Jump to content

Vw Golf 4 1.8t 150cp Vs Vw Golf 4 Gti Tdi 150cp


Rust-eze
 Share

Postare recomandată

Sunt in dilema, ajutati-ma cu pareri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu conteaza consumul ia-ti 1.8T. Eu unul asta mi-as lua, dar pentru mine consumul este f. important asa ca daca as alege rational as lua Dieselul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbam masina actuala? cred ca in privinta consumului dieselul e mai indicat , iar ca si performante benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca un om care a condus ambele modele, as alege clar TDI-ul. Sunetul este intr-adevar super la benzina (mai ales daca se mai pune o evacuare si-un filtru de aer) dar la feeling mie mi-a placut mult mai mult TDI-ul, mult mai violent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cuplu e mult in favoarea TDIului. consumul tot asa (desi pretul motorinei tot creste, a depasit benzina, si intretinerea cred ca e mai scumpa la TDI). daca vrei putere alege clar 1.8T. ambele destul de usor ajungi cu ele >200 de cai.

dar, decat sa iau 150 FWD, as cauta un 130 TDI 4motion :( sau un 1.8T ed 25, adica de 180 de cai.:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ice nu tre sa-l mai intrebi, el va alege mereu motorina.... :P

Bune sunt amandoua, 1,8 t-ul va consuma considerabil mai mult fata de tdi. Depinde ce faci cu ea. Si tdi-ul alearga de rupe, cu fumul de rigoare insa. Grea alegere. Serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma batea gandul si la un 4motion si la un 1.8 - 180 cp, dar cel din urma consuma prea mult. 4motion pe ce motoare as gasi si ce consumuri. Merci :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din prisma unui posesor de 1.8t cu 150+ cp, iti recomand 1.8T :angry:. In combinatie cu un filtru sport ( eventual in carcasa,c a sa nu te complici) are un sound de exceptie, si trage intr-un mare fel. Ask gopo, anorganix, romeo, si cei care au mai mers cu mine in masina.

despre consum, in bucuresti undeva la 14, afara intre 8 si 10, depinde unde si cum mergi. in orice alt oras bag mana in foc ca la mers decent nu sare de 12.

aa, si alta chestie. cu rotile de iarna ( 205/55/16) pe drumul pana la mare mi-a luat 8 ( tempomat pe 160, in depasiri pe autostrada 180-200, mers usor sportiv pe portiunea de drum de dupa autostrada), in exact aceleasi conditii cu rotile de vara 225/45/17 - 10l/100km.

Dar mare atentie, e un motor care te imbie sa tragi de el. De fapt pe oricine cu 1.8t ai intreba, o sa vezi ca nu se poate abtine de la suieratul turbinei la turatie si sunetul motorului pe la 4500-5000 ture. E...sublim....

COncluzia, cat inca mai pot fi obiectiv : iti place sportiv si nu te intereseaza ca asta se traduce in consum maricel...go for benzina.

Nu iti place sa turezi masina, nu te deranjeaza ca se incalzeste greu, nu de deranjeaza zgomotul de tractoras si vibratiile: go for diesel.

pana acum, singurul inconvenient la benzina este autonomia. dar atata timp cat imi ajunge un rezervor dus/intors de la mare, mie imi e suficient :angry:

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar un leon sport 150 de cai 4x4 TDI??? vad ca alegi o masina macar cu caracter sportiv, presupun ca o vei alerga ceva. la benzina ai consum mai mare cu 50-75% poate, dar am vazut de multe ori si +100%, depinde de stil, la diesel indiferent de stil, consumul e destul de constant si redus. diferenta la pompa si de intretinere mai mari la diesel intervin in ecuatie numai daca faci putini km pe an cu un diesel.

oricum, ambele motoare sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin punctul de vedere al lui Jacku

am condus si 1,8T si 1,9TDI chipuit(al meu)

trag frumos amandoua dar potential mai mare de modificare are benzinarul

daca ai ganduri mari dupa dute pe benzina fara regrete daca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI 150CP dar neaparat 4x4. Eu unul as merge pe Cupra4 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde o sa utilizezi viitoarea masina. Spre exemplu daca utilizezi masina in zone aglomerate, in Bucuresti, consider mai usor si placut de condus TDI pentru ca are cuplu mai jos si nu trebuie sa cresti in ture. Pentru acest lucru eu, personal, prefer TDI (nu neaparat 4x4) si nu 1.8T. Cat despre consum diferente mari nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Tare" dilema...

Eu am avut Leon TopSport 1.9TDI... deci fix acelasi lucru din punct de vedere tehnic ca un Golf 1.9TDI de 150cp. Consumul mediu era undeva la 10% in oras. Asta cu soft si evacaurea schimbata. Dupa mine, un consum cat se poate de bun, dat fiind ca, in comparatie cu un Golf 1.8T de 150cp cu aceleasi modificari fugea ceva mai bine...

Pe de alta parte, comsumul la un 1.8T este undeva la 12-13% in oras. Deci e o diferenta. Aici vorbesc despre consumul avut de aceasta platforma (Golf, Leon) cu acest moto, nu de masina actuala (consumul Polo-ului fiind undeva la 11% cu modificarile de riguare :pale: ).

Diferente in afara de consum mai sunt:

- sound-ul - benzina tot timpul se va auzi altfel (altfel = mai bine, mai sportiv)

- lag-ul - desi nu este extraordinar de simtitor, exista un mic delay care se simte la benzina la intrarea turbinei

- range-ul - un simplu exemplu cred ca spune multe: 800km facuti cu Leonul, mers normal + sportiv si mai aveam motorina in rezervor 1/3, deci, foarte posibil saream de 1000km. Si, nu am mers la consum... E, cu un 1.8T totul era cam la jumatate, zic eu. Cu acelasi stil de condus ma refer.

Cam atat am in minte pentru moment. Daca vrei sa modifici masina mai tarziu (si nu ma refer la un soft + evacuare, ci la mai multe)... 1.8T-ul e mai usor de modificat si ai mai mult de castigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa umblu la el decat filtru, evacuare si suspensii, cat despre km cam 10000 pe an 5000 in si 5000 out. Cred ca raman pe 1.8T cu un kit exterior si interior in totalitate de R32 + o a-2-a masina de oras, ceva micut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat sa pui kit R32, cum sunt destule, mai bine pui kit de GTI ED25. arata muuuult mai bine. eventual sunt cateva pe vortex extraodrinare, cu jante BBS alea stock, suspensii...fff frumoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintre 1.8 T si 1.9 TDI ambele de 150 cp...sigur 1.9 TDI pt.....cuplu....consum...etc etc

daca ar fi o [cenzurat] intre ele...sigur ar castiga 1.9

sigurul dezavantaj la tdi ar fi zgomotul...nu se compara cu sunetul de la benzina...dar daca esti baiat descurcaret te descurci si la tdi

:) Jackule se scrie "goppo"...cu 2 "p" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare. De curând am găsit sa schimb mașinuța mea pe un golf 4 1.8 t 20v. Mașină e înscrisă pe bulgaria. Rog posesorii cu aceasta motorizare sa îmi spună o părere despre tipul de motor,fiabilitate,consum,etc. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!