Jump to content

Noua Mea "jucarie"


AudiPerformance

Postare recomandată

AudiPerformance

Ieri am venit cu masinuta din Germania si acum a venit timpul sa o prezint si eu. Masina este un Passat Sportline 2.0 TDI 170cp cumparat de nou din Germania. As spune inca de la inceput ca sunt absolut fascinat de masina si desi vroiam neaparat sa iau un CC am ales varianta asta nedorind sa fiu cobai pentru noul model.

In 1700 de km am vazut cam tot ce poate si nu poate masina si am ramas mai mult decat impresionat. A fost prima oara cand am condus varianta de 170 de cp pe passat si nu regret deloc ca am facut aceasta alegere.

Ca dotari masina are urmatoarele:

-navigatie cu DVD

-bi-xenon

-jante pe 17

-suspensie sport

-tempomat

-volan sport din piele (fara comenzi insa :P )

-scaune incalzite

-clima "bizonica"

-magazie 6 cd

-oglinda interioara cu efect antiorbire

-privacy glass

etc etc pentru ca nici nu imi aduc aminte ce nu are masina :)

Pretul a fost de 25.000E

Pozele o sa le pun cand ajung acasa de la birou.

Sunt la primul Passat 3C dupa o lista lunga de Passat-uri (35i, 35i facelift, 3b si 3bg) de fapt este marea mea pasiune aceasta masina. Sper ca prin iarna sa-mi imbogatesc colectia cu un CC sa stiu ca nu am ratat nimic in materie de Passat.

Am si 2 intrebari pentru cei ce cunosc mai bine acest model:

1. Vreau sa fac un upgrade la oglinzile laterale (adica sa fie si ele cu efect antiorbire si rabatabile electric) si nu stiu daca in afara de oglinzile in sine trebuie sa mai iau ceva. Stie careva ceva despre asta?

2. Pentru volanul cu comenzi mai e nevoie de altceva in afara de volanul in sine?

LE: Daca cineva doreste masini asemanatoare sau orice fel de VW/Audi din Germania noi sau aproape noi puteti sa ma contactati oricand pentru ca de ieri am incheiat si contract de dealer cu aceasta firma de la care am cumparat masina.

Modificat de AudiPerformance
Link către comentariu

Asteptam pozele! :cheers: Din detalii suna bine :) Sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute!

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu

INCANTA-NE cu poze!

Felicitari si drumuri fara evenimente!

CE CULOARE ESTE MASINA? :)

Ps: pentru intrebarea 2, ia legatura cu colegul TIR.

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
AudiPerformance

Masina este argintiu metalizat. Scuze ca uitasem sa postez si culoarea.

Pozele primul lucru cand ajung acasa. N-am aparatul la mine acum ca si asa stau cu ochii pe geam din 5 in 5 min sa o mai privesc :cheers: cred ca o sa poluez topicul cu poze :)

Link către comentariu
AudiPerformance

Da 25.000E DDP din care mai scazi TVA-ul pt ca e pe firma cumparata. Pentru cine vrea astfel de masini am facut un topic la prestari servicii.

Si pozele (o parte din ele) dupa cum am promis... Inca nu am facut poze si cu interiorul..

LE: Nu pot sa le pun pentru ca sunt prea mari :blink:

Modificat de AudiPerformance
Link către comentariu

dupa cum au mentionat si colegii suna f bine din descriere, dar asteptam pozele ;)... sa o stapanesti sanatos fara incidente;-)

Link către comentariu
AudiPerformance

pai daca ma ajuta cineva sa le modific intrucat sunt afon total in chestia asta eu le pun cu mare drag. Pozele au 2.5mb si nu mi le accepta

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
AudiPerformance

in sfarsit am reusit si eu sa modific putin pozele pe care le aveam facute inca de cand am cumparat masina din Germania. In scurt timp o sa spal masina sa o fac "gigea" si o sa pun poze si cu interiorul si alte cele :)

mai pun si diseara niste poze cand reusesc sa mai descarc din camera pentru ca la birou am un calculator de toata jena :icon_thumright:

post-1872-1217401881_thumb.jpg

post-1872-1217401927_thumb.jpg

Link către comentariu

bravo, esti norocos

cat te-ar fi costat aceeasi config in ro? si da-ne mai multe detalii cum si de ce ai luat de acolo si nu de aici...

si poze cu interiorul

si top speed pe autobhan.... :vaidecapulmeu: :( :evil:

Link către comentariu
AudiPerformance

top speed pe autobahn a fost de 170km/h pentru ca masina era in rodaj si nu am vrut sa fac abuz. Pretul de la fabrica pentru comercializare era de 38.000E pentru masina asta. Avantajul meu este ca masina a avut cu 11km in plus fata de cum se livreaza masina cand este noua, a fost inmatriculata de fabrica VW din Volksburg si a stat vreo 6 luni in showroom. Poze cu interiorul i-am facut si voi pune diseara... eu am gasit masina si firma cu ajutorul unui prieten bun din Stuttgart care ulterior mi-a devenit si asociat si imediat m-am si dus sa o iau.

Dupa cum multi au putut vedea am si pus un anunt la prestari servicii cu masini de la respectiva firma pentru ca in prezent lucram la deschiderea unei filiale in Romania. Sper ca si altii sa se poata bucura de aceleasi preturi de care m-am bucurat si eu atunci cand am achizitionat bijuteria.

Motorul de 170cp nu este cr ci pd si sunt foarte fericit ca este asa! inca nu prezinta incredere pentru mine motorul cr pentru ca nu are proba timpului.

In iarna vreau sa trec la Audi Allroad pentru ca masina aia este ceva senzational. Am obtinut un pret pentru ea de noua cu 17.000E mai putin ca la PoRo

Link către comentariu
  • 5 weeks later...
AudiPerformance

Am si eu o intrebare pentru cei care se pricep sau au. Vreau o resoftare insa am doar 3 variante in cap si nimic altceva. Fie ABT, fie MTM sau Oettinger. As vrea pareri pertinente daca este posibil..

In alta ordine de idei masinuta a implinit 8500km si tocmai s-a intors din concediu :P. Sunt absolut incantat de alegerea facuta!!! ;) Dar pentru ca nu am reusit sa ma tin de un 330d E90 de la Arad la Deva am spus ca trebuie neaparat sa fac ceva.. Plus de asta masina uneori parca are un gol de putere si nu prea imi place. In rest suspensia sport este geniala si ESP-ul destul de permisiv.

Din tot ce am vazut eu mai toti tunerii ofera 200cp si 400nm... ori e cam tot ce vreau

Link către comentariu

dupa un 330d nu te vei putea tine nici cu 200 de cai, diferentele sunt prea mari, din ce stiu eu, are 230 de cai si abia ma tin eu cu foresterul dupa el, cu putere similara, in noua versiune de 245 de cai nici macar cu ala nu ma mai tin. cu X3-ul am mai multi cai, dar 400de kg in plus isi spun cuvantul. 330 si 530d sunt niste rachetute.

Link către comentariu
AudiPerformance
dupa un 330d nu te vei putea tine nici cu 200 de cai, diferentele sunt prea mari, din ce stiu eu, are 230 de cai si abia ma tin eu cu foresterul dupa el, cu putere similara, in noua versiune de 245 de cai nici macar cu ala nu ma mai tin. cu X3-ul am mai multi cai, dar 400de kg in plus isi spun cuvantul. 330 si 530d sunt niste rachetute.

Problema mea nu era sa ma tin de el in linie dreapta unde puterea muuult mai mare isi spune cuvantul ci sa ma pot tine de el pe un drum virajat. Stiu prea bine ca nu poti compara asemenea masini.. Daca aveam un 3.0 TDI (audi a4 sau a6) datele problemei erau altele. Eu nu imi doresc imposibilul de la masina pentru ca stiu prea bine ca nu se poate. Daca datele tunerilor pe care i-am amintit mai sus sunt corecte atunci cel putin teoretic nu ar trebui sa fie diferente ca acum.

Ca fapt divers un 320d E90 nu s-a prea putut tine dupa mine (aici vorbesc strict de drumuri virajate pentru ca pe drum drept este doar masina si atat)

X3 este o masina ok desi eu nu sunt fan BMW insa am mers cu el si mi-a placut destul de mult.

Link către comentariu

Deci eu am 3.0 tdi si nu o sa ma tin in veci dupa un 330d. asta pt ca eu am 2 tone si el are sub o tona jumate. Dar nu numai caii sunt aici de vina, mai e vb si de cume construita masina, aerodinamica, suspensii si cred eu ca nu ai sanse cu un chip sa te tii dupa un 330 care e condus de aceeasi maniera in care conduci si tu. Cat despre faza cu 320d E90zic eu ca a condus el incet pt ca eu am avut un seria 1 cu motor de 163 de cai si faceam oricand un a4 cu 170 de cai.

Asa ca, daca faci un chip la masina fa-l in ideea de a avea o resursa de putere in depasiri si for fun. daca il faci in ideea de a te tine dupa un motor cu 50% mai mare iesi perdant :).

P.S. pe trumuri cu viraje un bmw e o sa fie mereu in avantaj fata de passat mai ales datorita suspensiei si tinutei de drum si datorita propulsiei spate si a directiei ff precise.

Link către comentariu

Ca fapt divers un 320d E90 nu s-a prea putut tine dupa mine (aici vorbesc strict de drumuri virajate pentru ca pe drum drept este doar masina si atat)

:) cu siguranta nu s-a putut tine.

Link către comentariu

E frumoasa masina iar passatul nu sta de loc rau la capitolul tinuta de drum, mai ales cu suspensia sport cum ai tu.

Dar... in ceea ce priveste 320d-ul ar trebui sa iei in consideratie ce iti spun oamenii, au dreptate :beerchug:

...cu virgula consolarea ca daca era ud sau polei, tu ai fi fost un pic mai relaxat decat cel din BMW :)

Link către comentariu
AudiPerformance

eu sincer nu vorbesc din filme sau chestii de genul. Am condus BMW majoritatea modelelor si nu sunt mare "scula" cum sustine toata lumea.

1. Nu poti compara A6 cu seria 3 si nici seria 1 cu A4.

2. Soferul face tot timpul diferenta iar cel care a scris ca "nu s-a putut tine" il invit la un drum Pitesti-Sibiu sau pe unde ii doreste lui inimioara si o sa vada cam acelasi lucru.

Acum fiecare isi iubeste masina... intamplarea face ca "lucrez" in domeniul auto de vreo 4 ani si am acces la foarte multe masini si partea si mai haioasa e ca stiu despre fiecare ce "bube" are pentru ca le vad aproape zilnic la mine in service... Daca vroiam BMW imi luam BMW si gata insa nu m-a incantat deloc masina si punct.

Eu nu vreau sa fac "prapad" cu un soft... eu doar vroiam o parere pertinenta despre acele firme si ce ar fi mai indicat sa folosesc. Pe un drum cu viraje diferenta o face soferul si nu masina. Spre exemplu ieri cand ma intorceam de la Intorsura Buzaului nu am putut nicicum sa-l depasesc pe unul cu un Golf 1 pentru ca nu aveam unde si el mergea destul de tare, nu cum as fi vrut eu dar pur si simplu nu aveam cum... Si ce diferenta e intre un G 1 si un Passat?

Discutiile astea pot continua la nesfarsit pentru 1000 de ani pentru ca fiecare isi iubeste masina si pentru ca fiecare si-a luat masina dintr-un anumit motiv. Eu spre exemplu mi-am luat acest Passat pentru ca la cerintele mele era cel mai bun raport calitate/pret. Cu 5000-7000E in plus imi luam ceva gen 330d a4 3.0 tdi sau ceva de genul insa mie mi-a trebuit o masina cat de cat sprintena si prietenoasa financiar.

Ca o idee de final si cu asta as vrea sa inchei orice polemica pe tema asta. Respect decizia fiecaruia si/sau parerea fiecaruia in a achizitiona un anume model/marca de masina si nu spun chestii gen VAG rullz sau tampenii de genul insa pentru mine (am avut BMW-uri) este ca in materie de motoare diesel VAG este printre cei mai buni.

Sper ca totusi sa primesc si eu un raspuns pertinent la ceea ce am cerut de fapt.

Link către comentariu
Dar nu numai caii sunt aici de vina, mai e vb si de cume construita masina, aerodinamica, suspensii si cred eu ca nu ai sanse cu un chip sa te tii dupa un 330 care e condus de aceeasi maniera in care conduci si tu. Cat despre faza cu 320d E90zic eu ca a condus el incet pt ca eu am avut un seria 1 cu motor de 163 de cai si faceam oricand un a4 cu 170 de cai.

Deci cred ca am fost destuld e clar cand am spusca masinile sa fie conduse ina ceeasi maniera nu? Iar daca tu spui ca nu ai cum sa compari un seria 1 cu un a4 ca performante te inseli, si chiar de ai avea dreptate cum de iti permiti atunci sa faci comparatii intre un passat si un bmw seria 3 :).

Revenind on topic poti sa vb cu voinea pt un chip tuning si de asemeneaa mai sunt si altii: kisslorand, nadir, etc.

Link către comentariu
AudiPerformance

eu voiam ceva "deutsch" pentru ca imi sta mie mintea mai linistita desi am facut si chip tuning in tara. Eram mai mult curios sa vad diferentele dintre un soft facut "aici" si unul facut in Germania (voinea stiu ca lucreaza cu TCM deci tot nemtesc este). In mare toti tunerii ofera acelasi lucru doar brandul difera din ce am vazut eu.

In alta ordine de idei masina primeste in curand un volan cu comenzi pentru ca tare mult imi lipsea :scratch:. Cand o sa am putin timp o sa-i fac si un set complet de poze.. de fapt le am trebuie doar modificate insa munca nu prea imi permite sa fac nimic.

OT: aceste vs intre marci nu prea isi au rostul atat timp cat fiecare are preferintele lui. Eu sunt dedicat VAG si greu sa-mi mai schimb punctul de vedere

Link către comentariu

Pot sa te asigur ca diferentelede chipuri dintre tuneri sunt mari nu e vb numai de brand. Citeste pe mai multe forumuri si chiar si pe aici si o sa aflii ca fiecare tuner are modul lui de a scrie acel chip si comportamentul masinii este corespunzator.

Referitor la preferintele pt alte marci, nu era vbd e preferinte cat de performantele propriu zise ale unor modele. atata timp cat vezi mereu Vag iti vei pierde capacitatea de a decide; by the way masinile vag sunt departe de a fi cele mai bune din lume.

Link către comentariu

nu are nici un sens sa spui ca o marca e mai buna sau nu, iar diferentele intre masini nu sunt nici ele absolute, exista mai multe modele, mai multe echipari, care pot influenta mult perceptia destul de serios.

iar piesa cea mai importanta e oricum intre scaun si volan.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!