Jump to content

Probare Injectoare Diesel!


sabinescu
 Share

Postare recomandată

cu 300 atm. la cald si cu injectoare reglate la 125 ar trebui sa porneasca,

la mine la rece pe stand scoate 550, dar pe o iesire ajunge la 550 mai incet in consecinta la relantiu are un tremurat.

la tine trebuie verificate injectoarele sa pulverizeze ,eventual shimba duzele.

pai e cam asa comportarea:la rece porneste fara probleme.dar la cald nu o ia decit f f greu.am inteles ca e capul hidraulic uzat.(pompa furnizeaza 300 de bari cu motorul cald-injectoarele sa deschid la 115 si am pus saibe noi sub injectoare)

am gasit niste pompe secondhand care aveau 300,350 de bari pe stand.

sunt curios daca inlocuind pompa mea cu una din cele verificate pe stand fac vreun pas inainte sau inlocuiesc o pompa rea cu alta tot rea.

mersi de amabilitate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este o problema , la iesirea din corpul capului hidraulic se gasesc 4 supape si apoi din ele pleaca conductele spre injectoare, rolul lor este de a mentine presiunea pe conducta.

-cu o pompa buna dar cu aceste supape uzate pornirea este greoaie, eu am avut probleme cu ele. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este o problema , la iesirea din corpul capului hidraulic se gasesc 4 supape si apoi din ele pleaca conductele spre injectoare, rolul lor este de a mentine presiunea pe conducta.

-cu o pompa buna dar cu aceste supape uzate pornirea este greoaie, eu am avut probleme cu ele. :blah_:

ok dar cum pot eu sa deosebesc dupa simptome daca e capul hidraulic sau supapele.in timp ce scriu ma gindesc ca daca ar fi supapele slabe presiunea s-ar pierde si nu as reusi sa pornesc dimineata la rece motorul asa de usor.in schimb motorul rece porneste numai cind ii arat cheia.iar la cald il invirteam de 2-3 ori pina sa decupla.

aku merg cu senzorul de la bujiile incandescente decuplat de circuit.si dimineata tin bujiile cam 10-15 secunde.iar cind motorul e cald cam 5 secunde tin contactul si dupa aia cheie si o ia la sfert.

mersi pentru timpul acordat. :)

Modificat de dan66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
salut

am si eu o problema

cand ambalez motorul imi scoate fum negru , de mancat nu mananca ulei , e 1.6 diesel JP , mi s-a spus ca e de la injectoare imi puteti confirma careva acest lucru

va multumesc tare mult

si scz daca credeti ca e OFF TOPIC

nici ca nu se poate mai adevarat, culmea aceiasi problema o am si eu cand ii dau blana adica undeva intre 2500 si 3000 ture aproximativ imi scoate un fum mult prea negru , culmea am motor tot de golf 2 si tot jp de 1,6 cand am fost la straja pe panta in sus nu urca decat cu a2 a intradevar panta e mare dar scotea la fum mult peste masura bunului simt, filtrele le-am schimbat toate 3 recent uleiul la fel si scoate fum tare mult.

Acum ca intrebare pentru voi se poate sa fie duse injectoarele? le pot verifica dand jos furtunul de pe fiecare injector in parte? sau ce ar trebui sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici ca nu se poate mai adevarat, culmea aceiasi problema o am si eu cand ii dau blana adica undeva intre 2500 si 3000 ture aproximativ imi scoate un fum mult prea negru , culmea am motor tot de golf 2 si tot jp de 1,6 cand am fost la straja pe panta in sus nu urca decat cu a2 a intradevar panta e mare dar scotea la fum mult peste masura bunului simt, filtrele le-am schimbat toate 3 recent uleiul la fel si scoate fum tare mult.

in perioada cind cautam pompa de injectie pentru 1,6 td m-i sa spus de cel care imi verifica o pompa pe bancul de testare ca daca as cumpara o pompa pentru motor de 1.9 si as monta-o la motorul de 1,6 ar scoate mult fum.

oare sa fie adevarat?eu habar nu am dar poate ca cineva poate infirma sau confirma informatia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi poate spune cineva cam cat ajunge un cap hidraulic? sau daca se poate repara...

Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Capul hidraulic se poate repara sau se poate inlocui si cu unul SH iar reparatia nu sare de 350ron cu garantie de 6luni a lucrarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

io dupa cate stiu de la un meserias bun tre sa fie peste 400 presiunea la pompa sa mai mearga binisor

Nu are rost sa cumperi cap hidraulic til schimba pompagiul dacai meserias ,stiu pe unu din alba iulia daca va intereseaza va dau nr de tel si vorbiti cu el si va rezolva.

Astai nr de tel:0740645880,D-nul Vasile.

cand iti manca ulei scoate fum albastru asa ca se poate sa fie si de la pompa de injectie si de la injectoare,incearca sa mai iei din debit si vezi ce se intampla.Iei din debit si maresti un pic relantiul.

Nu poti verifica injectoarele aiurea fara sa le dai jos si sa l;e probezi la presiune,daca pise injectoarele tre sa schimbi Diuzele, asta ar mai fi o cauaza sa scoata fum negru

Mai tata ,capul hidraulic nu se repara ,se arunca ,asa ceva nu am auzit,sa se repare capul hidraulic uzat.

Sa mearga motorul bine tre sa ai peste 500 presiunea la pompa si 130 la injectoare si 150 la tdi.

Si daca mergi la meserias are si manometru de verificat compresia in capul cilindrilor,care tre sa fie intre 21-23 bari.

Daca nu ai puso.

Eu am golf 1 cu motor de golf 2 td dar am anulat turbo, ori la rece ori la cald tot asa porneste de usor ,inca la cald nici nu mai tin pe bujie si porneste. La rece pe vremea asta tin vreo 8-9 secunde dimineata si porneste la sfert.

Modificat de vildenSTAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un cap hidraulic nou din cate am inteles baga chiar 700 de atm la pompele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

sper sa postez unde trebuie. eu am un motor sb care nuu a mers de nici un fel am schimbat chiulase le-am reparat apoi am pus-o tot pe ce veche, nimic. motorul mergea parca in 3pistoane trenura de mai sa imi rupasuportii motorului. am fost pe la trei mecanici, care ca e chiulasa care ca e din segmenti care mia de care. acasa mi-a venit bizdicii si am umblat la pompa, am reglat debit sock si am reusit sa oaduc pe linia de plutire cit de cit. apoi am desfacut pompa ptr. ca pierdea benzina pe la capul de presiune, acolo am gasit o "tabla" ca si distantier, presupun. mentionez ca pompa a fost cu injectoare cu tot la pompagiu. nu a mai mers pompa si am pus una de 1,6 diesel si motorul merge mult mai bine si nu mai tremura .nu imi explic ce a avut, oricum vroiam sa intreb la ce presiune trebuie sa aduc injectoarele si pompa pe un sb ,pe pompa de unde se mareste presiunea, intreb ca nici nu mai stiu unde sa gasesc un pomagiu cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara o pompa de sb de aici dupa forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intreb si eu , se potrivesc injectoarele de 1.9 td golf 3 pe 1.6d cod CR ? Dar pompa de injectie?

Mersi

Modificat de gabi trabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc fara probleme, daca montezi injectoarele de 1.9 sa le iei si conductele. Conductele de 1.6 trebuie bricolate putin pentru ca injectoarele de 1.9 sunt putin mai inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!