Jump to content

Montaj Amortizoare


arabel
 Share

Postare recomandată

nustiu ce sa fac... am o bataie tare pe dreapta fata. am fost la servis si am vorbit cu respectivu . iam zis carei treaba , iam zis ce am schimbat ( pivoti,capete de bara,bucse) si singura problema a ramas amortizoarele fata. ele sunt sport . si cand leam demontat o data un rulment din flansa de sus care vine sub aripa era crapat si nu lucra bine. am dat ambi rulmenti jos si am pus direct bile in locul lor. sunt niste bile care vin extraordinar de bine acolo pe canalu ala.....asta ca sa nu ziceti cas mici sau mari sau eu stiu ce... treaba sta in felu urmator. ele lucreaza bine sta bine pe strada. cand te apesi pe ia nu face nimica... doar cand dau cu cel din dreapta in denivelari,pietre mici una dupa alta se aude clampaneala dupa dreapta. pot cumpara doar rulmentii ? sau trebue sa iau flansa cu totu ? sau poate fi de la altceva ? ...

post-60828-0-64615300-1317373308_thumb.j

post-60828-0-26525900-1317373315_thumb.j

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 219
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    10

  • paul_ral

    9

  • baltaretu

    8

  • hunior

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

la flansele respective,rulmentii sunt ambutisati.Trebuie cumparate flansele,pe un producator bun SWAG,SACHS..te costa perechea maxim 90 lei.Poza cu rulmentul respectiv sunt sunt pentru modelul celalalt de flanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuesc schimbate flansele la amortizoare. am de ales intre Febi si Sachs. la pret sunt aproape la fel . deci care mi le recomandati ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa bata toba finala din cauza amortizoarelor sau arcurilor uzate? De fiecare data am pasageri in spate troncane foarte tare toba la plecarea de pe loc.Daca este greutatea mai mare o aud zornaind si in mers. Toba am veridicat-o si are toate tampoanele la locul lor si nu e nimic desprins.

este foarte posibil sa se fi slabit arcurile ori sa fi curs amortizoarele si la cea mai mica incarcatura bate in teava de la toba,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat flanse Sachs pana la urma. leam dat pe cele vechi jos. montat cele noi . plecat la drum . am fost super placut surprins de cum se prezinta masina . nu mai am absolut nicio bataie pe fata.... e liniste in sfarsit in masina . si volanul merge super usor :X mersi celor care mau ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb amortizoare golf 2 noi + kit prtotectie cu amortizoare golf 3 tel 0748/594.507

fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut , mi-am cumparat amortizoare noi , iar mecanicul care o sa mi le monteze,mi-ar spus ca e bine sa cumpar si niste flanse la ele ca sa nu ma intorc peste o luna la el ca s-au stricat alea . Intrebarea mea este ce e defapt plansa aia ? chestie din cauciuc ca asta http://www.unixauto....80/00680068.unk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE fata sau spate ?

PE fata au si rulment flansele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata ... deci sa inteleg ca trebuie cu rulment cu tăt ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, am dat jos arcurile cu flanse si amortizor de "sub" un motor 1.8 ABS din '97 pe care il dezmebrez, sunt in stare excelenta. Le pot aseza "sub" un 1.9 TDI 1Z din '94? Stiu, trebuie sa verific la arcuri codul de culori, dar pana atunci? Ms. Ma gandesc la greutatea motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat cele pomenite mai sus. Doar ca: flansele nu sunt acelasi model, se vede cu ochiul liber. Pe diferite site uri la vanzarea flanselor e specificat anul de fabricatie 1995+ . Care e diferenta? Cele sub 1995 au alt tip de flanse? Alt tip de amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele sub 95 au flanse mari, cele dupa 95 au flanse mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca vorbim de diametru cand spunem mari si mici, asa e?

Bun, dar caroseria e aceeasi? Adica "oalele" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele de pe benzinar sunt moi, cele care erau pe 1.9 sunt bune, dar pot pune acele flanse mai mici pe caroseria mea din '94, cu amortizoarele care erau pe ea?

Dacă nu pot folosi flansele, pot folosi măcar rulmentii si sa i atasez la flanse mari?

După montaj, capacul amortizorului vizibil prin compartimentul motor nu are contact cu caroseria, e ridicat cam 5-6 mm. De ce?

Multumesc anticipat. După amiaza mă apuc de demontat. Din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cineva interesat am 2 amortizoare fatza Sachs Supertouring (au fost pe masina din semnatura) folosite foarte putin(~1000km) cu factura si garantie inca 1an 0767.810.421 sper ca am postat unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele de amortizor pana in '94 inclusiv, sunt mai mari in diametru si rulmentul este incastrat, suportul de flansa este altul. Flansele de amortizor din '95 in sus, rulmentul este separat fata de flansa. In concluzie sunt chestii diferite si nu se potrivesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost de curand la mare (4 persoane plus bagaje) si pe drum am observat ca la denivelari mai mari (pe autostrada la poduri,si cele de dupa Comarnic de pe DN1) imi atingea cauciucul in aripa pe spate(in marginea aceea indoita de la aripa).Sau mai slabit oare arcurile sau amortizoarele?Am cauciucuri de 195/50 R15

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ar trebui sa atinga. Cauciucurile sunt ca in talon, doar daca ai niste jante mai late ar trebui sa fie probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcuri spate moi si amortizoare duse si pufarele de limitare.Oricum e destul 4 persoane ..banuiesc si cu bagaje multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele sunt sachs si le am de un an jumate deci nu cred ca sau dus asa repede (nici nu are simptome de amortizor dus,sta bine pe curbe si nu face ca o barca).O sa incerc sa schimb arcurile ca acuma parca si pe loc drept sta mai lasata pe spate.Jantele sunt 7J,ET35.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai arcurile rigidizeaza masina. Nu amortizoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sta putin lasata de spate sa iau arcuri din dezmembrari de la o masina care le are puse sa vad cat de lasata e sau noi ? Exista vre-un cod ceva de buline sa le iau mai dure ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am tot interesat zilele astea la problema mea de mai sus si nu prea i-am dat de cap.Este posibil sa frece (sau sa mai se lase masina) daca se duc flansele din capul amortizorului? Am mai observat ca daca am o persoana sau doua in spate,se aude un fel de troncanit scurt la unele denivelari/gropi....pare a fi un troncanit de arc (ca o vibratie). Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!