Jump to content

Probleme Audi 100 2.0e Aad


soundmaker
 Share

Postare recomandată

Se doneaza una bucata Audi 100 , an fabricatie 1980, 2140 cmc, 136 CP,benzina, 5 pistoane, parcata de vreo 8 ani intr-o curte. Inmatriculata, cu impozitul platit la zi. Masina se afla in jud.Botosani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='Be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit mai bine si e mai bine sa o ia COSMIN ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina cred ca porneste , cu toate ca are vreo 8 ani de cind sta pe dreapta. Proprietarul a pus ulei in pistoane inainte de a o lasa pe dreapta.Cauciucurile sunt varza , sunt coapte iar acum e pe janta cu toate 4.Tabla e putin atacata de rugina dar inca se tine bine . Masina nu avea nici o defectiune cind a fost conservata ea fiind in perfecta stare de functionare la vremea aceea.Bateria e moarta de mult, dar asta nu-i o problema majora.

Am fost contactat de cineva din Botosani , dar primul venit e primul servit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Acum 2 zile a inceput sa se auda un zgomot puternic la axul cu came (tzacanit ca de tachet nereglat).

Cand am ajuns acasa am desfacut capacul de la rampa si am pornit motorul asa sa vad care ar fi problema.

Axul cu came este pozitionat deasupra supapelor, sus in rampa.

Axul se invarte frumos, nici o defectiune vizibila, dar sufla aer la un cilindru sau doi.

Motorul merge cat de cat rotund.

Nu am vazut sa urce ulei in rampa la relanti, doar cand am accelerat a aruncat ulei peste tot.

Credeti ca de la asta sa fie problema? E normal sa sufle aer pe la supape?

Eu presupun ca ar fi un arc de supapa rupt.

Ce credeti ca poate fi?

Nu as vrea sa demontez acolo degeaba...

Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus;

Deobicei tacane asa atunci cind scapa presiune pe la injectoare,pe la oringurile alea.Zgomotul este asemanator cum ai lovi cu o moneda intr-o tabla,un tacanit ascutit metalic.

Tachetii nu devin zgomotosi dintr-o data,ci cu timpul.

Asa imi face mie acuma,am cumparat oringurile,se desfac injectoarele,se schimba oringurile si ai scapat de problema.

Bafta

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus;

Deobicei tacane asa atunci cind scapa presiune pe la injectoare,pe la oringurile alea.Zgomotul este asemanator cum ai lovi cu o moneda intr-o tabla,un tacanit ascutit metalic.

Tachetii nu devin zgomotosi dintr-o data,ci cu timpul.

Asa imi face mie acuma,am cumparat oringurile,se desfac injectoarele,se schimba oringurile si ai scapat de problema.

Bafta

Luigi Vicol

Pai nu imi scapa pe la injectoare :)

Sufla aer pe la supape. Ce legatura au oringurile cu supapele?

E normal sa sufle la supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

acel motor are tacheti hidraulici?daca da....este nevoie sa ii scoti...sa ii descarci...sa ii cureti...si sa ii pui la loc....si sa vezi apoi daca mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel motor are tacheti hidraulici?daca da....este nevoie sa ii scoti...sa ii descarci...sa ii cureti...si sa ii pui la loc....si sa vezi apoi daca mai face

Aia sunt tacheti hidraulici . Nu ai ce regla la ei. Pur si simplu ii schimbi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

salut. scuze de offtopic. sunt si eu acum pe ganduri de a cumpara un 100 coupe din 80, masina e cat de cat ok (mici puncte de rugina). vreau sa va intreb daca se gasesc piese pt modelul asta (consumabile, unele el de tablarie) sau daca se potrivesc de pe alte modele de audi-vw.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un audi 100 2300 benzinadin 1988 si am probleme cu ABS este dezactivat tot timpu.Am inlocuit toti senzorii si nu am rezolvat nimic.multumesc

am si eu un audi 100 2300 benzinadin 1988 si am probleme cu ABS este dezactivat tot timpu.Am inlocuit toti senzorii si nu am rezolvat nimic.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari

In trecut tatal meu a detinut un Audi 100 GL 5S si am avut multe piese de schimb pt el...in urma cu mai multi ani se defectase si l'a dat la remat si mi'a mai ramas de la el un parbriz

Daca este cineva interesat poate sa imi dea un PM sa vb mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ultimu_neuron

Salut.

Am si eu o intrebare legata de Audi 100. Exista vreo diferenta la caroserie intre Audi 100 si primul audi A6? Din poze le vad ca ar fi identice, dar la magazinele de piese nimeni nu stie sa-mi spuna. Trebuie sa cumpar aripile fata pentru un 100 din 92 cu motor de 2,8 dar nu gasesc. Unii mi-au spus ca merg aripile de la A6 din 95-96. E adevarat?

Multumesc pentru ajutor si scuze daca am postat in aria gresita.

Victor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

salutare tuturor. de curand am achizitionat un audi 100 cs quattro 2.2 e si am o problema cu ventilatorul de pe radiator. din momentul in care pun contactul pana cand opresc motorul imi functioneaza ventilatorul in continuu. care ar putea fi problema si la ce as putea sa ma uit. multumesc

Modificat de alyn_xwt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc masina, dar daca e schema clasica, problema ar fi releul de electroventilator sau termocupla.

Ambele se pot testa relativ usor cred cu un multimetru, desi nici eu nu prea ma pricep la electrica ca sa-ti zic acum exact cum.

O idee, scoti papucul care vine de la termocupla la releu - daca se opreste ELV inseamna ca e termocupla, daca nu se opreste inseamna ca e releul.

Astea daca nu a umblat nimeni la instalatia electrica, de obicei mai sunt improvizatii (de exemplu unii leaga si un buton in bord ca sa porneasca ELV) - uita-te si dupa asa ceva.

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la termocupla mam gandit si eu astazi da nu am avut cand sa ma uit azi, maine dimineata o sa ma uit sa vad daca si are asa ceva, nu de alta da am vazut la altii tot felul de improvizatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

problem solved. era rugina pe contacte si pornea aiurea ventilatoru. dupa ce am curatat s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu cumva ai o galerie de admisie de motor in 5 cilindri dar ma intereseaza de carburatie nu injectie si ti-o platesc nu degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!