Jump to content

Senzorul de temperatura a apei


milika
 Share

Postare recomandată

La drum intins indicatorul apei imi arata nici 70 de grade

In oras se ridica la 90, adica sta normal. Sa fie oare senzorul sau trebuie pus un carton ceva in fata radiatorului? Imi cer scuze daca sunt OFF-Topic dar sincer aici am considerat ca trebuie sa incadrez aceasta intrebare.

eu asa aveam inainte sa ii schimb termostatul

in oras 90 in afara 70

dar culmea ca pe vag com imi dadea 90 si in afara ,nu stiu ce sa cred

oricum de cand am schimbat termostatul acum sta acul ca si cand ar fi luat viagra numai la 90 :)

inca ceva

cu termostatul vechi cand puneam mana pe furtunul de jos de la radiator era cald in primele 5 minute de functionare a motorului

acum ajunge apa la90 si de abia atunci se simpte cald furtunul

probeaza si tu

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taz...intr'adevar cand am fost la tara parca se transformase in VR6 :)) . Da baieti, deci primul pe lista este termostatul. Multumesc pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se ridica acul la indicatorul din bord deloc. Am facut cateva ture prin oras si nimic. Caldura baga dar nu indica. Ma gandesc ca problema e la indicator nu e de la termostat sau senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura are 2 circuite, unul trimite semnal catre ECU si celalalt trimite semnal catre ceasul din bord. Deci, ori ceasul ori senzorul de temperatura al apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu temperatura apei la un Golf 3 1.4 benzina si anume: nu se ridica acul mai mult de 70 de grade indiferent daca masina este condusa in oras sau afara...

Azi, spre exemplu, am mers cca 100 km in Bucuresti si abia a ajuns la 70*. Ce poate fi stricat si unde este localizata piesa? Daca este vorba doar de un senzor sau ceva mic, pot sa il schimb eu in parcare sau trebuie in service neaparat (cu alte cuvinte intreb daca este mult de munca si daca operatiunea se poate efectua de catre un incepator)? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati baga caldura ? bine in masina ? (fata dinnainte , asta daca se ridica inainte la 90 ) posibil sa nuti indice bine ceasul... verifica si u furtunele . pana in termostat si dupa . ala dupa trebue sa se incalzeasca ultimu. abia cand deschide termostatu ( cand ajunge la 82 85 90 grade) depinde de ce termostat.. nici daca stai cu ia pe loc pornita nu crestela 90 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina asta de aprox 4 luni si decat o singura data s-a ridicat acul la 90* cand a stat pornita pe loc in jur de 30 - 45 min.

Caldura baga chiar foarte bine, chiar acum pe ger o pornesc si in maxim 10 min am o caldura extraordinara in masina (pe treapta 2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca doar temperatura in bord e gresita schimba sonda de apa. O poti face si tu singur dupa ce citesti tot ce e scris pe aici despre subiect.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja ti sa raspuns. succes ... vezi sa fie de aceasi culoare si codu sa fie la fel parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 1.9 TD nu are ECU deci nici senzorul nu e la fel ca la cele cu ECU , ma gandesc. Deci daca baga caldura dar nu se ridica acul , ori e senzorul ori indicatorul , nu ?

Senzorul de temperatura are 2 circuite, unul trimite semnal catre ECU si celalalt trimite semnal catre ceasul din bord. Deci, ori ceasul ori senzorul de temperatura al apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Phenom daca nu vrei sa cauti singur senzorul da-mi codul de motor anul si iti caut eu. E mai usor pentru tine asa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca baga caldura dar nu se ridica acul , ori e senzorul ori indicatorul , nu ?

Ori termostatul.

La mine si cu termostatul blocat pe deschis baga caldura (temp de 70gr.).

Vezi furtunul de jos de la radiator daca se incalzeste cand iti arata in bord temperatura mica -- inseamna ca de vina e termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la care nu gasesc explicatie acul din bord nu se ridica mai deloc ,o singura data s a ridicat la a patra linioara si atat asta inainte sa vina frigul acuma nu se mai ridica dar caldura da masina. am fost la cineva care a masurat senzorul cu aparatul de masura si a zis ,ca nu e defect oare ce poate fi...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred in parerea celui ce a masurat. Sonda de apa nu e buna. Daca ai ghinion, ceea ce NU CRED, poate sa fie ceasul indicator sau contactele proaste sau cablaraia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Phenom daca nu vrei sa cauti singur senzorul da-mi codul de motor anul si iti caut eu. E mai usor pentru tine asa?

Multumesc

Nu am zis ca mi-e greu. Doar ca nu stiu unde e problema. Pricepi ?

Afecteaza consumul daca e defecta una din piesele astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuesc ca da ... nu mai recunoaste caldura. si merge cum ar fi rece.. deci zic eu benzina mai multa... cred ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ECU deci nu stiu daca o recunoaste sau nu .. cineva care stie sigur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mers oleaca cu masina prin oras si imi arata 80 de grade in bord si am oprit sa vad daca a pornit ventilatorul si nu pornise. Deci senzorul de temperatura ar trebui sa fie bun, in schimb la drum lung imi arata 70 grade in bord.

Daca o tin mai mult la relanti ajunge pe la 90 si porneste ventilatorul, chiar asta vara de fiecare data cand opream motorul ventilatorul mai mergea cateva secunde.

Eu am ajuns la concluzia ca e bine cum e acum...voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti in grafic. doar ca s-ar putea ca termostatul sa dea semne de oboseala (70 afara e cam putin). in oras nu ar trebui sa se miste de pe 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai mers si azi cu ea prin oras vreo 2 ore si am observat ca in mers imi arata mereu 70 in bord, ca sa creasca tre sa o las la relanti vreo 20 30 min. E normal iarna? Ma gandesc sa ar fi trebuit sa ajunga la 90 in 2 ore de mers prin oras...

Si totusi ventilatorul nu am auzit sa porneasca...deci de ce nu se incalzeste motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna cam in 25-30 min de mers in oras ar trebui sa fie pe 90 grade. tie nu iti ajunge pentru ca termostatul este deschis tot timpul (intra radiatorul in circuit) iar in timpul mersului curentul de aer trece prin radiator si pastreaza apa la o temperatura scazuta. daca te opresti si lasi la ralanti temperatura creste deoarece prin radiator nu mai trece aceeasi cantitate de aer rece. termocupla actioneaza ventilatorul doar atunci apa trece de o anumita temperatura (cam 90) adica radiatorul nu reuseste sa o raceasca, astfel ventilatorul forteaza aerul din exterior prin radiator sa raceasca lichidul. dupa ce scade sub 90 grade ventilatorul se opreste. practic termostatul nu lasa apa sa circule prin radiator decat dupa ce aceasta a ajuns la o anumita temperatura.

in consecinta motorul tau nu se incalzeste deoarece termostatul nu mai lucreaza. (e blocat deschis). la motorul ABS e putin mai mult de lucru la schimbatul termostatului deoarece e intr-o zona destul de greu accesibila

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene, daca apa sta la 70 grade, asta inseamna ca termostatul lucreaza.de vina sunt ceasurile. care aveti probleme cu statul apei la 70 si se ridica la relanti la 90, schimbati instrumentele (ceasurile) cu unele fabricate dupa 1995, sa fie indicator cu motoras pas-cu-pas. cand termostatul e blocat pe deschis, acul de la temperatura nu se mai ridica, eventual numai o [[cenzurat]] de pe cadran..mai ales iarna.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-o si tu cu ce e mai ieftin. Schimba senzorul ( si mie inainte sa-l schimb imi arata maxim 75. acum merge lux) pe urma daca e la fel, schimba termostatul (cu toate ca e messy treaba, tot e mai ieftin decat un set de ceasuri), si pe urma cum zicea si colegul arabel, incearca cu alte ceasuri... eventual ale unui prieten. Atunci o sa-ti dai seama sigur de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat termostatul si masina tot la 70 de grade sta. Ce sa ii mai fac? Termostatul care l-am scos era identic cu cel care l-am pus, se cunostea ca a fost schimbat(era facut in 2006).

Totusi in masina nu baga aer foarte cald...adica e caldut dar nu cald. Cam se ar putea fi?

P.S. Azi la service dupa ce am schimbat termostatul, in bord imi arata 75-76 si mia pornit ventilatorul. Sa fie ceasul de vina? Dar totusi aerul nu cred ca are 90 de grade.

Modificat de Cl!cKeRR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci este defect unul din senzorii de pe circuitul de racire. Termocupla, care poate da drumul ventilatorului la o temperatura mai mica si iti tine rece lichidul de racire, ori senzorul de temperatura - acesta are 2 circuite, unul da informatia catre ECU si celalalt da informatia catre ceasul din bord.

Sau termostatul din 2006 nu a fost cel pentru tipul tau de masina si tu ai facut aceeasi greseala si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!