Jump to content

Vibratii Motor La Relanti


nanu21
 Share

Postare recomandată

Salutare,

De curand am fost in service pentru o constatare pentru ca imi vibreaza motorul atat la relanti cat si in miscare dar cel mai tare cand plec cu treapta 1 de pe loc (debraiaza ceva mai tare parca ar fi ceva probleme la ambreiaj).

Masina cu pricina Audi A6 2.5 TDI Quattro 180cp 2004, cutie manuala.

Defectiuni gasite:

- compresor ac blocat;

- curea ac rupta;

- fulie motor uzata;

- intinzator curea ac;

- tampon motor dreapta curs;

- tampon cutie viteze stanga uzat;

- 2brate inferioare spate;

- 2 bielete antiruliu;

- 2 bucse bara torsiune spate;

Asadar am schimbat tampoanele de la motor si de la cutia de viteze, de asemenea fulia motor, compresorul si curele. Tot vibreaza. Aceasta vibratie apare mai accentuat cand accelerez motorul la relanti, undeva de pe la 1500-2000 rotatii. Motorul parca nu ar merge "rotund".

Am mai schimbat baia de ulei si un ax ca o centrifuga care preia ceva vibratii de la motor (nu stiu cum se cheama), axul fiind actioant prin lant de pompa de ulei. Bineinteles tot vibreaza.

S-au verificat injectoarele si par OK. Ultimul lucru ce trebuie schimbat, dupa spusele mecanicului, ar fi volant.

Voi din experienta ce credeti, volant este de vina?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E posibil. Si defectiunile volantei produc vibratii, dar din cate stiu acestea sunt permanente pe timpul functioinarii motorului. :)

Vibratiile, se simt accentuat in pedala de ambreiaj?

Modificat de last
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As schimba volant daca asta ar fi cauza.

Stiti cumva alte cauze care ar genera vibratiile motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o viblatie la relanti sau e o bataie a motorului? Am avut problema asta si eu la pssat v6 TDI 150cp. Era o bataie la motor la relanti si s-a rezolvat cand am schimbat axa cu came. E destul de scump :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratia o am si la relanti dar mai tare este de la 2000 ture in sus. Am consultat si alt mecanic, rezultatul: volant.

Sper sa fie asta ca m-am saturat sa bag bani in ea.

E o viblatie la relanti sau e o bataie a motorului? Am avut problema asta si eu la pssat v6 TDI 150cp. Era o bataie la motor la relanti si s-a rezolvat cand am schimbat axa cu came. E destul de scump :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema rezolvata!!! Am schimbat volant si discul ambreiaj si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!