Jump to content

Probare Injectoare Diesel!


sabinescu
 Share

Postare recomandată

cum as putea proba injectoarelela diesel?stie careva vr-o smecherie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa le probezi pe masina, iti trebuie o cheie fixa de 17 destrangi pe rand fiecare conducta de motorina si o strangi inapoi daca scade turatia la injectorul care ii destrangi conducta si pe urma creste turatia inapoi dupa ce strangi conducta de motorina e ok, inseamna ca injectorul lucreaza.

Sa le verifici ca la carte, trebuie sa le dai jos pe toate 4 si sa le duci la un pompagiu sa ti le verifice pe stand sa vada la cati bari lucreaza fiecare injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa le probezi pe masina, iti trebuie o cheie fixa de 17 destrangi pe rand fiecare conducta de motorina si o strangi inapoi daca scade turatia la injectorul care ii destrangi conducta si pe urma creste turatia inapoi dupa ce strangi conducta de motorina e ok, inseamna ca injectorul lucreaza.

Sa le verifici ca la carte, trebuie sa le dai jos pe toate 4 si sa le duci la un pompagiu sa ti le verifice pe stand sa vada la cati bari lucreaza fiecare injector

Subscriu la spusele lui Zabin.

Unu cu banc sa verifice cat baga fiecare.Daca tot sunt date jos.Ar merita sa schimbi diuzele...

Modificat de zib3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

De fapt duzele se duc in timp si nu injectorul propriuzis.Uneori si arcul din injector dar mai rar si atunci se pun niste saibe (talere de eglizare).Un set de duze e ieftin si iti recomand Bosch.Nu te speria daca sunt facute in india sau brazilia ca sunt ok.Vei simti altfel masina dupa schimbara duzelor.

Pompagiul baga presiune in el si vede unde lucreaza.Spre exemplu la turbo trebuie o presiune mai mare fata de motoarele fara turbodiesel, parca 150 de bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel - 130 bari

Turbodiesel - 155 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e urmatoarea!!!eu m-am saturat de meseriasi pompagii sau diversi mesteri,ceea ce mi-ati spus stiam ,diuzele le-am schimbat cam acum 2 ani jumate,as vrea sa cumpar ceva de probat (''tarat'')injectoare...ma gandeam ca poate stiti care are un aparat dinacela,nu e stand ...e pur si simplu un fel de pompa mecanica manuala cu un barometru :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

da, atunci mergi la Bocsh-reprezentanta in rahova si rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca nu diuzele ar fi problema .. se gasesc pe la 50 lei bucata.

Intrebare:

Stie cineva unde se gasesc talere de calibrare pentru injectoare?

Daca vinde cineva instalatie de calibrat injectoare (pompa respectiva) as dori sa cumpar.

Apropos de barometru .. am gasit in piata la 20 lei .. 400 bari.

Multumesc pentru raspuns.

Modificat de larson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ti bate capul.... o bucata duza costa sub 50 lei depinde de unde o cumperi. ma refer la firma MONARC ...care dupa capul meu sec sunt cele mai bune. eu am fost foarte multumit cand aveam diesel.

nu te pune sa dibuiesti duze sh.... si nu te pune sa calibrezi acasa...ca e prea mult efort. du te la sorin de la CFR si ala face bine de tot si nu te costa o avere la golf 2 ptr ca e simplu de mesterit...nu are de dat admisii jos ca la bmw etc...

aaa, si ala iti repara inclusiv pompa de injectie daca e bulita...un test motor complet la el era sub 70ron acum 2 ani ... sa fie maxim 100lei si tot merita... eu bag de atat benzina la 3zile.

Modificat de plimbaursu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindesc ca este vorba de atelierele CFR din Timisoara.

Am mai citit ca ar fi cineva la CFR mare meserias.

Ai cumva si un numar de telefon de la Sorin?

Cu pompa de injectie as merge la el pentru ca dupa ce motorul este cald nu mai trage deloc.

Cica asta din cauza capulul de presiune al pompei de injectie (asa parca ii spune).

Motorul nu consuma ulei si nici gaze in carter nu face.

Probabil ca investitia este totusi inutila daca tot nu fac treaba asta in fiecare zi (ma refer la statia de calibrat infectoare).

Injectoarele le dau eu jos si pompa la fel nu este problema. Doar ca as vrea sa fie omul meserias si sa nu lucreze dupa ureche.

Trec azi oricum pe la CFR si intreb de Sorin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele de pe dizelul simplu merg la 130 atm. iar cele de turbo

145atm. dar scrie pe corpul injectorului daca este original.

Mai sunt si supapele de la iesirea din capul hidraulic al pompei de

injectie care au rolul de a mentine presiunea pe conducte,daca nu tin presiune ,porneste greu sau nu merge rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat de capul hidraulic .. cica ii 16mil nou !!!!!!!!!!!

este si solutie mai ieftina pentru ca nu am banii astia!

la mine sigur este dus capul hidraulic .. am facut proba cu galeata de apa pe pompa fierbinte. Dupa ce s-a racit a mers ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat de capul hidraulic .. cica ii 16mil nou !!!!!!!!!!!

este si solutie mai ieftina pentru ca nu am banii astia!

la mine sigur este dus capul hidraulic .. am facut proba cu galeata de apa pe pompa fierbinte. Dupa ce s-a racit a mers ca la carte.

incearca la dezmenbrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate reconditiona cumva .. este un post aici pe forum dar nu l-am mai gasit unde spune ca la Sibiu undeva s-ar face cap hidraulic pentru pompe de injectie, compatibil cu cel pentru pompa de injectie de golf si pretul era de 350 lei acum 2 ani.

Este cumva si alta alternativa? (de nou 16 mil, din schrott .. de unde as mai putea lua)

Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 10-12 ani am avut un audi 100 cd diesel mai obosit motorul. Dupa un timp ajunsesem mecanic auto cu toate ca am alta meserie. Din cele citite mai sus am inteles ca suspectezi pompa ca ar fi slaba si nu mai porneste la cald. Asa este daca e pe la 300 atm. incepe sa porneasca la cald din ce in ce mai greu, si sa te convingi testeaz-o punand pe ea apa rece atunci cand e cald motorul si in mod normal ar porni greu. Daca o ia mai usor e clar ca e slaba!.in privinta reparatiei eu am trimis-o la SINAIA la reparat si a iesit ok. daca ai pompa slaba si mai trebuie sa mai tragi de ea asa, poti da jos injectoarele si le desfaci, scoti saibele din ele si le slefuiesti sa scazi presiunea de deschidere a injectorului, astfel iti va porni mult mai repede la cald cu pompa slaba. Singura problema este atunci cand o calci mai tare scoate mai mult fum. Eu de ex. am decalibrat injectoarele de la 130 la 100 bari si a mers bine. In cazul in care iti iei duze noi trebuie sa insisti sa le calibrezi sa deschida toate la aceasi presiune ca sa iti porneasca optim. Daca esti din timisoara te pot indruma pe undeva daca ai nevoie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este logica treaba cum spui tu .. adica calibrezi injectorul sa deschida la presiune mai mica.

Am vorbit in Timisoara cu Sorin de la CFR .. omul inca nu stie ca am facut deja experienta cu galeata de apa turnata pe pompa de injectie la cald.

Asta inca mai trebuie sa o rezolv! Trebuie sa fac cumva sa reconditionez capul ala sau sa iau din schrott ca nu am 16 milioane pentru piesa asta. Daca cunosti pe cineva in Timisoara care stie ce si cum se face te rog da-mi si mie telefon si nu me sau ceva date de contact.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au adus la ciclop la noi in Timisoara dispozitiv pentru calibrat injectoarele .. se vinde la 1800 RON !!!! mi se pare cam prea scump !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
in privinta reparatiei eu am trimis-o la SINAIA la reparat si a iesit ok.

Salut,

Chiar daca nu e chiar in aria in care trebuie, postez aici:

Cred ca si pe mine ma paste o reparatie. Diagnosticul e destul de clar: capu' hidraulic. Am eliminat pe rand toate celelalte posbile cauze: senzor temp, senzor turatie, electromotor "obosit", baterie slaba, si am ajuns la clasica sticla de apa pe pompa. A pornit la sfert!

Poti, te rog sa-mi dai ceva detalii despre cei de la sinaia. Eventual ceva date de contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut

am si eu o problema

cand ambalez motorul imi scoate fum negru , de mancat nu mananca ulei , e 1.6 diesel JP , mi s-a spus ca e de la injectoare imi puteti confirma careva acest lucru

va multumesc tare mult

si scz daca credeti ca e OFF TOPIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut as avea si eu o intrebare am un golfulet 1 de 3 tani si cva nu am lucrat la motor nimik masina a fost recarosata acum 3 ani adusa de mine din germania dar problema este k de la o vreme in coace imi calntane motorul in turatie, si as avea nevoie de niste pareri ar pute fi cumva din injectoare?????? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel - 130 bari

Turbodiesel - 155 bari

ai cumva date despre o presiune normala pentru o pompa de injectie 1.6 d sau td?

stii unde pot gasi informatii ?

300 de bari e mult sau putin cu pompa calda???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumva date despre o presiune normala pentru o pompa de injectie 1.6 d sau td?

stii unde pot gasi informatii ?

300 de bari e mult sau putin cu pompa calda???

chiar nu stie nimeni ce presiuni tre sa fie ???????????????????????????

help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HEELP

:icon_thumright:

PLEEZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 300 atm. la cald si cu injectoare reglate la 125 ar trebui sa porneasca,

la mine la rece pe stand scoate 550, dar pe o iesire ajunge la 550 mai incet in consecinta la relantiu are un tremurat.

la tine trebuie verificate injectoarele sa pulverizeze ,eventual shimba duzele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!