul tras.

Vezi daca e activat ccs pe engine,verifica fiecare comanda in blocurile de masura,inclusiv pedalele.

Firul e tras la 2006...dar poti verifica..pin 13 fir negru/alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un G5 nu era tras si nu dadea nicio eroare, plus ca se aprindea si becul de CCS. De aia am zis sa verifice.

suplimentar verifica switch-ul de ambreiaj in MVB pe motor, ala se mai strica si vede pedala apasata tot timpul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e activat pe engine si pe 16 da eroare no comunication with steering control...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti spun cea am intalnit :) nu te contrazic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc ca la model din 2006 sa nu fi avut din fabrica montat tempomatul deoarece are multe optiuni de confort, alarma daca cineva inclina masina, trapa, oglinzi retractabile, comenzi volan cu posibilitatea de a schimba limba meniului...etc.

mi-ar fi de folos daca mi-ati putea spune unde sa caut pe tester ce mi-ati spus mai sus. pe engine daca e activat css si 16, pe care blocuri de masura?

sa inteleg ca modulul de tempomat e sub volan? am vazut un video s-au refacut lipiturile pe placa PCBA in modul.

 

verificarea pedalelor unde le gasesc pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e exact invers, adica imi merge pilotul atutomat , dar cand il activez nu mi se apride becul in bord , ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!