Jump to content

Injectie Benzina


fluturel
 Share

Postare recomandată

Sal all. Am un golf 4 1,4 ahw si am probleme cu un injector (cred) la pornire - adica porneste in 3 (motorul trepideaza si nu merge rotund) si dupa 30 - 40 sec, depinde cat de rece e motorul isi revine si merge normal.Am foat cu el la tester, am lasat masina acolo fiindca trebuia sa se raceasca motorul si dupa vreo 5 ore mi-a testat-o.Nu i-a dat nici o eroare, a zis ca a pornit normal atunci, la sfert de cheie ca deobicei si m-a sfatuit sa mai astept o vreme sa vad ce se intampla.Dar mie imi sta pe creier pt ca nu merg mult cu masina si aproape de fiecare data cand o pornesc si e rece face asa, nu pot sa stau cateva sec inainte de a pleca cum faceam pana acum.Asa ca ce m-am gandit: i-am dat plasticele care acopereau fisele jos, sa-i pot scoate una ( o fisa ) cand pornesc si face asa macar sa stiu care injector nu merge si sa-l cumpar, ca nu are rost sa le iau pe toate ( e vreo 450 ron unul).Ati patit si voi asa , sau aveti vreo idee ce pot face?

Am uitat sa spun ca i-am scimbat bujiile si fisele le-am probat cu altele noi si facea la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde ai concluzionat ca ar fi injectorul de vina? Din moment ce cateodata merge si cateodata nu, eu as exclude varianta cu injectorul :Driver:

Sa nu aiba vreo bobina de inductie ceva, sau vreun contact imperfect, care la cald, isi revine si functioneaza. Daca tot ai fost la service, puteai cere un test la injectoare( test mecanic, adica date jos si verificate/curatate, nu test cu vag-com-ul sau ce au avut ei) eu asta as face in locul tau :angry: si as merge prin excludere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde ai concluzionat ca ar fi injectorul de vina? Din moment ce cateodata merge si cateodata nu, eu as exclude varianta cu injectorul :Driver:

Sa nu aiba vreo bobina de inductie ceva, sau vreun contact imperfect, care la cald, isi revine si functioneaza. Daca tot ai fost la service, puteai cere un test la injectoare( test mecanic, adica date jos si verificate/curatate, nu test cu vag-com-ul sau ce au avut ei) eu asta as face in locul tau :angry: si as merge prin excludere.

Mi s-a spus ca electric si electronic totul e ok.Si din cate stiu eu electronica merge sau nu, nu o data nu si de trei ori da,iar asta e simptom de injector bulit - asa se manifesta benzinarele,mai ales ca am si putin habar de mecanica. Ma gandeam ca cineva s-a mai confruntat cu problema asta, ca s-ar putea sa ies mai ieftin (daca stiu sigur de la cine a mai patit-o ca e injectorul) sa iau altul nou decat sa ma duc pe la nu stiu cati de mecanici, sa pied ore intregi sa-si dea fiecare cu parerea si sa zica ca fara sa puna testerul nu isi dau seama sa le dea jos sa le curete, sa nu mearga si pana la urma sa fiu nevoit sa imi iau unul nou si sa-l schimb eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios :)) pai si atunci care e varianta cea mai putin costisitoare? Daca e vorba de injector, banuiesc ca trebuie identificat cel "bolnav" si reparat sau inlocuit.

Deci plimbarea la tester sau mecanic tot va trebui facuta din pacate. Si eu am benzinar, si chiar sunt interesat de evolutia si rezolvarea problemei, pt ca nu se stie in viitor ce ma asteapta si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluturel, daca bine observ nu de prea mult timp ai masina. De ce crezi ca reparatiile la o masina sant ca un schimb de anvelopa, 2 min - trei miscari si mergi mai departe. Daca un defect mecanic se prezinta ca ceva vizibil, nefunctional, rupt etc si se poate depista relativ usor, defectele electrice aleatorii dau cele mai mari dureri de cap. Daca n-ai rabdare atunci mergi la reprezentanta , iti vor schimba toate injectoarele, poate si o pompa de benzina, apoi un filtru de benzina, te pun sa platesti iar daca simtomul persista vei fi ca la inceput dar fara bani in buzunar. Acei meseriasi sant convins ca se straduiesc sa-ti repare masina cu un cost cat mai mic posibil. De ce se uita ca este vara si ca motorul se incalzeste f repede si se raceste greu, iar simptomul se prezinta la rece. Aceste defecte nu sant prezentate in manuale iar ptr depistarea lor este nevoie de multa munca si rabdare. Pierzi ore in sir... unde ? este cumva obligatoriu sa stai langa masina ? Testerele si instrumentele de masura au fost create ptr a usura munca in depistarea defectelor, dar tu vrei ca el mecanicul cu ditamai experienta numai sa vina, fara sa mai masoare, sa verifice, sa se uite si dupa aceea sa puna degetul pe piesa defecta. Nu stiu cand vei gasi unul ca acesta ! De ce nu cumperi tu un injector, il montezi...si daca functioneaza la fel....atunci ai gresit !

Ar fi mai bine sa mergi la un atelier in care simti ca ai incredere si lasa-i sa caute defectul iar tu in acel timp produci si nu stai langa ei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf

Sa-ti spun si tie ca mai am si eu habar de cate ceva din mecanica si ca nu prea am incredere in testere? anul trecut am schimbat discul de ambreiaj si cel care l-a schimbat mu mi-a pus bine senzorul dupa volant si nu imi pornea masina.Am fost cu ea la 2 testere si mi-au zis ca acel senzor ar fi defect.Am luat altul, am stat cu masina desfacuta 4 zile pana a venit si surpriza: facea la fel.Dupa indelungi consultari intre cei 2 mecanici la care am fost(si sunt cam cei mai buni din oras) au ajuns la concluzia ca nu stiu de ce nu porneste.Noroc cu un al treilea care mai desfacuse o masina ca asta si a stiut ce sa-i faca.Asa ca vezi de ce am eu ,,repulsia" asta fata de testere si servisuri.Si deloc de neglijat e faptul ca toate vizitele astea costa cam mult, iar ,,inversunarea" cu care ii aperi pe mecanici ma face sa cred ca esti unul dintre ei.Eu as vrea ca sa aud o solutie de la cineva care a patit asa ceva si a rezolvat problema si mai putin mustrari ca de ce fac una sau alta

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fluturel - fie ca ai sau nu incredere in tester (si ar trebui sa ai, doar ca, de multe ori ele iti prezinta posibilele cauze nu si piesa defecta...restul tine de expereienta/interpretarea erorilor/etc.) eu zic ca, daca ai fi avut vreo problema cu vreun injector, s-ar fi gasit si o eroare stocata gen "miss fire".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut

Revin cu problema prezentata mai sus dupa 1 an.Tot nu am reusit sa o rezolv dupa ce am probat cu alte piese noi cam tot ce tine de aprindere sa zic asa (sa nu va ganditi ca le-am cumparat ):fise,bujii,modulul de aprindere chiar si clapeta de acceleratie.Asta pe langa schimbatul tachetilor si culbutorilor,la recomandarea mecanicilor.Am facut poteci batute cam la toate testerele din oras si toti imi spun ca nu le da nicio eroare.Sunt disperat ca am cheltuit o gramada de bani si nu reusesc sa-mi rezolv problema.Ce sfaturi imi (mai) dati???

Modificat de fluturel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia ai verificat-o pe cilindrii? A patit cineva ca i-a murit motorul si nu a mai vrut sa porneasca si se chinuiau toti sa vada de ce..... au dat jos injectoarele, au schimbat bobinele, au schimbat fisele, bujiile... au curatat clapeta si dupa un timp mi-a traznit mie in minte sa le zic sa vada compresia.... in 2 minute au verificat-o si au vazut ca au compresie pe cilindrii: 7- 2 - 6 - 9 bari... de aia nu pornea... ce e ciudat si foarte iritant e ca i s-a oprit motorul in mers... si apoi pauza pornire... Masina in cauza era un Passat 2001 motor 1.6.

Poate la tine un cilindru e la limita si nu are compresie buna... verifica si aia sa fii sigur... daca nici aia nu e.... vinde-o rapid cat e cald afara sa mearga bine si lasa pe altu' sa-si manance nervii :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ca la mine cand e cald afara si motorul e rece face figuri, iarna nu am nicio problema.Compresia e ok.Ce am uitat sa mai spun e ca atunci cand motorul are toanele astea, daca il accelerez peste 2500 r/m nu mai revine la ralanti ci ramane blocat undeva la 2000 r/m.Maine verific si senzorul de presiune de pe galeria de admisie

Modificat de fluturel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut prin primavara i-am schimbat sonda de apa care era defecta (cu simptomele pe care le stiti).Cum nu era scumpa am hotarat sa-i iau BEHR stiind ca e printre cele mai bune.Disperat fiind ca nu-i dau de cap, dupa ce am probat si senzorul de la galeria de admisie ,am inlocuit sonda asta cu o alta noua, italiana SI DE AICI ERA PROBLEMA.Nu vreau sa ma pripesc cu concluziile,dar BEHR-ul asta avea o plaja de temperatura in care nu functiona si de aici mersul ala neregulat.Cu cheltuieli foarte mari si mult timp pierdut, cu testere peste testere am reusit (singur) doar prin eliminare sa-mi rezolv problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut

Am o grava problem la un motor vw 1.8 90cp injectie multipunct din 1987

nu mai porneste dupu repaus de 2 ani si dupa mai multe probleme remediate tot nu porneste,mai exact:

-filtru principal presurizat schimbat de nevoie

-verificat si reparat pompa presiune din rezervor

-curatat si inlocuit furtune vacum defecte

-injector sprit si pornire functioneaza deci porneste si se opreste imediat

-la verificare constat ca nici un injector de pe motor nu primeste benzina desi este presiune si cel de sprit functioneaza desi se alimenteaza din aceasi carcasa

cred ca este ceva din electronica sau senzori.

Help eventual scheme ecu sau sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!