Jump to content

Ulei MOTUL


zGb
 Share

Postare recomandată

Am bagat Divinol la Golful II si sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la urmatorul schimb am vrut sa incerc motul 8100 x cess 5w-40 dar citind acest topic ma gandesc sa raman la mobil.

Momentan am mobil 1 esp formula si sunt foarte multumit.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut schimbul de ulei de curand si am pus Motul Specific 505.01 5w40.Inainte aveam Castrol Edge TD 5w40.

De la schimb am facut cam 300 km si sincer nu am observat nici o diferenta,nici in bine nici in rau, zgomotul e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Si eu la urmatorul schimb am vrut sa incerc motul 8100 x cess 5w-40 dar citind acest topic ma gandesc sa raman la mobil.

Motul X-Cess 5w40 am bagat in Megane (1.5 Dci)...E o posirca! Dupa 1000km era negru! La masina asta nici un ulei care i-a fost servit pana acum nu s-a innegrit in halul asta. Pana si ELF-urile alea 10w40 pe care le bagau la reviziile de la reprezentanta din butoi se pastrau aurii la culoare chiar si dupa 5000km. Daca motorul ar fi fost un PD, da, era normal sa se innegreasca uleiul imediat, insa la un motor Dci nu! Nu mai spun ca era subtire ca naiba. Nu stiu ce se intampla dar uleiurile Motul nu mai sunt nici pe departe ceea ce erau acum cativa ani...

Am scos panarama aia de ulei X-Cess din Megane, i-am bagat Castrol Magnatec si nu s-a mai innegrit deloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cowboy vad ca tu ai inceput o campanie negativa a uleiului Motul. Innegrirea uleiului sau zgomotul la relanti nu sunt motive sa afirmi ca Motul e un ulei prost.

Eu am facut schimbul cu Motul Specific 505.01 si sunt foarte multumit. Motorul e silentios si relanti dar si in mers. Trage bine si nu am nici o problema.

Eu ma declar multumit de acest ulei si cred ca nu sunt singurul!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bine ca mai exista si membri bine-voitori, putini, e adevarat, care sa ne destainuie din experientele lor mai putin placute!Si eu vroiam sa trec la alt ulei... asa... fara nicio motivatie intemeiata, sa mai schimb uleiul.De cand am masina am bagat numai Edge 5w-40 si acum chiar sunt convins ca aici trebuie sa raman, mai ales ca n-am nicio nemultumire in privinta acestui ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cred ca daca uleiul Motul pus de colegul" Cawboy "s-a innegrit dupa 1000km nu este ceva rau,lucreaza aditivii de curatare bine in primele sute de km ,ar trebui sa ne spuna mai detailat cum se aude motorul la pornirea la rece, cum suna in turatie daca este mai silentios in ralanti,de consum este prea devreme.Parerea mea ca s-a grabit sa-l schimbe dupa 1000km numai din cauza ca s-a afumat mai repede.Uleiurile bune se innegresc imediat la diesel,asta inseamna ca lucreaza corespunzator aditivii.Este subtire ptr.ca toate cele sinteticie sunt asa,nu se pot compara cu semis.10w40.sunt net superioare mai ales la rece cat si la cald.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai el in loc sa fie multumit ca ii curata motorul el il arunca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor...eu am folosit Motul constant ani de zile in toate masinile. Si de-asta nici n-am mai avut grad de comparatie in ultima vreme...Tocmai ce spuneam undeva mai sus ca Motul-ul nu mai este ca altadata. La TDI-PD este normal sa se innegreasca imediat uleiul, dar la un motor Dci cu doar 40k la bord NU! Ce naiba..voi aveti impresia ca vand castraveti? Sau ca am eu ceva brusc importiva Motul-ului dupa ce i-am fost client fidel atata timp? V-am relatat doar ultimele mele experiente cu Motul-ul si am spus de la bun inceput ca este experienta strict personala si trebuia tratata ca atare. Nu spun ca este un ulei prost, doar ca nu este (sau nu MAI este) "miezul" asa cum este descris peste tot. Sunt alte uleiuri care-i sunt superioare!

Nu l-am schimbat datorita aspectului; de fapt marea nemultumire nu a fost ca s-a innegrit asa repede uleiul ci ca era extrem, dar extrem de subtire (la rece!), si da, motorul mult mai zgomotos atat in relanty cat si in sarcina (mai alesu in sarcina). Nu e normala consistenta lui! In sarcina la 3000-3500 rpm sa aud turbina atat de evident in habitaclu! E clar ca nu se ungea cum trebuie. Nu e nici un fel de placebo la mijloc. Imediat ca am scos uleiul asta si am pus Magnatec-ul de la Castrol comportamentul motorului s-a schimbat radical. Aceeiasi chestie o observasem si la alta masina cand am trecut de la Motul la un Aral High Tronic.

Si alta chestiune: la Seat cu Motulul aveam presiunea uleiului la cald mai jos decat o am acum cu Castrol-ul...dar probabil o fi si indicatorul meu gresit :pirat:

Fiecare foloseste ce crede, sau simte ca-i face mai bine masinii. Eu unul n-o sa mai revin la Motul niciodata; asta e clar...

E foarte posibil ca pe o masina "stock" sa nu se vada nici o diferenta intre uleiurile astea...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt ff multumit de motul. am un ow30 si trec la 0w40. iar 300V ala e chiar ZEU al uleiurilor pe langa ce Castrol se gaseste la noi.

http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/motul/81000w40.pdf

si masina mea vede zona rosie frecvent..vede turatii inalte constant, vede temperaturi extreme la ulei (110-115 grade vara).

si nu am ce sa-i reprosez.

intr-adevar si ARAL e f bun, daca e cel pe care scrie fabricat la BOCHUM pe ambalaj.

culoarea nu e mereu un indicator ca uleiul e bun... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, tu cu 300V joci in ala liga :D . Din pacate ala nu merge la PD-uri. Nu generalizez la TOATE uleiurile Motul ci ma limitez doar la cele 2 pe care le-am incercat si la care din pacate am observat o diferenta negativa fata de ce stiam din experientele avute inainte cu ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit frigul, e cam galagios motorul la pornire cu Motul. Nu-mi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am schimbat Castrol Edge TD 5W40 cu Motul Specific 5w40....nu mi se pare o schimbare in rau. Mie personal mi se pare ca este mai silentios si la rece si in sarcina. Am 7000 km cu el si inca nu mi-a scazut pe joja, chiar voi verifica special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg de ce le tot schimbati atat ca oricum nu fac nimic in plus decat sa protejeze motorul, iar daca nu a crapat pana acum cu marca cea veche nu vad de ce sa il schimbi? nu merge motorul nici mai mult si nici mai bine cu alt ulei, conteaza doar pretul acestuia, sa respecte norma vw si intervalul de schimb. restul e marketing si masina tot asa are sa mearga si cu un ulei de 120 lei si cu altul de 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca observi diferenta intre uleiuri de ce sa nu folosesti unul mai bun? Daca cu unul iti face motorul ca un tractor iar cu altul toarce ca o pisicuta cati ar alege sa sune motorul ca tractoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg de ce le tot schimbati atat ca oricum nu fac nimic in plus decat sa protejeze motorul, iar daca nu a crapat pana acum cu marca cea veche nu vad de ce sa il schimbi? nu merge motorul nici mai mult si nici mai bine cu alt ulei, conteaza doar pretul acestuia, sa respecte norma vw si intervalul de schimb. restul e marketing si masina tot asa are sa mearga si cu un ulei de 120 lei si cu altul de 500 lei.

din experienta confirm cele spuse mai sus.

Un ulei de marca si schimb regulat sunt reteta mea. :idea:

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si era scazut cam 3 mm pe joja....cu ocazia asta am completat cu aprox. 250 ml. Masina a circulat 90% in oras distante scurte. Mers normal. 7000 km. Ulei Motul specific 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag ca musca-n lapte. nu e recomandat sa mergi distante scurte cu masina, uleiul nu se incalzeste suficient sa unga motorul, apoi face condens . trebuie scoasa masina la un drum mai lung in week-end, sa se desfunde catalizatorul, se mai curata supapele...

orice ulei i-ai pune, pe distante scurte nu lucreaza in parametri.

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz uleiul trebuie sa-l schimbi pe la 7500km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc Motul 505.01 pe un motor TDI-PD. De cand l-am pus, singura problema care mi se pare e ca, in momentul in care pornesc motorul prima data dimineata, bat tachetii mai accentuat pentru 1-2 sec max, si scoate un fum alb pentru cateva secunde, in rest nu am ce comenta. E a 3-a masina la care folosesc Motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru distante scurte eu am folosit 5w 30, fat de 5w 40.Si iarna era bun, dar vara piss...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut!  fratilor am gasit un ulei motul cu specificatia 505.01 502.00.e buna pentru passatu meu 1.9 tdi  96kw pd din 2003???? uite aici si lincu:http://www.emag.ro/ulei-motor-motul-specific-505-01-502-00-5w40-5l-3374650020099/pd/DKVFZBBBM/.ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare 404 Aceasta pagina a fost mutata sau nu mai exista!

 

Daca e 505.01 e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA E 505.01 502.00ASA SCRIE P EL

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!