Jump to content

Demareaza Mai Tarziu?!


cromo67
 Share

Postare recomandată

Salut! am o mica nedumerire: la o accelerare mai fortata, nu neaparat de pe loc ci si din mers, o ia mai greu, parca ezita o secunda si dupa aia se dezlantuie herghelia. care sa fie cauza? proceseaza calculatorul ala mai greu ce vreau eu de la masina sau e ceva mecanic? cineva mi-a spus sa-i pun un injector de AUDI, o sa imi pape putin mai mult dar reactioneaza foarte prompt. poate stie cineva ce si cum! multumesc. (masina e g3 gt cu motor abs 1.8i)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca esti tot din rosiori, sa nu fi bagat benzina proasta, petrom cumva?

sau la aprindere ai verificat?

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau! sunt din Roman , jud Neamt.(nu reusesc sa-mi schimb locatia din semnatura!) benzina ai pun doar fara plumb de 95 de aia scumpa. de mers am mers cu ea si cu 180 fara probleme... (mai am un golf 1 pe gpl si la aia cand apas pedala , rupe asfaltul instantaneu.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am o mica nedumerire: la o accelerare mai fortata, nu neaparat de pe loc ci si din mers, o ia mai greu, parca ezita o secunda si dupa aia se dezlantuie herghelia. care sa fie cauza? proceseaza calculatorul ala mai greu ce vreau eu de la masina sau e ceva mecanic? cineva mi-a spus sa-i pun un injector de AUDI, o sa imi pape putin mai mult dar reactioneaza foarte prompt. poate stie cineva ce si cum! multumesc. (masina e g3 gt cu motor abs 1.8i)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

De la un timp acelasi comportament il are si golfuletul meu...Da o secunda uneori mai multe in nas...dar nu mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile si fisele in ce stare sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi facea asa cand aveam dereglat avansul. Avansul de altfel e dependent de raportul aer/benzina, buna functionare a bujiilor si aprinderii in general, sonda lambda... printre altele.

Poti incerca sa sa modifici avansul +/- 1 grad sa vezi daca te ajuta cu ceva. Nu uita sa faci un semn ca sa-l poti aduce la pozitia initiala :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intaresc si eu ce a spus grubelu, numai de la avans se manifesta asa. Recomand reglarea cu aparat, din mana nu iese chiar cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

De la un timp acelasi comportament il are si golfuletul meu...Da o secunda uneori mai multe in nas...dar nu mereu.

La golfuletul tau cu motor 2E si injectie digifant vezi ca procedura de reglare a avansului e altfel.

Ai odata avansul static dat de pozitia delcoului si pe urma avansul dinamic pe care calculatorul il modifica in functie de mai multi factori printre care cei mai importanti sunt knock-sensor (ala prins de blocul motor) si sonda de temperatura de pe flansa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus cand am recomandat sa umblati la avans 'din ochi' ma refeream sa o faceti doar ca un mic experiment. Daca are efect (pozitiv) mergeti la cineva care are scule si cunostinte sa-l puna la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golfuletul tau cu motor 2E si injectie digifant vezi ca procedura de reglare a avansului e altfel.

Ai odata avansul static dat de pozitia delcoului si pe urma avansul dinamic pe care calculatorul il modifica in functie de mai multi factori printre care cei mai importanti sunt knock-sensor (ala prins de blocul motor) si sonda de temperatura de pe flansa de apa.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

As putea intari ce ati spus voi cu mentiunea ca A APARUT COMPORTAMENTUL ASTA DUPA SCHIMBAREA DISTRIBUTIEI SI...TACANE AVANSUL

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Respect

Modificat de andreas 38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trage mai greu, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,trage mai greu...

Cand se intampla fenomenul trage mai greu,dupa care revine la normal sau uneori se mentine ...ceva timp 5- 6 min.Am bagat si benzina 98 super si tacane mai putin avansul dar tot tacane...

Cobor( in parcarea din fata blocului) acum cu cumnatul meu sa punem stroboscopul pe avans.

Aveti niste date ceva pentru motor 2E (referitor la distributie) mi-ar prinde bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos...

Are cineva senzor de detonatie pentru motor 2e ?

Si referitor la stroboscop...nu am avut datele...(unghiul si turatiile)

Modificat de andreas 38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

si a mea intarzia un pic la acceleratie...intr-o vineri am schimbat sonda lambda mergea ok iar sambata am plecat din oras si am alimentat de la PETROM...toate bune si frumoase...ajuns la destinatie las masina imi fac treaba iar cand sa plec spre casa ii dau talpa si imi da brusc in nas nelasandu-ma sa o turez(ca si cand nu am apasat deloc acceleratia)...nu mai merg de atunci cu 95 nici in ruptul capului...ori carrera 100 ori evo 5 ii dau si pot sa zic ca nu mai face...acum nu stiu de la ce a fost pt ca s-a intamplat si sa alimentez si sa schimb sonda si chiar de curand schimbasem si distributia...oricum pe primul loc e benzina aia suspecta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos...

Are cineva senzor de detonatie pentru motor 2e ?

Senzorul de detonatie de pe motorul 2E e perfect compatibil cu cele de pe toate motoarele de 2000 cmc VW-AUDI-SEAT din anii 1988-1995 daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogmotorsport: La un moment dat am avut sonda defecta + avansul varza. Dupa ce am schimbat sonda masina era la fel foarte sensibila la cifra octanica, pana am reglat avansul corect.

Ideea e ca o benzina cu cifra octanica mai mare permite un avans mai redus. De ce nu dadea in nas si inainte? Pentru ca sonda nu-si facea treaba..

Asta e experienta mea nu bag mana in foc ca e aceasi problema si in cazul tau dar parca asa imi suna mie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am o mica nedumerire: la o accelerare mai fortata, nu neaparat de pe loc ci si din mers, o ia mai greu, parca ezita o secunda si dupa aia se dezlantuie herghelia. care sa fie cauza? proceseaza calculatorul ala mai greu ce vreau eu de la masina sau e ceva mecanic? cineva mi-a spus sa-i pun un injector de AUDI, o sa imi pape putin mai mult dar reactioneaza foarte prompt. poate stie cineva ce si cum! multumesc. (masina e g3 gt cu motor abs 1.8i)

Am rezolvat! am inlocuit filtrul de aer cu unu de ala conic. 45 de ron in targ la Bacau. mi-a spus cineva ca o sa imi consume benzina cu galeata dar se pare ca nu e adevarat. dupa primele evaluari as zice ca a scazut putin , dar se poate sa ma insel. tot ce pot sa spun e ca acum merge asa cum vreau eu! acceleratia numai o mangai nu o mai calc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am golf 1.8 GL 90cai si este singurul golf 3 care l-am condus dar mi se pare ca trage greu daca m-a impins o dacie 1410 din spate la deal ...de consumat imi consuma cam 7-8%

nu stiu cum sa aflu daca asa e normal sa traga sau daca are ceva probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si golful meu parca nu are toata puterea necesara(1.8 i, 90cp) , si consumul conform computerului de bord este de 9.2%, la o viteza medie de 57km/h . filtru de aer e nou, flansa la injectie e noua, dar benzina i-am bagat efix de la rompetrol.sa fie de la asta de nu are viata in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti consuma cam mult(parerea mea) si mai ai de schimbat filtru de benzina , la mine era cel original si s-a simtit putin la putere dupa ce l-am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti consuma cam mult(parerea mea) si mai ai de schimbat filtru de benzina , la mine era cel original si s-a simtit putin la putere dupa ce l-am schimbat

unde e pozitionat filtrul de benzina, ca ma gandesc sa il schimb si pe acela. banuiesc ca ar fi pe langa rezervor, sau langa pompa de benzina, dar nici aia nu stiu unde este la modelul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina este pozitionat sub masina langa roata dreapta din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca il ai pe cel original sa sti ca ai doua cleme pe suruburile de prindere si o sa iti iasa daor daca bagi o surubelnita intre podul masinii si clema , eu am tras tare de ele pana au iesit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare este primul post pe care il pot face pe acest forum si am o rugaminte la cei cu experienta ,imi poate spune si mie cineva de ce masina mea cand se incalzeste nu mai demareaza se tureaza infundat si f greu dar nu demareaza de loc o tin constanta si cand dau sa calc acceleratia se infunda si in loc sa alerge da in nas ca si frana de motor apoi tre sa ma rog de ea sa alerge :(((

Scuza am un golf 3 mot.1,6abu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!