Jump to content

Directie Sport, Directie Normala


Jacku
 Share

Postare recomandată

Ma macina de mult o intrebare. Exista diferente clare indre directia de ex la golf IV GTI si golf IV normal. Cea de la gti reactioneaza mai prompt, mai rapid, e mai sharp daca se poate spune asa.

Intrebarea mea...e care sunt diferentele fizice intre cele doua masini, din punct de vedere al directiei. E caseta de directie altfel? E setare de VAG-COM?

Lasam la o parte suspensia, presupunem ca amandoua masinile au suspensii sport. Mi-ar placea sa pot schimba asta la masina mea, sa o fac un pic mai sportiva. Ce ziceti..se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta de directie este alta...cu cursa mai scurta.

auzisem ca la GTI pana in 2006 se poate modifica din VAGCOM sa fie si mai scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la una standard se paote face ceva sa fie mai scurta? In afara de schimbare..bineinteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutand azi cu volksman ( am fost sa iau niste bujii...se pare ca motorul meu agreeaza numai bujii ngk platinium - 50 ron/buc - moment in care portofelul meu scuipa sange) am inteles ca partea de servo e la fel la golful normal ca la golful GTI. ( sunt aceleasi coduri de piese).

Atunci....totusi, de unde vine diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ramane decat suspensia daca partea de articulatii este la fel. desi la partea de articulatii cred ca exista piese redimensionate.

doua suspensii sport (de ex gti si sport aftermarket) vor fi intotdeauna diferite ca feeling. conteaza si spring rate-ul si cat coboara masina, sunt mai multe lucruri in care ma includem si jantele si anvelopele.

la gti cred ca a fost gandit ca suspensia cu articulatiile si cu jantele pe 17 sa iasa optim per ansamblu (atat confort cat si sportivitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara stabilizatoare este posibil sa fie putin mai groasa la GTI, desi avand acelasi motor nu sunt foarte sigur ca este asa.

Eu nu stiu si nu cred ca sunt alte diferente in afara de suspensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca bieletele de directie sunt diferite ca dimensiuni.

Modificat de scumfreak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutand azi cu volksman ( am fost sa iau niste bujii...se pare ca motorul meu agreeaza numai bujii ngk platinium - 50 ron/buc - moment in care portofelul meu scuipa sange) am inteles ca partea de servo e la fel la golful normal ca la golful GTI. ( sunt aceleasi coduri de piese).

Atunci....totusi, de unde vine diferenta?

pai si tu la motorul asta vrei bujii de 10 ron bucata ?:) pana la urma iti trebuie 4, nu 6, 8, priveste partea buna a lucrurilor. si daca nu pui piese bune, 1.8T e f f sensibil.

cand m-am gandit la GTI, m-am referit la MK V. mkIV a fost mai mult nivel de echipare, si voinea a avut GTI TDI. deci eu zic ca de aia sunt la fel.

mai bine cauta sa vezi codurile de piese fata de .:R32. sau fata de GTI ED25.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R32-ul MK4 a avut intr-adevar alta platforma, pe langa faptul ca este 4x4, directia este sigur alta. Aniversarul nici el nu cred ca a suferit prea multe la nivel de tren de rulare, modificarile au fost mai mult cosmetice, in afara de jante si suspensie.

@scumfreak: nu prea aveau ce sa faca cu bieletele de directie, mai groase le faceau degeaba, iar mai scurte nu se putea (insemna prea multe modificari). Doar capetele de bara sa fi fost putin mai dure, dar pun pariu ca sunt la fel ca la celelalte modele. Cum a spus si Bogdan mai sus, GTI-ul a fost mai mult un nivel de echipare, diferentele se rezuma mai mult la motor, suspensie si dotari nicidecum la directie sau alte fineturi. Mai ales ca GTI-ul MK4 nu a fost niciodata laudat pentru directia si manevrabilitatea sa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, si totusi, de unde diferenta?

E clar ca la gti directia pare mai scurta ca sa zic asa. Reactioneaza mai prompt, si trebuie sa misti mai putin de volan pentru a vira decat la directia normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca din caseta de directie 90%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este exact acelasi reper.

Eu totusi ma gandesc ca o fi o setare de vagcom ceva...insa nu imi pot da seama ce..ca nu stiu sa interactioneze cu computerul. e hidraulica si atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare intrebatoare: cum ai ajuns la concluzia ca ar fi diferente intre cele doua 'directii' ? Ai incercat 2 masini cu aceeasi suspensie, una GTI si cealalta alta echipare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca aveau aceeasi suspensie, dar teoretic suspensia nu prea are legatura cu cursa volanului. Si la gti, da, pentru ca masina sa vireze trebuia sa misc mai putin de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai ocazia fa o rotatie completa a volanului la tine si la un R32. si pe langa nr mai putini de rotiri, directia va fi si mai exact cred.

dar eu tot ma indoiesc ca la tine si la R32 e aceeasi caseta de directie. tu astea 2 le-ai verificat dupa codul de reper?

GTI nu mi se pare la mkIV sa fie mare diferenta fara de stock.

dar, de exemplu la mkV eu cred ca la GTI fata de un Golf normal, difera caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine stiu ca se poate face o ajustare cu Vag-com a sensibilitatii directiei...

Controller 44, Steering Assist, Adaptation, channel 1 si acolo este o valoare default (la mine e 3). Poti sa pui intre 0 si 6. Spre 0 e mai tare si spre 6 mai usoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine intr-adevar se poate, pentru ca ai un motoras electric acolo, e directie asistata electronic. Incepand cu golf 5 se practica treaba asta...la noi cu astea mai batraioare e doar servodirectie clasica hidraulica.

@bogdan wrc: am comparat cu gti, nu cu r32.

Poate cineva avizat din colegii forumisti care lucreaza cu asa ceva ( ! message! ) sa ne dea o idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu ti-am zis ca GTI e doar nivel de echipare.... compara cu un R32.

eu cred ca fata de GTI, ti se pare, fie avea alte roti, mai mari, fie suspensie mai tare putin. fie alt volan mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta de directie si bucsele .Bucsele normale de confort sunt goale inauntru iar cele de pe tt/leon cupra r/ibiza cupra r de exemplu sunt pline.Directia e mai scurta cu siguranta e si normal luati un evo9 si incercati sa virati 360 de grade dintr-o singura miscare va zic eu va trebuie un stadion :)

Acelasi lucru se poate rezolva cu o suspensie de circuit,se micsoreaza foarte mult directia nu stiu sa va explic de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La care bucse te referi? Eu am directia mai grea, fata de alte G4 si as vrea sa o fac mai usoara. Totul e ok, la sistemul de directie, poate ar trebui sa schimb lichidul, oare are vreo influenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bucsele mari de la amortizoare.Despre n-am idee sa iti spun la problema ta,eu banuiesc ca ar fi servo cu ceva probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!