Jump to content

Anvelopa Noua, Pierde Presiune In Aprox. 2 Zile


Stefan Golf5
 Share

Postare recomandată

Am schimbat anvelopele in februarie (EcoContact3, fara camera), sunt umplute cu azot, n-am avut nici o problema cu ele pana acum cateva zile cand s-a dezumflat cea de pe dreapta-fata, dupa vreo 200 km pe A2, mers mai repede.

Pana ajung la o vulcanizare, o aduc cu compresorul la 2.2 dar cam in 2 zile scade la 1.6 (fie ca merg, fie ca sta).

E vreo penetrare minora sau defect de fabricatie care poate da simptoma asta ?

Modificat de Stefan Golf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva sarmulita in ea.Exact asa am patit si eu,2.3 si dupa vreo saptamana era 1.5,pana cand am intrat intro balta si am auzit "psss" .

Am plecat rapid la vulcanizare si era o bucata de sarma mica in ea.

Nu mai sta pe ganduri...du-te!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura sansa e sa verifici la o vulcanizare. la mine era o valva, care a cedat fara avertisment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variante:

- ventil/valva defect - probabil;

- nu au etansat bine cand au dat cu solutie pe cauciuc, inainte sa-l moteze pe janta - putin probabil;

- cui/sarma, tabla..etc infipt- cel mai probabil;

- janta un pic indoita pe interior - probabil;

- rasufla pe la un "dop" mai vechi- probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam pentru promptitudine... azi ajung la vulcanizare.

Daca luam cea mai probabila (sarma), avand in vedere ca anvelopele sunt noi (cateva luni) si fara camera , care e solutia cea mai buna (snur, petec, schimbare anvelopa etc.) ? Solutia e si in functie de locul in care a intrat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost... :icon_thumright: garnitura de la ventil... a schimbat-o in 2 miscari.

Ciudat e ca presiunea de pe roata spate de 2.0 bar la compresorul meu, arata 2.5 bar la compresorul lui (mers incet doar 1.5 km pana la vulcanizare).

Modificat de Stefan Golf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la a mea am minunatia aia de compresor. Avand dubii legate de precizia manometrului am cumparat un manometru extern, precis (niste gizmo-uri michelin, 15 euro, in tara se gaseau parca la tchibo ceva echivalent).

Diferenta era intre manometre era de 0.2..

Concluzia mea: Compresorul nu e facut decat pentru avarii si situatii unde e cu titlu indicativ, nu pentru o presiune mai precisa (desi e facut in Germania).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sunt umplute cu azot,

... o aduc cu compresorul la 2.2

Apropo , stii ca nu este bine sa bagi aer peste azot ! tine minte daca bagi aer sau azot si pastreaza gazul ca sa nu ai probleme cu presiunea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul asta micut din Germ. arata valoare identica cu cele de la benzinarii...

Totusi prefer azotul ca tine cauciucul mai rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Nu, nu ar trebui sa aiba o influenta asa de mare viteza de rulare sau numarul de km rulati. Te sfatuiesc sa te duci cat mai repede la o vulcanizare si sa-ti verifice rotile. Cauze posibile: por in cauciuc, scapa pe la valva, janta deformata sau corp strain intre anvelopa si janta.

OT: Referitor la aer si azot: pe de o parte este un topic (http://vwforum.ro/index.php?s=&showtopic=33108&view=findpost&p=505504) in care se dezbate aceasta legenda urbana a azotului (care , in conformitate cu datele stranse de mine, este de fapt o strategie smechereasca de marketing), pe de alta parte pune linistit aer peste azot. Aerul in sine are cam 78% azot asa ca nu inteleg cu ce poate afecta cei maxim 90-95% azot din cauciucuri.

Asta cu "nu e bine sa le amesteci" este cea mai noua chestie legata de mitul urban al azotului!

Culmea este ca un cauciuc trebuie sa fie cald pentru a fi utilizat la intreaga lui capacitate si nu rece. Nu inteleg de unde a mai iesit si chestia cu cauciucuri reci.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este neaparat o prostie acest "mit urban" de care zici ; poate nu stiu bine , dar aerul si azotul puse separat nu formeaza un amestez omogen asta si faptul ca reactioneaza diferit la temperatura nu cred ca poate face prea bine cauciucului pe termen lung. Evident ca nu prea are ce sa aibe daca se creste presiunea de la 2.0 la 2.2 cu aer peste azot , dar totusi de la 1.5 la 2.2 este ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Pentru a nu polua topicul colegului cu discutii, va rog sa postati pe topicul indicat mai sus argumente solide (daca exista si date experimentale sau stiintifice) legate de azot vs. aer. Eu, repet nu am gasit pana astazi decat legende si pareri, dar nimic legat de argumente stiintifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar... cam in 4 zile (de cand mi-a schimbat la vulcanizare garnitura la valva) a scazut de la 2.2 la 1.4...

Cum pot afla cauza ?

"por in cauciuc, scapa pe la valva, janta deformata sau corp strain intre anvelopa si janta."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti recomand sa mergi la o vulcanizare buna.

Ori la "Sama Service Roti" ori langa podul Fundeni, la baza era un centru. Cred ca o cautare pe forum te-ar indruma mai bine decat cineva plecat din tara de ceva timp.

Nu cred ca un centru bun nu ii da de cap.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

La fel iti recomand si eu.

Iti trimit pe PM und ema duc eu de obicei la Vulcanizare (preturi OK, oameni la fel). Nefiind un topic de vanzari nu pot sa le fac reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam! Ajung in Buc. si ma duc... pana atunci ii mai dau o 'pompa' la 1-2 zile...

Modificat de Stefan Golf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salut, si eu am o problema cu toate 4 anvelope, adica alea de vara la cateva zile pierd presiune dar nu toate la fel, am pus cele de iarna si tot asa la cateva zile la fel se intampla, sa fie valvele sau de la jante care is aceleasi si iarna si vara si sunt din aluminiu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, pune valve noi si dupa aceea mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca iei o roata si o bagi in cada de baie o sa vezi pe unde iasa aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat valve, dar acu sa vezii...si surpinzator de necrezut m-a costat doar 20 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!