Jump to content

Golf2 Euro2 ?


zib3r
 Share

Postare recomandată

As vrea sa stiu daca un Edition One 1991/6 are euro2.

Daca ! Edition one nu are.As vrea sa stiu daca exista vreun model de gti dupa 90.De preferat din 91.(si aici ma intereseaza un cod motor) Care sa aibe euro 2.

Rog pe cei care stiu ...

fac o bere :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cypor

    13

  • zib3r

    13

  • GTI_85

    7

  • danmoise

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

teoretic GTI 8v cod motor PF, are cat si lambda. numai ca la noi nu il trec la RAR ca fiind Euro2. si se poate ca si PL sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic...mie mi-a zis unu de la un service ITP ca se ia dupa seria de shasiu....nu stiu care bucata din cod ar fi relevanta ptr norma de poluare.... acum nu stiu ce sa mai zic.... la mine a zis ca e non euro....cu toate ca am KAT. si dupa dibla mea nu e chiar non euro.... g60 cica ar fi euro1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti Multumesc Dan. Motorul are 79 kW / 107 PS . Tipu din DE mi-a spus ca are euro 2. Dar insa la noi nui stiu ....

Plimbaursu : Am fost si eu la un garaj itp si mi-au spus aceeasi lucru.Nu inteleg ce leg are seria de sasiu cu poluarea.Infine.

Mai astept pe cineva daca stie sa-mi zica exact.

Sau pe cineva care are euro2 direct pe golf.Sau ceva sa stiu exact.

Inca odata .Va multumesc Dan si Plimbaursu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.8 8v GTI cu kat si lambda, cod PF...la rovigneta ma trece ca non-euro. Insa dupa informatiile de pe site-ul RAR daca am sistem de alimentare prin injectie, kat si sonda de oxigen atunci sunt sigur minim euro 1. Diferenta dintre euro 1 si 2 nu o prea inteleg. Cel mai bine te vei lamuri cu un telefon sau mai bine cu un drum pana la "distinsii" raristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel e si la mine. motorul este GX, cu sonda lambda si catalizator, este injectie mecanica multipunct si sunt catalogat ca NON EURO, desi am vb cu cineva de la RAR si mi-a zis ca e EURO1. Dar in '98 cand a fost inmatriculata, cica nu ar fi avut atat de mult acces la partea informationala a detelor vehiculelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:study: injectia multipunct e electronica, nu mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CIS e injectie mecanica.... CIS-E are electronic la ea :study:...digifantu e full electronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu injectia monopunct (electronica) este E2, dar si la mine este trecut tot non-euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm. Astia de la RAR au luat`o razna?

Deci , daca masina in Germania are euro2 . In tara nu are?Sau ce D-zo se intampla in tara asta?

Aaa , sau pe drum incoace pierd catalizatorul intr`o "groapa".

Deci daca are euro2 in Germania.E posibil ca in tara sa fie trecuta ca si non euro.Sa moara bibi si tara asta.

Inca astept un raspuns.

Sau totusi , cred ca e mai bine sa sun la Registrul Auto Roman.

Inca astept raspunsuri/sfaturi cum sa fac.

Repet masina e din 1991/6 .

Modificat de zib3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pe unul singur l-am auzit (oameni trecuti cu asa ceva prin RAR) ca cei de la RAR isi desfunda urechile si nasul cu euro (aka OIRO) ca sa auda si sa simta o masina e2 si sa o treaca, ca fiind e2. Oricum io zic sa te pregatesti sa lasi la ei un sfert din cat dai pe masina dincolo. Si inca ceva numa daca o vrei pentru ca sa fie mai ieftina la taxa iti inteleg agitatia....ca daca cumva speri ca atunci cand guvernu va da o lege de poluare tu cu e2 sa nu fi pe lista te inseli in privinta asta mai ales ca vezi si tu de ce absurditati te bati la fiecare pas.

Si pana la urma nush daca mai faci economie..platind taxa mai mica de e2 + taxa de destept...sau tracand fara emotii direct pe noneuro...sau daca ii prinzi in toane bune sa ti-o treaca la parametrii normalli. Oricum de o kestie sper ca esti convins...ca nu vei iesi ever castigat cu statul roman!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de psite-ul RAR se paote citi ca orice masina dotat cu injectie + ket + sonda oxigen e EUR2. Noi stim ca nu toate au fost icnadrate ca E2 si de accea, contra unei taxe de 30ROn si a unei cereri standard (se gaseste si pe site) , cerere completata c udatele masinii la ghiseu e obtine o confirmare din partea RAR (se obtine pe loc, cam in 30min) ce norma de poluare e.Mi se pare cea mai sigura emtoda,decat sa ne dam cu presupusul. Daca au apucat sa spuna pe raspuns oficial ca e E2, nu mai au cum so intoarca dup aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de psite-ul RAR se paote citi ca orice masina dotat cu injectie + ket + sonda oxigen e EUR2. Noi stim ca nu toate au fost icnadrate ca E2 si de accea, contra unei taxe de 30ROn si a unei cereri standard (se gaseste si pe site) , cerere completata c udatele masinii la ghiseu e obtine o confirmare din partea RAR (se obtine pe loc, cam in 30min) ce norma de poluare e.Mi se pare cea mai sigura emtoda,decat sa ne dam cu presupusul. Daca au apucat sa spuna pe raspuns oficial ca e E2, nu mai au cum so intoarca dup aia.

Daca aduca hartia din Germania cum ca masina ar fi euro2 . Ramane euro2 , nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. mai era o distractie de genul asta la astra g, era euro 4 dupa standardu nemtesc, dupa cel romanesc, euro 3. cel mai bine ii ceri neamutului un scan al actelor masinii si te duci la rar, cum ti-a scris crywolf. mi se pare cel mai sigur.

din germania vin masini care au trecute in carte 5-6 dimensiuni de anvelope, si la rar se trec maxim 2, iar cand te ia pe strada, conteaza ce scrie in talonul romanesc, nu in brief.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf GTI Edition One Edition Blue

79 kW / 107 PS

Benzin

7/1991

ce cod e? Mai sa-mi trimita si mie cineva tabelul ala cu seriile de motor.

Dan , ma poti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Problema apare ca la ei nu este cum ne-am astepta noi.Adica masina ta este D 2 si nu Euro 2. D2 este , un standard de poluare care nu e chiar identic cu euro 2.

citeste un pic aci: http://www.urbaniulian.ro/2008/07/09/taxa-...e-din-germania/

:offtopic:

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa lamurim ceva. D la nemti nu este norma de poluare recunoscuta de statul roman. Pt RAR D nemtzesc este o norma de calcul financiar (impozitare) ce are legatura cu norma EURO de poluare, dar D n ueste norma de poluare efectiva . Ca sfat : citit pe site RAROM.RO exact FAQ - cum vad ce norma de poluare indeplineste masina mea (nu e chiar asta exprimarea, dar e printre primele FAQ la lista respectiva)

Si ca si concluzie : nu conteaza delok ce zice neatul (nu conteaza ca suntem UE se pare mai nou), conteaza ce zice romanul injinier de la RAR. Comform standardelor RAR , sa nu radeti, dar EURII e dupa 2000 an da fabricatie (tampenie totala, dar e una din reguli....).

DECI : faceti acea cerere, verificati la RAR contra sumei de 30ROn is avand raspunsul oficial (format standard) stiti sigur.Restul sunt doar pareri care mai avizate, care nu.

Eu va spun asta din experienta proprie : GOLF2 motor 1.8injectie + sonda oxigen (lambda) + KAT care la nemti era trecut dupa codul seriei de sasiu (1-2...asta avea 1) la granita intre EURI si NON EUR...ca si calcul al taxelor (impozite).Acum am lansat si eu verificarea la RAR (scriu cererea de cateva zile :icon_thumright: asta e...nu ma timp).

Ca si al doile sfat : daca o masina care vi se pare identica cu a vostra a primit ceva norma EUR acreditata de RAR, nu va bazati pe asta...a voastra s-ar ptuea sa primeasca NON EUR.

DECI : din nou, faceti vierificarea la RAR...e cel mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la fel de adevarat este ca la noi se "doneaza" si norme de poluare contra hartii colorate, in sensul ca sa ti-o treca corect un E2 la E2 de exemplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf GTI Edition One Edition Blue

79 kW / 107 PS

Benzin

7/1991

ce cod e? Mai sa-mi trimita si mie cineva tabelul ala cu seriile de motor.

cod PF - insa nu prea inteleg cum e edition one edition blue

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am auzit ca tot ce este golf 2 este non euro la noi. Stiu acest lucru de la niste baieti care aduc bmw-uri si mi-au spus ca este aceeasi chestie ca la ursi, sunt non euro, cica se ia dupa seria de caroserie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zaibare...cum adica faci o bere? :lol: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are fabrica porcu si nu vrea nici mie sa imi dea care is vecin cu el! :lol: :rolleyes: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io bag banii in tara asta.Aduc masina.Si daca nu-mi dau un euro1 pe ea...nu stiu ce ma fac...

Este Edition Blue! Am gresit eu cu atatea editionuri :| ...

Citat :

Pentru a avea un tablou complet al acestei probleme, iata istoricul standardelor europene pentru emisiile masinilor mici (sub 3,5t) din vestul Europei:

- non-euro pana in Iulie 1992.

- Euro1 din Iulie 1992

- Euro2 din Ianuarie 1996

- Euro3 din Ianuarie 2000

- Euro4 din Ianuarie 2005

L.E.:Deci maine , va spun exact ce raspuns am primit de la R.A.R. sau de la finante.

Mersi pentru tot baietilor!

Eugeneee la Cypry ii fac una calda :)) :blush: cand ma dau odata cu geteiu... :lol: :blink: :rolleyes:

Amus prea "agitat" nu stiu ce sa fac si cum sa fac...Pana la urma si de un euro1 as fi multumit.Dar nu stiu ... Daca va fi catalogizat ca si NON-EURO . Trec pe mk3 :somnmare:

Modificat de zib3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dau io tzie tat mk3 :blush: :lol:

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!