Jump to content

Probleme Motor


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema cu masina, am mers azi cu ea si dintr`o data am observat ca temperatura din bord creste peste 100 ... opresc ma uit la motor ma uit la vasu de antigel si observ cum creste peste nivelu maxim apoi scade apoi iar creste iar scade... Nu am mai mers cu ea un timp dupa care cand am plecat iar cu ea totul era normal si dupa ce s-a incalzit motorul a inceput sa mearga in socuri si a venit un miros de ars in masina.. Temperatura era peste 100.... Am oprit imediat motorul si nu am mai mers deloc cu ea. ce sa intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

last, am citit topicul acela dar nu sunt simptome ca la a mea.. la mine merge masina in socuri ... merge cam in 3 cilindrii ... creste temperatura foarte mult , iar cand o opresc si ma uit la vasul de antigel vad cum creste nivelu peste maxim pana aproape de capac apoi scade apoi iar creste iar scade .. asta pana se raceste motoru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierde antigel?

daca da, garnitura de chiulasa fisurata. my 2 cents.

fa o scanare si vezi ce eroare gasetsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pierde antigel deloc . azi am duso la service si astept verdictul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
cred ca nu iti mai functioneaza ventilatoarele ...

Asta ai verificat? Daca nu, verifica daca iti mai pornesc. Daca nu-ti mai pornesc, atunci s-a intamplat exact ce a zis Bogdan, garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Am3rycanu a avut dreptate nu mai merg ventilatoarele . Care sa fie cauza? La service mi-au zis ca e un calculator.. pe langa ventilatoare .. Aveti idee cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie calculator. Mai repede e termocupla, aia e dusa. Sincer nu stiu cat costa dar vb cu volksman in aria asta. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge termocupla pentru ca a incercato , e stricat calculatoru de comanda , nu mai functioneaza , se aude un bazait la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru treapta 1 de turatie releul de ventilatoare nu intervine in functionare. Deci tot termocupla cred ca e. Cand cuplezi Ac pornesc ventilatoarele ? Ventilatoarele functioneaza daca le dai curent pe direct pe ambele trepte de viteza ?

LE Esti din Bucuresti ? ca asa vad dupa nr masinii. Trece si tu locatia in profil sa vedem cine poate sa te ajute. daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu. Ai datele mele de contact in profil.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge nici climatronicu nici ventilatoarele nici nimic si vine antigelul in vas pana sus. Motorul porneste la prima cheie se aude bine asta pana se incalzeste peste 100 grade insa nu am mai mers cu ea de cand s-a intamplat problema. Am fost cu ea la service unde i-am schimbat distributia si s-a uitat mecanicul la ea sa vada de la ce e si a verificat pe acolo termocupla si ventilatoarele care erau ok si mi-a zis ca e de la unitatea de comanda care nu mai functioneaza. Am comandat unitatea de comanda . Vine saptamana viitoare. 450 ron a costat. Pana atunci masina sta in parcare . Nu ma risc sa merg aiurea cu ea mai ales ca este cald afara si se incalzeste imediat motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nici dupa ce am pus unitatea de comanda nu au mers . e un scurt circuit pe undeva care a ars unitatea de comanda veche... tocmai luni o sa vad despre ce e vorba.. intre timp am scos unitatea de comanda noua sa nu se arda cumva si asta... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am aflat inca ce are pentru ca nu au stiut ce sa imi zica la service... m-au trimis sa verific daca am freon ...am fost si e freon.. deci tot pe parte electrica e ceva... nu stiu ce poate sa fie... au verificat termocuplele si ventilatoarele pe acolo si nu sunt arse.. nu pot sa imi dai seama ce poate sa fie.. cateodata se incalzeste motorul peste 90 de grade iar ventilatoarele nu pornesc... ce mai trebuie verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat termocupla dupa cum se descrie la FUNCTIONARE VENTILATOARE _ DETALII in aria de GOLF4?

Vine curent la termocupla? Siguranta de pa baterie, nu alea mari ci una din alea plate, prima dinspre borna de plus, de 30A e buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla e ok . In legatura cu siguranta de la baterie pot sa zic ca am probleme, se arde mereu, si in plus a s-a topit acolo siguranta , deci e topit primu loc din stanga unde intra prima siguranta verde. si a tras un electrician un fir de la mufa si mi-a bagat un alt dala unde sa intre siguranta insa nu stiu daca mai merge... Oricum si daca schimb caseta aia cu sigurante , iar mi`o topeste pe prima din stanga. Nu stiu de ce ... Freon am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut cam aceeasi problema!In mers temperatura se ridica si trecea de 100 de grade.Daca calcam ambreajul si o turam pina pe la 5 mii,cand ii daeam drumul acul revenea la 90 de grade..Asta doar pentru o perioada scurta si iar se ridica.Am verificat-o si la ralanti sa vad daca pornesc ventilatoarele....Ventilatorele mergeau doar atunci cand trecea de 100 si o forjam tare pina in 5000 de ture....Problema a fost ca am bagat in vasul de expansiune doua tipuri de antigel(fara sa-mi dau seama) si in jurul sondei din corpul de plastic al termostatului se formase un fel de gelatina.Am fost nevoit sa schimb intreg termostatul,cei de la reprezentanta spunandu-mi ca nu se pate aduce separat doar acea sonda.De atunci nu mai trec pe la reprezentante...

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut

Am o grava problem la un motor vw 1.8 90cp injectie multipunct din 1987

nu mai porneste dupu repaus de 2 ani si dupa mai multe probleme remediate tot nu porneste,mai exact:

-filtru principal presurizat schimbat de nevoie

-verificat si reparat pompa presiune din rezervor

-curatat si inlocuit furtune vacum defecte

-injector sprit si pornire functioneaza deci porneste si se opreste imediat

-la verificare constat ca nici un injector de pe motor nu primeste benzina desi este presiune si cel de sprit functioneaza desi se alimenteaza din aceasi carcasa

cred ca este ceva din electronica sau senzori.

Help eventual scheme ecu sau sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!