Jump to content

curatat clapeta de acceleratie


tonic
 Share

Postare recomandată

La un passat 1.8 din 2000 (B3) care se opreste din cand in cand cand reduc viteza ca sa iau o curba la dreapte, deci cand ar trebui sa ramana la turatia de ralanti (sau aproape), trebuie curatata clapeta de acceleratie?

Cum se face asta? este de ajuns sa ii dau cu un spray de curatat carburatoare (gen Gum Cutter 2+2)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este daca desfaci de pe masina si o cureti ca lumea, numai sa ai grija de potentiometru si tot ce este electronic. Foloseste o cirpa imbibata in solutie de curatat carburatoare(senzor safe). Si eu am o trepidatie in relanti la Jaguar si asta este problema.(mersuri scurte fara sa se incalzeasca motorul ca lumea)

Pentru relanti ar trebui sa aiba un motoras care nu il lasa sa moara motorul, vezi daca functioneaza.(vezi sirmele, curata conectoarele, foloseste dielectric grease)

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat 1.8 din 2000 (B3) ...

Totusi cred ca nu e B3... Passat-urile B3 s-au fabricat intre 1988 si 1993. In 2000 este Passat-ul B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cred ca nu e B3... Passat-urile B3 s-au fabricat intre 1988 si 1993. In 2000 este Passat-ul B5.

<{POST_SNAPBACK}>

foarte posibil...eu am vazut in cartea de identitate ca scria ceva la nr. de identificare..cu 3B...... si in talon scrie la tipul: 3B/Passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3B/3BG/35i sunt alte indicative decat B3/B4/B5/B5.5 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde scrie ce model este ? si eu ma uit dupa unu care scrie pe certificat 3B, si nu prea l-am gasit, motorul, 1.8 92kw, 125cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde scrie ce model este ? si eu ma uit dupa unu care scrie pe certificat 3B, si nu prea l-am gasit, motorul, 1.8 92kw, 125cp.

<{POST_SNAPBACK}>

In certificatul de inmatriculare ( 'talon" ) sau in cartea de identitate nu scrie generatia modelului. In baza anului de fabricatie iti dai seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de curatarea clapetei de acceleratie....de fapt clapeta nu era murdara asa cum scrisesera cei de PoRo pe constatare ci era de vina debitmetrul de aer. se pare ca cineva (probabil tot de la PoRo) a scos mufa din debitmetru si doar a pus-o aproape fara sa o conecteze (ca sa para ca este la locul ei, dar sa nu faca contact), astfel incat masina sa merarga bine, cu toate ca debitmetrul este defect.

acum va trebui sa dau inca cca 200 EUR pt. debitmetru si manopera etc. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de curatarea clapetei de acceleratie....de fapt clapeta nu era murdara asa cum scrisesera cei de PoRo pe constatare ci era de vina debitmetrul de aer. se pare ca cineva (probabil tot de la PoRo) a scos mufa din debitmetru si doar a pus-o aproape fara sa o conecteze (ca sa para ca este la locul ei, dar sa nu faca contact), astfel incat masina sa merarga bine, cu toate ca debitmetrul este defect.

acum va trebui sa dau inca cca 200 EUR pt. debitmetru si manopera etc. :beerchug:

<{POST_SNAPBACK}>

In loc de 200EUR incearca sa dai cam 80EUR pe un debitmetru Pierburg de la Mercedes...

vezi topicul MAF Saga (foloseste Search)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc de 200EUR incearca sa dai cam 80EUR pe un debitmetru Pierburg de la Mercedes...

vezi topicul MAF Saga (foloseste Search)

<{POST_SNAPBACK}>

merci de sfat.M-am uitat pe topicul respectiv, dar se pare ca nu merge decat la masini TDI, si nu la benzina de 1.8 125 CP cum e motorul meu.....asta din cate am inteles eu din topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...se pare ca nu merge decat la masini TDI, si nu la benzina de 1.8 125 CP cum e motorul meu....

Pacat... Vezi ca cei de pe TDICLUB au experimentat montara de MAF de 2.0 benzina pe TDI-uri si mergea oarecum. Poate merge aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,

am vorbit cu un inginer, care are un service auto si se ocupa de masina...si mi-a zis ca cel mai bine este sa pun piesa recomandata de producator ca fiecare MAF este cu caracteristici pt. motorul respectiv, si in functie de debitul de aer seteaza tot felul de alti parametri...cel putin asta am inteles eu (va zic pe scurt...ca mi-a tinut o teorie de juma de ora)...oricum am dedus ca s-ar putea sa inceapa sa consume mai multa benzina (ceea ce nu vreau) chiar daca creste putin puterea motorului.

Din cate zicea prin o modificare a softuluise poate obtine o crestere a puterii ca cca 15%, dar pe baza consumului care poate creste cam cu 30% sau mai mult, ceea ce eu nu imi doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna cineva unde e clapeta de acceleratie la un audi 80 (motor de 2000 cm3 benzina, multipunct, tip motor ABK), an fabricatie 1995? Am inteles ca trebuie curatata periodic de depuneri si cred ca simptomele pe care le am (uneori trage in suturi) poate fi de aici. Cum se curata clapeta asta? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie se afla pe traseul de alimentare cu aer (dupa filtru) al motorului. De obicei este actionata printr-un cablu (de acceleratie). Ar trebui sa fie relativ usor de gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!