Jump to content

Bec Ulei Aprins


gigicris1
 Share

Postare recomandată

am unpasat din 95 19 td si dupa ce am inlocuit cutia de viteze cand accelerez se aprinde becul la ulei si tiuie?am schimbat si uleiul ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pe suportul filtrului e o sonda care are rolul sa te avertizeze prin led si buzer ca nu ai suficienta presiune de ulei atunci cand depasesti 2000 de ture.cand ai scos c.v. e posibil sa fi atins cablul ce pleaca de la ea sau sa fie scos conectorul.nu incerca sa pui o sonda normala,de chiulasa ca nu merge,are regim special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare am si eu o problema asemanatoare la un model de vw passat 1993 octombrie benzina 1.8 , cand turez motorul la 3.000 martorul luminos de la ulei se aprinde intermitent si se aude si buzer-ul acela pana cand opresc motorul. am ulei in motor si in baia de ulei suficient. pe unde se afla senzorul ala de presiune?? pot sa umblu eu la el sau trebuie mers la "doctor"?

Modificat de vw94alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema asemanatoare la un model de vw passat 1993 octombrie benzina 1.8 , cand turez motorul la 3.000 martorul luminos de la ulei se aprinde intermitent si se aude si buzer-ul acela pana cand opresc motorul. am ulei in motor si in baia de ulei suficient. pe unde se afla senzorul ala de presiune?? pot sa umblu eu la el sau trebuie mers la "doctor"?

mi-am rezolvat problema. o sonda era scoasa de la locul ei si contactul electric nu se mai realiza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca este topic de ulei nu stiti cumva daca schimb uleiul si pun Swd Rheinol Primus Synth 5W-40 in motor TDI AFN e bun? dauneaza cu ceva?

Ce ma sfatuiti?

Multumesc anticipat!

Modificat de Sorin Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu 5w-40 e mai mult pentru iarna sau pt zonele reci si o sa iti pape cam mult, 10w 40 e pentru clima temperata iar 15w 40 e pentru zonele cu clima calda.....deci pentru clima de la noi e recomandat 10w 40 si asta am vazut si in autodata la indicatiile de la ulei era trecut 10w-40 semy sintetic pentru tipu asta de motor adica 1,9TDI. eu iti recomand un 10w-40 castrol Magnatec diesel, dinasta am avut si am in continuare in masina, cand lam schimbat eram surprins ca totusi are o tenta galbuie si nu era negru fata de alte uleiuri care le-am vazut pe la alte masini chiar de generatie noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna tuturor!!

deoarece nu pot creea un topic nou ,ma alatur pe acesta cu urmatoarele mele sugestii si probleme.

astazi am fost si mi-am cuparat 4 litri de ulei "castrol 10W40 M"deaoarece am inteles de la mai multi prieteni de-ai mei mecani ca este unul dintre cele mai eficiente pt masina mea,si anume:

1.tocmai am ajuns la 200.000. de km rulati si cik e mai indikat acesta

2.este pe mototrina

3.se apropie sezonul fierbinte.

toate acestea au fost legate de ulei.ok!

cum spuneam,am cumparat 4L+1L sa fac completare pe viitor,am cumparat si un filtru de ulei(28ron 1L ulei+20ron filtru, in total160ron)

apoi am mers la un prieten mecanic, sa chinuit mai bine de jumatate de ora sa-mi schimbe filtru pt ca spune el"am cea mai naspa pozitie pe care am intalnito la schimbat filtru la o masina de 10 ani",in cele din urma a reushit ,mi la schimbat si am plecat,dar adevarata trasnaie nu se opreste aici.

dupa ce am plecat de la service,am zis sa trec pe la un prieten,si asa am si facut,insa in drum spre acesta am dat de o balta de 3 ori cat masina.

ce-mi da mie prin cap:sa ocolesc ditamai baltoiu(am uitat sa spun ca dupa ce am facut schimbul de ulei am fost si am spalato calumea).

din moment ce am ocolit balta,am ridicat cu masina pe un damb si sa bushit deodata de o tava ce era pusa intentionat acolo pt a se scurge apa.

asa ca mi-am spart baia de ulei, am sunat un prieten sa vina sa ma traga(am oprit motorul sa nu-l gripez pt ca imi curgea uleiu pe care tocmai al pusesem) pana la service.

ajuns la service tipul deacolo mi-a spus"te costa 50 lei sudatul daca e de tabla,70lei daca e din aluminiu.doar sudatul fara mana de lucru"(era din aluminiu:()

acum am lasat masina acolo la el la service si ma voi duce maine dim sa vad ce pot face. acum ma intreb oare daca,cautam o baie pe la desmembrari nu eseam mai eftin?:( :(( acum vreau sa va intreb ceva ce ma macina cu adevarat:

este posibil sa se strici ceva pe dinauntru baii de ulei?? va intreb pt ca io nu ma pricep deloc in asa ceva.

baiea nu e stramba tare,sa spun asa era maidegraba"julita" si putin fisurata in locul unde sa oprit tava aceea(dar nu crapata).

imi cer scuze ca m-am intins atata cu povestea mea si pt unele greseli.

sunt f bucuros de acest forum si ma bucur ca in sfarsit ma pot sfatui cu cineva in leg cu aceeasi masina,ba chiar as dori nishte numere de tel de la cei cunoscatori si deschisi la vorba pt ca am o multime de nelamuriri pe care le voi posta deacum.

o zi buna tuturor si va multumesc anticipat pt sfaturile ce urmeaza sa mi le dati!!!

o zi buna!!:P

pt cei care ca a pot ajuta cu anumite nelamuriri, va rog dati add la id-ul meu

far_de_stare

va multumesc :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Parerea mea este ca era mai bine sa fi cumparat o baie de ulei din dezmembrari daca era in stare buna (fara lovituri, etc) intrucat lucrul reparat prin sudura e posibil sa cedeze in timp de la vibratii.

Cel putin in legatura cu traseul de evacuare, sudura NU este recomandata deloc si o spun fiindca am vazut la mine, drept pentru care nici nu m-am uitat inapoi la reparatii si am cumparat un traiect de evacuare complet (cap-coada), nou.

Cred ca similaritati sunt si la baile de ulei (temperatura mare, vibratii multe).

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat aleks!

insa azi cand am fost masina era deja reparata(sudata) si am insistat sa iau si un tub de poxipol sa-i pun acolo insa mecanicul a spus ca nu e nevoie ca a esit perfect!

recunosc nu arata rau si sper sa nu am probleme cu ea!

tot mecanicul mi-a mai spus ca la impact am atins si bushonul sau cum io fi spus ala (pe unde se scoate uleiu)si a vrrut sa-l disfaca sa-i puna nushce ca cik e strikt filetu si se poate infiltra uleiul peacolo. ma costat 120 ron sudatul +mana de lucru.

mi-a mai spus ca daca scapa ulei pe la bushon sa cumpar io un tub de poxipol sa pun acolo ca cik schimbul de ulei al pot face cu axtracie pe la sonda...

oricum o las asa pana la urmatorul schimb de ulei si urmatorul salar cand ami voi schimba baia + un scut pt ca nu aveam scut.

intrebare:se potriveste baia de la un golf 3,sau mai stiu io ce alt model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste baia de la Golf 3 sau Vento daca are acelasi motor pe care-l ai si tu! Cred ca ieseai sub 100 RON cu o baie din dezmembrari.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
pe suportul filtrului e o sonda care are rolul sa te avertizeze prin led si buzer ca nu ai suficienta presiune de ulei atunci cand depasesti 2000 de ture.cand ai scos c.v. e posibil sa fi atins cablul ce pleaca de la ea sau sa fie scos conectorul.nu incerca sa pui o sonda normala,de chiulasa ca nu merge,are regim special.

Stiu ca ii cam vechi topicu ,dar ala de ce zici tu nu ii sonda de presiune :icon_cool: eu azi am schimbat-o imi era defecta facea masa tot doar ca nu mai functiona cum trebuie , sonda de presiune ii mai sus undeva in dreapta motorului daca aia era defecta statea non-stop aprinsa fara sa se stinga si sa se aprinda ,piuia chiar si la relantiu daca era aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna,

Am si eu o problema asemanatoare la masina ( '94 , 1.8 90cp,benzina, B4). Dupa aprox 20 min de la pornirea motorului incepe sa clipeasca becul de la ulei si sa "bazaie". daca ridic piciorul de pe acceleratie apoi accelerez , se stinge becul. dupa un timp 10-15 min iara incepe insa figura cu ridicatul piciorului de pe acceleratie nu mai merge. insa am observat ca se stinge becul daca motorul este turat peste 2400, cum scade sub 2200-2000 incepe iar.

Am veriicat nivelul de ulei, este ok, (la partea sup. a portiunii puctate de pe lama control).Am desfacut cablurile de la "sonde" deasupra la filtru de ulei, le-am curatat, dar se pare ca nu am reusit sa rezolv problema.

Problema nu apare cu motorul rece, insa daca am mers destul si nu se mai stinge becul, daca opresc si repornesc motorul se stinge, dupa pornire si cateva minute iar se aprinde.

Daca aveti idee ce ar putea fi , sau ce sa mai verific, (eventual niste poze ajutatoare ce si unde gasesc in motor)va rog sa ma ajutati.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind te sfatuiesc sa schimbi uleiul(cu ceva de calitate).Daca nici asa nu dispare defectul,verifica bulbul de ulei din capatul chiuloasei si in suportul filtrului de ulei.Senzorii de ulei lucreaza invers,adica cu contactul pus si motorul nepornit,cel din chiulasa este inchis,iar cel de la filtru este deschis.Daca se porneste motorul,se inverseaza starea lor.Daca unu nu lucreaza,suna buzerul.Bafta la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul si filtrele le-am schimbat de aprox 1000-1500 Km, Castrol 10W-40.

Mci pt sfat , am sa incerc treaba cu senzorii.

Eventual daca ai putea sa ma ajuti si cu o poza unde gasesc cel de pe chiulasa, ..

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat, pe langa ulei am mai pus si o sticla de duralube, oare ar fi acela de vina(n-ar trebui).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi mi-am facut timp sa ma uit la masina, sa caut senzorii, am 2 senzori la filtru de ulei ..unul albastru si unul gri(montat undeva mai sus)

Insa daca deconectezi pe rand senzorii cu motorul pornit speram sa proneasca buzzerul si sa se aprinda becul rosu la ulei , dar nu ...

Gresesc gandind ca deconectand un senzor ar trebui sa porneasca ca si cum nu ar functiona?

Cum pot testa acei senzori ???

Multumesc anticipat pt ajutor

Daca Castrol nu este corespunzator ce ati recomanda??

Astept cu nerabdare parerile despre senzori ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

castrol e recomandat de producator, iar daca volkswagen recomanda castrol pentru tipu asta de masina nu cred ca gandeste ca si unii ca, daca e facut la turci e varza....deci baga cu incredere castrol in continuare si nu o sa ai nici o problema, eu doar castrol 10-40 am bagat si intre schimburi nu am completat nici macar 100 de grame....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine careva cu un sfat unde sa incep sa caut rezolvarea la problema mea .... problema ii urmatoarea nu mi se aprinde ledu de la ulei in bord cand pun contactu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!